Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Alien Isolation

420 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Alien: Isolation (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 8 (0) Inga priser
Alien: Isolation (PS3) (PlayStation 3-spel) 7 (0) 199:-
Alien: Isolation (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 8 8,25 (3) 206:-
Alien: Isolation (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 8,67 (8) 99:-
Alien: Isolation (PC) (PC-spel) 7 7,5 (1) 63:-

#101

Postad 09 oktober 2014 - 23:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
21 timmar!?

Hmm, 14½ på howlongtobeat men bara två röster.

Vill man bli terroriserad så länge? Nåja, jag kommer få PC-versionen så jag får väl tabba över till krambjörnarna emellanåt.

#102

Postad 09 oktober 2014 - 23:16

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
hade jag smugit lika mycket i slutet som i början hade det tagit ännu längre tid :P

tiden är väl iförsig bara hur länge jag har haft igång spelet (steam), så vi kanske får dra bort en timme eller två.

jag är en jävla fegis och klarar jag av att bli terroriserad så länge så gör alla andra det med :D. jag var tvungen att tabba ur nu och då för att lugna nerverna. **** alltså.

edit: körde the crew nu med. kändes väldigt meh. typ 10 minuter spel ungefär? kanske är annorlunda man ska göra om man kör som dom olika karaktärerna dock.

#103

Postad 10 oktober 2014 - 07:44

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Min lilla dator med i5 4670k + r9 270x borde väl fixa detta spel bra eller? Är riktigt sugen!

#104

Postad 10 oktober 2014 - 08:22

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 1

Min lilla dator med i5 4670k + r9 270x borde väl fixa detta spel bra eller? Är riktigt sugen!


Japp, det ska tydligen räcka med en i3 och r7 260x för att få 60 fps i 1080p.

#105

Postad 10 oktober 2014 - 21:07

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Vem f*n kom på den smarta iden med save-systemet? Sämsta någonsin!

#106

Postad 10 oktober 2014 - 22:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
tycker jag inte? bidrar till stressen, och där finns hur många sparplatser som helst.

#107

Postad 10 oktober 2014 - 22:49

Gubbas83
  • Gubbas83
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
Ps4

#108

Postad 10 oktober 2014 - 23:04

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Save-systemet tycker jag är bra, är väl precis som i Dead Space om jag inte minns fel? Som SilverDogg säger så bidrar det mycket till stressen och faktumet att man verkligen vill hålla sig vid liv :)

#109

Postad 10 oktober 2014 - 23:16

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Just att man måste göra om alla små skitsaker. Bidrar snarare till frustration än stress.

#110

Postad 10 oktober 2014 - 23:27

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0

Ps4


Bifogad fil  ps4_in_da_house.png   229,27K   6 Antal nerladdningar

#111

Postad 11 oktober 2014 - 17:00

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 1

Just att man måste göra om alla små skitsaker. Bidrar snarare till frustration än stress.

Där kan jag hålla med till viss del :)

#112

Postad 13 oktober 2014 - 06:22

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 1

Bifogad fil  ps4_in_da_house.png   229,27K   6 Antal nerladdningar

Stämmer.

#113

Postad 13 oktober 2014 - 09:44

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 1
Började spela lite smått i lördags...herregud. Jag är ju döskraj hela tiden, kommer nog inte spela klart detta.
Och då har jag inte ens stött på Alien ännu...

#114

Postad 13 oktober 2014 - 10:15

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Började spela lite smått i lördags...herregud. Jag är ju döskraj hela tiden, kommer nog inte spela klart detta.
Och då har jag inte ens stött på Alien ännu...

Haha :D Det är bra betyg! Funderar också på att skaffa spelet då jag älskar filmerna, dock har jag inte klarat ut hela Dead Space 1 eller 2 pga psyket som inte höll hela vägen :P

#115

Postad 13 oktober 2014 - 15:55

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 1
Lägg på SweetFX
http://youtu.be/uIgv46XNA3c

Modifera grafiken
http://steamcommunit...s/?id=324612199

http://youtu.be/P6zv1_amkFU

#116

Postad 13 oktober 2014 - 17:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Har de ingen AA alls i spelet...?

#117

Postad 13 oktober 2014 - 18:19

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0

Har de ingen AA alls i spelet...?


