Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes + The Phantom Pain

616 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PC) (PC-spel) 1 (0) 189:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 7,67 (2) 169:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8,5 (17) 179:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PC) (PC-spel) 9 7,86 (6) 99:-
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 4,5 (3) Inga priser
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 1 7 (1) 229:-

#101

Postad 19 mars 2014 - 18:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hade velat ha detta men 300 spänn för 90 minuter är liiiiite saftigt.

Ja det är ju "storyn" då, sen kan man alltid leka runt i de andra "uppdragen". Men jag hade inte köpt det.

#102

Postad 19 mars 2014 - 18:49

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Hade velat ha detta men 300 spänn för 90 minuter är liiiiite saftigt.


90 minuter? eurogamer körde igenom det på 10 min.

http://youtu.be/4dINNhfwVgI

#103

Postad 19 mars 2014 - 18:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Känns verkligen dyrt för lite nöje. Det verkar dessutom inte finnas jäätemycket replay value då banan inte är så stor. Verkar finnas endel monsterbesvikna på nätet, och om mam kan fixa 100% på en handfull timmar så är det inte ok idag imo.

#104

Postad 19 mars 2014 - 19:05

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 1
Det är ju ganska kort spel. Men speedruns säger ju egentligen inte så mycket. Finns väl folk som har klarat Ocarina of Time på 19 minuter och mastiga Dark Souls på runt 60 minuter.

#105

Postad 19 mars 2014 - 19:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

90 minuter? eurogamer körde igenom det på 10 min.

Det går, men inte på första försöket och om man försöker spela någorlunda allvarligt.

Det är ju ganska kort spel. Men speedruns säger ju egentligen inte så mycket. Finns väl folk som har klarat Ocarina of Time på 19 minuter och mastiga Dark Souls på runt 60 minuter.

När de utnyttjar diverse buggar, detta är en regelrätt genomspelning på 10 minuter.

#106

Postad 19 mars 2014 - 19:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Fan vad man ska bugga om man klarar ocarina of time på 19 minuter. Det kan inte göras.
Däremot så är världsrekordet för att varva super mario 64 runt 7 minuter. Rekordet för 70 stjärnor ligger på strax under 49 tror jag och 120 stjärnor på 1.48.xx typ :)

#107

Postad 19 mars 2014 - 19:36

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
"Måste" man spela detta för att inte tappa nåt av huvudspelet sen.

#108

Postad 19 mars 2014 - 19:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

"Måste" man spela detta för att inte tappa nåt av huvudspelet sen.

Nej, verkligen inte. Det kommer garanterat visas i Phantom Pain också på något sätt.

Redigerat av Zoiler, 19 mars 2014 - 19:39.


#109

Postad 20 mars 2014 - 07:18

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
Va bra,då blir det nog att avvakta till Phantom kommer,hinner jag ju spela infamous istället!

#110

Postad 20 mars 2014 - 14:29

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Köpte det för 269 på PSN. Klarade det på 120 min, men endast 10%.

Körde ett varv till på hard och sen några missions. Spelat i säkert 5-6h, och flera blir det.
Jag tycker absolut att det är värt 269kr.



#111

Postad 22 mars 2014 - 10:46

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Jag vek mig och köpte det jag med.

#112

Postad 22 mars 2014 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=FMoZKfx1dcw

#113

Postad 23 mars 2014 - 03:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Undrar när folk börjar göra sjuka speedruns på det här. Kan man grejja liret på under åtta minuter tro? :o

#114

Postad 23 mars 2014 - 08:38

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Undrar när folk börjar göra sjuka speedruns på det här. Kan man grejja liret på under åtta minuter tro? :o

Någon har redan fixat det på 6 minuter!

Men med det sagt, jag älskar det (är fortfarande inte klar med main mission). Kanske har spelat i 2 timmar.
Jag undersöker allt. Kollar alla möjliga vägar (älskar stealth) för att försöka undvika upptäckt.
Precis som A.J säger: The game is fucking awesome (även om han avskyr hela demogrejen).

#115

Postad 23 mars 2014 - 10:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Åfan. Nog för att det gick att spara endel tid på 10min-klippet där, men 6 minuter var vansinnigt snabbt!

#116

Postad 23 mars 2014 - 10:52

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Tog mig 2,5 timme. Men då sprang jag också runt och förhörde varenda jäkel på basen. Så jäkla typiskt när man missar en som man får syn på i slutet. Annars hade jag rensat basen fullständigt.

