Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

E3 2014 -den officiella snackpåsetråden

602 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 06 maj 2014 - 12:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Alltså, (även om det gällde Sony) gäller inte detta varje år?
-Vi satsar som s*tan detta året och vi har något till alla!

För MS speciellt så är ju Spencer deras nya ledare, så det är intressant att se hur han tänker. Han är en gamer så det är bra att se att de satsar på spel, igen.

Jag håller med simulacra, detta kommer bli mer intressant spelmässigt. Förra E3 var det mycket hårdvara och trailers som inte visade så mycket gameplay, nu kommer vi få se vad den nya hårdvaran kan göra och det kommer visas mer gameplay. De har arbetat ett helt år till med hårdvaran i det tysta, vi kommer att se spel som det arbetats på i tre-fyra år i hemlighet.

Bara hoppas att de inte läcker för mycket innan E3.

#102

Postad 06 maj 2014 - 18:29

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Helt klart, Spencer var förmodligen ett bra val. Kollat lite intervjuer/artiklar om honom och får han bestämma så lär det bli gamerfokuserat.

E3 2013 var ju speciellt iom den nya hårdvaran från de två giganterna.
E3 2014 lär bli gigantiskt om alla AAA studios verkligen levererar.

#103

Postad 06 maj 2014 - 19:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Sen kommer nya Zelda visas, första Zelda i HD är stort för mig. Varje Zelda som visas på E3 är iofs häftigt. Jag hoppas på ett Metroid också men det är väl att begära för mycket, hade varit grymt dock med både Zelda och Metroid. Nintendo har inte utannonserat mycket så de lär ha en hel del att visa, utöver mer av spel som X och Bayonetta 2.

Nytt Halo. Nytt Uncharted. Nytt CoD med längsta utvecklingstiden hittills. Nytt Batman. Nytt Assassins Creed. Nytt Fable.

Mer av: Final Fantasy, Quantum Break, Sunset Overdrive, Destiny, Phantom Pain, Witcher, Dragon Age, The Order, The Division.

Möjligtvis/hyfsat sannolikt: Doom, Battlefront, The Last Guardian (lol), Beyond Good And Evil (megalol), Mirrors Edge 2, Devils Third, Far Cry 4, Mass Effect, Prince of persia, Tomb Raider 2, Deus Ex, Just Cause 3 (=P), Dishonored 2, Resident Evil 7.

Men de största överraskningarna är ju de man inte vet om och mycket sådant lär också visas med tanke på alla IP-registreringar.

Med tanke på vi knappt sett något av vad PS4/X1 kan prestera hittills och att alla dessa spel ovan kommer att komma till de konsolerna så kan man väl säga att det inte kommer råda brist på godis iaf.

Någonstans i bakhuvudet säger en röst till mig att lugna ner mig, men nej, best E3 evar confirmed!!

#104

Postad 06 maj 2014 - 20:46

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Sen kommer nya Zelda visas, första Zelda i HD är stort för mig. Varje Zelda som visas på E3 är iofs häftigt.


Här är zelda i hd. Eller i alla fall temple of time

http://www.eurogamer...unreal-engine-4

Edit, vimeo videor funkar inte på detta forum eller?

Redigerat av Johan_i_burken, 06 maj 2014 - 20:49.


#105

Postad 06 maj 2014 - 21:21

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Här är zelda i hd. Eller i alla fall temple of time

http://www.eurogamer...unreal-engine-4

Edit, vimeo videor funkar inte på detta forum eller?


Såg trist ut...

#106

Postad 06 maj 2014 - 22:00

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
TLOU 2? Någon som tror på det? Jag tror iom att det sålde bra och fick ett otroligt bra mottagande.

#107

Postad 06 maj 2014 - 22:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Här är zelda i hd. Eller i alla fall temple of time

Ett bra exempel på varför art style är viktigt :)

TLOU 2? Någon som tror på det? Jag tror iom att det sålde bra och fick ett otroligt bra mottagande.

Någon gång men inte nu i och med att de lär fokusera på UC.

