Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Overwatch PC/XB1/PS4

459 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Overwatch - Origins Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9,29 (6) 399:-
Overwatch - Collector's Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Overwatch - Collector's Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 (0) Inga priser
Overwatch - Origins Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6,5 (1) 499:-
Overwatch - Origins Edition (PC) (PC-spel) 6 7,87 (7) Inga priser
Overwatch - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 7 (0) Inga priser

#51

Postad 07 juni 2016 - 23:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

MHB:s recension



#52

Postad 08 juni 2016 - 19:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Har varit nära några ggr med soldier 76, men Torbjörn steppa upp sitt game idag och levererade 21 i killstreak! Achivement unlocked! :-P

Får tacka Genstruktur för bra backup som min stridspartner i förmiddags ;-)

#53

Postad 08 juni 2016 - 23:37

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Har varit nära några ggr med soldier 76, men Torbjörn steppa upp sitt game idag och levererade 21 i killstreak! Achivement unlocked! :-P

Får tacka Genstruktur för bra backup som min stridspartner i förmiddags ;-)

Vassegod! :)

 

Jag smiskade in 4 kills med ett Junkrat RIP-tire precis, achivement till mig! :D


Redigerat av genstruktur, 08 juni 2016 - 23:37.


#54

Postad 09 juni 2016 - 16:16

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

kommer det så kallade competitive mode att komma till konsoler också eller är det enbart pc?



#55

Postad 10 juni 2016 - 08:20

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Började spela igår.
Mycket positivt överraskad!
Härliga banor, tajta matcher och många olika hjältar att välja mellan.
Det sistnämnda är väl det svåraste hittills. Har inte hunnit testa alla än och vet inte riktigt när jag ska använda vilken hjälte.
Men sånt kommer väl med tiden. :-)

Kommer bli många timmar av detta!

#56

Postad 16 juni 2016 - 17:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Ja det är ett väldigt bra spel. Och sen är det också ett mp-spel som faktiskt fungerar tillfredsställande från launch vilket är ovanligt idag tycker jag :).

#57

Postad 18 juni 2016 - 10:27

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Är det inga fler som spelar på One? Vi är 5st tappra här från forumet, hade varit najs med fullt lag oftare :-)

#58

Postad 19 juni 2016 - 20:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Kikade igenom de kortfilmer som fanns på www.playoverwatch.com
Dom har lyckats sätta Torbjörn helt fel, inte ens i rätt land när dom visar positionen på en jordglob @8min i detta klippet! :-(

http://youtu.be/sB5zlHMsM7k

#59

Postad 21 juni 2016 - 16:56

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Kikade igenom de kortfilmer som fanns på www.playoverwatch.com
Dom har lyckats sätta Torbjörn helt fel, inte ens i rätt land när dom visar positionen på en jordglob @8min i detta klippet! :-(

http://youtu.be/sB5zlHMsM7k

Grymt välgjorda filmer man skulle kunna tro att det är pixar som gjort dem.

 

 

I det nya rankade läget kommer man kunna få guldvapen till sina hjältar tydligen :D 

http://masteroverwat...ewards-from-ptr



#60

Postad 28 juni 2016 - 08:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Torbjörn nerfas i sommar på konsoll. -30% damage.

Inget om lock-on, range eller 360 graders synfält utan bara damage.
Kan tycka att lock-on tiden skulle göra mer. Men dom vet väl vad dom gör...

#61

Postad 28 juni 2016 - 09:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Torbjörn nerfas i sommar på konsoll. -30% damage.

Inget om lock-on, range eller 360 graders synfält utan bara damage.
Kan tycka att lock-on tiden skulle göra mer. Men dom vet väl vad dom gör...


Känns rimligt eftersom han är sjukt op som det är nu. En annan sak kunde ju vara att man fick cooldown på turreten om man får den sönderskjuten.

#62

Postad 28 juni 2016 - 09:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Ja Tobbe är grym, men tydligen bara ett konsoll problem då inte PC kommer nerfas, vi (läs alla andra) B) är för långsamma i aimet. Har inte riktigt haft några super problem med att möta Torbjörn alls. Men som sagt man får ju välja karaktär efter motståndet, går inte envisas med Phara om tornet får dig på kornet så fort du boostar upp i luften...

