Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PlayStation VR

862 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation VR (VR-glasögon) 9 7,24 (24) Inga priser
Sony PlayStation VR - Worlds Bundle (inkl. Kamera) (VR-glasögon) 9 8,5 (19) Inga priser
Sony PlayStation VR (inkl. Kamera & Move) (VR-glasögon) 9 (0) Inga priser

#801

Postad 09 februari 2018 - 20:11

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Har de börjat sälja CUH-ZVR2 här nu?

#802

Postad 19 februari 2018 - 07:29

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
I USA är PSVR bundles nu t.o.m 3/3 samma pris som före Julen. PSVR CUH-ZVR2 + kamera + PS Move + Skyrim VR för $349. Ca. 415eur inkl. tull.

#803

Postad 19 februari 2018 - 13:35

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Men måste man helt seriöst teleportera när man går? Ser helt idiot ut på filmerna och mycket av det coola är ju att springa och se solen gå upp eller en drake bakom horisonten osv...

Ok som tillval för de som blir sjuka men visst fan kan man springa som vanligt i vr också.....eller?

Redigerat av Demon Slayer, 19 februari 2018 - 13:36.


#804

Postad 19 februari 2018 - 16:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Men måste man helt seriöst teleportera när man går? Ser helt idiot ut på filmerna och mycket av det coola är ju att springa och se solen gå upp eller en drake bakom horisonten osv...

Ok som tillval för de som blir sjuka men visst fan kan man springa som vanligt i vr också.....eller?

Tyvärr verkar många spelutvecklare tro att de är omöjligt.

 

Så då är de bättre att totalt nerfa speldesignen med teleport än att göra ett bättre mindre begränsat spel. Som det är nu så tappar de ju spelare som inte gillar teleport pga att det är ett begränsande och undermåligt rörelseschema i tron att alla står upp och lirar och kör roomscale eller blir spyfärdiga. Ibland lyssnar de som i Arizona Sunshine där du till slut fick förflytta dig vettigt. 

 

Största tragiken är att de är så få traditionella fps som konverteras rakt av till VR. Ja det vore jättekul att få använda touch naturligtvis men att bara köra Far Cry 4 i VR räcker mer än väl. 

 

Vorpx är frusterande för de visar gång på gång att de fungerar men 3Dn och grafiken är aldrig fullt optimerade. Sen har vi små guldkorn som Doom 3 bfg, kommande mother konversionen av alien isolation men alternativen för ej teleport är försvinnande få.



#805

Postad 19 februari 2018 - 19:53

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Jag var helt säker på att man gick med triggers f.eks på move kontrollerna.....tils jag såg en video.

#806

Postad 20 februari 2018 - 07:31

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Men måste man helt seriöst teleportera när man går? Ser helt idiot ut på filmerna och mycket av det coola är ju att springa och se solen gå upp eller en drake bakom horisonten osv...

Ok som tillval för de som blir sjuka men visst fan kan man springa som vanligt i vr också.....eller?

va? I far point teleporterar man inte, inte heller i resident evil? Alltså det beror väl på hur de löst det.



#807

Postad 29 mars 2018 - 05:48

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Kraftig prissänkning, motsvarande 100 dollar, har skett i delar av världen. Ett PSVR starter pack på amazon.co.uk sjönk över natten från 328 pund till 249. Tror ni vi får en bit av kakan här i Sverige också eller är priserna redan pressade här?

 

https://www.gamereac...ed 1000 kronor/



#808

Postad 29 mars 2018 - 20:38

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Läste igår att det är sänkning i hela världen men att de i Australien och Nya Zeeland får vänta några dagar in i april. Sony vill väl konkurrera med Oculus Go och liknande.

#809

Postad 30 mars 2018 - 11:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Det är ju headsetet med sämst spec så de borde ju behöva se till hålla den som budget alternativ.



#810

Postad 30 mars 2018 - 13:01

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Trots headset specs verkar Wipeout VR riktigt bra.

#811

Postad 30 mars 2018 - 21:08

Unregistered3bcf5969
  • Unregistered3bcf5969
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0

Kraftig prissänkning, motsvarande 100 dollar, har skett i delar av världen. Ett PSVR starter pack på amazon.co.uk sjönk över natten från 328 pund till 249. Tror ni vi får en bit av kakan här i Sverige också eller är priserna redan pressade här?

