Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Overwatch PC/XB1/PS4

459 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Overwatch - Origins Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9,29 (6) 399:-
Overwatch - Collector's Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Overwatch - Collector's Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 (0) Inga priser
Overwatch - Origins Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6,5 (1) 499:-
Overwatch - Origins Edition (PC) (PC-spel) 6 7,87 (7) Inga priser
Overwatch - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 7 (0) Inga priser

#101

Postad 29 juli 2016 - 13:34

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Lucio spelar jag en hel del också, men i princip enbart på kartor där mittenpunkten ska cappas eller där jag kan putta folk av kartan.

Kan helt klart skriva under på att det kan vara drygt att spela Mercy om folk inte skyddar healern. Samma sak med Reinhardt, där kan det vara drygt om man aldrig får heals eller att någon nyttjar skölden. Men de matcher där samarbetet funkar är ju skitkul.

En extra anledning till att jag gärna tar tank eller healer rollen är att många smygbyter någon minut in i matchen. Har hänt mig flera gånger att jag funderat på vart tankarna eller healern försvann och så står vi där med 6 dps och förlorar matchen.


Lucio är ett måste imo på dom kartorna,

Spela Reinhardt kan vara en pain in the ass om man märker att man aldrig får heal eller backup. En Soldier 76 plus Zenyatta kan vara riktigt effektivt bakom skölden då båda kan heala och plocka turrets och sånt genom skölden.

#102

Postad 30 juli 2016 - 12:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag får så mycket pisk i ranked va, börjar man bli gammal kanske? :D 

 

Skulle tippa på att jag vinner 2-3 av 10 matcher :). Men det är kul!



#103

Postad 30 juli 2016 - 12:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Jag får så mycket pisk i ranked va, börjar man bli gammal kanske? :D

Skulle tippa på att jag vinner 2-3 av 10 matcher :). Men det är kul!


Det är kul som faen :)
tycker vi hade lite oflyt och fick möta lag där alla satt i party i ett par matcher. Är taggad på lite spel nu efter några dagars semester hemifrån.

#104

Postad 30 juli 2016 - 12:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Det är kul som faen :)
tycker vi hade lite oflyt och fick möta lag där alla satt i party i ett par matcher. Är taggad på lite spel nu efter några dagars semester hemifrån.

 

Det gick lika dåligt igår ;). Du var ju level 60 vilket är bra, en annan harvar ju på 43 :D. Tror det är lite skillnad på skill jag ;). Kommer du hem imorgon?



#105

Postad 30 juli 2016 - 19:14

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Det gick lika dåligt igår ;). Du var ju level 60 vilket är bra, en annan harvar ju på 43 :D. Tror det är lite skillnad på skill jag ;). Kommer du hem imorgon?


Yes, imorgonkväll räknar jag med lir! Skibbe o co kanske också kan haka på??

#106

Postad 31 juli 2016 - 01:25

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Yes, imorgonkväll räknar jag med lir! Skibbe o co kanske också kan haka på??

Jag kommer att vara hemma då, sista dagen på min semester så kanske slutar spelar lite tidigare än vanligt. Och andra sidan har man vänt på dygnet lite :). Ja hade varit kul om skibbe kunde också!



#107

Postad 02 augusti 2016 - 14:29

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Har googlat under dagen men blir inte klokare.

Tjänar man på att lämna matchen när en teammate redan har lämnat. Tidigare idag spelade jag klart en match 4 mot 6 och blev ju såklart överkörda (en hel match mer eller mindre)

Finns ju inte en chans att vinna eller att direkt spela bra då dom har övertaget hela tiden.

Jag losade en hel level på det.

Min tanke är då, att hade jag lämnat direkt efter 60sek när xp straffet försvinner så hade jag inte blivit överkörd och på så vis inte droppat mer än vad en förlust ger i rank?

Redigerat av SKIBBE, 02 augusti 2016 - 14:29.


#108

Postad 02 augusti 2016 - 17:14

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Jag har funderat på samma sak som dig Skibbe. Tappade typ 60% av en level efter att ha förlorat en match 3 vs 6. Funderar på om det är bättre att bara lämna då.

