Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Switch

2358 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nintendo Switch 2017 32GB (Spelkonsoler) 9 8,42 (124) Inga priser
Nintendo Switch Lite (Bärbara spelkonsoler) 2 7,95 (19) 2 449:-
Nintendo Switch 2019 32GB (Spelkonsoler) 9 7,57 (43) 3 450:-
Nintendo Switch OLED 2021 64GB (Spelkonsoler) 9 7,9 (20) 4 065:-
3 relaterade trådar

#101

Postad 24 februari 2016 - 14:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja du kan ha rätt. Jag tänkte fel där, menar att det verkar som att det blir rätt enkelt att porta mellan dem, men den behöver ju inte vara bakåtkompatibel för det. Det beror ju helt på hur tekniskt genomförbart det är. Men det finns ett antal spel som de lär porta om den inte blir det. Dvs, jag tror inte de gör något nytt SSB eller Mario Maker 2 när de redan har relativt nya spel som ännu inte nått så många personer som de kan.



#102

Postad 26 februari 2016 - 20:32

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...as-redan-i-juni

 

Undrar om det ligger något i detta. lite dumt att släppa mitt i semestern så man inte kan spela ordentligt ;)



#103

Postad 26 februari 2016 - 21:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det låter troligt, de presenterar den nog på E3 sedan släpper de den gratis nästa dag.



#104

Postad 26 februari 2016 - 21:20

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...as-redan-i-juni

Undrar om det ligger något i detta. lite dumt att släppa mitt i semestern så man inte kan spela ordentligt ;)


Det är väl just då man har tid att spela :)

#105

Postad 26 februari 2016 - 21:25

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

Ja det låter troligt, de presenterar den nog på E3 sedan släpper de den gratis nästa dag.

gratis är aldrig fel ;)

 

Jag kan tänka mig att den visas på E3 eller om dom har något Nintendo Direct ungefär samtidigt. Det låter ju inte så troligt att det skulle släppas så fort, men jag lär hoppas.



#106

Postad 27 februari 2016 - 11:57

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Ja det låter troligt, de presenterar den nog på E3 sedan släpper de den gratis nästa dag.

Någonting säger mig att detta inte är likt Nintendo, de kommer knappast släppa ut det direkt efter E3, enligt statistiken har de oftast släppt ut sina konsoler inför julen. Men jag antar att du var sarkastisk där :)



#107

Postad 27 februari 2016 - 12:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jo jag var lite sarkastisk.



#108

Postad 28 februari 2016 - 09:00

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
vore grymt om dom presenterar den på E3 och sen börjar den säljas typ veckan efter över hela världen.

#109

Postad 28 februari 2016 - 09:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Tror någon att Nintendo på något sätt har vr som hemlig sås? Dom har ju sällan varit rädda för nya tekniker. 3DS ex, fortfarande nästan enda glasögonfria 3Dn :)

#110

Postad 28 februari 2016 - 14:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tror inte det men who da f knows med dem.



#111

Postad 28 februari 2016 - 20:07

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 1

Kanske blir en Virtual Boy v2 ;)



#112

Postad 22 mars 2016 - 20:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Wii U slutar tillverkas i år, NX ska utannonseras i år (som vi redan visste).

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1199604



#113

Postad 22 mars 2016 - 20:43

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Jäklar vad dom dödar den fort. Men jag blir glad över ny konsol. Hoppas bara dom satsar rätt nu och får med tredjepart. Hoppas man kan slå av menu musiken på den nya, det stör mig jäkligt mkt.


Redigerat av New Player, 22 mars 2016 - 20:45.


#114

Postad 22 mars 2016 - 22:25

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

Blir intressant att se när det verkar som både PS och XB1 kommer i uppdaterade 4k versioner, kommer NX ut och blir lika utdaterad som WiiU.



#115

Postad 22 mars 2016 - 22:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Haha, finns en viss risk tbh.

 

Såvida inte Nintendo kör samma teknik som de gör och lägger sig likvärdigt. Plus då att detta är Nintendos huvudkonsol, medan de andra kommer köra sina som komplementkonsoler eller lyxutgåvor.

 

För mycket spekulation =/


Redigerat av Zoiler, 22 mars 2016 - 22:28.


