Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Trophyliga

1763 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 25 januari 2009 - 22:22

Elumes
  • Elumes
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Snyggt jobbat kerren! B)

Många nya som petar ner en denna vecka ;)

#152

Postad 25 januari 2009 - 23:51

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Här är man 3e meste poängplockare denna veckan och ändå tappar man 2 placeringar, det känns lite jobbigt B)

EDIT: kahjo borde ha 5e platsen på bästa poängplockare.

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 25 januari 2009 - 23:53.


#153

Postad 26 januari 2009 - 00:03

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Här är man 3e meste poängplockare denna veckan och ändå tappar man 2 placeringar, det känns lite jobbigt ;)

EDIT: kahjo borde ha 5e platsen på bästa poängplockare.


Ajdå får fixa det imorgon

#154

Postad 26 januari 2009 - 06:21

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Jag är nog den enda som rör mig neråt i listan hehehe.

:P ;) B) :lol:

#155

Postad 26 januari 2009 - 08:41

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Det är riktigt tight mellan mig och dig kerren. Det har det varit enda sen ligan startade. Snart kommer det vara personligt och jaga dig är det enda som räknas ;) :lol:

#156

Postad 26 januari 2009 - 09:00

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

Jag är nog den enda som rör mig neråt i listan hehehe.

:D ;) :P B)

Nejdå du är inte ensam :lol:

#157

Postad 26 januari 2009 - 11:28

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Nejdå du är inte ensam ;)


Tur, får man säga. Fast det är inte bra. :lol:

#158

Postad 26 januari 2009 - 11:35

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Jag blir bara imponerad av hur folk orkar spela samma spel om och om igen!

Har dock inte haft min PS3 så länge så jag börjar väl också ta upp jakten nu, känner att man börjar bli en trophy-junkie när det är det första man börjar beta av i ett spel ;)

Edit: Vad betyder +-tecknet i tabellen föresten?

Redigerat av odditee, 26 januari 2009 - 11:39.


#159

Postad 26 januari 2009 - 12:10

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Edit: Vad betyder +-tecknet i tabellen föresten?


Vad jag vet så finns det bara ett "+" tecken, dess innebörd är iaf hur många poäng man tjänat sen förra uppdateringen.

#160

Postad 26 januari 2009 - 12:32

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

  • 379 inlägg
  • 0
Jag är rätt säker på att jag (Sandinsson) har en Platinatrofé ;)
Det är inte så noga dock, den dyker nog upp nästa vecka.

Går det förresten att förlora Platina? Spel som får DLC och därav nya trophies, måste man klara dem för att få Platina eller har man kvar den om man fått den innan?

#161

Postad 26 januari 2009 - 13:30

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Jag är rätt säker på att jag (Sandinsson) har en Platinatrofé ;)
Det är inte så noga dock, den dyker nog upp nästa vecka.

Går det förresten att förlora Platina? Spel som får DLC och därav nya trophies, måste man klara dem för att få Platina eller har man kvar den om man fått den innan?

Nej, man kan så vitt jag vet inte bli av med trophies. När det gäller DLC-trophies räknas de vanligtvis inte in i det som krävs för att få platinum.

#162

Postad 26 januari 2009 - 16:11

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Jag är rätt säker på att jag (Sandinsson) har en Platinatrofé ;)
Det är inte så noga dock, den dyker nog upp nästa vecka.

Går det förresten att förlora Platina? Spel som får DLC och därav nya trophies, måste man klara dem för att få Platina eller har man kvar den om man fått den innan?


då får vi ta reda på orsaken till att den inte dykt upp under uppdateringen B)

ja där hittade jag den å du fick den denna veckan oxå så du får en fin placering i top 5 denna veckan det är ju inte skit samma det

Det är riktigt tight mellan mig och dig kerren. Det har det varit enda sen ligan startade. Snart kommer det vara personligt och jaga dig är det enda som räknas :lol: :P

kom hem med dead space idag så kan ju hoppas att det blir några trofèer denna veckan

Redigerat av kerren, 26 januari 2009 - 15:43.


#163

Postad 26 januari 2009 - 17:05

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Har en del frågor om olika spels tropyhs!!!


buzztropyhen MyBuzz Enthusiast Gold - play 50 MyBuzz games
Kan man göra det på inernet där man skapar quizen lr måste man göra de inne i spelet..?


Uncharted tropies...!!
Måste man alltså spela spelet minst 4 gånger för att få alla tropies..? easy,normal,hard och sen crushing? Lär ju ta en 8 timmar minst på varje del lr?

Vilket spel tycker ni har varit svårast att få tropies i och vilket tycker ni är de simplaste?