#108

Postad 06 maj 2014 - 22:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Kansle visas lite av tlou-remaken iaf? :)

#109

Postad 06 maj 2014 - 22:31

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 1
Nytt Fallout hade varit skoj...

#110

Postad 06 maj 2014 - 22:33

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
PGA Tour och/eller The Golf Club?

Sugen på ett hyggligt golfspel till One/PS4.

#111

Postad 06 maj 2014 - 22:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Saints Row på E3?

Postad bild

PGA Tour och/eller The Golf Club?

Sugen på ett hyggligt golfspel till One/PS4.

Tiger Woods borde visas i och med att det släpps Q4 i år enligt EA:s nyss utannonserade releaseschema.

De ska visa sex spel som släpps efter mars 2015.

EA also says that it will be showing off six titles for future years at E3, of which we think one might be Mass Effect. With Medal of Honor out of the picture, EA is missing a fall shooter, and there are rumors that Visceral is working on something in addition to its Star Wars project.

Inget Need For Speed i år dock, de ger det mer utvecklingstid.

No NCAA or Need for Speed games this year; Ghost Games is working on a new Need for Speed with an extended development period.


Ännu mer, Battlefront på E3.

Asked how Star Wars games are progressing, if we will hear about them at E3, ect

Answer: "Battlefront coming along very well, Frostbite 3 has meant team can iterate and drive innovation with high quality. Plan to show more of it at E3 this year, but lots of work to go"


Postad bild

Gooooooooooood.... Får ticka av min lista ovan och se hur många jag fick in efter E3 ^_^

Redigerat av Zoiler, 06 maj 2014 - 23:06.


#112

Postad 07 maj 2014 - 08:13

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Tiger Woods borde visas i och med att det släpps Q4 i år enligt EA:s nyss utannonserade releaseschema.

EA har droppat Tiger Woods i höstas.

EA Sports today confirmed a new PGA Tour game is in development and revealed it will not feature iconic golfer Tiger Woods for the first time since the franchise debuted in 1999. The developer and Tiger Woods have made a mutual decision to end their relationship, EA Sports said in a statement.
"We've always been big fans of Tiger and we wish him continued success in all his future endeavors," EA Sports VP of Golf Daryl Holt said.


Jag hoppas att vi kommer få se något under E3. Men mer banor! Herregud hur svårt skall det vara att trycka in en 50 banor så man kan få lite variation.

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 07 maj 2014 - 08:14.


#113

Postad 07 maj 2014 - 11:20

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

EA har droppat Tiger Woods i höstas.

Bubba golf '14... :D

#114

Postad 07 maj 2014 - 12:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

EA har droppat Tiger Woods i höstas.

Å fan, men då blir det samma golfspel med en annan maskot till Q4 :)

#115

Postad 07 maj 2014 - 14:34

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Ett bra exempel på varför art style är viktigt :)


Någon gång men inte nu i och med att de lär fokusera på UC.


Jo det är ju sant iof. Om nu inte UC rasat samman med alla avhopp?

#116

Postad 07 maj 2014 - 14:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Om nu inte UC rasat samman med alla avhopp?

Det har varit under utveckling i tre år som sagt, så det lär vara i "slutskedet". Inte så många spel som utvecklas i 4-5 år.

Jag tror ju inte att Sony sparkar folk utan att ha ersättare dessutom. Det är ett på tok för stort projekt.

Sen hur spelet blir i slutändan är ju en annan fråga, men att det kommer är givet :)

#117

Postad 07 maj 2014 - 14:41

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

TLOU 2? Någon som tror på det?

Inte en chans eftersom de ska promota TLOU:R.

Men ja, man undrar status på UC som sagt...

#118

Postad 07 maj 2014 - 14:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Va? NG är väl doomed?. Det är ju flera stycken av ca 350 pers som lämnat för att göra andra saker. Ngt sånt klarar givetvis inte ett företag av!

#119

Postad 07 maj 2014 - 14:49

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Det är ju inte antalet som är uppseendeväckande utan vilka som slutat och när de slutade.

#120

Postad 07 maj 2014 - 15:46

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Det har varit under utveckling i tre år som sagt, så det lär vara i "slutskedet". Inte så många spel som utvecklas i 4-5 år.