 

ang cooldown på tornet så sätts det upp på samma ställe och man fortsätter skjuta så mosas ju tornet igen med typ ingen kraft. Krävs nån(ågra) sek innan det har 150hp igen. sen tar det ett gäng sekunder innan det är uppgraderat till 300hp.


Redigerat av SKIBBE, 28 juni 2016 - 10:03.


#63

Postad 29 juni 2016 - 11:11

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Overwatch Mythbusters: http://www.youtube.c...2R1xAZ3fTEGbGOD

Tips för Overwatch nirdar ;-)

#64

Postad 29 juni 2016 - 11:45

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Overwatch Mythbusters: http://www.youtube.c...2R1xAZ3fTEGbGOD

Tips för Overwatch nirdar ;-)


Härliga videos! 😃

Jag hoppas dom inte nerfar Pharah. Hon är absolut grymmast. Kör henne både som attack och defense.

Ibland dribblar jag runt med andra heroes. Men återkommer alltid tillbaka till Pharah.

#65

Postad 29 juni 2016 - 11:58

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

soldier är så vanlig och en så jäkla fet counter mot pharah :( hon är dock rätt rolig emellanåt :D



#66

Postad 29 juni 2016 - 16:02

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Jag avskyr att möta grisen och den där rosa roboten. Krävs hur mycket skott som helst för att få ner dom...

#67

Postad 01 juli 2016 - 06:59

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Jag har kört det här ett tag nu, förvånansvärt kul. Trodde att jag skulle ha tröttnat efter en vecka faktiskt. Lite trist att de taskiga attityden startat nu, var bättre i början när alla var relativt nya. Men nu blir det alltid en massa tjafs vid en förlust. 

 

Kör mest Pharah, Reinhardt, Mercy och Lucio för tillfället. Men testar fortfarande runt med karaktärerna. 



#68

Postad 01 juli 2016 - 08:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Så kom även competative igår på konsol. Kändes som kvalitén på matcher var emellanåt något högre. Det verkade iaf som man slapp folk som höll på och testade olika karaktärer och sög med samtliga :D

Man var nu också tvungen att vinna både attack och def för att få vinsten, annars blev det tie break. Berodde lite på spelsättet dock hur det räknades.

En sak som dom lyckats förstöra var kill cam, nu får man glo på en svart ruta i ett par sekunder och och innan man får se vad som hände så får man spawna.

#69

Postad 01 juli 2016 - 08:48

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag stängde av killcam redan efter första matchen, så inget jag kommer sakna i ranked.

Är ju standard att man inte får se hur man dog när man spelar rankade matcher, så att man inte avslöjat sin position.

#70

Postad 01 juli 2016 - 09:53

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Jag stängde av killcam redan efter första matchen, så inget jag kommer sakna i ranked.

Är ju standard att man inte får se hur man dog när man spelar rankade matcher, så att man inte avslöjat sin position.


Det borde ju rimligtvis vara så men nu är den tydligen trasig istället.

#71

Postad 01 juli 2016 - 10:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Så kom även competative igår på konsol. Kändes som kvalitén på matcher var emellanåt något högre. Det verkade iaf som man slapp folk som höll på och testade olika karaktärer och sög med samtliga :D

Man var nu också tvungen att vinna både attack och def för att få vinsten, annars blev det tie break. Berodde lite på spelsättet dock hur det räknades.

En sak som dom lyckats förstöra var kill cam, nu får man glo på en svart ruta i ett par sekunder och och innan man får se vad som hände så får man spawna.

Tie break? Alltså att det blir en omgång till för att avgöra?

 

Får se om jag hinner prova ranked imorgon. :)



#72

Postad 01 juli 2016 - 11:00

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Tie break? Alltså att det blir en omgång till för att avgöra?

Får se om jag hinner prova ranked imorgon. :)


Ja det blev så på temple of anubis. Då lottades det vilket lag som skulle attackera och då räckte det att ta en av punkterna för att vinna.

#73

Postad 02 juli 2016 - 13:17

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ja det blev så på temple of anubis. Då lottades det vilket lag som skulle attackera och då räckte det att ta en av punkterna för att vinna.

Okej! 

 

Kanske kan bli lite game idag bara jag piggnar till :).