#117

Postad 23 mars 2014 - 13:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Onto more good news; the Fox Engine is already cementing its reputation as an engine built for rock-steady performance. Not only is it designed to hit 60fps with v-sync on PS4 and Xbox One, but the overhead so high that not a single frame is dropped during our tests. What we're left with is an absolute lock on that number from start to finish, giving us a monotone 16ms reading in our frame-time analysis, ensuring an entirely consistent experience. This entitles Ground Zeroes to the fastest turn-around for a frame to appear on-screen following the player's input - a sublimely responsive game on whichever of these consoles you might own.


http://www.eurogamer...zeroes-face-off

Inte en enda framedrop. Märktes, det var det mjukaste konsolspelet jag spelat. Inte för att det pressade hårdvaran.

#118

Postad 07 april 2014 - 22:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Kojima tar emot råd om förbättringar till PP.

Lådorna kommer tillbaka bland annat.

Har ni som spelat lyssnat på Chicos kasettband förresten, på #004 särskilt?

http://www.youtube.c...h?v=zSKH_N9JLzk

Some sick shit :mellow:

#119

Postad 08 april 2014 - 20:43

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0
Jag körde PS3 varianten. Men känns som detta är ett PS4 spel som fått snåla på grafiken och fps för att kunna köras på 3an. De äldre spelen flyter nästan på bättre grafikmässigt. Spelat igenom huvuduppdraget, vände upp och ner på hela basen för att känna och testa.

Spelet i sig tyckte jag påminnde lite om peacewalker, skall bli intressant att se hur Phantom Pain blir. Innan dess måste en PS4 inhandlas. Jag sitter och väntar!

Ett tips, jag köpte mitt spel på zavvi.com, man får vänta ca 2 veckor dock. Men betydligt billigare, köper alltid nya spel därifrån. Tycker ni ska ta och kolla in appen som finns till android och iphone också. Jag körde den på android och det fungerade riktigt bra. Man kan se kartan, lyssna på banden, kalla efter helikoptern m.m i spelet. Ladda ner! Tyckte det var en nice funktion.

Väl spenderade 220kr för en MGS nörd. ^_^

Redigerat av Unregistered634f2beb, 08 april 2014 - 21:01.


#120

Postad 08 april 2014 - 20:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag körde PS3 varianten. Men känns som detta är ett PS4 spel som fått snåla på grafiken och fps för att kunna köras på 3an. De äldre spelen flyter nästan på bättre grafikmässigt. Spelat igenom huvuduppdraget, vände upp och ner på hela basen för att känna och testa.

De byggde det för lastgen först och sedan gjorde de currentgenversionerna med lite förbättringar såvitt jag vet.

#121

Postad 09 april 2014 - 09:19

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

De byggde det för lastgen först och sedan gjorde de currentgenversionerna med lite förbättringar såvitt jag vet.


Jo det måste väl vara nån skillnad på dom. Men ja spelar man igenom MGS 4 flyter det på bättre än detta på 3an. Phantom pain ska avnjutas med en PS4 när det kommer iaf. :)

#122

Postad 05 juni 2014 - 20:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ha! Lådorna är tillbaka iaf.

Postad bild

Liten smygtitt, japanerna låter så.. konstiga =P

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

#123

Postad 09 juni 2014 - 12:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
http://www.eurogamer...-releases-early
Episk trailer.

#124

Postad 09 juni 2014 - 12:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Trevlig trailer!

Spoiler

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 juni 2014 - 12:52.


#125

Postad 09 juni 2014 - 16:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
HYPE!!!

#126

Postad 09 juni 2014 - 19:32

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Inte sett denna förrän nu men har jag inte köpt en PS4 eller XBone innan detta släpps lär jag göra det när så sker. Såvida det inte kommer till PC men det tvekar jag på.

#127

Postad 19 juni 2014 - 22:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
30 min gameplay från E3.

http://www.youtube.c...h?v=h6J_eY-0PTs

#128

Postad 20 juni 2014 - 10:58

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Verkar riktigt grymt. Den kvinnliga representationen i spelet dock? Yeeez, they gonna have it coming. Med rätta.

#129

Postad 20 juni 2014 - 11:43

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Verkar riktigt grymt. Den kvinnliga representationen i spelet dock? Yeeez, they gonna have it coming. Med rätta.