Jo, men många shaders har låg/halv upplösning. Det är det som ger jaggies.

SMAA-T2x ger bäst bild:
http://solidlystated...iasing-choices/

Högupplösta skuggor och reflektioner osv går att tweaka fram i PC-versionen. Troligtvis inaktiverat som standard för att matcha konsollernas grafik:
http://steamcommunit...s/?id=324612199

Redigerat av Ageve, 13 oktober 2014 - 20:44.


#118

Postad 14 oktober 2014 - 12:34

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Har hunnit spela en handfull timmar än så länge men hittills måste jag säga att det är precis vad jag vill ha från ett Alien-spel. Stämningen är fantastiskt tryckande, jag sitter verkligen på helspänn hela tiden. Att göra Alien dynamisk istället för scriptad var ett genidrag för spänningen när man aldrig kan känna sig helt säker.

#119

Postad 17 oktober 2014 - 15:07

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
http://youtu.be/TyWW6Qf4ZHI

#120

Postad 18 oktober 2014 - 20:56

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Spelade klart spelet tidigare idag. Tycker det var riktigt bra stämning, precis som jag vill ha det. Det var riktigt svårt på ett par ställen men ack så skönt när man kom vidare :)

#121

Postad 19 oktober 2014 - 12:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Köpte det på relase day,men starta de först idag, hur jag än gör så får jag inte bort "släpandet" i aimet. När jag släpper joysticken så stannar den inte direkt, plus att det är delay innan huvudet rör på sig istart.

Spelar på One. Bara jag som stör mig på detta?

#122

Postad 22 oktober 2014 - 09:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Hur är domen gamepad eller mus/tangentbord för PC? Just skräcklir kan ju faktiskt emellanåt bli bättre av sämre kontroller. Skräcklir bygger ju på känslan av att spelaren inte har kontroll över situationen trots allt. Se Resident Evil tidiga lir som har med flit stela kontroller. Resident Evil 4 mer strömlinjeformade med wii remote denna fantastiska skapelse och således mer action betonat.

#123

Postad 22 oktober 2014 - 13:42

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Köpte det på relase day,men starta de först idag, hur jag än gör så får jag inte bort "släpandet" i aimet. När jag släpper joysticken så stannar den inte direkt, plus att det är delay innan huvudet rör på sig istart.

Spelar på One. Bara jag som stör mig på detta?


Har inte märkt något av det, spelar på One. Däremot så tycker jag fps droppar lite väl ofta.

#124

Postad 22 oktober 2014 - 20:12

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Har inte märkt något av det, spelar på One. Däremot så tycker jag fps droppar lite väl ofta.


Jämfört med Destiny som jag spelar nu är alien kontrollen inte i närheten så responsiv.

#125

Postad 23 oktober 2014 - 08:17

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Jämfört med Destiny som jag spelar nu är alien kontrollen inte i närheten så responsiv.

Och jämfört med BF4 så är Destiny inte i närheten så responsiv :P

Redigerat av hifimarcus, 23 oktober 2014 - 08:17.


#126

Postad 23 oktober 2014 - 14:49

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Alltså är isolation kontrollen på gamepad väldigt non responsiv. Kör med pc tangentbord fungerar rätt bra. Och känns naturligare med datorterminalerna :)

Kör på hard så är det uppenbarligen stealth som gäller till 100 %. Inte fått tag i någon revolver ännu jag klubbar en singel i nacken. De andra hör oväsendet från andra sidan rummet och kommer springande så de gamla klassiska ta dem en i taget AIn är halvt blind och döv ändå ala hitman/thief/splinter cell fungerar sisådär.

Gillar detta Ripley är ju ingen super soldat ej tränad i tysta nedtagningar direkt.

#127

Postad 23 oktober 2014 - 14:57

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Och jämfört med BF4 så är Destiny inte i närheten så responsiv :P

Jag tycker helt klart att de två är jämförbara (BF4 har ju däremot problem med att man på vissa ställen inte kommer över en 5-centimeters kant utan att hoppa). Det märks att det är Bungie som gjort Destiny, sånt här har ju alltid varit bra i Halo-spelen också.