 

https://www.gamereac...ed 1000 kronor/

 Köpte faktiskt precis Starterpack med Bravo Team för ca 3500:- inkl frakt från Amazon.(då jag ville ha vers 2)  Hoppas även att butikerna i Sverige tar efter då de alltid verkar vara lite sena när det gäller globala prissänkningar
Skulle prsiet närma sig 2000:- för bara headsetet så hoppas jag Sony sänker sin reparation/bytes-kostnad då jag har ett trasigt headset hemma, känns onödigt att betala nästan samma för rep/byte mot att istället bara köpa ett sprillans nytt med medkommande 1 års garatnti.



#812

Postad 02 april 2018 - 06:57

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

 Köpte faktiskt precis Starterpack med Bravo Team för ca 3500:- inkl frakt från Amazon.(då jag ville ha vers 2)  Hoppas även att butikerna i Sverige tar efter då de alltid verkar vara lite sena när det gäller globala prissänkningar
Skulle prsiet närma sig 2000:- för bara headsetet så hoppas jag Sony sänker sin reparation/bytes-kostnad då jag har ett trasigt headset hemma, känns onödigt att betala nästan samma för rep/byte mot att istället bara köpa ett sprillans nytt med medkommande 1 års garatnti.

Hur visste du att det var ZVR2 du beställde från Amazon? Jag har svårt att hitta den informationen. Vågar man gå efter vilken version de visar på bild?



#813

Postad 02 april 2018 - 08:27

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Här står det t.o.m i namnet att det är nya https://www.amazon.d...G47L&ref=plSrch

Denna är ZVR2, blir ung samma pris som i Europa https://www.amazon.c...tation vr&psc=1

Detta är ZVR2 https://www.amazon.c...pCWL&ref=plSrch

Redigerat av andersos, 02 april 2018 - 11:11.


#814

Postad 02 april 2018 - 08:35

jollet
  • jollet
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Här står det t.o.m i namnet att det är nya https://www.amazon.d...G47L&ref=plSrch

Denna är ZVR2, blir ung samma pris som i Europa https://www.amazon.c...-4/dp/B076PW5K5

Detta är ZVR2 https://www.amazon.c...pCWL&ref=plSrch

 

 

Denna bör dock också vara V2?

 

https://www.komplett...chnical-details



#815

Postad 02 april 2018 - 09:11

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Denna bör dock också vara V2?

https://www.komplett...chnical-details


Hur ser du det? Enligt bilderna är det gamla. Kan ju vara gamla bilder bara iofs.

#816

Postad 02 april 2018 - 09:44

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Här står det t.o.m i namnet att det är nya https://www.amazon.d...G47L&ref=plSrch

Denna är ZVR2, blir ung samma pris som i Europa https://www.amazon.c...-4/dp/B076PW5K5

Detta är ZVR2 https://www.amazon.c...pCWL&ref=plSrch

Ja, första länken är ganska tydlig. Andra länken funkar inte (längre?). Sista länken är samma som jag kikat på och det är väl bara bilderna som antyder att det är nya versionen? Känns lite osäkert, för om man ändrar till en bundle med något extra spel så visar bilderna gamla versionen.

 

Denna bör dock också vara V2?

 

https://www.komplett...chnical-details

Nja, det är kameran som är V2 där.


Redigerat av VincentVegaSWE, 02 april 2018 - 09:45.


#817

Postad 02 april 2018 - 11:12

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Ja, första länken är ganska tydlig. Andra länken funkar inte (längre?). Sista länken är samma som jag kikat på och det är väl bara bilderna som antyder att det är nya versionen? Känns lite osäkert, för om man ändrar till en bundle med något extra spel så visar bilderna gamla versionen.


Nu fungerar andra länken.

#818

Postad 03 april 2018 - 07:21

jollet
  • jollet
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Hur ser du det? Enligt bilderna är det gamla. Kan ju vara gamla bilder bara iofs.

 

 

Bilden på produktsidan om man scrollar ner visar hörlurarna med förvaring :)



#819

Postad 04 april 2018 - 10:49

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Bilden på produktsidan om man scrollar ner visar hörlurarna med förvaring :)

Ja det stämmer, bilderna längre ner visar ZVR2. Men bilderna högst upp ZVR1. Du får fråga Komplett.



