Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sekiro: Shadows Die Twice

138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sekiro: Shadows Die Twice (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 8,33 (2) 386:-
Sekiro: Shadows Die Twice (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 7,29 (6) 349:-
Sekiro: Shadows Die Twice (PC) (PC-spel) 5 8,33 (2) Inga priser

#1

Postad 09 december 2017 - 20:31

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
https://m.youtube.co...h?v=iWFgvbf_Zu8

From Softwares nya spel. Bara en teaser än så länge. Vet inte ens spelets titel.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 10 december 2017 - 01:38.


#2

Postad 11 juni 2018 - 10:34

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
https://youtu.be/4OgoTZXPACo
Ser... inte så tokigt ut

#3

Postad 11 juni 2018 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 2

Kan nog bli bra, är ju From Software. Ett rörligare Dark Souls i Asien.

 

 

  • Kill Ingeniously – From Software delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics.
  • Exploration is key – Players will experience the thrill of exploration and discovery in Sekiro: Shadows Die Twice like never before. Through exploration, players can uncover new items, meet new characters, and encounter hidden enemies.
  • Armed – Sekiro: Shadows Die Twice gameplay is centered around sword combat, enhanced by a variety of prosthetic arm attachments that supplement or change the way a player fights. Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools, swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat. To overcome difficulties and bring each situation under control, gamers must discover, integrate and use a variety of new tools when heading into combat.
  • One-armed wolf – Play as a highly talented shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs.
  • Hard to the core – Sekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name From Software. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of From Software will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding. The quality of combat, level of challenge, and creative enemies and bosses are something that can only be found in a From Software title.
  • Reimagined world – This reimagining of Japanese aesthetic blends a withered, yet vivid, world of the late 1500s Sengoku Japan as the age of warring states nears its end. Witness a world brought to its knees by constant bloodshed; a ravaged world on the brink of destruction. Explore these environments, rich with FromSoftware’s intricate design and steeped with secrets to discover.

 

 

giphy.gif

giphy.gif


Redigerat av Zoiler, 11 juni 2018 - 15:05.


#4

Postad 11 juni 2018 - 22:28

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Exploration is key, hoppas det. Kan nog bli väldigt bra.

#5

Postad 22 augusti 2018 - 12:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

http://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=W30mQpEe07o



#6

Postad 23 augusti 2018 - 22:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

"Asientemat" är inte min favorit. Extra trist då jag redan spelat igenom Nioh. Hoppas det är mer varierade miljöer än Nioh. Borde vara så, det är From Software.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 23 augusti 2018 - 22:15.


#7

Postad 10 januari 2019 - 17:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

https://www.gameinfo...ekiros-hub-area

 

Artikel om det, har väldigt många likheter med Souls. Dock ingen online.

 

Not having an online component has its upsides, however. For one, players who’ve longed for an honest-to-goodness pause button (who first got a taste with the Switch version of Dark Souls) finally have that option. It also means players don’t have to worry about being invaded during tense encounters. And without co-op, bosses can be designed with a single player in mind. 



#8

Postad 12 januari 2019 - 22:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=NLgl3i5NACI

 

Mycket snyggare än deras tidigare spel.



#9

Postad 21 februari 2019 - 18:28

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
https://youtu.be/UWAz1N3LGxA

För min del blir detta 2019 års höjdpunkt vad det gäller spel. 👍🏼

#10

Postad 21 februari 2019 - 22:58

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
För en gångs skull. Day 1.
Sist var Dark Souls 2 på X360.

#11

Postad 21 februari 2019 - 23:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

För min del blir detta 2019 års höjdpunkt vad det gäller spel.

 

Detta och Devil May Cry lär bli vårens höjdpunkter för mig.