#116

Postad 23 mars 2016 - 08:43

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

För mig är det spelen mer än hårdvaran som är viktig, men om dom tappar på hårdvaran kanske inte 3e part kommer vara med riktigt på tåget. Jag hoppas det blir bra, älskar många Nintendo-exklusiva spel.



#117

Postad 23 mars 2016 - 12:00

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Wii U slutar tillverkas i år, NX ska utannonseras i år (som vi redan visste).

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1199604

Jag gillar min Wii U men det var verkligen en maskin som man tryckte in med ett skohorn på marknaden. Jag förstår att Nintendo tappade marknadsandelar så otydlig som konsolen var. Men jag hoppas att de kan vända det hela. 



#118

Postad 23 mars 2016 - 15:04

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Är verkligen inte säker på att NX blir någon bättre historia än Wii U för Nintendo. Endast dom riktigt trogna Nintendo fansen köpte ju en Wii U och risken är att även dom har tappat sugen på en ny Nintendo konsol.

Kommer MS och Sony med uppdaterade konsoler så kommer ju även Nintendo att vara tillbaka på ruta 1. Ska bli intressant att se vilken konsol som kommer bli starkast. Jag tippar på att alla 3 kommer ha nya konsoler i höst.



#119

Postad 23 mars 2016 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Möjligtvis bilder på kontrollerna i något stadie. Om det är fake är det väldigt välgjort. Om det är riktigt så... eh, ställer mig tveksam, men vem vet hur något sånt funkar.

 

pkfWmFK.jpg

GB8lTkz.jpg

 

 

- Only the upper 'nubs' of the sticks move. The bottom part is static (kind of like the circle pad, but it moves along the bottom 'sphere'.
- The rollers on the top feel and look pretty much identical to a mouse scroll-wheel. Though I do don't believe this will be the final design.
- Haptic feedback is feels like Apples 'taptic' engine. Not like regular rumble.
- 3.5mm headphone jack on the bottom



#120

Postad 23 mars 2016 - 19:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
SteWii :D

Ser ju ut att vara precis enligt patent ja.

#121

Postad 23 mars 2016 - 20:02

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 2
Den kontrollen ser extremt oergonomisk ut.

#122

Postad 23 mars 2016 - 20:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Eftersom en del info har pekat på att NX ska vara en slags hybrid undrar jag om detta såvida det inte är fake är den bärbara konsolen i hybridmodellen som även kan fungera som kontroll till den stationära NX. Och då att de bärbara spelen kan spelas på NX och tvärtom, fast med olika kvalitet.

 

Förmodligen kommer inte alla tidigare kontroller göras odugliga, så då borde man få välja vad man vill spela med som på Wii U och därmed kunna spela med procontrollern om man så föredrar.



#123

Postad 23 mars 2016 - 20:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

som patentet men utan horn att hålla i typ. dock så tror jag verkligen inte att nintendo kommer göra en så (till synes) oergonomisk kontroll. det kan ju däremot vara en prototyp. jag oroar mig mer över att dom kanske tappar kunder nu. eller får tillbaka kunder...

 

jag håller tummarna för nintendo, verkligen. hoppas att det blir något bra, vi behöver nintendo. säger jag som växt upp med det.



#124

Postad 25 mars 2016 - 02:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Haha, verkar som kontrollern är en genomarbetad fake. Första kontrollern var fake och den andra verkar vara en uppgradering så att säga. Nu kan vi pusta ut men den lurade rätt många :P

 

Fuck dagens photoshoppmöjligheter.

 

https://www.neogaf.c...d.php?t=1200538



#125

Postad 25 mars 2016 - 04:10

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Haha, sjukt bra.

#126

Postad 25 mars 2016 - 16:14

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

https://youtu.be/z_B65J86D_8



#127

Postad 26 mars 2016 - 00:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

En 3D-printer, helt sjukt. Det är fake men ändå riktigt, nästan omöjligt att inte falla för eftersom den faktiskt existerar.



#128

Postad 26 mars 2016 - 10:04

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Varför använder folk sin kreativitet till sådana här dumheter? Muppar...



#129

Postad 26 mars 2016 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Det är väl ganska smart gjort? Bra marknadsföring för honom.



#130

Postad 31 mars 2016 - 09:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Haha, verkar som kontrollern är en genomarbetad fake. Första kontrollern var fake och den andra verkar vara en uppgradering så att säga. 