/Voldoo (han som tappar minst 9 placeringar per vecka ;) )

#164

Postad 26 januari 2009 - 17:13

Unregistered3ef269c0
  • Unregistered3ef269c0
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Har en del frågor om olika spels tropyhs!!!


buzztropyhen MyBuzz Enthusiast Gold - play 50 MyBuzz games
Kan man göra det på inernet där man skapar quizen lr måste man göra de inne i spelet..?


Uncharted tropies...!!
Måste man alltså spela spelet minst 4 gånger för att få alla tropies..? easy,normal,hard och sen crushing? Lär ju ta en 8 timmar minst på varje del lr?

Vilket spel tycker ni har varit svårast att få tropies i och vilket tycker ni är de simplaste?

/Voldoo (han som tappar minst 9 placeringar per vecka ;) )

Om du klarar Uncharted på Hard kommer du automatiskt låsa upp trophies för Easy och Normal, så du ska bara behöva spela igenom det två gånger för alla trophies.

Jag tyckte Burnout Paradise var ganska enkelt att samla trophies i, men då hade jag spelat det väldigt mycket redan innan trophy-patchen kom.
Wipeout HD är svårt som fan dock, likaså en hel del i Resistance 2.

#165

Postad 26 januari 2009 - 17:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Håller på med GTA4 nu, VM i dryga troféer i det spelet. 200 fåglar, 20 race, 50 stunthopp, 30 polisjakter, 30 bilar via meddelanden. Sen multiplayer... ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 januari 2009 - 17:32.


#166

Postad 26 januari 2009 - 22:33

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Spelade lite Buzz: Quiz TV ikväll, hade som mål att klara Lightning Reactions. Har försökt med den innan och man måste allt ha lite tur för att klara den. Men tack vare allt nötande med den så klarade jag 3 silver trophies under tiden:
Casting Agent
Channel Hopper
Lonesome and Loving it Silver

och till slut så kom oxå Lightning Reactions in på kontot ;)

Sen reflekterade jag över att Buzz: Quiz TV har 7 guld, 11 silver, men bara 6 st brons. Fin fördelning ;)

#167

Postad 26 januari 2009 - 23:28

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Spelade lite Buzz: Quiz TV ikväll, hade som mål att klara Lightning Reactions. Har försökt med den innan och man måste allt ha lite tur för att klara den. Men tack vare allt nötande med den så klarade jag 3 silver trophies under tiden:
Casting Agent
Channel Hopper
Lonesome and Loving it Silver

och till slut så kom oxå Lightning Reactions in på kontot ;)

Sen reflekterade jag över att Buzz: Quiz TV har 7 guld, 11 silver, men bara 6 st brons. Fin fördelning ;)


ja alla trofeer på buzz ger 20p mer än vad det gör på de flesta spelen

#168

Postad 26 januari 2009 - 23:49

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

ja alla trofeer på buzz ger 20p mer än vad det gör på de flesta spelen

Och ändå är det ungeför hälften så många troféer ;)

EDIT: Gött med en riktig tabell på platina nu oxå, men jag saknas på Uncharted ;) hehe

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 26 januari 2009 - 23:52.


#169

Postad 26 januari 2009 - 23:56

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Och ändå är det ungeför hälften så många troféer ;)

EDIT: Gött med en riktig tabell på platina nu oxå, men jag saknas på Uncharted ;) hehe


Men fan vad jag missar

Har lagt in dig i listan men lägger inte ut den idag

Redigerat av kerren, 26 januari 2009 - 23:59.


#170

Postad 27 januari 2009 - 08:24

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0

kom hem med dead space idag så kan ju hoppas att det blir några trofèer denna veckan

Äsch! Hej då top 10 ;)

#171

Postad 27 januari 2009 - 15:53

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0
Någon som har Shaun White Snowboarding och vill spela Online? Hittar inga medspelare!

Och hur tar man den där "få 5000p i Buzz enspelarspel"? Omöjligt!

#172

Postad 27 januari 2009 - 16:47

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Någon som har Shaun White Snowboarding och vill spela Online? Hittar inga medspelare!

Och hur tar man den där "få 5000p i Buzz enspelarspel"? Omöjligt!


vet att bubukalas har Shaun White iaf

#173

Postad 27 januari 2009 - 18:41

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Fan.. tvåa på snittpoängen.. damn you adude!! :)
Men snart har man alla trophys på LBP också så kanske kan ta in lite där :(

Lite trökigt att man inte har fler spel att samla på förrän SF IV släpps.. har inte lust att köpa ointressanta spel bara för att samla trophys heller.