 

Körde förresten två matcher med några polare igår. Flera av dem ligger en bit över mig i rank så jag låg väll typ 10 poäng under medelranken. Min tanke här är att om jag vinner en match mot högre rankade spelare så borde jag öka mer i rank än om jag förlorade (jag förväntas ju förlora rent teoretiskt). Men jag fick typ 15-20% av en level vid vinst och tappade 40-50% vid förlust. Förstår inte hur det hela räknas. Är det någon mer än jag som upplever detta? Min egna prestation var i princip jämbördig i båda matcherna (flera medaljer och framröstad i slutet av båda). 

 

Som jag nämnt tidigare så bryr jag mig inte så mycket om siffran, men jag märker hur kvalitén på matcherna och medspelarna sjunkit med ranken. När vi spelade igår på den nivå jag rankade in på från början så var det mer kommunikation och bättre teamplay genom båda matcherna. De bästa solomatcherna jag kört var direkt efter att jag fått min första rank. 



#109

Postad 04 augusti 2016 - 22:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
On May 24, 2016, Blizzard launched Overwatch which now has over 15 million players globally, including box and digital sales, internet game room players, and multi-user console households. In China, Overwatch broke the previous record set by Diablo® III as the fastest-selling PC game in the market's history.1 Overwatch also currently holds the number one position in Korean Internet Game Rooms with over 30% share of play time.

Players have spent about 500 million hours playing Blizzard's Overwatch, with additional content updates ahead.

 

 

 

15 miljoner spelare för ett nytt IP på 2 månader är ganska okej.



#110

Postad 06 augusti 2016 - 10:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Är det "lättare" att spela själv i ranked?

 

Körde ett par timmar själv för första gången igår och slutade på 7-3 i matcher. Om jag kollar statistiken för ranked har jag cirka 30% vinster. När vi kör flera kompisar i ranked så får jag ofta känsla av att bli helt överkörd, så kändes det inte igår? Samarbetar vi för dåligt när vi är fler? Igår var det ju mest ensamma spelar jag mötte och spelade med.



#111

Postad 06 augusti 2016 - 20:20

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Lucioball är kul! Det är ingen mmr/ranking på det läget va (brawl)? Många nybörjare där som aldrig spelat Rocket League innan märker man... gratis exp!



#112

Postad 06 augusti 2016 - 21:46

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Är det "lättare" att spela själv i ranked?

 

Körde ett par timmar själv för första gången igår och slutade på 7-3 i matcher. Om jag kollar statistiken för ranked har jag cirka 30% vinster. När vi kör flera kompisar i ranked så får jag ofta känsla av att bli helt överkörd, så kändes det inte igår? Samarbetar vi för dåligt när vi är fler? Igår var det ju mest ensamma spelar jag mötte och spelade med.

 

Ni möter med största sannolikhet andra som spelar i grupp samtidigt som gruppen ni möter är bättre. När jag och polarna kör i större grupper så vinner vi betydligt oftare än i solo. 


Lucioball är kul! Det är ingen mmr/ranking på det läget va (brawl)? Många nybörjare där som aldrig spelat Rocket League innan märker man... gratis exp!

 

Håller med, riktigt skoj. 



#113

Postad 06 augusti 2016 - 21:52

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ni möter med största sannolikhet andra som spelar i grupp samtidigt som gruppen ni möter är bättre. När jag och polarna kör i större grupper så vinner vi betydligt oftare än i solo. 


 

Håller med, riktigt skoj. 

He he jag så borde det vara. Vi är för kassa helt enkelt :).

I BF och dylikt går det bättre i grupp men inte här.



#114

Postad 10 augusti 2016 - 14:29

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Lucio spelar jag en hel del också, men i princip enbart på kartor där mittenpunkten ska cappas eller där jag kan putta folk av kartan.

Kan helt klart skriva under på att det kan vara drygt att spela Mercy om folk inte skyddar healern. Samma sak med Reinhardt, där kan det vara drygt om man aldrig får heals eller att någon nyttjar skölden. Men de matcher där samarbetet funkar är ju skitkul.

En extra anledning till att jag gärna tar tank eller healer rollen är att många smygbyter någon minut in i matchen. Har hänt mig flera gånger att jag funderat på vart tankarna eller healern försvann och så står vi där med 6 dps och förlorar matchen.