#12

Postad 07 mars 2019 - 13:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Verkar som de avvaktar med recensionsex till släppdagen för detta. Fasen  :)



#13

Postad 21 mars 2019 - 10:43

Howlinskogge
  • Howlinskogge
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Någon som är taggad!? :D



#14

Postad 21 mars 2019 - 15:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Någon som är taggad!? :D

 

9,5 på IGN. Ser onekligen bra ut  :)

 

Håller på att installera as we speak.



#15

Postad 21 mars 2019 - 17:51

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Tydligen svårare än Bloodborne och dark souls 3.
Således kommer det ta en evighet att ta sig igenom.
Låter helt fantastiskt! 👍🏼

#16

Postad 21 mars 2019 - 20:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

From Software vet fortfarande inte hur man gör ett spel till konsoll, med stabil framerate.

Att det ska va så svårt för dom att få till detta med framepacingen.

https://www.youtube.com/watch?v=vmVM1LsbHvA&t=0s



#17

Postad 21 mars 2019 - 22:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

From Software vet fortfarande inte hur man gör ett spel till konsoll, med stabil framerate.

 

Ja det märkte jag direkt. Fast jag spelar på X så laggar det ganska märkbart vid panoreringar.



#18

Postad 22 mars 2019 - 14:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ugh...

 

死 死 死 死...



#19

Postad 22 mars 2019 - 16:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Brutalt svårt? ;)



#20

Postad 22 mars 2019 - 16:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja ganska svårt än så länge.. lite olikt Dark Souls, snabbare fiender. Pilbågsskyttarna är ju som om de har en k-pist. Men väldigt intressant combat där varje fiende kan vara lite av en utmaning.

 

Du klarar ju inte att ta dig an 3-4 fiender i detta samtidigt. Inte nu i början i alla fall, såvida det inte är av allra enklaste typen. Går inte att bara expa och fylla på liven som i DS.

 

Jag är så van vid att jag inte kan slå och dodgea hur mycket som helst, men det verkar jag kunna göra här utan att någon staminamätare töms  :P . Men det sitter i ryggmärgen att jag tänker på att det funkar så.



#21

Postad 22 mars 2019 - 21:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ja jag har dö hunnit dö säkert 4 gånger innan jag tog mig förbi första generalen 😂

Gäller att ställa om sig efter några 1000 timmar demons,dark,blood.
Här är det livsfarligt att försöka bara rulla..Gäller att vänja sig att blockera precis innan motståndarens hugg träffar

#22

Postad 22 mars 2019 - 23:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

var man än tittar så ser man det här spelet. vad är grejen?  verkar vara världens största spelsläpp typ. får upp reklamen precis överallt. 



#23

Postad 23 mars 2019 - 00:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

var man än tittar så ser man det här spelet. vad är grejen?  verkar vara världens största spelsläpp typ. får upp reklamen precis överallt. 

 

Nytt IP från utvecklarna av Souls-serien, som många gillar.



#24

Postad 23 mars 2019 - 00:53

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
PC-versionen känns inte helt 100. Muspekare i menyerna och lila färgtoner om jag försöker spela i 4k.

#25

Postad 23 mars 2019 - 23:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

PC-versionen känns inte helt 100. Muspekare i menyerna och lila färgtoner om jag försöker spela i 4k.

Fixade muspekaren och därmed den tvivelaktiga spelkontrollen genom att sätta joystick motion i steams controller config.

Färgerna blev mycket bättre när jag stängde av HDR.

Angående spelet i övrigt så får jag storpisk av allt, men det känns främst som att det beror på att jag spelar det som om det är ett Soulsborne. Har jag förstått det rätt med att det rör sig om deflect, jump och dodge mot alla fiender?

#26

Postad 24 mars 2019 - 00:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har jag förstått det rätt med att det rör sig om deflect, jump och dodge mot alla fiender?

 

Parry, dodge, block, run, jump är dina försvarsalternativ ja.



#27

Postad 25 mars 2019 - 11:20

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Jag är så van vid att jag inte kan slå och dodgea hur mycket som helst, men det verkar jag kunna göra här utan att någon staminamätare töms  :P .

