Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty Modern Warfare okt 25, 2019

366 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 februari 2020 - 11:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0

ja se på fan. det verkar ha installerats under natten. Spelade just en match kill confirmed på Rust. Men dom nya vapnen är låsta, men man kanske låser upp dom automatiskt när man spelar?

Förstår dock inte varför jag gick ner i rank . Spelar ingen större roll egentligen, men vore kul at veta

Nya vapen låg i förra säsongen låsta på vissa levels i battle pass, säkert samma nu. Du behöver helt enkelt bara spela för att få dom.
Ranken tror jag resetas efter varje säsong. Varför vet jag inte heller.

Postad 12 februari 2020 - 11:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om RAM-7 är tillgänglig om man inte hann låsa upp den i season 1???

Postad 12 februari 2020 - 11:58

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Har haft en dip i spelsuget ett par veckor nu och inte rört PS4an. Får som om Season 2 kan får igång lite spelsug.

Postad 12 februari 2020 - 13:53

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 2 954 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om RAM-7 är tillgänglig om man inte hann låsa upp den i season 1???

Du kan låsa upp den. Man behöver 2 headshots (kills antar jag) i 25 matcher med ett Ar. Och man får inte backa ur matchen efter man fått 2st. Så spela 25 matcher med ett Ar helt enkelt. Och få headshot kills såklart. Sen är det bara att be till gudarna att spelet räknar rätt, för tydligen så va det en massa problem att låsa upp crossbow hörde jag.

Postad 12 februari 2020 - 14:50

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0

Du kan låsa upp den. Man behöver 2 headshots (kills antar jag) i 25 matcher med ett Ar. Och man får inte backa ur matchen efter man fått 2st. Så spela 25 matcher med ett Ar helt enkelt. Och få headshot kills såklart. Sen är det bara att be till gudarna att spelet räknar rätt, för tydligen så va det en massa problem att låsa upp crossbow hörde jag.

Gött, tack!

Postad 13 februari 2020 - 14:39

norton
  • norton
  • Veteran

• 1 709 inlägg
  • 0

alltså herregud....

15 matcher igår och i 11 matcher utkickad...Lost connection. Känns jävligt ostabilt det här. Plus att i 3 matcher gick allt som sirap innan man blev utkastad med huvudet före. Samt att när man hade en killstreak på 13 så blev det samma visa.

Är det någon mer som har samma problem?

XB1 X, Fiber 250/100

Postad 13 februari 2020 - 15:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0

alltså herregud....

15 matcher igår och i 11 matcher utkickad...Lost connection. Känns jävligt ostabilt det här. Plus att i 3 matcher gick allt som sirap innan man blev utkastad med huvudet före. Samt att när man hade en killstreak på 13 så blev det samma visa.

Är det någon mer som har samma problem?

XB1 X, Fiber 250/100

Körde några timmar igår, hände ingen gång alls för mig eller den jag spelade med. One X här.

Postad 13 februari 2020 - 18:20

norton
  • norton
  • Veteran

• 1 709 inlägg
  • 0

Körde några timmar igår, hände ingen gång alls för mig eller den jag spelade med. One X här.

Hmm

Då befarar jag att routern ballar ur här hemma. Därför sonen klagade att han blev utslängd på något spel han lirade i eftermiddags.

Postad 13 februari 2020 - 19:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 11 947 inlägg
  • 0

Hmm

Då befarar jag att routern ballar ur här hemma. Därför sonen klagade att han blev utslängd på något spel han lirade i eftermiddags.

Har aldrig blivit utkastad i det här spelet. Inte en enda gång faktiskt.

Har märkt av lagg, men även det har jag hittat lösning på.

Det visade sig att det var fördröjning mellan min handkontroll och konsol, när jag ställde konsolen närmare så slutade det lagga 😊

Postad 14 februari 2020 - 18:21

norton
  • norton
  • Veteran

• 1 709 inlägg
  • 0

Har aldrig blivit utkastad i det här spelet. Inte en enda gång faktiskt.

Har märkt av lagg, men även det har jag hittat lösning på.

Det visade sig att det var fördröjning mellan min handkontroll och konsol, när jag ställde konsolen närmare så slutade det lagga 😊

Då ska vi se om en gen-6 router is da shit då 🤣

Postad 15 februari 2020 - 12:02

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 011 inlägg
  • 0
Mitt spel startar om så fort jag spelat klart en match.
Skriver att den ska uppdatera och måste stängas.
Sen kan jag gå rakt in i spelet igen. Men lite jobbigt att hela tiden börja om.
Har testat att avsluta spel, stänga av ps4:an mm. Inget hjälper.

Postad 15 februari 2020 - 12:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 4 766 inlägg
  • 0

Ett vanligt tips är att avinstallera och ladda hem det igen. Drygt med alla GB men kan lösa ditt problem.

Postad 15 februari 2020 - 16:58

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0
Att dom numera lagt in så folk kan ändra färg på sitt screen namn är imo en riktigt efterbliven funktion. Nu mötte jag folk vars namn var i samma blå färg som folk i egna laget. Hade även en smart snubbe i egna laget som hade röd text....why??

Postad 15 februari 2020 - 21:30

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 716 inlägg
  • 0

Samma här. Har drabbat många tydligen, väntar nog med installera om hela skiten tills det är konfirmerat att det garanterat löser problemet.

Att dom numera lagt in så folk kan ändra färg på sitt screen namn är imo en riktigt efterbliven funktion. Nu mötte jag folk vars namn var i samma blå färg som folk i egna laget. Hade även en smart snubbe i egna laget som hade röd text....why??

Allvarligt...? Hur kunde de inte förutse att det skulle insta-haverera?

Och som du skrev, vad i hela friden är syftet?

Postad 15 februari 2020 - 21:39

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 716 inlägg
  • 0
Angående namnfärg:

”Considering how big of an issue this has quickly become, it's no surprise that Infinity Ward almost immediately issued a response.
IW's Paul Haile had this to say on Reddit: "This is a bug, Colorized names is not intended to be something players can do.We are doing a pass now to fix regiments that have offending tags set up causing their names to be colorized."
Read More: Modern Warfare Feb 14 patch notes: V-Day modes, Gunfight Tournament, more
"We are also implementing additional protections against the creation of regiments that have invalid characters in their tag," he added. "This should be cleaned up soon - feel free to report players with colorized names and we will take a look."

Postad 16 februari 2020 - 10:59

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 019 inlägg
  • 0
Ah det var alltså en glitch. Fan vad skönt och bra att dom fixar det för man undrade helt klart hur dom tänkte.

Postad 19 februari 2020 - 10:14

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 5 970 inlägg
  • 0
https://m.fz.se/nyhe...s-enligt-kallor

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.