Lucio är grym på payload också iom speedboosten.

#115

Postad 10 augusti 2016 - 14:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Lucio är grym på payload också iom speedboosten.

Menar du att payloaden går fortare när speedboosten är aktiverad?



#116

Postad 12 augusti 2016 - 23:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Det är tamejfan vad svårt detta spel är i ranked. Har nog aldrig känt mig så dåligt i ett fps innan :)



#117

Postad 13 augusti 2016 - 02:13

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Menar du att payloaden går fortare när speedboosten är aktiverad?


Yes! Antingen det eller så har jag fått en psykos

#118

Postad 13 augusti 2016 - 08:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Yes! Antingen det eller så har jag fått en psykos

Provade lite igår och fick också för mig det. När jag googlar så så säger folk att det inte är så.

 

Exempel :D

http://us.battle.net...pic/20744364282


Redigerat av genstruktur, 13 augusti 2016 - 08:27.


#119

Postad 13 augusti 2016 - 16:38

Lucifr
  • Lucifr
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Någon som lirar detta på PS4? 

Lägg gärna till mitt PSN-id: dammex

 

Skaffade det precis på PS4, har lirat en del på PC tidigare.



#120

Postad 14 augusti 2016 - 10:42

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Provade lite igår och fick också för mig det. När jag googlar så så säger folk att det inte är så.

Exempel :D
http://us.battle.net...pic/20744364282

Alltså, jag har kört den några gånger och tycker det har blivit en j*vla fart.

#121

Postad 15 augusti 2016 - 22:00

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
http://youtu.be/Nqh8tnHhIjg

stora förändringar till säsong 2! t.ex att man inte kan gruppa sig med kompisar som skiljer för mycket i rank när man spelar competetive.

#122

Postad 16 augusti 2016 - 06:46

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ja verkar så, ingen sudden death längre heller. Men synd om vi få som spelar på xbox one inte kan köra tillsammans, för så lär det bli då. Eftersom vi inte är lika i rank.



#123

Postad 16 augusti 2016 - 07:48

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Jag vet inte om jag missade det men han nämnde tidigt att många inte förstått varför de får mycket ibland och lite ibland. Jag hörde dock inget svar på den frågan, mer än att de skulle byta från ett 1-100 system till ett 1-10000 med olika tiers. Men det kanske är bra om de ser över det hela för jag hittar ingen logik i det. 



#124

Postad 16 augusti 2016 - 08:20

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jo kan vara så att vi på Xbox one kanske kommer i samma tier, men jag tvivlar på det. Skiljer lite för mycket i dagsläget :D.

En annan harvar runt 40 medans några är runt 60.


Redigerat av genstruktur, 16 augusti 2016 - 08:21.


#125

Postad 16 augusti 2016 - 12:26

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

tråkigt om man spelar med ett gäng sen går någon in i nästa bracket. Men de kanske har tänkt på det.



#126

Postad 16 augusti 2016 - 16:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

tråkigt om man spelar med ett gäng sen går någon in i nästa bracket. Men de kanske har tänkt på det.

Jepp, så hade det varit i dagsläget i alla fall.



#127

Postad 16 augusti 2016 - 20:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 1
Ny karta!

http://youtu.be/iONBPIM_Pq8

#128

Postad 17 augusti 2016 - 06:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Mysig :)



#129

Postad 22 augusti 2016 - 15:24

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Denna var riktigt bra!

 

https://www.youtube.com/watch?v=to8yh83jlXg



#130

Postad 23 augusti 2016 - 08:36

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Suck att man ska behöva vänta till säsong 2 av competative :(
Quick play med alla som ska troll-spela med 6 Hanzo, 6 soldiers osv är så sjukt tråkigt.

#131

Postad 23 augusti 2016 - 08:38

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
håller med om quickplay, riktigt sunkigt. även om jag vinner mycket mer :-P

#132

Postad 23 augusti 2016 - 10:01

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Denna var riktigt bra!

 

https://www.youtube.com/watch?v=to8yh83jlXg

 

Ja den var riktigt fin! :)


Suck att man ska behöva vänta till säsong 2 av competative :(
Quick play med alla som ska troll-spela med 6 Hanzo, 6 soldiers osv är så sjukt tråkigt.