#74

Postad 02 juli 2016 - 13:43

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Ska nog kunna hinna spela ikväll efter fotbollen :)

#75

Postad 04 juli 2016 - 18:52

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
https://youtu.be/ulArsJQV7to :D

#76

Postad 12 juli 2016 - 22:31

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
http://www.gamereact... Ana/#autostart

#77

Postad 12 juli 2016 - 22:38

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Gillar inte ultis när man rör sig snabbare än vanligt, sabbar alltid min aim :(



#78

Postad 13 juli 2016 - 16:24

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Utöver det har ändringar skett i Competitive-läget där spelarna måste välja helt olika hjältar, vilket betyder att du inte kommer behöva möta sex stycken Tracer som flänger runt när du kör Competitive.


Det har jag saknat, hoppas det skojar upp det, inte lirat på överen vecka nu nästan. Kommit till konsoll än?

#79

Postad 13 juli 2016 - 17:56

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Bra nyheter det... men borde ha funnits sedan dag 1. Förstör ju hela grejen att man kan välja samma hjälte.



#80

Postad 13 juli 2016 - 18:00

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Själv ser jag fram emot den nya Ana, klart nytänkande och annorlunda.



#81

Postad 14 juli 2016 - 15:30

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det var ingen update igår iaf till Xbox. Däremot fanns en weekly brawl där man bara kunde välja olika karaktärer men inte heller byta under spelets gång. Så än är allt som vanligt :)

#82

Postad 14 juli 2016 - 18:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Någon annan som får memory management error varje gång man har spelat Overwatch på PC ?

Det dyker upp då man startar om datorn efter att ha spelat Overwatch, verkar helt enkelt som minnet tar slut på något sätt, jag måste nollställa inställningarna i bios varje gång jag spelat Overwatch.

Har inga andra bekymmer i andra spel.

Har läst om andra som haft liknande problem, men för dom verkar bara spelet krascha, känns helt klart som någon slags bugg/konflikt med min typ av hårdvara, störande :angry:



#83

Postad 15 juli 2016 - 10:45

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Ana känns som ett bra tillskott.
Alltid roligt att testa nya karaktärer.
Jag märker att jag håller mig till dom som jag är relativt duktig med. Blir lite tjatigt till slut.

Pharah får jag dock inte spela mer längre. Hon är tydligen en "lätt" karaktär. Har bara en stjärna. Så mina barn kallar mig noob när jag försöker spela med henne...

#84

Postad 22 juli 2016 - 09:31

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Någon som hunnit spela med Ana än?

Mina barn körde lite i morse och tyckte hon var grym.
Första omgångarna skulle hela teamet vara Ana men det svalnade ganska snabbt och folk bytte tillbaka till sina vanliga karaktärer.

Jag brukar sällan spela support men jag tänker testa några matcher med Ana för att se hur det går. Support är ju ganska viktigt i ett lag...😶

#85

Postad 22 juli 2016 - 11:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Har inte spelat på ett par dagar men undrar om uppdateringen kommit till konsol än? Nån som vet?
Misstänker att Ana är ett trevligt tillskott om nu folk använder henne på ett vettigt sätt. Det tråkiga är att 95% av spelare sällan väljer support annars.

Slår aldrig fel att man antingen får spela tank eller support om man spelar själv eller med nån vän.
Man borde nästan få nån slags xp-boost som healer för att bli lite mer lockad av att köra support. Och att spela healer när folk kör genji/Hanzo/widowmaker/reaper/tracer är fan omöjligt. Ibland undrar man hur efterblivna folk kan bli på spelet när det gäller val av karaktärer.

#86

Postad 22 juli 2016 - 16:09

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Otroligt välgjord och bra parodi:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Snt9QlL4ZCo



#87

Postad 22 juli 2016 - 18:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Haha! Grymt bra, det var ju i stort sett exakt det jag menade :D

#88

Postad 22 juli 2016 - 18:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Haha! Grymt bra, det var ju i stort sett exakt det jag menade :D


Laddade ner en på 2GB idag, men ej spelat på 2 veckor :-)

#89

Postad 22 juli 2016 - 22:59

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Ana fanns numera som karaktär även på konsol iaf. Testade lite snabbt men som ensam healer kommer hon vara svår att få bra användning för. Hennes ulti-buff på en lagkamrat är rätt stark på rätt karaktär. Inte svinkul att ha en buffad Reinhardt eller liknande efter sig.