Det briljanta med detta är att fake snubbe #2 trollade fake snubbe #1 så det bara sjunger om det.

 

Jag menar, #1 måste ju fått sig världens WTF-moment när #2 bilderna dök upp. :D



#131

Postad 04 april 2016 - 11:48

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 1

Fundera lite på om inte det är för sent för Nintendo fast de kommer med en ny bättre konsol. Jag har själv spelat Nintendo i ungdomen och är uppvuxen med det. När xbox och Sony kom med sina första maskiner var det fortfarande Nintendo för mig. Dock med wii som jag har men främst wii u, och tider där onlinespel är väldigt betydande känns det som det går inte komma in i den marknaden med 3:e spel igen.

 

Skulle Nintendo släppa ex bf 5 skulle jag absolut vilja ha en men när det kommer till kritan så är alla mina onlinekompisar ps4 ägare och några xbox one:are. Därför känns det för sent att komma in på den banan nu oavsett vad de släpper...



#132

Postad 04 april 2016 - 18:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja de har en rejäl uppförsbacke där helt klart.



#133

Postad 05 april 2016 - 13:01

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Jag vil ha en fet konsol med riktigt bra enspelar-spel, men det kan gjärna vara multi blandat inn ala DS d.v.s tips och möjlighet att hjälpa varandra, detta skulle vara kul i både Zelda och Metroid. Man ska med ett Nintendo+-abbonemang kunna spela alla gamla spel från dom flesta konsoler sålänge man är medlem. det kan gott vara en gimmickig grej som del av detta f.eks vifta-spel eller VR-spel, men huvvudelen ska vara en snabb konsol ägnad för spel! Saknar tiden då Nintendo hade bra hårdvara som SuperNintendo eller N64.



#134

Postad 06 april 2016 - 07:23

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

 

 

Skulle Nintendo släppa ex bf 5 skulle jag absolut vilja ha en men när det kommer till kritan så är alla mina onlinekompisar ps4 ägare och några xbox one:are. Därför känns det för sent att komma in på den banan nu oavsett vad de släpper...

 

Ja, så är det tyvärr. En rejäl nöt att knäcka för dom. Jag är inte alls ofrämmande att köpa en NX när den kommer. Men mina "kompisar" som sitter på One el PS4 är nog inte det. O speciellt inte nu när det ryktas om uppgraderade ONEs o PS4s.

Tycker att det börjar likna ett mobilkrig med nya modeller varje år.

 

Jag vil ha en fet konsol med riktigt bra enspelar-spel, men det kan gjärna vara multi blandat inn ala DS d.v.s tips och möjlighet att hjälpa varandra, detta skulle vara kul i både Zelda och Metroid. Man ska med ett Nintendo+-abbonemang kunna spela alla gamla spel från dom flesta konsoler sålänge man är medlem. det kan gott vara en gimmickig grej som del av detta f.eks vifta-spel eller VR-spel, men huvvudelen ska vara en snabb konsol ägnad för spel! Saknar tiden då Nintendo hade bra hårdvara som SuperNintendo eller N64.

 

Jag hoppas att Nintendo lärt sig av sina misstag med dom senaste konsolerna med "slö" hårdvara, som varit anpassad efter sina egna spel. Nu lär dom göra en konsol som "klarar"(läs. enkla att porta) av portade spel från dom stora aktörerna. Där har dom mycket att vinna.

 

Tänk en konsol som är duglig till att spela Zelda, Metroid, Mario i HD/4K samtidigt som man har möjlighet att lira nya BF, COD, NHL, FIFA.

Drömmen skulle vara att kunna lira Crossplay på den mot Xbox, PS4 (nu när MS har flaggat för möjlighet för crossplay)

 

Vi får som sagt vänta ett litet tag till. Förhoppningsvis så släpper dom en bomb innan E3 mässan. Därförjag antar väl att dom inte kommer närvara där.


Redigerat av Unregistered9a1f280a, 06 april 2016 - 07:25.


#135

Postad 06 april 2016 - 07:39

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Tycker att det börjar likna ett mobilkrig med nya modeller varje år.

Nej. Inte ens nära faktiskt.