#174

Postad 27 januari 2009 - 21:35

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Fan.. tvåa på snittpoängen.. damn you adude!! :)
Men snart har man alla trophys på LBP också så kanske kan ta in lite där :)

Lite trökigt att man inte har fler spel att samla på förrän SF IV släpps.. har inte lust att köpa ointressanta spel bara för att samla trophys heller.


Det e snittpoängen som räknas ;) ja har också alla i lbp snart. fattas å nog bara den svåraste & det är att ha 50 hjärtan på sina skapade nivåer & 30 hjärtan på sig själv. ja åså har man att spela med 3st andra på sin vänner lista =). någon som e sugen på å hjälpa till med sist nämnda =). nästa blir väll ett inköp av mirror's edge & där ger man inte heller sig förens man har platinum =)

annars så ere kul att du tar dig tid & hålla denna trophy liga igång & uppdaterad. man får ju ut lite mer av att samla trophys nu när man kan "tävla" lite mot andra. Ja tackar & bugar kerren för jobbet du lägger ner på detta

#175

Postad 27 januari 2009 - 21:39

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Det e snittpoängen som räknas :) ja har också alla i lbp snart. fattas å nog bara den svåraste & det är att ha 50 hjärtan på sina skapade nivåer & 30 hjärtan på sig själv. ja åså har man att spela med 3st andra på sin vänner lista =). någon som e sugen på å hjälpa till med sist nämnda =). nästa blir väll ett inköp av mirror's edge & där ger man inte heller sig förens man har platinum =)

annars så ere kul att du tar dig tid & hålla denna trophy liga igång & uppdaterad. man får ju ut lite mer av att samla trophys nu när man kan "tävla" lite mot andra. Ja tackar & bugar kerren för jobbet du lägger ner på detta


Hehe vargod jag gör det mest för att motivera mig själv till att plocka trophys

#176

Postad 27 januari 2009 - 22:42

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0

Det e snittpoängen som räknas :) ja har också alla i lbp snart. fattas å nog bara den svåraste & det är att ha 50 hjärtan på sina skapade nivåer & 30 hjärtan på sig själv. ja åså har man att spela med 3st andra på sin vänner lista =). någon som e sugen på å hjälpa till med sist nämnda =). nästa blir väll ett inköp av mirror's edge & där ger man inte heller sig förens man har platinum =)

annars så ere kul att du tar dig tid & hålla denna trophy liga igång & uppdaterad. man får ju ut lite mer av att samla trophys nu när man kan "tävla" lite mot andra. Ja tackar & bugar kerren för jobbet du lägger ner på detta



Har också spela med tre på vännerlistan så kan väl se till att fixa den tillsammans kanske ? Fick PM några dagar sen med en snubbe som också ville köra den så då är vi tre st iaf.
Kan jag passa på att hjärta dig också så du närmar dig den trofeen :)

#177

Postad 27 januari 2009 - 22:49

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Och hur tar man den där "få 5000p i Buzz enspelarspel"? Omöjligt!

Inte alls, hitta din special kunskap bara :)

För mig är det Film & Tv som gäller som specialkunskap. Valde kategorierna Blockbuster och Filmfantast och sen var det bara att snitta, hmm, 278pts/fråga kan det stämma? Inga problem :)
Naturligtvis var det även så som jag fixade Lightning Reactions, dock inte under samma omgång...

#178

Postad 27 januari 2009 - 22:59

Yoshimitsun
  • Yoshimitsun
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0

Inte alls, hitta din special kunskap bara :)

För mig är det Film & Tv som gäller som specialkunskap. Valde kategorierna Blockbuster och Filmfantast och sen var det bara att snitta, hmm, 278pts/fråga kan det stämma? Inga problem :)
Naturligtvis var det även så som jag fixade Lightning Reactions, dock inte under samma omgång...

Försökte nyss men failade på mållinjen. Spelet blir bara tråkigt nu:P

Har plockat en hel del i Far Cry 2 och Shaun White idag. Hoppas det får mig att ta ett steg i tabellen!

#179

Postad 27 januari 2009 - 23:00

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Kommer nog inte ta några trophies på länge, ps3:an inlämnad på reparation. Kan ta ett tag eller så får man ett nytt. Så seagall88 kommer klättra neråt, eller ja det gör jag ju hela tiden. Synd, då jag var så nära på Uncharted. :) Ibland är livet piss.


EDIT: stavfel, som alltid.

Redigerat av Unregistered28641812, 27 januari 2009 - 23:01.