Jag tror ju inte att Sony sparkar folk utan att ha ersättare dessutom. Det är ett på tok för stort projekt.

Sen hur spelet blir i slutändan är ju en annan fråga, men att det kommer är givet :)


I och för sig. UC är väl Sonys enskilt största exclusive?

Det är ju inte antalet som är uppseendeväckande utan vilka som slutat och när de slutade.


Exakt, Amy Hennig som arbetade med storyn. Lead character designer lämnade för en vecka sen.
Det är väl inte vem som helst? Jag menar, han som sopar golvet hos N.D är viktig, men när topparna för spelet lämnar ska man inte bli orolig då?

Har de plockat in nån ny?

#121

Postad 07 maj 2014 - 16:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

I och för sig. UC är väl Sonys enskilt största exclusive?

Det finns ju en del, Gran Turismo, God of War, Ratchet, Little Big Planet, Riiiiiiidge Raaaaaaaceeeeeeeeeer ( =) )... Men The Last of Us och UC är väl de största som jag ser det i nuläget.

Även om det är ett par personer i viktiga positioner som lämnat ND så finns det liksom andra som kan ta över deras roller eller redan gör det på ett så stort företag.

Jag tror i alla fall inte detta påverkar nämnvärt, de som skriver The Last of Us skriver ju bättre ändå =P

#122

Postad 07 maj 2014 - 16:21

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Det finns ju en del, Gran Turismo, God of War, Ratchet, Little Big Planet, Riiiiiiidge Raaaaaaaceeeeeeeeeer ( =) )... Men The Last of Us och UC är väl de största som jag ser det i nuläget.

Även om det är ett par personer i viktiga positioner som lämnat ND så finns det liksom andra som kan ta över deras roller eller redan gör det på ett så stort företag.

Jag tror i alla fall inte detta påverkar nämnvärt, de som skriver The Last of Us skriver ju bättre ändå =P


Håller med, jobbar man med projekt som dessa låter man inte bussfaktorn bli så kass. Folk ska kunna kola i bussolyckor utan att projekt går i stöpet, eller säga upp sig som i detta fallet. Annars gör inte ledningen/cheferna på företaget sitt jobb.

#123

Postad 07 maj 2014 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

eller säga upp sig som i detta fallet

Skulle vara intressant att få reda på vad som egentligen hände, varför hon lämnade. Hon hittade iofs nytt jobb snabbt. Personligen tycker jag det är bra att talangen sprids ut på flera spel, nu blir det ett bra skrivet Star Wars-spel som resultat.

#124

Postad 07 maj 2014 - 16:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Ja det är väl ingen som tror att ND inte har ersättare, klart de har det - det är ju mera grejjen att när flera nyckelpersoner slutar i ett sent skede så undrar man ju hur hälsan med projektet som sådant är.

#125

Postad 07 maj 2014 - 17:37

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Ridge Racer är väl knappast sony exclusive sedan ganska länge eller har det hänt något sedan senaste släppen? Inte för de intresserar mig men kanske de som tycker NFS är för mycket sim ;)

#126

Postad 07 maj 2014 - 18:30

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Precis som Pacman skriver så är det mer projektet (UC) som jag oroar mig för. Men det är säkert som ni skriver att kvaliteten på övrig personal är bra. (Lite som om Zlatan lämnar PSG så hoppar nästa forward in).

#127

Postad 07 maj 2014 - 19:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ridge Racer är väl knappast sony exclusive sedan ganska länge eller har det hänt något sedan senaste släppen?

Nej det var bara ett skämt ^_^

(Lite som om Zlatan lämnar PSG så hoppar nästa forward in).

Nja, vissa är ju svårare att ersätta än andra. Lämnar Zlatan så har jag väldigt svårt att se att de ska ersätta med någon som är lika bra på en gång. Han har ju varit skadad ett tag nu och det har gått sämre för dem.

Ett bra exempel är Alex Ferguson, han lämnar Man U, de tar in en ny person och missar CL för första gången sedan det grundades. När vissa personer lämnar får det stora konsekvenser.