 

 

håller med om quickplay, riktigt sunkigt. även om jag vinner mycket mer :-P

 

Ja det var lite väl långt uppehåll tycker jag?



#133

Postad 23 augusti 2016 - 11:12

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Satt och kollade lite proffsmatcher häromdagen på twitch. Känns som standarduppsättningen av lag är i regel:
Reinhardt
McCree
Zenyatta
Lucio

Sen var det lite blandat övriga två beroende på läge, motstånd och bana gissningsvis:
Reaper
Soldier 76
Winston
Tracer
Roadhog

McCree känns väl iofs vassare på PC iom att han kräver lite sikt-skills men han är bra counter mot många störande heroes som typ Tracer.

Sen ändras väl allt lite allt eftersom heroes nerfas och buffas. Väldigt lite genjis iaf vilken känns mer som en regel i varenda j*vla match annars.

Redigerat av La Cucaracha, 23 augusti 2016 - 11:19.


#134

Postad 24 augusti 2016 - 05:47

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

zenyatta för debuffen, vilken iofs kommer bli nerfad. Genji blir ju tack och lov nerfad också nu snart.

 

Men ja, blir lite lätt tråkigt utan något event/season etc.



#135

Postad 24 augusti 2016 - 07:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

zenyatta för debuffen, vilken iofs kommer bli nerfad. Genji blir ju tack och lov nerfad också nu snart.

Men ja, blir lite lätt tråkigt utan något event/season etc.


Ja, 30% istället för 50% som det är nu med discord. Vanliga attacken skulle dock öka i skada men det är ju discord som nästan är hela grejen med Zenyatta så man får väl se hur bra han blir efter uppdateringen.

Att Genji nerfas är nog det bästa på länge :D

#136

Postad 24 augusti 2016 - 12:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Den vanliga kombon i det jag sett, läst och hört är 2+2+2 dvs 2 off, 2 tanks samt 2 healers(support)

 

Blir endel förändringar nu med nästa patch. Mercy får lite buff t.ex

 

Jag måste bli bättre på att anpassa mig efter laget i competetive. För ledsnar på att vinna 30-40% av gångerna bara :P



#137

Postad 25 augusti 2016 - 08:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Den vanliga kombon i det jag sett, läst och hört är 2+2+2 dvs 2 off, 2 tanks samt 2 healers(support)

Blir endel förändringar nu med nästa patch. Mercy får lite buff t.ex

Jag måste bli bättre på att anpassa mig efter laget i competetive. För ledsnar på att vinna 30-40% av gångerna bara :P


Håller själv på och tränar med McCree, han känns nästan som en karaktär man bör kunna hyfsat.

Tycker f.ö det är märkligt att Blizzard i stort sett låtit Symmetra helt dö ut? Nästan ingen använder henne längre då hon blivit enkel att countra plus att hennes ordinarie attacker är lite usla. Att hon kan lägga 25 i sköld på folk känns också lite dåligt.

#138

Postad 25 augusti 2016 - 09:16

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 1

Den här filmen var intressant och kanske förklarar varför jag får ologiska resultat i competetive. Jag är nämligen en sån som inte har problem att ta support-rollen.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BGytrJSSi6k



#139

Postad 25 augusti 2016 - 17:55

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
https://youtu.be/MUP5U-yPWj8

Lite gameplay från nya banan.

#140

Postad 25 augusti 2016 - 18:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Den här filmen var intressant och kanske förklarar varför jag får ologiska resultat i competetive. Jag är nämligen en sån som inte har problem att ta support-rollen.

https://www.youtube....h?v=BGytrJSSi6k


Ja det verkar ju onekligen dåligt optimerat för personer som spelar support. Trist system om du behöver spela som en gud för att ha chansen till samma skillbasering som en offensiv karaktär.

#141

Postad 26 augusti 2016 - 07:27

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Ja det verkar ju onekligen dåligt optimerat för personer som spelar support. Trist system om du behöver spela som en gud för att ha chansen till samma skillbasering som en offensiv karaktär.