#180

Postad 28 januari 2009 - 10:22

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0

Har en del frågor om olika spels tropyhs!!!


buzztropyhen MyBuzz Enthusiast Gold - play 50 MyBuzz games
Kan man göra det på inernet där man skapar quizen lr måste man göra de inne i spelet..?


Uncharted tropies...!!
Måste man alltså spela spelet minst 4 gånger för att få alla tropies..? easy,normal,hard och sen crushing? Lär ju ta en 8 timmar minst på varje del lr?

Vilket spel tycker ni har varit svårast att få tropies i och vilket tycker ni är de simplaste?

/Voldoo (han som tappar minst 9 placeringar per vecka :) )



Tycker hittills av dom jag fått platinum i att Cod: Waw har varit svårast.. veteranbanorna va inte att leka med.. där har vi ett spel som är svårt på helt fel sätt, otroligt frustrerande emellanåt.
Lättast har nog varit Mirrors Edge där enda "problemet" va time trial som man tvinga sig själv att ta tre stjärnigt ända från början men sen när man nådde 50 märkte att man hade flera banor till godo.

Om man kollar på PSN spelen jag har så är väl de enda spelet jag redan nu kan säga att jag aldrig kommer få 100% på är Söldner-X.
Tycker att jag brukar kunna vara över medelsvensson iaf när det gäller shmups men att klara av alla fem världarna på hard/impossible kommer aldrig hända.

#181

Postad 28 januari 2009 - 10:29

glericus
  • glericus
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0

Om man kollar på PSN spelen jag har så är väl de enda spelet jag redan nu kan säga att jag aldrig kommer få 100% på är Söldner-X.
Tycker att jag brukar kunna vara över medelsvensson iaf när det gäller shmups men att klara av alla fem världarna på hard/impossible kommer aldrig hända.

hehe slödner-x är helt galet men även novastrike & pain på PSN. Men på retail listan så är de nog warhawk som toppar listan. Bara sett en snubbe som tagit plat på den.

#182

Postad 28 januari 2009 - 15:11

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Vilket spel tycker ni har varit svårast att få tropies i och vilket tycker ni är de simplaste?

Ingen som nämt Wipeout HD?!? Att få Platinum i det spelet är ruggigt svårt. Dom flesta guldmedaljer har jag gett upp hoppet om att få.
Av dom "4 omöjliga" (Elite Campaign Legend, Zone Zeus, Arcade Perfect, Beat Zico) har jag dock klarat en, Beat Zico, men det tog väldigt många varv :)

Lättast, antagligen Uncharted: Drake's Fortune eller Mirror's Edge. Fast Uncharted hade jag spelat väldigt mkt innan patchen med trophies kom så man hade väl fått lite skills där redan och Mirror's Edge har en del luriga Speedlaps/Time trial-banor. Så jag skulle inte säga att något av spelen alls är för lätta.

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 28 januari 2009 - 15:14.


#183

Postad 28 januari 2009 - 16:38

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Är just tillbaka från BB nu med en nyfödd liten flicka :). Ser att jag tog mig in på top 5 listan iaf, men nu blir det nog lugnare för min del när det gäller trophies :P.

Bra jobbat med listan som vanligt !

#184

Postad 28 januari 2009 - 17:27

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Är just tillbaka från BB nu med en nyfödd liten flicka :). Ser att jag tog mig in på top 5 listan iaf, men nu blir det nog lugnare för min del när det gäller trophies :P.

Bra jobbat med listan som vanligt !

Grattis till Topp 5!! Och till det där första du skrev oxå :)

#185

Postad 28 januari 2009 - 17:31

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0
grattis! , har själv en 2 årig tjej hemma , så har inte tid och sitta och nöta efter trophys så mkt , kör igenom spelen så gott det går :)

#186

Postad 28 januari 2009 - 20:45

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0
Så då har man dragit igenom Dead Space en gång å det resulterade i 31 brons 2 silver å ett guld= 53 poäng.
Bara att öka svårighetsgraden och på att igen

#187

Postad 28 januari 2009 - 21:22

The Slink
  • The Slink
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0

Är just tillbaka från BB nu med en nyfödd liten flicka :). Ser att jag tog mig in på top 5 listan iaf, men nu blir det nog lugnare för min del när det gäller trophies :P.

Bra jobbat med listan som vanligt !


Får gratulera till den lilla, har själv en på 2½ och en till på G nu i mars.
Så man får vara glad om man får lite tid framför ett spel och lyckas ta ett brons.