#128

Postad 23 oktober 2014 - 15:12

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Jag tycker helt klart att de två är jämförbara (BF4 har ju däremot problem med att man på vissa ställen inte kommer över en 5-centimeters kant utan att hoppa). Det märks att det är Bungie som gjort Destiny, sånt här har ju alltid varit bra i Halo-spelen också.

Destiny har ju autoaim ala newbie så det ryker om det. Sen är det horribel acceleration på aimet. Men jag gillar Destiny ändå :)

#129

Postad 23 oktober 2014 - 15:16

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Men auto-aim har väl inget med responsivitet i rörelserna att göra? De två är för mig helt olika saker.

Men visst, auto-aimet i Destiny är rejält.

#130

Postad 23 oktober 2014 - 15:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Men auto-aim har väl inget med responsivitet i rörelserna att göra? De två är för mig helt olika saker.

Men visst, auto-aimet i Destiny är rejält.

Nej inte responsivitet, men däremot har accelerationen att göra med det. Auto Aim var mer ett extra input

#131

Postad 23 oktober 2014 - 21:52

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Nej nu har jag fått nog. Oerhört orättvist lir. Sitta och häcka i skåp för att du har en fiende som för en gångs skull visar prov på helt fantastisk intelligens. Du sitter i ett skåp alien går förbi ett par vändor vet du är där och går ut igen. Men du kan inte lämna för han kommer tillbaks inom 1 minut obönhörligt. Och han är snabb så inte lätt att navigera runt. Noisemakers är det mest kraftfulla jag har att tillgå så här långt...

Jag har blivit face huggen tre gånger och mentalt orkar jag inte med den upplevelsen igen :P

Tar man nya tag så testar man väl easy. Det är lite tråkigt med hard att inte kunna puckla på androids. De är smått odödliga kräver 4 skott i skallen eller 50 slag mot kroppen vad det verkar.

#132

Postad 23 oktober 2014 - 22:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Går det att klubba ner androids öht på hard? Svinen tar ju tag i "skiftnyckeln" varenda gång och gör mos av en. Eller går det att smyg-klubba bakifrån? :D

#133

Postad 23 oktober 2014 - 22:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Smygklubbar man så kan man få in ett par-tre träffar innan de greppar tag. TAnken är väl att man ska måsta stunna dem innan och sedan kunna vräka på. Har försökt med flashbangs men hittills inte fått någon önskad reaktion måste detonera precis framför nyllet antar jag.

Stun gun har jag inte fått tag på ännu.

#134

Postad 23 oktober 2014 - 22:29

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Spoiler


#135

Postad 23 oktober 2014 - 23:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Det verkar som att det är sämre att gömma sig i skåp än under/bakom saker. Man blir visst "belönad" för större risk.

Inte helt hundra på det dock, bara fanteori :)

#136

Postad 24 oktober 2014 - 10:03

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Har suttit å spelat spelet ett par dagar nu.

Jag har lite hatkärlek till spelet.
Det är lite FÖR frustrerande emellanåt, speciellt som jag hatar när man MÅSTE konfrontera människorna på skeppet.

Och en detalj där som är lite komisk, är när man slagit ihjäl en skurk, och på golvet ligger en pistol, men inte fan kan man plocka upp den och rensa bort resten av skurkarna. Man kan ta deras ammo, men inte vapnet. Detta är mindre störande när man väl funnit i ett vapen iofs :D

Men, jag märkte att man kan vänta ut vissa situationer, när Herr Alien är i närheten, och rulla tummarna under ett bord, tills skurkarna råkar hamna i vägen för monstret. Man myser gött åt massakern! :D

Sen blir det rätt tjatigt, att spela om långa sekvenser och höra samma dialog om och om igen, när man dör. Hade gärna sett att det funnits några checkpoints efter vissa moment. Lite tråkigt när skräck förbyts till att vilja kasta kontrollen genom TV:n ;)

MEN, efter några svaga första timmar, så tycker jag att spelet växt rejält. Visst det är fortfarande en jäkla massa rännande fram å tillbaks för att öppna/låsa upp dörrar, vilket är aningen enformigt, men samtidigt så har spelet skruvat upp skräcken en hel del.
Som det känns nu, så skulle jag nog ge spelet 7 av 10 i betyg. Det har en del brister, men samtidigt så är det fruktansvärt välgjort.
Får se vad slutbetyget blir när jag klarat spelet :)

Btw, nån mer som blir irriterad på dom otroligt ryckiga mellansekvenserna? Kör PS4 versionen, men alla konsoll versioner verkar lida av detta problem.
Det skumma är att dom verkar va renderade videosekvenser, då det finns komprimeringsartefakter i bilden, så man tycker ju att dom borde flyta på utan problem pga detta. Hoppas dom rättar till detta (trodde patchen skulle hjälpa), även om jag vant mig nu.
Tur att spelet i sig inte har några problem med sånt iaf :)

Redigerat av Svante Skoog, 24 oktober 2014 - 10:05.


