Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Demon´s Soul

542 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Demon's Souls (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,06 (15) Inga priser
Demon's Souls - Deluxe Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Demon's Souls - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Demon's Souls - Black Phantom Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7,5 (1) Inga priser
Demon's Souls (PS5) (PlayStation 5-spel) 2 8,2 (4) 450:-
1 relaterade trådar

#101

Postad 23 december 2009 - 20:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
fasen vad sugen jag blev på att fortsätta lira det..

Min kompis ser inte alls tjusningen med DS så ja kan nog hämta det snart hehe

#102

Postad 29 december 2009 - 00:34

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0
Utnämndes till årets spel alla kategorier av Gamespot
http://www.gamespot....dex.html?page=2

#103

Postad 04 januari 2010 - 22:45

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0
Den gamle hjälten och den stora flygande rockan fick på nosen ikväll. Det kännns lite som i Shadow of the colossus. Vad har gamle Doran gjort mig för något? Han är ju vänlig. Den gamle hjälten var det ju rent synd om.

Bara den falske kungen, den blåa draken och gamle Doran kvar.

100 timmar

Ett löjligt bra spel.

#104

Postad 05 januari 2010 - 16:10

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0
Spelet verkar helt klart coolt. En arbetskamrat har köpt det, får se vad han säger ;) Kanske nåt man bör köpa.

#105

Postad 05 januari 2010 - 18:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Inte kanske utan Ska ;)

#106

Postad 05 januari 2010 - 19:22

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0

Inte kanske utan Ska ;)


Jag får se ;)

#107

Postad 09 januari 2010 - 11:08

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Förra årets bästa spel. Om ngn är sugen på att köra lite co-op nån gång så hör av er.
PSN: RadiozoSE

#108

Postad 09 januari 2010 - 14:33

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0
Podcast från Gamespot som under 54 minuter förklarar varför Demons Souls var förra årets bästa spel enligt deras uppfattning

http://www.gamespot....g=picks;title;5

#109

Postad 25 januari 2010 - 19:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Har fått upp ögonen för det här. Hur mycket kräver spelet av en? Går det att kombinera med heltidsjobb, tjej och hund? En kollega varnade mig idag för det, sa att jag skulle undvika det om jag ville fortsätta vara sambo och ha ett jobb. :P

*edit*
Äsch, kunde inte hålla mig. Beställde det från Axel Music.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 25 januari 2010 - 21:33.


#110

Postad 26 januari 2010 - 08:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
:)

Faktiskt så tycker jag att Demons Souls är perfekt att ta upp å spela även kortare stunder..
Mest för att det är så pass svårt stundvis att man annars kastar kontrollen i väggen hehe


Men fifaaasen vilket spel..

har det utlånat men kan ändå inte sluta tänka på spelet :)

Lätt 2009 år bästa spel enligt mig...Om inte det bästa sen Shadow of the Colossus

#111

Postad 27 januari 2010 - 23:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Ångrar att jag beställde från Axel Music. Blir inge spel den här veckan iaf. Skulle beställt från Webhallen istället så hade jag haft skiten idag. :-/

#112

Postad 02 februari 2010 - 20:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
MdaG

Fått det än ?

#113

Postad 02 februari 2010 - 23:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Nä, enligt Axel Music skickades det den 27 jan och borde nå Europa inom 2 - 4 arbetsdagar. Jag ser ingen statusuppdatering på deras webbsida. Inte för att det gör så mycket (längre), har fullt upp med Left 4 Dead 2 och Mass effect 2. Det blir lagom om det kommer nästa vecka eller tidigast till helgen. :blink:

Redigerat av Unregisterede32cf070, 02 februari 2010 - 23:30.


#114

Postad 03 februari 2010 - 09:20

AndyRebel
  • AndyRebel
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Blev väldigt peppad efter man läst "allt" om det här spelet, men samtidigt avskräckt då det verkar väldigt svårt.
Beställde det nyss från Dustin, börjar nästan att fundera på att avbeställa det då verkar finnas en överhängande risk att några handkontroller kommer att få sätta livet till.....
:blink: Beslutsångest...jag vet.
Spelade nyss igenom Dragons Age (ca 80 tim), och det var ett spel jag gillade med lagom svåighets grad.