Hennig däremot, jag tycker inte Uncharted har någon överväldigande story, det är lättuggad matiné. The Last of Us har hyllats mycket mer för sin story och jag förmodar att de som skrev TLoU jobbar på UC4. Så det finns backup som är lika bra eller bättre. Så det går inte riktigt att jämföra med prestationsidrotter, här borde det inte påverka.

Så blir säkert UC4 helt värdelöst bara för att jag säger att det inte kommer påverka ;)

Edit: Låter som att jag skriver ned Hennig när jag läser det själv, hon är förstås grym och UC2 var ju väldigt bra för vad det gjorde, jag vet att jag tyckte det var j-vligt bra när jag spelade det och sättet som allt presenterades på kändes helt nytt.

Hon har dessutom varit inte bara lead writer utan också game director. Så det är klart att hon har haft ett stort inflytande men vad jag menar är att hon har så extremt bra medarbetare som uppenbarligen (med tanke på The Last of Us) kan göra det bättre eller lika bra som henne och med tanke på hur sent de borde vara i utvecklingen av spelet så tror jag att Internet har förstorat upp hela grejen som att Uncharted 4 kommer att läggas ner eller nåt, när verkligheten är att det sannolikt inte påverkar alls i det här skedet.

Exempelvis jobbade Straley som game director på både UC2 och TLoU medan Druckman var lead designer för UC2 och creative director för TLoU. Så det är ju tre personer som haft ledande roller som det verkar. Det skulle inte förvåna mig om det handlar om meningsskiljaktigheter som det ryktas om, hon ville gå en väg, de andra ville något annat. För många kockar.

Redigerat av Zoiler, 07 maj 2014 - 19:48.


#128

Postad 07 maj 2014 - 20:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Raderade ett inlägg om spoilerrykten om vad som kommer på E3. Själv tycker jag det är som att vilja få reda på slutet på en film man väntat på i ett år då det var likadant förra året, men antagligen är det många som vill veta så det är lika bra ni postar igen och så undviker jag tråden istället.

#129

Postad 07 maj 2014 - 20:32

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Lite från NeoGaf om Sonys kommande E3 konferens:
http://m.neogaf.com/...ad.php?t=814681

Redigerat av Unregistered8328bdd6, 07 maj 2014 - 20:33.


#130

Postad 07 maj 2014 - 21:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Utan att spoilera så... fan så mycket smaskigt det finns i den tråden. Dock så vart jag besviken på att någon titel här och var inte nämdes. Then again så finns det säkert förklaringar för det med.

Jag sitter och väntar febrilt på nya fable, men är orolig för att det kommer att bli som ett mmorpg (har för mig att jag läste att det skulle vara online only).

#131

Postad 07 maj 2014 - 21:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Rätt förutsägbart tycker jag. Om nu det där stämmer dvs.

#132

Postad 07 maj 2014 - 22:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Bullshit den listan.

Ett nytt Wipeout,yeah right...

#133

Postad 07 maj 2014 - 22:00

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Rätt förutsägbart tycker jag. Om nu det där stämmer dvs.


Ja det kändes lite så. Vi får la hoppas på några överraskningar i stil med "one more thing"..!

Naughty Dog har en del ruskigt kreativa människor faktiskt. Straley som du nämnde, Jason Rubin är en annan.
Hm, kanske är lugnt ändå. Jak & Daxter "Xtreme Edition" med ett hc-läge som är snudd på Battletoadsomöjligt?

#134

Postad 08 maj 2014 - 15:01

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0
Angående avhoppen tror jag inte att det påverkar ett spel som varit i utveckling så länge och förhoppningsvis börjar närma sig lansering. De har nog helt enkelt kommit så långt i utvecklingen att det inte ska påverka slutresultatet. Visst, är det lansering i slutet av 2015 så har de uppenbarligen mycket kvar.

#135

Postad 08 maj 2014 - 16:53

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Straley som du nämnde, Jason Rubin är en annan.

nu var det ganska många år sedan Jason Rubin klev av ND, konsultar han ens åt ND?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 maj 2014 - 16:53.


