Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

15349 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#14151

Postad 29 oktober 2019 - 20:16

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0

Haha! Ja, lite lik T2 var den onekligen. Vilket ju inte är dåligt.

 

Hur stor roll hade Edward Furlong?



#14152

Postad 30 oktober 2019 - 03:51

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Hur stor roll hade Edward Furlong?

Märkte honom inte, förutom flash backs till hans unga jag i T1/T2.

#14153

Postad 01 november 2019 - 18:43

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Jason Bourne 3.5 av 5

 

Jag var skeptisk till denna och då inte velat se den tidigare, trodde att det endast var ren mjölkning men den var bättre än vad jag trodde men samtidigt sämst i serien fast inte mycket sämre.

Däremot så är ju IT-aktiviteterna skrattretande, visst så är hela serien otrolig men man får go with the flow och inte störas för mycket av det men i denna så tar dom steget ännu längre och gör overkliga hacks.

 

Kul att slutet utspelades i Vegas.

 

a9e8bfbdd5472aff7a1dfe0813795401.jpg

 

 

Alltså jag måste göra en om bedömning av denna film. Nu när det har gått några veckor och jag låtit filmen sjunka in lite så är det en jäkla massa i filmen som stör mig nu i efterhand, blev nog lite förblindad i stridens hetta när jag såg den vilket gjorde att jag gav den på tok för högt betyg.

 

Som jag sagt tidigare så är ju inte Bourne-serien så jätte trovärdig men nån måtta får det ju vara. Det är sjukt mycket som händer i denna film som är så långt från trovärdigt vilket är väldigt störande och sen så tyckte jag att det saknas en ordentlig motståndare som tex Castel i första första filmen.

 

Jag måste nog gå ner till 2 av 5, kanske 2,5 för jag gillade Las Vegas, kul eftersom jag varit där och det är inte så vanligt att det filmas i Vegas.



#14154

Postad 01 november 2019 - 22:44

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 1
Nu har jag sett Alita: battle angel.

Vilket skräp. Tror den är riktad åt typ tolvåringar? Riktigt dåligt skriven med platta karaktärer och ointressant story, med många skådespelarinsatser som var rent pinsamma. Ömsom vin ömsom vatten vad gäller cgi men överlag ganska trist action.

Svaga 2/5. Spektaklet är ändå stundtals underhållande.

#14155

Postad 07 november 2019 - 09:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Skulle ge den 4/5. Barnanpassad ja men vet inte om den blivit bättre med blod. Har samma flyt som alla cameronrullar

#14156

Postad 07 november 2019 - 15:40

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Skulle ge den 4/5. Barnanpassad ja men vet inte om den blivit bättre med blod. Har samma flyt som alla cameronrullar

Det var inte avsaknaden av blod som fick mig att tänka teen-målgrupp utan snarare själva handlingen och sättet den är skriven på. Karaktärerna saknar djup, gör saker till synes utan anledning och tar väldigt konstiga beslut. Känslan är lik en twilight-film tycker jag.

#14157

Postad 07 november 2019 - 17:50

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Det var inte avsaknaden av blod som fick mig att tänka teen-målgrupp utan snarare själva handlingen och sättet den är skriven på. Karaktärerna saknar djup, gör saker till synes utan anledning och tar väldigt konstiga beslut. Känslan är lik en twilight-film tycker jag.

 

Hellre avsaknad av blod än CGI-blod som har blivit så jäkla vanligt nu för tiden.



#14158

Postad 10 november 2019 - 01:21

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0
Bohemian Rhapsody

5/5

#14159

Postad 10 november 2019 - 02:00

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Ip Man 1, 2 o 3

Tyckte 3’an var sämst.

#14160

Postad 10 november 2019 - 08:00

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

Dial M for Murder 1954

 

5 av 5

 

Hade inte sett denna förut men har sett Ett perfekt mord några gånger som jag gillar.

 

En man kommer på det perfekta mordet för att få sin fru mördad men det var en detalj som inte fanns med i planens beräkningar.

 

dial_m_for_murder_ver2_xlg.jpg



#14161

Postad 10 november 2019 - 17:12

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 1

Dial M for Murder 1954

 

Pröva att se den i 3D, riktigt coolt att se en äkta 3D-film från 50-talet!



#14162

Postad 10 november 2019 - 19:39

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Pröva att se den i 3D, riktigt coolt att se en äkta 3D-film från 50-talet!

 

Hur går man tillväga då?



#14163

Postad 10 november 2019 - 20:46

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 567 inlägg
  • 0

Satsa på Warner Archive utgåvan.
https://www.amazon.c...y/dp/B07X4TQHDG

 

Såg om Fantastic Beasts and Where to Find Them hörom kvällen och tycker fortfarande den är helt okej. 7/10



#14164

Postad 10 november 2019 - 21:20

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Satsa på Warner Archive utgåvan.
https://www.amazon.c...y/dp/B07X4TQHDG

 

 

Är det verkligen värt $200 + frakt? Sen har jag ingen BD-spelar med 3D om inte PS4 den första versionen kan det.