#137

Postad 25 oktober 2014 - 14:13

peggen
  • peggen
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Ingen annan som fastnat i kapitel 16 pga följande bugg på PS4? Så j-la irriterande, inte sugen på att spela om kapitel 15 utan att spara en enda gång som verkar vara enda lösningen för tillfället.
http://forums.alieni...-spoilers/page3


#138

Postad 25 oktober 2014 - 15:08

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Nej, jag märkte aldrig av det problemet. Låter riktigt tråkigt att drabbas av det dock.

#139

Postad 27 oktober 2014 - 10:14

peggen
  • peggen
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Jag bet i det sura äpplet och spelade om kapitel 15 utan att spara manuellt. Hade tur och det gick utan bekymmer på första försöket. Nu fungerar kapitel 16 som det ska. Märkligt att de inte lyckats patcha det när det varit känt i ett par veckor.

#140

Postad 27 oktober 2014 - 18:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Så där! Då var spelet avklarat :)

Jag tycker spelet blir bättre och bättre ju längre in man kommer. Speciellt som det bjöd på en hel del oväntade twister i storyn, och hotet va större än väntat.
Dom sista 6 timmarna var rejält spektakulära och spännande, och jag fastnade till slut så hårt för spelet, att det blev två stycken 6 timmars marathon.
6 timmar i natt och 6 timmar nu under eftermiddagen. Jäklar va snabbt timmarna flög iväg :D

Vissa tycker att spelet är för långt, men jag önskade nästan att det kunde ha varit lite längre ;)
Tror det tog ungefär 18 timmar att gå igenom det.
När man väl fick kläm på hur man fintar fienderna osv, så flöt det på lite bättre.
Och det kändes som att sparpunkterna blev fler ju längre in man kom, eller så hade jag bara vant mig vid hur långt det var emellan ;)

Slutbetyget på spelet får bli en riktigt stark 8,5 av 10.
Spelet har sina brister, men spelet i sig blir så jäkla bra längre in, att man kan leva med dom.

Kan man hoppas på en Aliens Isolation frampå? ;)

Redigerat av Svante Skoog, 27 oktober 2014 - 18:18.


#141

Postad 27 oktober 2014 - 20:46

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
tyst med dig! räcker det inte med en älg som skrämmer livet ur en? :D

#142

Postad 28 oktober 2014 - 10:28

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

räcker det inte med en älg som skrämmer livet ur en? :D


http://youtu.be/mEYgzFBUlQM

:D

Redigerat av Svante Skoog, 28 oktober 2014 - 10:29.


#143

Postad 30 oktober 2014 - 23:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Spelat till strax innan kap 3... scary stuff. Snygga ljuseffekter.

Såg Colonial Pigs på väggen också, humor.

#144

Postad 31 oktober 2014 - 08:33

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Ska nog skaffa Alien ändå, har sett Gameplay och blir mer och mer sugen på det. Älskar filmerna, så jag hoppas att det kan hjälpa mig att "våga" spela spelet ;P Nerverna är sisådär på skräckspel, däremot klarar jag se skräckfilmer utan problem.

#145

Postad 01 november 2014 - 19:15

Unregistered76636631
  • Unregistered76636631
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
Har nu lirat klart det (medium) , med min spelhistorik de senaste åren , så är mitt cv där att jag undvikit fps spel. Det sista jag lirade herrans massa år sedan var deus ex, vilket var riktigt bra.

Tycker det här var episkt. Hade inga problem med spelmekaniken , och vilken grafik , det hackade till när det hände väldigt mycket på skärmen men det var ändå rätt sällan. Grafiken i övrigt sinnesjukt vet ej hur de orkat göra allt..