Ni som lirat båda spelen, går det att ens jämföra dem eller pratar vi fia med knuff kontra vm i schack?

#115

Postad 03 februari 2010 - 10:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jag har spelat båda och det är ju två helt skiljda spel..

Demons Souls är svårt men ändå rättvist..
Tycker inte man ska vara orolig för svårighetsnivån...

Finns vissa klasser som gör ens liv mycket lättare från början och bra walktroughs på nätet om man behöver hjälp..

#116

Postad 03 februari 2010 - 19:11

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Har fått det nu. Ska åtminstone prova ikväll. :-)

#117

Postad 05 februari 2010 - 14:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hunnit testa än ?

Eller har din PS3 fått tugga i sig en handkontroll :) heh

#118

Postad 05 februari 2010 - 21:21

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Bytte till mig Demon's Soul tidigare idag men inte startat en session ännu, är lite rädd för att den initiala svårighetsgraden ska förstöra det roliga för mig. Har kollat över klasserna och har lite svårt att välja. Wanderer och Temple Knight är de två som jag känner bäst för efter att ha läst lite. Något tips för en nybörjare? Meele är det mest intressanta.

#119

Postad 05 februari 2010 - 21:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Royalty tycker jag är lättast att starta med...har soularrow från början...

annars spelar det inte såå stor roll vad man börjar som..

du kan ju utveckla gubben som du vill

#120

Postad 06 februari 2010 - 00:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tycke svårighetsgraden är ganska överdriven. Man kan ju toklevla om man tycker det är svårt. Sen när man väl får poison cloud så blir många bossar hur löjligt lätta som helst. AIn är inte den bästa direkt :)
Först varvet var lite halvsvårt. Andra varet busenkelt och sen blir det bara ännu lättare.

#121

Postad 06 februari 2010 - 16:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Har spelat en del timmar idag och måste säga att svårighetsgraden inte är riktigt så hög som jag trodde den skulle vara. Visst krävs det att man spelar med fokus hela tiden men gör man det så är det inte mycket som kan överraska en. Har dödat två bossar (slime + jätte med sköld) och börjar undra om det är något jag missat i level / uppgraderings systemet. Inget tycks hända, något jag missat eller lär det hända mer saker senare?

#122

Postad 06 februari 2010 - 17:22

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Hunnit testa än ?

Eller har din PS3 fått tugga i sig en handkontroll :D heh

Planen är att prova ikväll. har liksom fastnat i Mass Effect 2 hela tiden. ;)
Jag ar börjat vänta mig vid handkontrollen nu.

#123

Postad 06 februari 2010 - 21:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mycket beror ju på hur man vill spela..
Kör från början som tjuv och använd inte magi och kör med 2 dolkar ;)

#124

Postad 07 februari 2010 - 00:18

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Har sträckspelat i två timmar nu med min Temple Knight. Har inte riktigt fått kläm på allt ännu, men jag har lyckats hitta en ring som ger mig mer HP (alltid trevligt) och låst upp en genväg. Har dock inte listat ut hur man går upp i level ännu. Har mest dött när jag stött på en nisse med lans som thrustar bort all min stamina. :D

Något som slog mig är hur mycket spelet påminner om A.D.O.M. när det kommer till spelkänsla. Mycket trevligt. ;)

#125

Postad 07 februari 2010 - 00:50

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Har sträckspelat i två timmar nu med min Temple Knight. Har inte riktigt fått kläm på allt ännu, men jag har lyckats hitta en ring som ger mig mer HP (alltid trevligt) och låst upp en genväg. Har dock inte listat ut hur man går upp i level ännu. Har mest dött när jag stött på en nisse med lans som thrustar bort all min stamina. :P

Något som slog mig är hur mycket spelet påminner om A.D.O.M. när det kommer till spelkänsla. Mycket trevligt. ;)


Där finns en kille med lans i början av spelet som man gissningsvis bör spara tills senare. När jag kom dit så fanns det en varning som sa att man bör vara minst soul level 50 innan man plockar honom, lyssnade självklart inte och gick på en nit.