 

Gött att äntligen slippa en sån mätare. :D



#28

Postad 25 mars 2019 - 16:00

Howlinskogge
  • Howlinskogge
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Vilket j*vla spel. Tycker det är extremt bra! Har spelat ca 15 timmar och stött på en hel del frustration (som vanligt i from software-spelen).

Känns fräscht med de förändringar som skett från Dark Souls och Bloodborne :)

 

Spelar på PS4 Pro och märker av en del fps drops vid stora miljöer, men inget jag tänker jättemycket på.



#29

Postad 25 mars 2019 - 16:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Det From Software är så överlägsna på är fiendedesign och antal fiender/bossar. Andra spel (God of War etc) borde skämmas i jämförelse.



#30

Postad 25 mars 2019 - 18:24

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Fick tummen ur och köpte spelet på Steam.

Bara kört ett par timmar, men det här var helt klart över förväntan :)

 

Jäklar va schysst känsla det är i striderna.

Älskar att svinga runt och stealth mörda fienden.

Även om jag inte hunnit spela så länge, så är det, iaf för mig, mycket roligare än Souls/Bloodbourne.

 

Får lite smått flashbacks, från när jag spelade Ninja Gaiden på Xboxen, i början av 00:talet ;)

 

Grannarna lär få höra ett antal svordomar, under den närmsta tiden :D



#31

Postad 25 mars 2019 - 18:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Får lite smått flashbacks, från när jag spelade Ninja Gaiden på Xboxen, i början av 00:talet ;)

 

Ja fast Ryu är snabbare och kan blocka direkt efter han slagit, vilket den här j-vla skitninjan inte kan  :P



#32

Postad 25 mars 2019 - 20:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Känns som att jag aldrig kommer att få till tekniken 😁

#33

Postad 25 mars 2019 - 20:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Komiskt att dom klantat till renderingen av videon, som visar upp den högre och stabilare frameraten på PC :D

Mest ryckigt i början av videon.

https://www.youtube.com/watch?v=RRahPd_JzsM&t=0s



#34

Postad 25 mars 2019 - 23:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Känns som att jag aldrig kommer att få till tekniken 😁

Eller hur. I Soulsborne var man ok om man kunde blocka, grym om man behärskade roll/ invincibility frames. Gud om man hade parry på det.

I Sekiro har man dodge, block, deflect, jump, run och stampa thrusts...

Git gud...

#35

Postad 26 mars 2019 - 10:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Eller hur. I Soulsborne var man ok om man kunde blocka, grym om man behärskade roll/ invincibility frames. Gud om man hade parry på det.

I Sekiro har man dodge, block, deflect, jump, run och stampa thrusts...

Git gud...


Igår dog jag 100ggr på en låtsas boss som var känslig för eld.
Fast jag hade rätt verktyg.
Idag har jag dött 1000ggr på en annan general,såg ut som han som man inte kan vinna mot precis i början av spelet.

Sen testade jag 1000ggr mot en general*djävul* med spjut.

Båda har jag fortfarande inte klarat.

Alla lär ju dö av smitta .

Men nått som är dåligt är ju att man alltid måste ta ut 10 soldater INNAN.
SJUKT äckligt dåligt .

Ragequitta just 😫

#36

Postad 26 mars 2019 - 10:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Låter som världens genom alla tiders sämsta spel

#37

Postad 26 mars 2019 - 11:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 1

Låter som världens genom alla tiders sämsta spel


😅
Man måste bara få in tekniken när man är så van dark Souls

#38

Postad 26 mars 2019 - 11:12

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
Genichiro down : ) är lätt det svåraste spel jag kört men suger ändock tag i en o prova en gång till,rekommenderar att ÖVA på allt med gubben vid hemmaplan ; ) samt håll garden uppe så sjunker mätarn snabbare inför nästa attack.