#820

Postad 04 april 2018 - 18:14

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Jag beställde igår via amazon.de-länken där det står i klartext att det är nya versionen. Valde ej expressfrakt men paketet väntas ändå vara framme på fredag.



#821

Postad 04 april 2018 - 18:29

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 1

Tänk om du hade tatt express da. SHit pomfrit.



#822

Postad 05 april 2018 - 04:16

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Amazon brukar uppgradera gratis till DHL för dyrare beställningar om man valt billigaste frakten.

#823

Postad 15 april 2018 - 12:39

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Jag beställde igår via amazon.de-länken där det står i klartext att det är nya versionen. Valde ej expressfrakt men paketet väntas ändå vara framme på fredag.

 

Nå vad tycks? Har du en Pro?



#824

Postad 17 april 2018 - 19:10

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Nå vad tycks? Har du en Pro?

Nej, jag har inte Pro. Hade däremot lånat PSVR av en kompis innan jag slog till, så vad jag tyckte om det visste jag så att säga redan innan.

 

Jag gillar det, men en move-kontroller med joystick skulle verkligen öka möjligheterna. En sådan kontroll ska tydligen vara patentsökt, så det kanske är på gång. Roligast hittills av det fåtal spel jag provat är det lilla spelet The London Heist, där man bl a ska sitta och ta skydd bakom ett skrivbord och skjuta fiender med en pistol.

 

Jag köpte PSVR mycket för att det samlar och roar hela familjen, trots att bara en person åt gången kan uppleva själva VR-världen.

 

Har för övrigt noterat att det börjar bli lättare att hitta ZVR2 i Sverige. T ex Mediamarkt skriver tydligt ut att de säljer version 2 av PSVR.


Redigerat av VincentVegaSWE, 17 april 2018 - 19:11.


#825

Postad 18 april 2018 - 06:06

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 1

Rush of blood until dawn är mycket skjuta och ducka, fast på clowner ( mest ) Nog det spelet som gått mest till min psvr ( förrutom RE7 ).



#826

Postad 18 april 2018 - 19:56

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Ska kolla in det. Resident Evil har jag inte nerver till på vanlig skärm, troligtvis än mindre i VR.  :D



#827

Postad 01 juni 2018 - 20:43

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Tethered + Dino frontier är riktigt roliga spel.

 

Frontier är galet bra, känns som man spelar gud i ett Ark survival spel.. Ypperligt bra grafik för PsCr med.


Redigerat av Unregistered8c5802be, 02 juni 2018 - 23:38.


#828

Postad 20 juni 2018 - 09:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0
Testar PSVR igen, det är V2 av hårdvaran.
Men det verkar va nåt med panelen i hjälmen, då jag ser dessa diagonala linjer i ljusa partier.
Nån mer som har liknande?
Riktigt störande, men vet inte om det anses ”normalt” för V2 modellen, minns inte att jag hade sån linjer på min gamla V1 hjälm :(
Bifogad fil  C8ECAE03-4015-4753-8BCC-B31113BB9763.jpeg   44,01K   3 Antal nerladdningar

Syns även brutalt tydligt i öppningsscenen på Farpoint, när fenomenet i rymden suger in skeppet.

Redigerat av Svante Skoog, 21 juni 2018 - 12:17.


#829

Postad 25 juni 2018 - 13:08

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0
Verkar som jag fått ett måndagsexemplar.
Det är nästan omöjligt att få till vettig tracking på grejerna. Testade demo på Raw Data, och kommer move kontrollerna för nära varann, så flippar dom ur totalt, vilket gör det svårt att dual wielda.
Även svårt för aimkontrollen att inte vilja segla åt sidan i Farpoint också, och får gång på gång kalibrera om, eller vifta runt den, för att den ska synka rätt. Ibland funkar det fint, och ibland är det helt åt ****. Riktigt frustrerande :(
Testade aldrig motion kontroller sist jag hade PSVR, och jag kanske har blivit bortskämd med Rift och Vive? Men så här mycket krångel borde det väl inte va?
Hela bilden gungar emellanåt också.
Testat att släcka ner allt, flytta på kameran, kalibrera om, m.m.

#830

Postad 01 juli 2018 - 15:37

Anniggo
  • Anniggo
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0

Har spelat lite Arizona sunshine i helgen. Kul spel och ett av få som jag inte blir illamående av, hur nu det kan komma sig. Spelade ca två timmar igår, vissa spel klarar jag bara 10-15 min innan magen börjar vända sig ut och in.