Jag upptäckte själv hur man går upp i level, när du dödat första bossen (du vet när det hänt) så ska du åka tillbaka till the Nexus. Väl där kommer person A skicka dig till person B, när du är färdig hos B så går du tillbaka till A och det är där du kan gå upp i soul level. Kryptiskt utan att vara en alltför stor spoiler :D

EDIT: Har precis stött på mina första fiender som använder sig av magi, mer än lite besviken på min sköld som inte tycks hjälpa mig längre ;(

Redigerat av Smith, 07 februari 2010 - 00:51.


#126

Postad 07 februari 2010 - 15:05

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0
Måste göra mig av med Demon´s Souls eftersom jag behöver ro i kroppen för att kunna ta itu med lite lättviktarspel som FFXIII, Yakuza 3 och Heavy Rain. Om den står där i hyllan så kommer återfallet som ett brev på posten.

Redigerat av Zebra, 07 februari 2010 - 15:06.


#127

Postad 07 februari 2010 - 19:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Där finns en kille med lans i början av spelet som man gissningsvis bör spara tills senare. När jag kom dit så fanns det en varning som sa att man bör vara minst soul level 50 innan man plockar honom, lyssnade självklart inte och gick på en nit.


Det förklarar saken, många själar har jag lämnat kvar på den där muren...
Enda varningen jag fick innan var "Bevare of misunderstanding what's ahead". Jag fattade ingenting, hade det stått att jag skulle ha soul level 50 innan så hade jag nog inte försökt så mycket. ;)
Fan, måste spela RE5 med en polare snart, men vill egentligen questa vidare.
Fantastiskt spel! :wub:

#128

Postad 07 februari 2010 - 20:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Kul att du gillar det :wub:

Fasen måste se till att ja får tillbaka mitt ex snarast

#129

Postad 07 februari 2010 - 22:02

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Det förklarar saken, många själar har jag lämnat kvar på den där muren...
Enda varningen jag fick innan var "Bevare of misunderstanding what's ahead". Jag fattade ingenting, hade det stått att jag skulle ha soul level 50 innan så hade jag nog inte försökt så mycket. ;)
Fan, måste spela RE5 med en polare snart, men vill egentligen questa vidare.
Fantastiskt spel! :wub:


Alla dom där meddelandena ger en extra dimension till spelet, man är verkligen på helspänn när man varnats för en kommande fälla.

Rent tekniskt så är det här verkligen spelet jag letat efter länge, kan inte komma på något spel där stridssystemet känns så oerhört belönande. Även de första fienderna på första banan kan skada mig riktigt rejält om jag inte brukar allvar och det är något jag älskar.

Sen miljöerna! Trånga, nästan klaustrofobiska grottor har aldrig varit en höjdare tidigare. I Demon's Soul så njuter jag av varje meter. Dock är jag inte helt nöjd med hur dom hanterar nivåskillnader i spelet, hela sekvensen där man ska "trilla" ner i ett schakt känns oerhört frustrerande. Visst är det emellanåt skönt att slippa tänka på en "hopp-knapp" men just där kände jag mig bara handikappad.

EDIT: Kom att tänka på en detalj, hur är det med magi? Har inte satsat ett jota på det ännu och min korsriddare klarar sig bra för tillfället. Bör jag börja varma upp för att magi och mirakel kanske kommer bli nödvändiga längre fram?

#130

Postad 09 februari 2010 - 00:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Är det meningen att man ska spela en värld i taget eller är det medveten sandlåda över allt?

#131

Postad 09 februari 2010 - 21:36

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Är det meningen att man ska spela en värld i taget eller är det medveten sandlåda över allt?


Kan man välja mellan värdarna?!

Angående boss 2 i värd 2...
Spoiler


#132

Postad 10 februari 2010 - 20:50

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Inte för att jag provat, men jag kan i alla fall peta på arkstenar till världar utanför slottet. Fast det känns lite som att mucka med ödet när jag ännu inte kommit förbi "1-2".

#133

Postad 10 februari 2010 - 23:16

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Inte för att jag provat, men jag kan i alla fall peta på arkstenar till världar utanför slottet. Fast det känns lite som att mucka med ödet när jag ännu inte kommit förbi "1-2".


Hoppade vidare till värld 3-1, bered dig på spända nerver när du väl kommer dit. Inte märkbart svårare än tidigare nivåer men har iofs bara dödat första bossen.

Oerhört svårt att lägga bort spelet, fick hem Bioshock 2 idag och har Dantes Inferno liggandes sen tidigare. Inget av spelen lockar mig mer än Demon's Soul gör.