Är en superfan av filmerna så fps eller ej vilket tur att jag köpte det.

#146

Postad 01 november 2014 - 21:10

BlueFruit
  • BlueFruit
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Personligen har jag svårt för spel som bara har utvalda ställen där man kan spara.
Jag börjar tröttna på att spela om samma sekvenser flera gånger. Det finns inget mer irriterande än att nästan klara banan och så dyker alienen upp så man får börja om igen.

Förövrigt gillar jag spelet, men jag tror inte jag kommer orka spela igenom hela pga ovannämda skäl.

#147

Postad 01 november 2014 - 22:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
sänk svårighetsgraden?
SÅ svårt är det inte på lättare svårighetsgrad att det inte går att klara. öka den sen igen när du kommit vidare :)

#148

Postad 01 november 2014 - 22:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Verkar omöjligt att spela igenom utan att dö iaf, väldigt random. Försökte spela som jag hade gjort i verkligheten, dvs inte ett j-vla ljud och gömma mig vid första bästa tillfälle, men tyvärr så tog den mig på kapitel 6 när jag var gömd i ett skåp, höll andan och ryggade tillbaka, på easy. Den kollar ju rum flera gånger efter varandra även fast man är helt ljudlös dessutom.

Jag menar, det är en ganska stor rymdstation, att han skulle befinna sig precis där man själv är och söka trots att det finns massa andra människor på skeppet som är mycket mer högljudda (går omkring, pratar) är ju inte särskilt logiskt. Det känns som att man jagas av en robot som vet att man är på en viss bana och inte en levande organism, men det är såklart väldigt svårt att skapa naturtrogen AI också.

När jag inte hade dött ännu så var jag mer rädd och hade knappt gått någonting, bara krypit i flera timmar. Men efter att jag blev tagen så började jag gå istället och skräckkänslan försvinner ju helt klart mer och mer ju mer man dör. Hade jag fått spela jättesmygande och inte dött en gång under hela spelet så hade skräcken varit högre. Kanske hade varit bättre att låta en vara helt safe i skåp och sånt.

Lite roligt dock, tyckte det var orättvist att den kunde ta mig där i ett skåp så kollade upp aliens luktsinne och syn. Verkar skilja lite till och från olika filmer och böcker hur väl de ser och luktar, Ripley kunde t.ex. gömma sig under ett bord i en av böckerna när alien var i samma rum. Men det är väl ganska sannolikt att ingen av oss hade överlevt om vi hade varit i samma situation som Ripleys dotter. Aliens kan se en predator trots att den är osynlig. Det är ju den ultimata mördarmaskinen, förr eller senare är man körd.


I saw a few humans, who immediately brandished their guns at me and yelled for me to leave. They seemed almost as terrified as they did eager to put me down. While I cowered in a locker, sure that the lone Xenomorph would get here any second given the amount of noise the shouting moron was making, I saw the human walk into the room I'd dipped into, pacing back and forth searching for me and muttering about how I had to leave immediately. They sounded like words of a madman.

I couldn't understand why the Xenomorph didn't make its appearance yet, and then I finally gathered up the courage to run into the room—where I realized there were actually multiple humans—and fired off a few rounds. Not to kill anyone, though. I wanted to make my own noise, because clearly the alien was only attracted to noise I'd made, not anyone or anything else. I dipped back into my trusty locker again, and watched as the humans came running after me, firing off bullets and then, just like I planned, squashed by the alien.


Redigerat av Zoiler, 01 november 2014 - 23:16.


#149

Postad 01 november 2014 - 23:31

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
ja det är jävligt svårt att klara utan att dö.

har bara fått hålla andan en gång i ett skåp, men då tog den jäveln mig. lekte för mycket med motion trackern, förstod inte riktigt att den uppfattade ljuden från den. så den gick förbi, kom tebax och kollade rätt mot mig, då blev man hyfsat skraj :D

#150

Postad 02 november 2014 - 18:59

Unregistered76636631
  • Unregistered76636631
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
Ja skratt, jag tror jag fick pris för att jag dog 100gr ...

Funkar att gömma sig under skrivbord och andra bord, den hittade mig aldrig där, däremot iskåpen .

Hoppas de gör en "aliens" där man får peppra sönder fanskapet någon gång. Hehe



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.