Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Galleri sökningar!

233 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 28 mars 2011 - 10:02

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

Såg för någon månad sedan ett galleri där en medlem har dragit ut soffan en bit från väggen och bygg en "ram"/vägg eller vad jag ska kalla det där han sedan byggt in spotlights i, någon som har något minne?


Kan det vara https://www.minhembi.../DanneB/134382/ du menar?

#202

Postad 31 mars 2011 - 14:24

spunken9
  • spunken9
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
jag letar efter ett album där man hade vita vägghyllor som hade rundade hörn, det var säkert gjort utav böjträ eller liknande och dom var ganska grova i materialet om jag inte missminner mig. Lite svag beskrivning kanske men det är allt jag minns, dom fanns i olika storlekar.

#203

Postad 03 augusti 2011 - 19:21

242
  • 242
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
tjena!!
söker ett gammalt galleri kommer inte riktigt ihåg
men det var troligtvis i en källare var riktigt fränt gjort dörrar hade bultar som stack ut ja allt gick i ett tema väggar osv!
kommer inte riktigt ihåg om det var undervatten inspirerat men allt var omgjort för att gå i denna stil riktigt fränt
han hade löpt linan ut om man säger så
hoppas någon minns vilken det var

Mvh

Robban

Redigerat av 242, 03 augusti 2011 - 19:21.


#204

Postad 04 september 2011 - 17:34

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Söker ett album där h*n hade dragit fram sin soffa och hade lite distans till väggen och sedan snickrat ihop en egen trämöbel (med samma storlek som soffans rygg) med spotlights bl.a. och hade den mellan vägg och soffa, någon som vet?

#205

Postad 08 januari 2012 - 18:11

hjärter kung
  • hjärter kung
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0

Söker ett album där h*n hade dragit fram sin soffa och hade lite distans till väggen och sedan snickrat ihop en egen trämöbel (med samma storlek som soffans rygg) med spotlights bl.a. och hade den mellan vägg och soffa, någon som vet?


Kolla post #201 tre inlägg innan ditt!

#206

Postad 28 januari 2012 - 18:33

Unregistered3f7e1ecb
  • Unregistered3f7e1ecb
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Hej.

Jag söker ett album där man har en OSB skivevägg bakom sängen, ska hjälpa broder med lite inredning av sovrum.

MvH Matte

#207

Postad 09 februari 2012 - 06:19

marcoandersson
  • marcoandersson
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hejsan såg ett album härom dagen som innehöll en myrslok på en av bilderna, undrar vilket album det var för han hade även använt osv skivor som typ fondvägg va riktigt snyggt, kanske inte lätt att hitta då för men bilderna var väldigt be tagna me ingen hobby fotograf, tack så länge, macce

#208

Postad 10 februari 2012 - 08:48

marcoandersson
  • marcoandersson
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hittade den jag sökte uncommon menade jag,

#209

Postad 02 mars 2012 - 08:24

Unregistered126f1dda
  • Unregistered126f1dda
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Jag letar efter hemmagjorda tv-bänkar som är gjorda med bra lackjobb i högglans. Jag har för mig att jag har sett något galleri där killen lade ut bilder där han höll på att lacka, men jag vet inte om det var här på minhembio.

Någon som vet?

#210

Postad 08 maj 2012 - 08:38

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Söker ett galleri där han gjorde ett upphöjt podie med hjälp av att han stöttade upp sitt podie med små reglar innan själva regelverket kom... EKONOMISKT och smart....

#211

Postad 24 augusti 2012 - 21:53

Fantana
  • Fantana
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Söker ett galleri med biorum med mörk matta, vita väggar och Jamo hemmabiosystem. Ganska enkelt och cleant.

#212

Postad 01 september 2012 - 15:41

Sundiing
  • Sundiing
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Inte helt rätt tråda men söker en tråd där många medlemmar postat bilder på sina DIY möbler av alla slag. Har sökt som en dåre på forumet utan resultat!

#213

Postad 03 oktober 2012 - 23:31

Unregisteredaf46939b
  • Unregisteredaf46939b
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Tjenare

Jag skulle behöva hjälp med ett galleri som jag såg för några år sen.

Det var någon som hade bara tven och ett par små svarta högtalare på en helt vitt vägg.
Han hade några vitta skåp på golvet under tven, tror det var några ikea skåp och på dom hade han en röd glasskiva.Skåpen gick längsmed hela väggen,

Det är det enda jag kommer ihåg från galleriet.Hoppas någon kan hjälpa mig för jag hade tänkt göra ungefär lika dant hemma.

#214

Postad 27 november 2012 - 19:59

Unregistered13bc4b55
  • Unregistered13bc4b55
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hej!

Jag letar efter en snubbe som renoverade sitt hus/radhus. Han hade inget trappräcke och många saker köpa på Ilva/Illums.

Tacksam för hjälp!

#215

Postad 21 januari 2013 - 19:08

GRÄVMASKIN
  • GRÄVMASKIN
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0
Det var inte blueices galleri du mennade Willed?
https://www.minhembi...e/289179#408853

#216

Postad 17 april 2013 - 08:45

Unregistered2bf97601
  • Unregistered2bf97601
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
hej! jag söker ett galleri där det är någon som har två tavlor som jag skulle vilja ha,

Han/hon har dom i sin hall, det är två stycken canvas tavlor som sitter i hallen bredvid varandra.