#136

Postad 06 april 2016 - 08:12

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Nej. Inte ens nära faktiskt.

kanske skulle lagt till en ;)



#137

Postad 06 april 2016 - 08:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

då funkar det bättre. :)



#138

Postad 06 april 2016 - 09:58

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

en mobilkrig? :huh:  you guys lost me..



#139

Postad 06 april 2016 - 11:42

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

en mobilkrig? :huh:  you guys lost me..

nääää.....

 

EN smiley av detta slag " ;) "   :D :D :D :D



#140

Postad 06 april 2016 - 12:14

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Jaha haha ok då er jag med :lol: :blush:



#141

Postad 06 april 2016 - 20:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

jag är, liksom ett par andra här inne, något orolig för hur nintendo ska vända på uppförsbacken. dom har kört sitt totalt egna race med wii, vilket var en enhet med svag hårdvara, samt uppföljningen wii u, som även den hade något för svag hårdvara. det känns som att nintendo, om dom vill tävla om samma fanbase som sony och ms har, måste göra något extraordinärt för att snappa upp kunder därifrån.

 

jag har själv alltid tänkt att jag lirat på nintendo. men när jag börjar tänka efter så var n64 min sista nintendokonsol som jag spelade på. och supernintendo var den nintendokonsol jag spenderade mest tid och pengar på. sedan dess har det ju kommit gc, som jag inte har ägt, wii, som jag ägde en supersnabbis och sålde för ett högt pris samt wii u, som jag var lite intresserad av, men bangade pga tredjepartstillverkarna. det var väldigt länge sen jag var en nintendospelare.

 

visst är uppförsbacken brant, men samtidigt går det inte att förneka att nintendo har lyckats slunga ur sig en mängd extremt bra titlar som inte går att spela på någon annan konsol. det jag känner mest just nu är att det nog blir en lång vår i väntan på att e3 ska gå av stapeln, och i samband med det något som jag tänker kan makea eller breaka nintendo som tillverkare av stationära konsoler. känns som att vi är där just nu. resten har redan gjorts.

 

spänningen är oliiiiiidlig!



#142

Postad 08 april 2016 - 09:48

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 1

Det enda som kan få mig intresserad av en NX är att NX blir en VR konsol, ser inte hur Nintendo ska kunna konkurrera på annat sätt än med ny teknologi då kraftfull hårdvara inte är deras styrka. Gör man däremot en renodlad VR konsol så kan det bli samma succeé som Wiimoten blev, iaf om man skulle lyckas pressa ner priset till humana nivåer för en VR upplevelse.

Men tror inte detta kommer hända, kommer nog bli en vanlig stationär konsol. E3 detta år kommer bli väldigt intressant, det känns som do or die för Nintendo denna gång, annars borde man börja göra mer tredjepartsspel anser jag.



#143

Postad 08 april 2016 - 12:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

det känns som do or die för Nintendo denna gång, annars borde man börja göra mer tredjepartsspel anser jag.

Det är obligatoriskt att man hör detta varje gång Nintendo ska släppa något nytt tyvärr.



#144

Postad 08 april 2016 - 13:54

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Det är obligatoriskt att man hör detta varje gång Nintendo ska släppa något nytt tyvärr.

 

Ja Nintendo bör nog behöva sälja mer än 10 miljoner denna gång då man satsat väldigt mycket på nya NX, att man lägger ner Wii U redan i år gör det inte bättre för dom gamla kunderna som lär bli arga när det blir officiellt. Till och med Xbox360 och PS3 får ju titlar fortfarande, men inte Wii U efter 2016. Själv gillar jag nog Wii U mest av nuvarande konsolerna men tveksamt om jag köper deras nästa om den inte erbjuder något som tex VR. Att spela Mario och Metroid hade passat som handen i handsken för VR.



#145

Postad 08 april 2016 - 13:59

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
En intressant tanke slog mig när BioBerra nämnde VR. Och det är ett VR-set som man kan använda sig av både som en handhållen enhet som man kan spela på och använda sig som en VRskärm som man sätter i en medföljande "hållare a'la Samsung" . Alltså en touchskärm som man kan ha med sig varsomhelst och spela nedladdningsbara spel från tidigare konsoler. Sen när man kommer hem så kan man sätta i skärmen i hållaren och lira VR spel som spelas på den stationära enheten. Eller via en vanlig traditionell bildvisare. Man styr spelen via en uppdaterad ProController. Spel som Zelda o Metroid skulle få ett helt nytt spelsätt. Där man styr karaktärens blick med VR och rörelseriktning med vänstra thumbssticken o vapnen o dylikt sköter man högra. Det skulle betyda att man kan gå åt höger o ändå hålla blicken åt vilket håll som helst o ändå styra vapen.