#136

Postad 08 maj 2014 - 19:36

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

  • 322 inlägg
  • 0
Nu verkar det även som MS konferensen har läckts

http://xboxonedaily....ference-leaked/

Om det stämmer så verkar det som både MS och Sony kommer att lyckas på E3

#137

Postad 09 maj 2014 - 14:09

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

nu var det ganska många år sedan Jason Rubin klev av ND, konsultar han ens åt ND?


Fan är jag så gammal? Hoppas att Tetris får sig en uppgradering ;)

#138

Postad 09 maj 2014 - 14:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Hoppas att Tetris får sig en uppgradering ;)

Hänger du inte med alls? :P

http://www.eurogamer...-4-and-xbox-one

#139

Postad 09 maj 2014 - 14:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
  • Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.

Knappast då i princip allting ser bättre ut på PS4. De menar kanske best looking game på Xbox One.

#140

Postad 09 maj 2014 - 15:00

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Hänger du inte med alls? :P

http://www.eurogamer...-4-and-xbox-one


Men vad i hela helv.. Här skulle jag flytta fokus från min okunskap och dra till med ett skämt, men icke.
Här har vi aktiva mods.
Lyfter på hatten för den. Touché.

  • Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.

Knappast då i princip allting ser bättre ut på PS4. De menar kanske best looking game på Xbox One.


Måste nog vara så. Även om Sunset Overdrive såg ballt ut. "Något överdrivna" färger men jag gillar´t.

#141

Postad 09 maj 2014 - 15:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Såååå stor skillnad är det inte. Klart att ett spel som är exklusivt till One kan se bättre ut än andra spel till någon av konsollerna.

#142

Postad 09 maj 2014 - 15:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
nej

#143

Postad 09 maj 2014 - 15:16

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

  • 322 inlägg
  • 0
Ryse trots sitt mediokra gameplay ser ju ut att vara det snyggaste spelet än så länge på next gen.
Men jag är nog inte opartisk när jag säger detta då jag inte äger en PS4 och det ända jag sett från KZ är youtube gameplay till skillnad mot ryse som jag själv äger :(

#144

Postad 09 maj 2014 - 15:29

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Infamous Second Son är väl ansett som det snyggaste hittills? På PS alltså.

#145

Postad 09 maj 2014 - 16:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

nej

Jodå, du överdriver, i vanlig ordning.

#146

Postad 09 maj 2014 - 16:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nejdå ;)

Nytt Crackdown 2015?? Det blir då jag skaffar One mao.

Redigerat av Unregistereddc471864, 09 maj 2014 - 16:53.


#147

Postad 10 maj 2014 - 07:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
En månad kvar tills ett av dom bättre e3 någonsin (enligt vårt överhuvud :))! Själv känner jag mig mer och mer hypad inför ett väldigt intressant e3, med fler färdiga eller nästan färdiga spel än förra e3. Then again, ingen ny hårdvara, så jag ska försöka hålla tillbaka förväntningarna lite granna :)

#148

Postad 10 maj 2014 - 08:15

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

En månad kvar tills ett av dom bättre e3 någonsin (enligt vårt överhuvud :))! Själv känner jag mig mer och mer hypad inför ett väldigt intressant e3, med fler färdiga eller nästan färdiga spel än förra e3. Then again, ingen ny hårdvara, så jag ska försöka hålla tillbaka förväntningarna lite granna :)


MS släpper sin version av VR?
Jag vill se mer av The Order 1886, gameplay (inte nåt in-game/direct feed) från demoställen som inte kan misstolkas.

#149

Postad 10 maj 2014 - 08:15

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

En månad kvar tills ett av dom bättre e3 någonsin (enligt vårt överhuvud :))! Själv känner jag mig mer och mer hypad inför ett väldigt intressant e3, med fler färdiga eller nästan färdiga spel än förra e3. Then again, ingen ny hårdvara, så jag ska försöka hålla tillbaka förväntningarna lite granna :)


Hårdvara är ju totalt ointressant utan bra mjukvara. Nu är det dags för spel och jag tror detta e3 blir fantastiskt

#150

Postad 10 maj 2014 - 08:16

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Release date för MGS TPP under Sonys pres?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.