#39

Postad 26 mars 2019 - 12:07

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Jag hade problem som fan med en mini boss igår.

Men insåg att istället för att fega och skutta undan, så hjälpte det att brutalt gå på med attacker, då hann han inte riktigt få till sina attacker. Så efter att ha dött 20ggr igår å rage quittat, så tog jag honom på andra försöket idag :D

 

Är så j*vla nice känsla när man väl tagit kål på en svår fiende, och man fått kämpa för det, jämfört med de flesta spel idag, där man ofta knäcker dom på första försöket.


Låter som världens genom alla tiders sämsta spel

 

Detta är tråden för Sekiro, inte Generation Zero :P



#40

Postad 26 mars 2019 - 12:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Å fyfan,praise THE LORD.
Klara just Genichiro utan problem 🥺

#41

Postad 26 mars 2019 - 13:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 1
Å där åkte spjuttönten ner 😁

#42

Postad 26 mars 2019 - 14:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men nått som är dåligt är ju att man alltid måste ta ut 10 soldater INNAN.
SJUKT äckligt dåligt .

 

När det gäller Genichiro kan du bara smyga till vänster, döda "alarmgubben" och sedan smyga runt längs bergsväggen och stealthdöda honom en gång, så slipper du ta ut soldater.

 

Jag hade problem med Genichiro första gången jag mötte honom, försökte några gånger men insåg att jag inte var bra nog än. Så jag struntade i honom och bestämde mig för att komma tillbaka senare, man kan ju ta många vägar i det här spelet. Efter att ha mött och härdats av mängder av andra bossar därefter så kom jag tillbaka till honom igår och förväntade mig en tuff fight.

 

Krossade honom på första försöket, det var inte ens jämnt. Han kändes som en gammal förlegad gubbe, jag skrattade typ mitt i fighten över hur långsam och osmidig han var jämfört med andra kräk jag mött. Jag hade blivit Neo.

 

Problemet är bara att nu kommer jag säkert behöva göra om den här processen med andra bossar ^^

 

 

Fun fact är att en gång när jag gick längs bergsväggen så blev han medveten om mig och hoppade ner. Så hamnade han på en sån där smal kant man hänger på, och jag lyckades lura dumskallen att ramla ner i avgrunden. Det var ju enkelt tänkte jag. Men nej, han spawnade tillbaka när jag kom upp. Löjligt  :P



#43

Postad 26 mars 2019 - 15:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Å där åkte spjuttönten ner

 

Den där jäveln håller jag på med nu.

 

Skönt när man fick yxan iaf, så man snabbt kunde ta igenom asen med sköldar, men sen blir det stopp hos denna idioten.

 

Om vi nu pratar om samma?

Jag gömmer mig i gräset, så jag kan stealth attackera honom, för att få bort en health punkt på honom, men sen åker jag på stryk direkt. Måste träna mer på tajmingen hos tränaren. Får så fort den där röda symbolen dyker upp, så får jag hjärnsläpp, och trycker fel :D

 

Det är så förbannat frustrerande, men samtidigt helt underbart :D



#44

Postad 26 mars 2019 - 15:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det värsta med den röda kanjin är ju att du då har tre alternativ. Bara trycka på dodge utan att röra sig, dodgea bakåt, eller dubbelhoppa på honom. Inte alltid helt lätt att snabbt bestämma sig för vilken det är, om fienden har flera olika.



#45

Postad 26 mars 2019 - 15:55

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Ja, jag måste lära mig tajmingen med en av mina senaste moves, där man stampar ner fiendens vapen i backen, så man snabbt kan leverera en brutal finishing strike. Känns som att det är denna som borde va effektivast på spjut nissen.

 

Måste Git Gud deluxe!

 

Edit: Jepp den ska man använda sig av. Missade ju att det kom upp text om detta innan fighten :D

https://youtu.be/9AfTw87pjvM?t=5984


Redigerat av Svante Skoog, 26 mars 2019 - 16:01.