#134

Postad 10 februari 2010 - 23:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Håller med. Blev just ryggdunkad till slask av
Spoiler
. Har Infamous, Little Big Planet, Valkyria Chronicles, Mass Effect 2, Bayonetta, Killzone 2 och God of War 1 & 2 liggandes i en låda. Det enda som lockar lite är Mass Effect 2, men det lyckas inte leverera samma spänning i gameplay som DS. Grymt. Ser fram emot en uppföljare redan. :D

*edit*
Den här sketna handkontrollen kommer att kosta mig en shopkeeper snart! Har vid tre tillfällen ställt ner handkontrollen på soffbordet (R2 trycks ned) varpå min karaktär tar i för kung och fosterland och drämmer Bastard sword rätt i backen. Vad skulle hände om en NPC råkade stå i vägen?

Redigerat av Unregisterede32cf070, 11 februari 2010 - 00:06.


#135

Postad 11 februari 2010 - 07:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Heh...Var väldigt försiktig..

Dödar nu NPC kommer de aldrig tilbaka :D

Vist är det härligt med ett spel som inte håller en i handen och daltar med en :P

#136

Postad 11 februari 2010 - 08:15

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Håller med. Blev just ryggdunkad till slask av

Spoiler
. Har Infamous, Little Big Planet, Valkyria Chronicles, Mass Effect 2, Bayonetta, Killzone 2 och God of War 1 & 2 liggandes i en låda. Det enda som lockar lite är Mass Effect 2, men det lyckas inte leverera samma spänning i gameplay som DS. Grymt. Ser fram emot en uppföljare redan. :D


Just den bossen är relativt enkel, ett tips är att fokusera på honom sist och hantera resten av fienderna först.

Råkade för övrigt döda en shopkeeper i värld 2-2, en gammal man som råkade sitta alldeles för nära när fienderna attackerade och swooosh. Har kommit på mig själv med att gilla att det inte går att sälja items i spelet, aldrig varit ett stort fan av att gå runt och konka på alla trasiga svärd och brutna pilbågar bara för att få lite extra guld när jag kommer tillbaka till staden.

EDIT:

Har läst en del på Demon's Souls Wiki och måste säga att det ger en ökad behållning för spelet, speciellt om man som mig inte läser pappersmanualen. Jag undviker de rena guiderna för bossar och banor men läser mycket om kontrollen, tips och olika items.

Redigerat av Smith, 11 februari 2010 - 20:45.


#137

Postad 11 februari 2010 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Inget av spelen lockar mig mer än Demon's Soul gör.

Det förvånar mig iofs inte :rolleyes: . Undrar när man ska ha tid med detta, helt klart måste jag spela det. Kan de inte släppa det i europa så man får det gratis :P

Det kom nyss rykten om en tvåa förresten.

http://www.thinkdigi...-soon_4021.html

#138

Postad 11 februari 2010 - 22:25

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Just den bossen är relativt enkel, ett tips är att fokusera på honom sist och hantera resten av fienderna först.


Tog honom på tredje försöket, jäklar vilken adrenalinkick! :rolleyes:. Lyckades samla själarna från min gamla blodfläck varje gång så jag hade en fin pott på nästan 17000 när jag återvände till Nexus. :-)

#139

Postad 11 februari 2010 - 23:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
du vet att du kan ta hjäp av andra spelare för att klara bossar?
och även hjälpa andra spelare?

fast de är lite fuskigt att va flera..men har man kört fast så kan de ju va trevligt :-)

#140

Postad 11 februari 2010 - 23:44

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

du vet att du kan ta hjäp av andra spelare för att klara bossar?
och även hjälpa andra spelare?

fast de är lite fuskigt att va flera..men har man kört fast så kan de ju va trevligt :-)


Har inte utnyttjat det systemet ännu, dog precis i värld 3-2 (trillade ner :rolleyes: ) och funderar på att ställa mig vid någon enklare boss för att få åka med i en annan spelares värld och bli till liv igen.

#141

Postad 12 februari 2010 - 19:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

du vet att du kan ta hjäp av andra spelare för att klara bossar?
och även hjälpa andra spelare?

fast de är lite fuskigt att va flera..men har man kört fast så kan de ju va trevligt :-)

Jo, men man måste vara i body form för sånt va?