Ja, vi säger inget om barnsoldaterna och konfliktdiamanterna, för absolut inte nämna hur blodigt spelet kommer att bli.

#130

Postad 20 juni 2014 - 12:18

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Ser awesome ut. Gillar hela konceptet med att man bygger upp sin egen mother base med.

#131

Postad 20 juni 2014 - 12:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Ser awesome ut. Gillar hela konceptet med att man bygger upp sin egen mother base med.


Jag är skeptisk, känns som att det förminskar själva gameplayet och skapar ett spel som är till hälften micro management, jag vill bara uppleva en bra story enligt Kojimas recept. Nu känns det som om de urvattnar MGS så att det blir som alla andra open worldspel fast med lite mer konstigheter.

#132

Postad 20 juni 2014 - 15:30

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Ja, vi säger inget om barnsoldaterna och konfliktdiamanterna, för absolut inte nämna hur blodigt spelet kommer att bli.


Du missförstår nog problematiseringen är jag rädd.

#133

Postad 20 juni 2014 - 15:51

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Du missförstår nog problematiseringen är jag rädd.

Exakt vad är problemet då?

#134

Postad 20 juni 2014 - 18:12

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Tex det ständiga återskapandet av kvinnan ur ett manligt perspektiv, en bifigur som är till för att behaga. Bland mycket annat. Spelvärlden är mycket dålig på det här, man verkar inte ställa samma krav på spel som man gör på annan kultur. Då reduceras spel till dum anything-goes-underhållning. Tyvärr verkar det finnas för mycket stolthet för att ta till sig andra perspektiv, och man antar istället en reaktionär hållning.

#135

Postad 20 juni 2014 - 19:38

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 2

Tex det ständiga återskapandet av kvinnan ur ett manligt perspektiv, en bifigur som är till för att behaga. Bland mycket annat. Spelvärlden är mycket dålig på det här, man verkar inte ställa samma krav på spel som man gör på annan kultur. Då reduceras spel till dum anything-goes-underhållning. Tyvärr verkar det finnas för mycket stolthet för att ta till sig andra perspektiv, och man antar istället en reaktionär hållning.


Eftersom ingen av oss har spelat TPP så har vi inte en aning om vad storyn bakom Quiet är, hälften av tiden hon syns i den senaste trailern så har hon vanliga combat fatigues på sig. Och eftersom folk bara gissar så låter det som White Knighting för mig när alla helt plötsligt ska upp till ngn sorts försvar. Det här börjar bli en farsot och det blir fan bara jobbigare och jobbigare att se alla white knights som uppstår från intet samtidigt som Beckham står halvnaken på affischer runt halva världen och ingen lyfter ett ögonbryn.

Kojima har ännu inte varit särskilt dålig på att ha starka kvinnoroller i sina spel även om de ibland har varit utmanande klädda, vilket knappast har varit ngt ovanligt om man ser till de tidsåldrar som spelen utspelat sig under, du vet väl vad en "honeypot" är?

Redigerat av simulacra, 20 juni 2014 - 19:39.


#136

Postad 20 juni 2014 - 19:47

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Vadå white knighting? Det är ett ickeargument. Det är bra att du har sett att det även för män finns osunda ideal, men det är lite krystat att försöka påstå att det är ens i närheten av samma utsträckning just på det sättet. Är det så svårt att acceptera att även om man tycker att ett spel har kvaliteér och är underhållande så har det även sidor som är mindre bra? Jag kommer köpa detta dagen det kommer ut iaf, men det är trist om man inte kan kritisera spel på samma sätt som man gör med annan kultur, och faktiskt även till viss del sport.

"
Kojima har ännu inte varit särskilt dålig på att ha starka kvinnoroller i sina spel även om de ibland har varit utmanande klädda, vilket knappast har varit ngt ovanligt om man ser till de tidsåldrar som spelen utspelat sig under, du vet väl vad en "honeypot" är?
"
Vi får väl hoppas att jag har fel då, men det ska väldigt mycket till för att det inte ska kännas frampressat med tankte på vad som visats hittills.

Redigerat av UprightCitizen, 20 juni 2014 - 19:53.


#137

Postad 21 juni 2014 - 05:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Måste allt i hela världen gå igenom genusanalyser? Vart får du från att kvinnan är till för att behaga i det här spelet? I tidigare mgs-spel så har det funnits många starka kvinnliga karaktärer.