#46

Postad 26 mars 2019 - 16:36

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
En bra start guide :

https://m.youtube.co...h?v=4IHLzGw55bg


När det gäller Genichiro kan du bara smyga till vänster, döda "alarmgubben" och sedan smyga runt längs bergsväggen och stealthdöda honom en gång, så slipper du ta ut soldater.

Jag hade problem med Genichiro första gången jag mötte honom, försökte några gånger men insåg att jag inte var bra nog än. Så jag struntade i honom och bestämde mig för att komma tillbaka senare, man kan ju ta många vägar i det här spelet. Efter att ha mött och härdats av mängder av andra bossar därefter så kom jag tillbaka till honom igår och förväntade mig en tuff fight.

Krossade honom på första försöket, det var inte ens jämnt. Han kändes som en gammal förlegad gubbe, jag skrattade typ mitt i fighten över hur långsam och osmidig han var jämfört med andra kräk jag mött. Jag hade blivit Neo.

Problemet är bara att nu kommer jag säkert behöva göra om den här processen med andra bossar ^^


Fun fact är att en gång när jag gick längs bergsväggen så blev han medveten om mig och hoppade ner. Så hamnade han på en sån där smal kant man hänger på, och jag lyckades lura dumskallen att ramla ner i avgrunden. Det var ju enkelt tänkte jag. Men nej, han spawnade tillbaka när jag kom upp. Löjligt :P


Genichiro är inte spjutgubben ; )

Redigerat av TOOL, 26 mars 2019 - 16:36.


#47

Postad 26 mars 2019 - 17:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Genichiro är inte spjutgubben ; )

 

Haha oj, har jag alltid trott.

 

Sen att han sa att man måste ta ut 10 soldater också passade ju in. Minns jag inte att man behövde vid Genichiro.



#48

Postad 26 mars 2019 - 19:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Japp,stampa fast spjutet underlättade massor när ja väl fick rätt tajming.

Genichiro hade ju massor med gubbar runt omkring..visste inte att det gick att göra på ditt sätt.

Hade precis börjat fundera på andra alternativ 😁

Spjutgubben hade ju inte lika många men 4st ungefär ...sen gick de att smyga förbi en del..
Ja åså 2 sköldgubbar å en med fackla fick ja ta ut ..

Hamnade på en boss och upptäckte att jag hade behövt firecracker.
Hade lyckats missa den fast jag stod precis under den när jag letade första svängen 😄
Shinobi Hunter eller nå heter väl spjutgeneralen
Vet ni hur länge man kan vänta med att hela dragon rot sjukan?

Tydligen kan man inte hela den hur många gånger som helst så det känns som att man vill vänta så länge det går

#49

Postad 26 mars 2019 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Genichiro hade ju massor med gubbar runt omkring..visste inte att det gick att göra på ditt sätt.

 

Okej jag vet inte om vi pratar om samma. Genichiro är det nog inte hur som helst. Den jag pratade om heter Seven Achina Spears - Shibiku Toshikatsu Yamauchi.

 

Vet inte angående dragon rot, har inte kollat upp särskilt mycket.

 

Edit: Menade du Tenzen Yamauchi kanske. Han hade också rätt många gubbar runt sig.


Redigerat av Zoiler, 26 mars 2019 - 19:20.


#50

Postad 26 mars 2019 - 20:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Okej jag vet inte om vi pratar om samma. Genichiro är det nog inte hur som helst. Den jag pratade om heter Seven Achina Spears - Shibiku Toshikatsu Yamauchi.

Vet inte angående dragon rot, har inte kollat upp särskilt mycket.

Edit: Menade du Tenzen Yamauchi kanske. Han hade också rätt många gubbar runt sig.


Japp,Tenzen yamauchi var det 👍🏻



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.