Men, en sån idé med VR på NX skulle nog kosta för mycket. Men man vet ju aldrig.

Edit: tänkte på utformningen på den "läckta" fejkade kontrollen, den skulle ju kunna användas i en VR hållare om man ser till formen.

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 08 april 2016 - 14:03.


#146

Postad 08 april 2016 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Till och med Xbox360 och PS3 får ju titlar fortfarande, men inte Wii U efter 2016.

Vart har du fått det ifrån?

 

Varför skulle WIi U-ägarna bli arga? Tror du de hade tyckt att det vore bättre att Nintendo fortsatte satsa på Wii U och inte få några spel under några år till? De är nog tvärtom snarare glada över att Nintendo gör någonting åt situationen så att de får en konsol som kan spela tredjepartspel och få bättre grafik i Nintendospelen. Denna generationen var bara ett år kortare än generationer normalt brukar vara för Wii U:s del, hade de lagt ner den efter två år hade det vart en annan femma, men fyra år är okej.



#147

Postad 14 april 2016 - 21:46

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

Ryktas om 12GB ram minne.http://wiiudaily.com...an-ps4xbox-one/



#148

Postad 14 april 2016 - 22:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Mm, har sett det. Problemet är att man inte vet vilka rykten man kan lita på i dagens fejkläge -_-



#149

Postad 15 april 2016 - 09:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

12 GB DDR3. Tjaa, skulle det vara sant så behövs det mer minne än så eftersom det behövs kompletteras med nått snabbare, ala XOne eller för den del en rad olika tidigare Nintendo konsoler. Nåja, ett rykte i mängden.

 

Skrev förra året...

Rent tekniskt skulle jag tippa (eg. hoppas) att den kommer hämta teknik nånstans från denna graf dock:

mobile.jpg

 

...men som vanligt har inte AMD roadmap hållit. Bristol Ridge APU:n är inte alls vad som utlovas ovan utan en Carrizo variant. Fortfarande 28 nm mao.

 

Man kan hoppas det beror på att de behöver lösgöra 14 nm produktion till sina custom-chip konsol-kunder. Borde ha högre prio än deras egna APU:er. Då kanske Nintendo vågar/kan gå på omogen 14 nm process. Polaris 11-ish prestanda (Polaris 11 är tippad att användas till AMDs R9 470 kort som efterträder R7 370 som i sin tur är senaste varianten av den GPU PS4 är baserad på - nån som hängde med? :)) är nog inte omöjligt i så fall.


Redigerat av pacman, 15 april 2016 - 14:21.


#150

Postad 15 april 2016 - 20:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag har läst endel rykten idag om att nx kommer vara mer kraftfull än ps4.
http://www.nordichar...d-marginal.html

Det här är inte den källa jag läst det ifrån, men sammanfattar det rätt bra. Det är dock ett fett rykte, och bör tas med en säck salt. Eller två. Än så länge så känns det som att Nintendo har locket på så stenhårt så att det inte är möjligt att lita på något alls typ.

Det jag funderar på är dock detta: 15-30%? Ps4 är 3 år gammal, så det är ju inte jätteimponerande om man ser det på det sättet tänker jag. Ja, utifall ryktet stämmer dessutom. Jag menar, visst, bra med effekt. Men det måste ju till något mer efter den senaste tiden tänker jag. Iofs, vi känner inte till den hemliga såsen.

E3 närmar sig snabbt och även fast jag säkert har sagt det tidigare så vill jag lägga lite extra hype i år. Nintendo kommer säkert med information i samband med detta. Även om dom inte är med i arenan. Dom har ju inte varit det på ett tag nu. Sony kommer säkert reveala något. Mass effect kommer garanterat. Ev lite shenmue. Shit vad det kommer komma saker. Även om Nintendo skulle svika så kommer E3 bli awesome!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.