#831

Postad 10 september 2018 - 21:51

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Nån som har en switch som funkar med första headset och HDR?

#832

Postad 19 september 2018 - 09:58

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Nån som har en switch som funkar med första headset och HDR?

Jag är också intresserad av detta. Är på g att köpa ny TV inom kort. Måste ju ha HDR till RDR2 :)



#833

Postad 24 september 2018 - 12:15

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Jag är också intresserad av detta. Är på g att köpa ny TV inom kort. Måste ju ha HDR till RDR2 :)

 

Läste att en auto-switch inte funkar.

 

Ligger en film ute som visar en manuell svitsj som ska funka. Jag beställde en från Ebay. Kan rapportera tilbaka när jag fått den.



#834

Postad 24 september 2018 - 14:15

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Jag är också intresserad av detta. Är på g att köpa ny TV inom kort. Måste ju ha HDR till RDR2 :)

Får väl koppla ur dosan när du ska spela rdr2 :D



#835

Postad 24 september 2018 - 14:22

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 1

âr väldigt krångligt tycker jag själv, plus att man sliter på kontakterna en massa. Iaf jag gör det när jag försöker få in den i blindo bak der. Klick på en knapp är värt några hundrings.



#836

Postad 27 september 2018 - 13:49

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Läste att en auto-switch inte funkar.

 

Ligger en film ute som visar en manuell svitsj som ska funka. Jag beställde en från Ebay. Kan rapportera tilbaka när jag fått den.

Det vore schysst!

 

Får väl koppla ur dosan när du ska spela rdr2 :D

Jobbigt ju! :)  plus att det sliter på kontakterna.



#837

Postad 01 oktober 2018 - 08:28

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Vore intressant att veta om någon fått det att fungera smidigt. Min är urkopplad utom när jag vill spela vr ( vilket inte är så ofta nuförtiden ).



#838

Postad 01 oktober 2018 - 09:18

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 1

Min er på väg. Tar lite tid med "global shipping program" från Ebay bara.

 

Nej det är inte så ofta, men det blir definitivt mindre när det är jobbigt att svitsja om. Jag har lust på det spelet med musen, tyckte demot var skitkul.

 

Btw, finns det förlängningsladd til kameran? Har 75" nu och sladden räcker inte upp.


Redigerat av Demon Slayer, 01 oktober 2018 - 09:19.


#839

Postad 01 oktober 2018 - 14:21

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Btw, finns det förlängningsladd til kameran? Har 75" nu och sladden räcker inte upp.

Hittade denna:

https://www.spelbuti...m-black/AF2V6Q/



#840

Postad 02 oktober 2018 - 08:13

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Takk men herregud för ett pris! *sad smiley som blir flådd levande*



#841

Postad 03 oktober 2018 - 19:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Nu har jag fått hem den men inte hunnit testa ännu. Ska testa imorgon. Ville bara säga att det nog är världens minsta lilla switch, men ser välgjord ut för pengarna.



#842

Postad 04 oktober 2018 - 15:24

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Denna fungerar.

 

Nu har jag inget HDR-spel tror jag, men om man går inn i menyen och väljer att man har HDR-tv så står det att den inte stödjs när man kör som vanligt, men via svitsjen så kan man sätta den i Auto (dvs den klagar inte), jag tolkar detta som att det funkar.

 

Bifogad fil  20181004_140346.jpg   59,2K   0 Antal nerladdningar

 

 

Den är lite känslig dock, men det tror jag har med HDMI att göra, f.eks så om man har den i HDR ps4 och svitsjar til vr, då kan man spela vr, men om man bara svitsjar til PS4-hdr rätt på svitsjen då detekterar den inte HDR. Så man måste slå av och på PS4 om man ska gå från VR direkt til PS4-HDR.

 

 



#843

Postad 07 augusti 2019 - 08:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Var hos en kompis och testade VR för första gången i mitt liv. Dock till pc. En sjukt cool upplevelse tycker jag.  Han hade kameror utplacerade i rummet, minns inte hur många. 2-3st kanske.

minns inte heller vad det var för VR men han är superdatanörd så det var garanterat inga dåliga grejer. använde också två "stavar" eller liknande att svinga med.