#138

Postad 21 juni 2014 - 06:18

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
För att inte tala om de diskriminerande manliga karaktärerna, ingen är ju så hård som Big Boss. Orimliga ideal för oss män.

The struggle is real!

#139

Postad 21 juni 2014 - 07:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 3
Mhm... Eller så är det någon ovan som just läst sin första feministiska grundkurs och försöker applicera teorierna på spel. Ska man tala feminism så ska man tala butler. Butler above all. Genus beskriver vad som förväntas av oss, inte något svammel om kvinnan som passivt objekt som är till för att behaga, samtidigt som man drar in rådvilla vaginor och beslutsamma penisar. Ta första mgs, inte fasen var kvinnorna där svaga, då ska man ändå tänka på att inom det militära tas ingen hänsyn till genus och jämställdhet. Det är eftersom man måste prioritera att lyckas med uppdrag,framför att göra någon tok glad.

Sas tar ex inte ens in kvinnor i deras specialförband eftersom ingen kvinna klarar av fyskraven, samtidigt som dom även säger att kvinnor har en helt annorlunda mentalitet som riskerar gruppens framgång. True story. Skulle vara kul att höra vad f? har att säga om det.

#140

Postad 21 juni 2014 - 08:28

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Ska åka och jobba så jag hinner inte svara på allt nu. Men Zartok, vad får dig att tro att det inte är viktigt med jämställdhet även i spel? Mkt skygglappar och dunka-varandra-i-ryggenmentalitet här, som stämmer bra överens med det som gör att spelvärlden ses på som ett runkluktande pojkrum.

#141

Postad 21 juni 2014 - 09:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
Vad får dig att tro att jämställdhet är viktigt i spel? Har du någon som helst forskning som påvisar positiva långvariga effekter på individer som spelar spel som är jämställda?

Spel är en produkt. Så länge produkten säljer så tillverkas den. Har du spelat första mgs? Meryl är ingen gångmatta. Sen så bör du även tänka att spel som metal gear solid faktiskt vill göra anspråk på att vara från en realistisk värld. Lycka till att finna kvinnliga tuffa förband som gör det männen gör i ex sas. Det finns inte. Ska man medvetet göra sina spel orealistiska för att gagna en debatt som gått överstyr i lilla landet Sverige?

Ta ex debatten om att spel gör barn våldsamma. Det stämmer inte har man kommit fram till nu. Hur kunde man få för sig det? Barn fick spela våldsamma respektive ickevåldsamma spel, sen mättes deras aggression i affekt minuter efter spelandet. Långvarig ökad aggression har inte kunnat påvisas.

Redigerat av Zartok, 21 juni 2014 - 09:11.


#142

Postad 21 juni 2014 - 09:30

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Starta gärna en ny tråd som behandlar detta ämne istället för att förpesta denna tråd...



#143

Postad 21 juni 2014 - 09:42

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Starta gärna en ny tråd som behandlar detta ämne istället för att förpesta denna tråd...


+1

#144

Postad 21 juni 2014 - 09:51

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 2
I alla diskussioner om detta så postas ju alltid denna bild så jag tar på mig det och fixar det så slipper någon annan göra det. I genusfrågan i spel så tycker jag att det är skönt att jag inte bryr mig ett skit. En sak mindre att störa sig

Postad bild

#145

Postad 21 juni 2014 - 10:13

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Vad får dig att tro att jämställdhet är viktigt i spel? Har du någon som helst forskning som påvisar positiva långvariga effekter på individer som spelar spel som är jämställda?

Spel är en produkt. Så länge produkten säljer så tillverkas den. Har du spelat första mgs? Meryl är ingen gångmatta. Sen så bör du även tänka att spel som metal gear solid faktiskt vill göra anspråk på att vara från en realistisk värld. Lycka till att finna kvinnliga tuffa förband som gör det männen gör i ex sas. Det finns inte. Ska man medvetet göra sina spel orealistiska för att gagna en debatt som gått överstyr i lilla landet Sverige?

Ta ex debatten om att spel gör barn våldsamma. Det stämmer inte har man kommit fram till nu. Hur kunde man få för sig det? Barn fick spela våldsamma respektive ickevåldsamma spel, sen mättes deras aggression i affekt minuter efter spelandet. Långvarig ökad aggression har inte kunnat påvisas.