Skall tilläggas att jag tycker hon var rätt svårspelad :)

Redigerat av La Cucaracha, 22 juli 2016 - 23:08.


#90

Postad 26 juli 2016 - 13:14

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Har matcherna blivit kortare i quickplay? Typ aldrig sidbyte.

Prövade Ana också, att snipeheala krävs ju samma skill som att träffa motståndaren, så ingen karaktär för mig ;-)

#91

Postad 26 juli 2016 - 16:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Har matcherna blivit kortare i quickplay? Typ aldrig sidbyte.

Prövade Ana också, att snipeheala krävs ju samma skill som att träffa motståndaren, så ingen karaktär för mig ;-)


Ska vara en attack och en defence fortfarande vad jag vet? Folk har ju dock en förmåga att dra vid förlust så man blir nästan jämt inslängd i nån ny match.

Ana är skitsvår, men har en grym ulti ihop med Reinhardt. Han blir ostoppbar! Fick hennes ulti som Soldier 76, gick knappt att spela när jag jagade en Pharah...

#92

Postad 27 juli 2016 - 05:55

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Det har väll aldrig varit sidbyten i quickplay? Det kan iofs bli ett random sidbyte om alla spelare fortsätter spela och du sen hamnar på samma karta igen matchen efter.

 

I competetive är det dock sidbyten.


Redigerat av Stefan - Ölsvammel, 27 juli 2016 - 05:55.


#93

Postad 28 juli 2016 - 08:17

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Det har väll aldrig varit sidbyten i quickplay? Det kan iofs bli ett random sidbyte om alla spelare fortsätter spela och du sen hamnar på samma karta igen matchen efter.

I competetive är det dock sidbyten.


Inte i samma bemärkelse som i competative men det har alltid varit två matcher på varje bana (undantag Nepal och Ilios eller vad den heter) i quick play. En som attacker och en som defence. Men allt som oftast sticker ju folk efter en match så fylls det inte på med folk snabbt så söker ju spelet efter ny match.

#94

Postad 28 juli 2016 - 09:50

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Inte i samma bemärkelse som i competative men det har alltid varit två matcher på varje bana (undantag Nepal och Ilios eller vad den heter) i quick play. En som attacker och en som defence. Men allt som oftast sticker ju folk efter en match så fylls det inte på med folk snabbt så söker ju spelet efter ny match.

 

Men blir det inte en "play of the match", xp-utdelning o.s.v. innan sidbytet sker? Då är ju matchen i princip slut. Eller har jag drabbats av semesterhjärna?



#95

Postad 28 juli 2016 - 10:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Men blir det inte en "play of the match", xp-utdelning o.s.v. innan sidbytet sker? Då är ju matchen i princip slut. Eller har jag drabbats av semesterhjärna?


Jodå du har helt rätt. Det var därför jag skrev att det inte var samma som på competative men att det alltid är två matcher på varje bana.

#96

Postad 28 juli 2016 - 11:52

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Ah då är jag med.

 

Jag har kört en del competitive nu. Det som känns lite trist är att jag vinner ungefär 50% av matcherna men då man får ett mycket större poängavdrag för en förlust kontra en vinst så droppar jag hela tiden i ranking. Upplever ni samma sak? Igår droppade tre spelare av vid sidbytet och förlusten gav ungefär 60% av en rank i nedgång. Vann en match strax innan som gav typ 30% upp. Min tanke var att skiften i rank påverkades av hur man själv spelade men jag var "dominant" i mitt lag i båda matcherna (guld/silver i det mesta).

 

Egentligen bryr jag mig inte om min rank, men jag märker att jag att kvalitén på matcherna dalat med rankingen. Jag upplever det som att jag oftare spelar med spelare som inte verkar bry sig om att samarbeta eller att vinna. Eller så har den här initiala seriositeten dött av sen release.

 

Förvånansvärt kul spel dock när folk kommunicerar och vill göra match av det hela.