 

Om man nu köper VR till ps4, Hur stor skillnad blir det då jämfört med pc-versionen? är det samma upplevelse?  vilken effekt har kamerorna som han placerade ut i rummet jämfört med den enda kameran som följer med i ps-versionen?

 

vad behöver jag köpa för något? ett sånt paket med glasögonen och kameran för runt 3000kr samt ett paket med playstation move?

 

Den viktigaste frågan är om upplevelsen kommer att vara samma ungefär.



#844

Postad 07 augusti 2019 - 09:13

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Upplevelsen på PSVR är märkbart sämre, tack vare sämre tracking.

På PC med 3 sensorer, så har du 360 tracking och roomscale, så du fysiskt kan gå runt och titta dig omkring i spelvärlden.

Med en kamera, som på PSVR, så tappar du trackingen, när du vänder ryggen mot kameran, och att du inte har lika stort område att röra dig på.

Samt att move kontrollerna inte hänger med lika bra som .tex. en Oculus Touch eller Vive kontroll.

 

MEN, trots detta, så får man ändå en tillräckligt kul VR upplevelse för pengarna med PSVR, då det finns många bra spel till maskinen :)



#845

Postad 07 augusti 2019 - 09:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Upplevelsen på PSVR är märkbart sämre, tack vare sämre tracking.

På PC med 3 sensorer, så har du 360 tracking och roomscale, så du fysiskt kan gå runt och titta dig omkring i spelvärlden.

Med en kamera, som på PSVR, så tappar du trackingen, när du vänder ryggen mot kameran, och att du inte har lika stort område att röra dig på.

Samt att move kontrollerna inte hänger med lika bra som .tex. en Oculus Touch eller Vive kontroll.

 

MEN, trots detta, så får man ändå en tillräckligt kul VR upplevelse för pengarna med PSVR, då det finns många bra spel till maskinen :)

 

tack för snabbt svar.

vet inte riktigt vad för dator som krävs för att kunna köra där istället, men tror jag har en ganska bra som borde klara det. Men det blir väl mycket dyrare tyvärr.

Borde hitta någon som har psvr så jag kan testa innan. 

 

Det var det som var rätt coolt att man kunde gå omkring lite i rummet åt alla håll. mycket mycket häftigare än vad jag hade föreställt mig faktiskt :)



#846

Postad 07 augusti 2019 - 09:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

vet inte riktigt vad för dator som krävs för att kunna köra där istället, men tror jag har en ganska bra som borde klara det. Men det blir väl mycket dyrare tyvärr.

 

Vad har du för hårdvara i datorn? Krävs minst ett GTX 980 (eller liknande) för en bra upplevelse på PC, helst ett GTX 1080 när det gäller de senaste spelen, om man vill spela med bra upplösning och framerate.

 

Men, ja, det blir dyrare. Men rekommenderar isf en Oculus Rift S. Då slipper du även externa kameror, då dessa sitter i headsetet.


Redigerat av Svante Skoog, 07 augusti 2019 - 09:57.


#847

Postad 07 augusti 2019 - 10:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Vad har du för hårdvara i datorn? Krävs minst ett GTX 980 (eller liknande) för en bra upplevelse på PC, helst ett GTX 1080 när det gäller de senaste spelen, om man vill spela med bra upplösning och framerate.

 

Men, ja, det blir dyrare. Men rekommenderar isf en Oculus Rift S. Då slipper du även externa kameror, då dessa sitter i headsetet.

 

AMD Ryzen 2700x

16gb ram

1060 grafikkort har jag. 

 

aha så köper jag rift s så är det enbart "hjälmen" jag behöver köpa? eller handkontrollerna också då kanske?

 

Edit: ser nu att kontrllerna följer med Rift s. men 5000 spänn är saftigt :)


Redigerat av andreassofus, 07 augusti 2019 - 10:22.


#848

Postad 07 augusti 2019 - 13:53

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
http://youtu.be/KzluwJyRWZs

#849

Postad 07 augusti 2019 - 14:11

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Kommer det där till oculus också? Skulle grabben se det där skulle han bli galen att få köpa det :o  :P


Redigerat av Garrett, 07 augusti 2019 - 14:12.


#850

Postad 07 augusti 2019 - 14:29

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Kommer det där till oculus också? Skulle grabben se det där skulle han bli galen att få köpa det :o  :P

 

Nej, det är ett Sony exklusivt spel.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.