Angående våldsmoralpaniken så är det en helt annan fråga, där faktiskt dock de senaste rönen pekar på att det inte är särskilt nyttigt för barn att spela våldsamma spel.

Jag har skrivit att jag hoppas jag har fel angående detta spelet, och reserverar mig fortfarande att det kan vara så. Jag känner dock knte att det lutar åt det hållet. Varför spel ska vara jämställda? Det är lustigt att så många tar upp osunda mansbilder som om det skulle vara ett argument mot ett genusperspektiv. Det är ett argument för. Dock så är kvinnor, generellt, mer missgynnade av de strukturer som finns i samhället idag. Kan man inte se det så kanske man ska ta ut huvudet ur röven.

Jag är på jobbet, så jag hinner inte svara på allt eftersom jag (surprise surprise!) är ensam att försvara den här ståndpunkten mot en uppsjö av reaktionärer. Det finns iaf en här som har ryggrad nog att säga att han inte bryr sig istället för att höftskjuta massa desperata straw man argument.


#146

Postad 21 juni 2014 - 10:17

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 1
Om jag då säger att jag inte bryr mig heller. Tar du då denna diskussion till en egen tråd?

#147

Postad 21 juni 2014 - 11:13

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Varför hör det inte hemma i den här tråden? Det var en kommentar till det här spelet, bra mycket mer on topic än de flesta diskussioner som mynnar ut i trådarna här. Blir det obekvämt att få sin världsbild ifrågasatt? Det var inte jag som började harva genus i svepande former och andra spel, det var andra som började med det. I brist på någonting vettigt att säga om sakfrågan kan jag gissa. Fast det är ändå vettigt tycker jag, för hade det här varit en isolerad grej så hade det ju inte varit något problem. Det blir ju först när man ser helheten som man kan förstå vari problemet ligger. Tyvärr verkar inte ni förstå det. Att det handlar om strukturer som återskapar sig själva, som måste ses som en helhet. Annars börjar man, precis som gjort här greppa efter argument som försvarar just detta fall som kan låta, nåja, hyggligt rimliga. Hade man bara sett ett fall. Hade kvinnor varit representerade med en mångfald i kulturen. Men nu är det ju inte så eller hur? Vi kan ju göra ett experiment. Ni kan ju ge er ut på youtube och kolla på spelkanaler. Titta på "programledaren" eller vad man ska kalla det. Hur uppfattar ni killarna? Och tjejerna? Och hur ser kommentarsfälten ut under? Min uppfattning är att snubbarna är en rätt blandad skara, med lutning åt det nördigare hållet. Kommentarerna handlar om programinnehållet. Tjejerna är modellsnygga och kommentarsfälten är fulla av sexanspelningar. Och det är bara ett exempel. Så hör fortsätter det, tills vi då kommer till detta spel. Sen känns det inte som att det är jag som gör störst sak av det. Jag skrev typ två rader. Av all kritik spelet kommer få/har fått om allt möjligt. Men dessa två rader ska det bråkas om? Suck it up.

#148

Postad 21 juni 2014 - 11:19

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 1
Om du nu tvunget ska hålla på med dina wall-of-texts så för fan lär dig styckeindela...

Zartok har skapat en tråd nu som du kan köra vidare på.

https://www.minhembi...howtopic=318269

#149

Postad 21 juni 2014 - 11:26

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Ok, fair point. Skriver på mobilen emellan annat så det blir lite hastigt. Jag står dock fast vid att det hör hemma i den här tråden. Vi diskuterar väl Metal Gear Solid The Phantom Pain? Eller bara för att du och Zartok inte håller med mig i en av mina uppfattningar av vad vi hittills fått se av spelet så passar det inte? Tror ni har missuppfattat funktionen av ett forum. Det brukar inte vara ett krav på konsensus?

#150

Postad 21 juni 2014 - 11:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 1

Ok, fair point. Skriver på mobilen emellan annat så det blir lite hastigt. Jag står dock fast vid att det hör hemma i den här tråden. Vi diskuterar väl Metal Gear Solid The Phantom Pain? Eller bara för att du och Zartok inte håller med mig i en av mina uppfattningar av vad vi hittills fått se av spelet så passar det inte? Tror ni har missuppfattat funktionen av ett forum. Det brukar inte vara ett krav på konsensus?


Har jag sagt att jag inte håller med dig? Jag är bara trött på hela könsdiskrimineringsdiskussionen.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.