Den ena föreställer en Bulldog som sitter ner, själva bulldoggen är printad vad jag vet och sedan har konstnären målat en gul kungakrona på huvudet på hunden och sedan har han målat en massa färglada krumilurer runt omkring på hunden och bredvid.

Jag har sett tavlan i verkligheten på gallerix för några veckor sedan men jag hade inte så bra ekonomi just då så jag kunde inte köpa den, hon i kassan sa att det troligtvis var deras sista och hon inte visste om den kommer komma in igen... :(

Den andra tavlan han har är en Väldigt färgglad uggla som kollar rakt fram eller vad man säger, den är inte likadan (dvs inte en "riktig" uggla") utan den är helt målad/printad. (har inte sett den i verkligheten så vet inte)

Om ni inte vet vad för album jag pratar om men istället vet vart man får tag på dessa två eller en av tavlorna så uppskattas det nästan ännu mer då det är det jag vill veta.

tack i förhand!

#217

Postad 17 april 2013 - 09:22

RipCurl
  • RipCurl
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0
@ tonix93

Jag har också sådana tavlor hemma. En med ett kattmotiv och en men en typ Paris Hilton-hund. Båda köptes på MIO i Västerås för 299:- stycket för ungefär fem veckor sen, så det lagret har säkerligen redan omsatts vid det här laget. Men jag har även sett liknande tavlor med andra djurmotiv i en butik som heter Paprika i Västerås, dock avsevärt dyrare.

#218

Postad 17 april 2013 - 10:59

Unregistered2bf97601
  • Unregistered2bf97601
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

@ tonix93

Jag har också sådana tavlor hemma. En med ett kattmotiv och en men en typ Paris Hilton-hund. Båda köptes på MIO i Västerås för 299:- stycket för ungefär fem veckor sen, så det lagret har säkerligen redan omsatts vid det här laget. Men jag har även sett liknande tavlor med andra djurmotiv i en butik som heter Paprika i Västerås, dock avsevärt dyrare.


okej tack jag ska kolla upp det direkt! :)

dom jag kollat på ligger runt 1000kr, och skulle inte ha några problem att betala mer då jag är förälskad i dom ;)

edit: var tyvärr inte dom jag menade, hittade dom på paprikas facebook sida. :(

Redigerat av Unregistered2bf97601, 17 april 2013 - 11:02.


#219

Postad 11 maj 2013 - 11:04

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Söker ett galleri jag såg här för något år sedan man kan tyvärr inte minnas vad användaren hette.

Hemmabion såg ut som en korsning av herrsalong/bibliotek och hade (vill jag minnas) dolda dörrar (bakom bokhyllor?) och inga fönster. Ett "murrigt" och mysigt rum.

Tips emottages tacksamt.

#220

Postad 13 maj 2013 - 13:16

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Frågar igen:

Söker ett galleri jag såg här för något år sedan man kan tyvärr inte minnas vad användaren hette.

Hemmabion såg ut som en korsning av herrsalong/bibliotek och hade (vill jag minnas) dolda dörrar (bakom bokhyllor?) och inga fönster. Ett "murrigt" och mysigt rum.

Tips emottages tacksamt.

#221

Postad 16 maj 2013 - 18:40

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Tredje gången gillt?

Söker ett galleri jag såg här för något år sedan man kan tyvärr inte minnas vad användaren hette.

Hemmabion såg ut som en korsning av herrsalong/bibliotek och hade (vill jag minnas) dolda dörrar (bakom bokhyllor?) och inga fönster. Ett "murrigt" och mysigt rum.

Tips emottages tacksamt.

#222

Postad 31 juli 2013 - 09:18

EvilEye666
  • EvilEye666
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Tjena alla, söker efter två album (kan vara ett och samma är väldigt osäker)


första jag söker är en medlem som har byggt in en ipad i en av skåpluckorna i köket.

den andra är en som har motoriserade mörkläggningsgardiner

som sagt kan vara samma som har bägge sakerna har kolla igenom så många album senaste tiden så jag är lite snurrig...


tack på förhand!

#223

Postad 03 augusti 2013 - 08:30

Sisko
  • Sisko
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0

första jag söker är en medlem som har byggt in en ipad i en av skåpluckorna i köket.

den andra är en som har motoriserade mörkläggningsgardiner


Motoriserade rullgardiner @lovek
Färdiga bion @lovek (scrolla till iPad i kökslucka)
iPad i väggen @FreddeY2K

Redigerat av Sisko, 03 augusti 2013 - 08:30.


#224

Postad 05 augusti 2013 - 11:06

EvilEye666
  • EvilEye666
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Motoriserade rullgardiner @lovek
Färdiga bion @lovek (scrolla till iPad i kökslucka)
iPad i väggen @FreddeY2K


lovek var den jag sökte, tusen tack!