 

Om det här stämmer så spelar det ingen roll hur du spelar som support eftersom du aldrig kommer kunna få samma ökning av skillrating och det skulle förklara de märkliga resultaten jag fått. Jag har varit i flera matcher som Mercy där vi krossat motståndet och jag fått typ +10%. Sen har vi haft en väldigt jämn match och jag fått +50%, överlag får jag dock sällan så mycket vid en vinst som support. Samtidigt får jag i princip alltid -50% vid förlust oavsett om det är en jämn match eller inte. Jag har en polare jag ofta spelar med, han kör enbart offensiva spelare. Han har kört dubbelt så många matcher som mig med ungefär samma vinst %, men inte tappat alls lika mycket rank som mig (han började dessutom på en lägre skill rating). 



#142

Postad 27 augusti 2016 - 08:57

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Nu verkar iaf Blizzard fått upp ögonen för problemet och det verkar som dom jobbar på det.

http://youtu.be/4ovXdjhz74c

Såg f.ö nu att Symmetra fick en nerf med -30% damage av hennes turrets i samband med att Thorbjörn nerfades. Verkar enbart gälla konsol vad jag förstår. Helt otroligt konstigt val av Blizzard. Inte så konstigt att man nästan aldrig ser någon längre som spelar henne. Trodde bara folk hade blivit bättre på att countra henne men tydligen är det nog en mix. Tråkigt om dom inte fixar till henne, gissningsvis kunde hon behöva en riktig remake med andra skills osv om hon ska vara användbar öht. Gillade att spela henne som fan innan :(

Redigerat av La Cucaracha, 27 augusti 2016 - 08:58.


#143

Postad 27 augusti 2016 - 10:09

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Fan va bra att de tittar på det, det är just Mercy och Lucio jag spelat mest när jag spelar support. Har dock kört en hel del Zymettra på PTR med bra resultat.



#144

Postad 30 augusti 2016 - 07:16

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Kändes skönt att för en gångs skull vinna typ 9/10 matcher igår :D
Förstår inte vad som hände, fick bara spela med folk som hade lite koll.

#145

Postad 30 augusti 2016 - 08:07

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

La Cucaracha: Ja fy fan det gör stor skillnad. Körde några matcher i söndags där spelarna hade noll koll. Ingen vågade pusha fram, de stod bara och lobbade skott på avstånd trots att hela laget var vid liv, Jag vann guld på objective time med typ 10 sekunder.... som healer :P

 

Har ni kört nya kartan på PTR? Rätt kul att spela, det gick iofs riktigt bra för mig och vann alla matcher utom en. 



#146

Postad 30 augusti 2016 - 08:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Spelar på xbox så nån PTR finns inte.

Ja, man har blivit sjukt trött på folk som oavsett alltid kör "sitt race". Alla springer olika vägar osv eller ska stå utanför spawn och försöka döda utan en tanke på att den enda som har ngt att förlora är den själv. Inga som spelar seriöst står och häckar utanför spawn.
När hela laget håller ihop med vettiga val av karaktärer är då man vinner.

#147

Postad 30 augusti 2016 - 09:13

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Aha, tänkte inte på konsoler. Är det lika vanligt på konsol att dps tjatar om att någon borde heala? Känns som att det alltid är en McCree eller Soldier76 som gör det. Eller det kanske inte är samma kommunikation med andra spelare på konsol?



#148

Postad 30 augusti 2016 - 09:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det är väldigt sällan nån snackar i matcher där alla sitter solo iaf. Brukar i regel vara mycket mer teamtalk i andra spel av ngn anledning.

Däremot så brukar folk spamma "we need a healer"-kommandot om ingen valt en support. Och det brukar ju ofta vara nån McCree eller Genji. Precis som om dom själva inte kunde valt support isåfall? I ren protest ofta brukar jag vägra välja support när jag bara ser massa idiotiska flankers i laget.

#149

Postad 30 augusti 2016 - 09:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Kändes skönt att för en gångs skull vinna typ 9/10 matcher igår :D
Förstår inte vad som hände, fick bara spela med folk som hade lite koll.

Japp det gick bra igår! :)



#150

Postad 30 augusti 2016 - 09:59

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Japp det gick bra igår! :)


Verkligen, man kan ju hoppas det går lika bra när det är dags för säsong 2 i comp :D



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.