Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bose Soundsport Wireless bekvämlighet? kvalité

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Bose SoundSport Wireless In-ear (Hörlurar) 9 7,07 (40) Inga priser

#1

Postad 07 mars 2017 - 11:06

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0

Hej,

Jag undrar om någon har Bose Soundsport hörlurarna och kan säga hur sitter? Jag har tidigare haft Soundsport med sladd och de har varit bekväma, men de har börjat glappa.Jag har svårt för andra in ear lurar. Köpte för ett bra tag sedan Beats Powerbetas Wireless som jag inte alls gillade. De skavde och tryckte i öronen. 

 

Tänkte köpt Soundsport Wireless, men ser man på bilder ser de inte riktigt ut som de sladddrivna utan mer åt samma håll som Powerbeats.

Någon som testat både sladddrivna soundsport och wireless som kan säga om de är bekväma eller tvärt om, om nån kanske haft Powerbeats och kan säga att dessa faktiskt är bekväma?

 

Svårt att hitta någonstans att prova.

 

 

 

 



#2

Postad 21 mars 2017 - 08:32

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0
Vart bor du?

#3

Postad 02 maj 2017 - 14:11

Miltex
  • Miltex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

LIte sent svar, men here goes :)

Jag har bytt till SoundSport Wireless från tådade dito och de sitter lika bra i örona, ända skillnaden är att de sticker ut lite mer (pga mer elelktronik), vilket endast är negativt på vinterhalvåret då man har mössa på sig. Men har du möjlighet så föreslår jag att du provar dem i butik för att vara på den säkra sidan!



#4

Postad 02 maj 2017 - 17:28

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 1

Glömde visst bort detta, tänkte redan dagen efter jag skapade tråden svara på min egen tråd. 

Tack för input dock.

Jag beställde ett par på rea, efter att ha hittat lite svar på att de skulle kännas likadant. Och ja, de sitter lika bekvämt som den trådade varianten. Väldigt bekväma. 

Ljudet är bra, batteritiden , vet ej. Ska hålla 6 timmar, tycker de kunde hålla längre. Parar sig blixtsnabbt med mobilen. 

 

Enda negativa kan man egentligen inte klaga på för de är ju byggda på detta sättet, det är att de stänger inte ut ljud utifrån. Men de tär bra när man springer eller cykeltränar. (Därför jag skaffade dem)

Vill man ha helt tysta får man gå på Qiet varianten.

Köp rekommenderas, Ljudet är som natt och dag jämfört med Beats Powerbeats som jag också har sedan innan. De samlar bara damm i en låda. 



#5

Postad 03 maj 2017 - 17:54

Peter Bergqvist
  • Peter Bergqvist
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Hur fungerar dom att prata med via bluetooth ?.

Jag såg att dom var för Iphone,så därför undrar jag.

Har Android


Redigerat av Peter Bergqvist, 04 maj 2017 - 06:28.


#6

Postad 04 maj 2017 - 12:58

Miltex
  • Miltex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Hur fungerar dom att prata med via bluetooth ?.

Jag såg att dom var för Iphone,så därför undrar jag.

Har Android

Funkar fint med min iPhone att föra samtal via dem och de verkar ha lika bra support för Android, exempelvis har de NFC-stöd för Android men inte på iPhone (som endast stöds av Apple-prylar).



#7

Postad 04 maj 2017 - 13:41

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 1

Nu var det länge sen jag pratade med dem i telefonen, men varför skulle det inte fungera? Jag kan inte minnas att jag haft problem med det? de sladddrivna var specifika, det gick att använda men man kunde inte använda alla knappfunktioner.

Om jag minns rätt så på kartingen står det ipad iphone mm, men även en android symbol. 

Finns en app för android till dessa lurar. 

De funkar klockrent, och parar kvickt till min Galaxy



#8

Postad 05 maj 2017 - 07:03

Peter Bergqvist
  • Peter Bergqvist
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Ok!

Tack för svar.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.