Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E75 *

59 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia E75 (Mobiltelefoner) 2 6,22 (8) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 11 februari 2010 - 15:38

maggra
  • maggra
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Dax för ny mobil och jag har fastnat för E75:an
Det som oroar mig bara är det man läser om som är viktigt för mig:
*Batteritid
*Dålig mottagning
*Lågt ljudnivå vid samtal.

Hoppas ni som haft telefonen ett tag kan ge mig svar och bekräfta eller dementera, skriv gärna om allt bra eller dåligt.

Tack på förhand

#52

Postad 13 februari 2010 - 12:56

Zeroiq
  • Zeroiq
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Dax för ny mobil och jag har fastnat för E75:an
Det som oroar mig bara är det man läser om som är viktigt för mig:
*Batteritid
*Dålig mottagning
*Lågt ljudnivå vid samtal.

Hoppas ni som haft telefonen ett tag kan ge mig svar och bekräfta eller dementera, skriv gärna om allt bra eller dåligt.

Tack på förhand


Jag hade en E75 ett tag, jag märkte inte av något av det du skrev. Ljudnivån är det absolut inget fel på, har man högsta volym får man till och med ont i örat. Batteritid och mottagning tyckte jag även var helt ok.

#53

Postad 16 februari 2010 - 11:50

maggra
  • maggra
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Tack för svar...nu är den beställd

#54

Postad 22 februari 2010 - 21:43

Farsta2
  • Farsta2
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Jag sålde min precis, upplevde den som lite krånglig, Dålig batterilivslängd om man använder allt som BT och 3G.

MEN: en jättebra sak är att beta till Skype nu funkar fullt ut. Precis som att sitta vid datorn. Stödjer inte E75 enligt Skype men funkade för mig

#55

Postad 26 februari 2010 - 16:26

Yadda
  • Yadda
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Har haft min telefon i snart 1 år. Enda problemet för mig är att den låser sig ibland och då gör den det ett par gånger i rad.

#56

Postad 20 januari 2011 - 10:53

QuietHeart
  • QuietHeart
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Hej

har en nyinköpt e75 som beter sig lite konstigt åt...
När jag ställer mobilen på "offline" så låser sig den samtidigt och kräver alltså låskoden ,
men om jag avaktiverar "fjärrlås telefon" så fungerar den normalt.

ska mobilen vara så här? eller är det min som är ett måndagsexemplar?


Jag ställde min mobil på offline under ett läkarbesök och när jag skulle slänga igång online så var telefonen låst... Problemet är att jag inte kommer ihåg min låskod, ändrade den precis när jag köpt den och nu, ett år senare är koden helt borta..
Finns det något sätt att "låsa" upp den utan kod???
Någon som vet?

#57

Postad 14 juli 2011 - 02:17

PV_R
  • PV_R
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Tjena!

Har kört E75 nu ett knappt år. Sjukt bra för mig. Solid, bra e-mail klient och mycket bra tangentbord.
MEN - och nu är det men på en sak. Jag har flyttat till Mexico. Alltså andra frekvensband. Jag surfar rätt mycket och hämtar mail konstant. Och den bara vägrar att gå in på 3G, den går till EDGE men inte mer. Antar att det beror på att den inte kan hantera 3G nätet fullt ut här. Tjejen har en E71 och den "utsurfar" ju min med lätthet.

Antagligen en knäpp fråga - men kan man komma åt 3G nätet på nåt sätt i min lur? Mjukvaruuppgradering eller kan man byta nån sändningsenhet eller vad det kallas inne i telefonen. Har vana av att skruva i lurar så det är ingen fara(Bytte kamera nyss eftersom jag råkade tappa mobben i min tequila...).

Så går det eller?

#58

Postad 14 juli 2011 - 15:49

PV_R
  • PV_R
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Verkar inte vara så mycket action här...
Men jag ställer en fråga till när jag ändå är här.

Jag har nu fått reda på att frekvensbandet är hårdvara och kan inte ändras med lätthet.
Har funnit en "amerika" - lur. Den har spanskt tangentbord. Om jag sätter i mitt svenska tangentbord i denna spanska(Latinamerikanska) mobbe, kommer det att bli konflikter i programvara?

Och hur går man tillväga för att installera svenskt tangentbord i programvaran?

#59

Postad 14 juli 2011 - 16:11

PV_R
  • PV_R
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Jag ställde min mobil på offline under ett läkarbesök och när jag skulle slänga igång online så var telefonen låst... Problemet är att jag inte kommer ihåg min låskod, ändrade den precis när jag köpt den och nu, ett år senare är koden helt borta..
Finns det något sätt att "låsa" upp den utan kod???
Någon som vet?


http://forum.dailymo...opic,370.0.html Kanske kan hjälpa

#60

Postad 30 september 2011 - 23:02

Emmely
  • Emmely
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Redigerat av Emmely, 09 november 2011 - 04:36.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.