#97

Postad 28 juli 2016 - 13:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Låter lite som du haft högre rank än andra? Ibland kan det ju vara ett väldigt glapp mellan många levels. Är du högre och förlorar tappar du mycket och vinner du så vinner du lite. Bäst är det att möta folk med högre lvl, du tappar lite och vinner mycket.
Tycker det är lite skitsamma med lvl hit o dit, spelet är riktigt kul. Dock är det noll kommunikation när man spelar på Xbox iaf, spelar ingen roll om alla sitter solo, lite trist men jag är inte bättre själv.

Tycker dock att det blivit en hel del buggar som inte fanns i början. Play of the game och kill cams visas ofta inte riktigt. En del lagg har jag märkt av senaste veckan vilket jag aldrig gjort tidigare??

#98

Postad 28 juli 2016 - 13:28

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Hmm mycket möjligt, det är dock sällan det skiljer mer än 1-2 ranker mellan spelarna. Jag har dock svårt att se logiken i beräkningarna. 

 

Aha, jag trodde alla satt med headset på Xbox. På PC har jag haft ett par matcher där alla sitter med headset och kommunicerar. Men det har blivit allt sällsyntare. Igår var det en person med headset på två matcher. Men de flesta verkar kommunicera i textchatten även om det inte är samma sak.

 

För övrigt förstår jag inte riktigt varför folk inte vill spela tank eller healer, jag tycker båda rollerna är riktigt kul att spela. Jag spelar nog mest Mercy och i andra hand Reinhardt. Vet inte riktigt vad jag tycker är roligast, det beror en hel del på hur matchen artar sig. 



#99

Postad 28 juli 2016 - 18:11

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Hmm mycket möjligt, det är dock sällan det skiljer mer än 1-2 ranker mellan spelarna. Jag har dock svårt att se logiken i beräkningarna.

Aha, jag trodde alla satt med headset på Xbox. På PC har jag haft ett par matcher där alla sitter med headset och kommunicerar. Men det har blivit allt sällsyntare. Igår var det en person med headset på två matcher. Men de flesta verkar kommunicera i textchatten även om det inte är samma sak.

För övrigt förstår jag inte riktigt varför folk inte vill spela tank eller healer, jag tycker båda rollerna är riktigt kul att spela. Jag spelar nog mest Mercy och i andra hand Reinhardt. Vet inte riktigt vad jag tycker är roligast, det beror en hel del på hur matchen artar sig.


Har haft folk med säkert 10+ levels högre och lägre än mig själv. Det beror ju lite vad det är för folk som sitter i samma party. Jag spelade ju med genstruktur härifrån häromdagen och det skilde väl ca 15 lvl mellan oss just då.

Alla sitter säkert med headset men oerhört få använder dom till att chatta med iaf.

Nä, det är skittråkigt att folk i regel är ovilliga att spela healer eller tank. Brukar nästan alltid köra Lucio eller Zenyatta när jag spelar solo, tycker Mercy kräver att man har kommunikation så man blir skyddad.

#100

Postad 29 juli 2016 - 08:00

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Har haft folk med säkert 10+ levels högre och lägre än mig själv. Det beror ju lite vad det är för folk som sitter i samma party. Jag spelade ju med genstruktur härifrån häromdagen och det skilde väl ca 15 lvl mellan oss just då.

Alla sitter säkert med headset men oerhört få använder dom till att chatta med iaf.

Nä, det är skittråkigt att folk i regel är ovilliga att spela healer eller tank. Brukar nästan alltid köra Lucio eller Zenyatta när jag spelar solo, tycker Mercy kräver att man har kommunikation så man blir skyddad.

 

Lucio spelar jag en hel del också, men i princip enbart på kartor där mittenpunkten ska cappas eller där jag kan putta folk av kartan. 

 

Kan helt klart skriva under på att det kan vara drygt att spela Mercy om folk inte skyddar healern. Samma sak med Reinhardt, där kan det vara drygt om man aldrig får heals eller att någon nyttjar skölden. Men de matcher där samarbetet funkar är ju skitkul.

 

En extra anledning till att jag gärna tar tank eller healer rollen är att många smygbyter någon minut in i matchen. Har hänt mig flera gånger att jag funderat på vart tankarna eller healern försvann och så står vi där med 6 dps och förlorar matchen. 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.