Lyckades på någe vis låsa upp grinden i början av 1-1 och passade på att trosa runt lite.
Spoiler
Phew. ;)

#142

Postad 12 februari 2010 - 19:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Blue Eye Stone
This stone is obtained from the Maiden In Black after defeating Phalanx and speaking with the Monumental on the third floor of the Nexus. It allows you to leave your Blue Soul Sign when in soul form, letting other players summon you to their worlds in the form of a Blue Phantom.

Kolla wiki...

massor me tips

http://demonssouls.w...t.com/eyestones

#143

Postad 12 februari 2010 - 20:30

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Finns det någon påtaglig fördel med att vara levandes? Jag gör mer cirkus 10% mer skada och låter mindre när jag är i soul-form, jag har förvisso 25% mer liv (använder Cling Ring) när jag lever men att oroa sig över world tendency förlust varje gång man dör gör att man nojjar sig så jäkla mycket extra över att ta sig runt levandes.

#144

Postad 12 februari 2010 - 20:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
En ytterligare fördel med att vara i soul form är att man inte kan bli invaderad av en annan spelare.
Iofs kan man inte hojta på hjälp heller...

#145

Postad 13 februari 2010 - 22:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Finns det någon påtaglig fördel med att vara levandes? Jag gör mer cirkus 10% mer skada och låter mindre när jag är i soul-form, jag har förvisso 25% mer liv (använder Cling Ring) när jag lever men att oroa sig över world tendency förlust varje gång man dör gör att man nojjar sig så jäkla mycket extra över att ta sig runt levandes.


Bara en fördel. Du kan bjuda in andra att hjälpa dig när du får problem. Dock finns risken du blir invaderad istället.

Är det meningen att man ska spela en värld i taget eller är det medveten sandlåda över allt?


Tanken är att man ska spela 1-1, 2-1, 3-1, 4-1, 5-1 osv. 1-4 är egentiligen "sista banan"
MAn kan dock spela i vilken ordning man själv vill. Bara 1-3 som har begränsning.

#146

Postad 14 februari 2010 - 09:04

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Heh, har gjort 1-1, 1-2, 2-1 och har det ganska svettigt med 2-2 nu. :-)

Har även blivit invarderad och dödad av en annan spelare samt hjälpt till som blå fantom nu. Spännande koncept det där. :-)

*edit*
Går det att komma tillbaka till Nexus från området strax utanför Flamelurkern utan att döda honom eller dö själv?
Hittade en stege... :unsure:

Redigerat av Unregisterede32cf070, 14 februari 2010 - 12:02.


#147

Postad 14 februari 2010 - 18:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jihaa imorrn får jag tillbaka DS...Då djäklar ska de spelas..

#148

Postad 17 februari 2010 - 03:24

Pilzner
  • Pilzner
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Klarade det idag ...haft lyxen och va förkyld i 2 dagar :')
Håller på kör min andra runda. ******** va kul det är nu!
Fick spelet i torsdags. Förstod inte riktigt va folk såg i spelet förrän jag klarade 2-3 banor. Nu är jag helt såld :blush:

Online läget är riktigt roligt. Blir konstant invaderad sen jag börja köra andra vändan. Men jag lyckats besegra samtliga :)
Kör mage combo melee med fullt uppgraderad cresent falchion (ger MP regain) och insane catalyst.

Ett råd. För er som kör första rundan. Sök på internet hur ni kan föbättra eran char. Finns grymt mycket man lätt missar igenom att plöja igenom bana efter bana.

#149

Postad 17 februari 2010 - 17:38

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Själv har jag försökt undvika att kolla upp saker på nätet. Jag är rädd att det inte ska vara lika spännande då. Fast å andra sidan har jag fått stryk av samtliga som invaderat min värld...

#150

Postad 17 februari 2010 - 20:14

Pilzner
  • Pilzner
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Förstår dig. Men tyvärr så skrapar man bara på ytan om man inte har den info framför sig. Jag lyckades försumma bra mycket loot/spells och upgraderingar tack vare bristande info i spelet/manualen.

Synd att man inte kan invita folk. Hade varit desto roligare och köra genom andra omgången tillsammans med nån annan. Ibland är det svårt och få o joina me..antar att man skulle köpt d vid release.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.