#225

Postad 11 september 2013 - 20:48

Unregisteredb0ae60f5
  • Unregisteredb0ae60f5
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Jag söker en bild på ett vardagsrum. Har aldrig sett det i något album men någon kanske vet.....Det jag söker är ett v-rum med 2st 3-sitssoffor mitt emot varandra med TV:n på ena sidan och alla media-pryttlar på andra. Alltså i kortändarna på sofforna. Någon som vet något album? Behöver för att övertyga bättre hälften om att det vore snyggt =)

#226

Postad 27 januari 2014 - 19:27

LeviM
  • LeviM
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har sökt som tokig efter ett album som jag vet att jag sökt efter flera gånger och hittat om och om igen, men inte denna gång. Det är proffsiga bilder, ljusa, i ett rum med en stereo. Vid ett fönster står ett skrivbord på träbockar, likt det på bilden på förra sidan i denna tråd. På en vägg hänger diverse bilder fastsatta i klämmor på en vajer. Har för mig att några ord i albumet är NAS, naim, dac, men kan ha fel. I fönstret eller på skrivbordet sitter ett gult mjukdjur. Kanske en cykel, kanske en grön, låg soffa. Definitivt en macbook på ett bord tror jag. Vet någon vad jag menar för album? Är specifikt intresserad av bilden med vajer och affischer, men även hela albumet.

Tack!

EDIT: Jag hittade det, på en gammal dator, i den sekundära webbläsaren, i ett gammalt bokmärke. Fv02. Ser dock ut som att vissa bilder tillkommit och vissa försvunnit, eller så minns jag albumet med viss romantiserande efterbehandling i huvudet.

EDIT2: Är nu på jakt efter ett annat album också! Är ett rum som jag tror var ett stereorum. Mycket draperier, mattor, kuddar, eventuellt någon buddha-staty eller ett buddha-huvud. Ganska mörka bilder tror jag, och många olika färger. Någon som har en idé?

Redigerat av LeviM, 02 februari 2014 - 21:15.


#227

Postad 04 september 2014 - 01:59

Veldojar
  • Veldojar
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
jag söker efter ett galleri över ett vardagsrum där möblerna var mest vita tror jag med en röd matta.
jag tror det var någon form av ikeas "lack" som han/hon hade som vardagsrumsbord och tv-bänken
var "janus" från jysk om jag inte minns helt fel.
ledsen att jag inte kommer ihåg mer men det var ett bra tag sen jag såg albumet.
jag har letat bland alla favoriterna men inte hittat det.
nån som känner igen det?

#228

Postad 04 september 2014 - 04:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Tredje gången gillt?

Söker ett galleri jag såg här för något år sedan man kan tyvärr inte minnas vad användaren hette.

Hemmabion såg ut som en korsning av herrsalong/bibliotek och hade (vill jag minnas) dolda dörrar (bakom bokhyllor?) och inga fönster. Ett "murrigt" och mysigt rum.

Tips emottages tacksamt.


https://www.minhembio.com/Molle%20M ?

#229

Postad 11 november 2014 - 20:21

Veldojar
  • Veldojar
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
försöker för andra gången med att hitta detta galleri:
vardagsrum med vitt lack-bord från ikea, röd rund matta, tv-bänken var aakirkeby (tidigare janus) från jysk

bilder på möblerna:
http://www.ikea.com/...ducts/10065958/
http://jysk.se/varda...-lador-hogglans

#230

Postad 01 januari 2015 - 16:51

Fantana
  • Fantana
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Hej!

Söker en användare med en grönaktig sjögrästapet i källaren som han använde som biorum alt. vardagsrum. Ingen ren hemmabio, mer vardagsrumsvänligt!

Tack på förhand!

#231

Postad 15 december 2015 - 22:09

Unregisteredec61fa06
  • Unregisteredec61fa06
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Söker galleri på dedikerat rum där ägaren överraskar lite med en stark färg på mattan i ett i övrigt ganska svart rum. Limegrönt om jag minns rätt.

Någon som vet vilket jag menar?

#232

Postad 04 mars 2017 - 10:52

Unregistered6f8e3ba0
  • Unregistered6f8e3ba0
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0

Hej!

Söker ett album. Har foto från albumet. Men vill veta vilken färg som personen använt till bänken under duken? Färgen är grymt snygg ;)

Någon som sett eller känner till denna användare?

 

 

 

 

 

 

 

 



#233

Postad 04 mars 2017 - 11:24

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Sök efter lackbets så finner du nog någon nyans som passar ditt projekt.

Edit
Kom på att man kan ju bildsöka, här är galleriet.

https://www.minhembi...balkongo/27585/

Ser ut som Hedins lackbets.

Redigerat av Johan_i_burken, 04 mars 2017 - 11:29.


#234

Postad 23 juni 2017 - 13:19

Unregistered6f8e3ba0
  • Unregistered6f8e3ba0
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0

Sök efter lackbets så finner du nog någon nyans som passar ditt projekt.

Edit
Kom på att man kan ju bildsöka, här är galleriet.

https://www.minhembi...balkongo/27585/

Ser ut som Hedins lackbets.

Tackar för svaret!  Hittade en sajt som man kan söka över all världen foton utlagda på nätet  ;)





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.