PSN: Racerkorven

#188

Postad 29 januari 2009 - 19:29

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Skrev likadant inlägg i Little Big Planet tråden men slänger in ett här med.
Jag och adude sitter just nu i min pod och försöker få ihop folk till Party Person trophyn.
Någon som känner sig sugen att hjälpa till en snabbis nu på en gång ? :)

#189

Postad 29 januari 2009 - 20:44

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Skrev likadant inlägg i Little Big Planet tråden men slänger in ett här med.
Jag och adude sitter just nu i min pod och försöker få ihop folk till Party Person trophyn.
Någon som känner sig sugen att hjälpa till en snabbis nu på en gång ? :)


behöver ni fortfarande hjälp så ställer jag givetvis upp

kan dock tipsa om att om ni har någon person i närheten så kan den rycka in som kompis på din konsoll det räknas oxå

Redigerat av kerren, 29 januari 2009 - 20:47.


#190

Postad 29 januari 2009 - 20:49

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

behöver ni fortfarande hjälp så ställer jag givetvis upp

kan dock tipsa om att om ni har någon person i närheten så kan den rycka in som kompis på din konsoll det räknas oxå



tjena.. grillas drog för ett tag sen. men ja e fortfarande aktiv =). så då borde de funka att klara en nivå me 2 kontroller på min ps3a? isåfall skulle du också kunna använda dig av 2 st hk =)

ja tänkte nämligen den tanken tidigare men trodde inte det skulle funka så =) ja e mer än tacksam om vi kan lösa detta otroligt stora problem =) ja lägger till dig iallafall

#191

Postad 30 januari 2009 - 15:56

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Hur gick era planer ?
Har för mig att jag kört som ni säger ett flertal ggr så det borde inte funka, tyrvärr.

#192

Postad 30 januari 2009 - 16:08

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Hur gick era planer ?
Har för mig att jag kört som ni säger ett flertal ggr så det borde inte funka, tyrvärr.


vi fick det att funka dock så får inte den som tar trofén ha en till på sitt system så jag körde igenom en bana med 3 kontroller

#193

Postad 30 januari 2009 - 16:28

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Ah va bra, då kanske du vill ställa upp för mig nån gång med, om man inte hinner fixa det ändå ? :)
Har bara den dryga jäveln sen spela 150 community lvls kvar.

#194

Postad 30 januari 2009 - 16:29

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Ah va bra, då kanske du vill ställa upp för mig nån gång med, om man inte hinner fixa det ändå ? :)
Har bara den dryga jäveln sen spela 150 community lvls kvar.


klart jag ställer upp om det behövs

#195

Postad 30 januari 2009 - 22:07

Unregisteredc40700c9
  • Unregisteredc40700c9
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
yo!
helt nyregistrerad på detta forum, har dock läst i ett par månader(underbart forum förövrigt).
måste man vara en regular här eller kan man joina trophieligan ändå???

#196

Postad 30 januari 2009 - 22:14

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

yo!
helt nyregistrerad på detta forum, har dock läst i ett par månader(underbart forum förövrigt).
måste man vara en regular här eller kan man joina trophieligan ändå???


nädå det är bara att köra på

#197

Postad 30 januari 2009 - 22:33

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Tack igen för hjälpen kerren.
Lyckades få platinum nu, kändes som en evighet att ta play 150 community lvls för att få den trophyn men nu är de klart iaf.

Nu är de Resistance2 och PixeljunkMonsters kvar men R2 får nog vänta.
Pixeljunk är jag tagit guld och silvertrofeerna iaf så de är bara bronze kvar, har dock inte encore så kan väl inte få 100% än.

#198

Postad 30 januari 2009 - 23:08

Unregisteredc40700c9
  • Unregisteredc40700c9
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

nädå det är bara att köra på

gott då finns det snart en till på listan

#199

Postad 31 januari 2009 - 20:58

Grillas
  • Grillas
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Har länge varit sugen så nu sitter jag och tankar ner Super Stardust paketet.
Verkar vara hyffsat lätta trophies också, är väl bara en man behöver lite hjälp med och det är ena guldet som kräver co-op.
Någon som känner sig sugen att fixa den sen när man hunnit testa lite ?
Om det nu går att köra co-op online ? :S

Redigerat av Grillas, 31 januari 2009 - 21:07.


#200

Postad 31 januari 2009 - 21:10

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Har länge varit sugen så nu sitter jag och tankar ner Super Stardust paketet.
Verkar vara hyffsat lätta trophies också, är väl bara en man behöver lite hjälp med och det är ena guldet som kräver co-op.
Någon som känner sig sugen att fixa den sen när man hunnit testa lite ?
Om det nu går att köra co-op online ? :S


tyvärr så är det inte coop online:(



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.