#14165

Postad 10 november 2019 - 21:52

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

PS4 kan absolut spela upp 3D Blu-Ray.

 

Jag tyckte själv inte att den restaurerade 3D-versionen var särskilt imponerande när jag såg den på bio för ca sju år sedan. Hade föredragit den i 2D.



#14166

Postad 12 november 2019 - 10:10

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Terminator: Dark Fate

 

Tycker man har gjort det lite väl enkelt för sig, inget nytt, förutom en ny, dödligare, terminator (duh!).

Dessutom stör jag mig grymt på logik-lyckan i början, som hela filmen baserar sig på.



#14167

Postad 12 november 2019 - 18:25

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Terminator: Dark Fate

 

Tycker man har gjort det lite väl enkelt för sig, inget nytt, förutom en ny, dödligare, terminator (duh!).

Dessutom stör jag mig grymt på logik-lyckan i början, som hela filmen baserar sig på.

 

Har ingen lust att se den men funderar på hur dom lyckats få in Arnolds karaktär i filmen, filmen ska ju vara en sequal till T2 så vart kom Arnold in i bilden? Vad har dom för förklaring?



#14168

Postad 12 november 2019 - 22:59

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

Har ingen lust att se den men funderar på hur dom lyckats få in Arnolds karaktär i filmen, filmen ska ju vara en sequal till T2 så vart kom Arnold in i bilden? Vad har dom för förklaring?


Inga spoilers, please. :)

#14169

Postad 13 november 2019 - 07:08

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Har ingen lust att se den men funderar på hur dom lyckats få in Arnolds karaktär i filmen, filmen ska ju vara en sequal till T2 så vart kom Arnold in i bilden? Vad har dom för förklaring?

Fundera på det du! Vi kan givetvis inte förklara det utan att hela filmen blir spoilad, då detta är en av grundplotterna.



#14170

Postad 13 november 2019 - 17:51

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Fundera på det du! Vi kan givetvis inte förklara det utan att hela filmen blir spoilad, då detta är en av grundplotterna.

 

Använd spoiler-taggar



#14171

Postad 13 november 2019 - 18:55

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Ok det förklaras i denna video och det var nog den mest korkade idén ever. kunde dom inte pressa in Arnold på ett annat sätt i storyn.

Man tyckte ju att Predatorns vänskap med människan i AvP var korkad men det här var nog värre.

 

https://youtu.be/5tLrh4Qvm7c



#14172

Postad 14 november 2019 - 12:27

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

The King

 

Bra film, bra skådespelare, intressant story, snyggt foto och riktigt häftiga rustningar :)



#14173

Postad 15 november 2019 - 21:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Le Mans 66

2/5

Tramsig film men utmärkt bild och ljud. Ändå sevärd pga detta men oj... 
 



#14174

Postad 17 november 2019 - 12:06

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Jag kommer hem igen till jul (2019)
3,5/5
 
Jöback kan även skådespela. En bra film som stundtals är väldigt gripande. Klart sevärd!

Redigerat av frollic, 17 november 2019 - 12:37.


#14175

Postad 17 november 2019 - 12:43

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
The Peanut Butter Falcon (2019)


Må bra-film, om en handikappad kille som rymmer från hemmet han bor på, för att bli professionell wrestler.

4/5.

Redigerat av frollic, 17 november 2019 - 12:43.


#14176

Postad 17 november 2019 - 20:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Midway 10/10 vilket bombardemang av bioduken

#14177

Postad 17 november 2019 - 20:43

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

Sökarna på Bluray

 

Såg denna när den kom på bio, jag gick själv första året på gymnasiet då, såg den nån gång sen på VHS samma år men har sen dess inte sett filmen. Blev så otroligt förvånad över hur annorlunda jag ser på filmen nu som vuxen, den är ju väldigt komisk, många roliga scener. Jag mindes den som rå och tragisk, mina polare tyckte den var häftig och sparade ut till blont page.

När jag nu hade sett klart den så körde jag igång den direkt igen fast med kommentatorsspåret med regissörerna, Liam, Flink, riktigt kul att lyssna på, lätt att missa att E-type är med i filmen om dom inte hade nämnt det tex. Dom garva lika mycket som jag till filmen.  :lol:

 

p-sokarnabd.jpg



#14178

Postad 18 november 2019 - 12:09

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Le Mans 66

2/5

Tramsig film men utmärkt bild och ljud. Ändå sevärd pga detta men oj... 
 

Låter som dom har csi:at manuset? :( 



#14179

Postad 21 november 2019 - 12:00

Unregisteredf692bf63
  • Unregisteredf692bf63
  • Användare

  • 160 inlägg
  • 0

Le Mans 66

2/5

Tramsig film men utmärkt bild och ljud. Ändå sevärd pga detta men oj... 
 

 

Ajdå, ser fram mot att se den på bio. Vad var det som inte var bra? För amerikansk? Scener med "jag trycker ner gasen och växlar mitt på en raksträcka för att köra om"? Jag inser att den kommer vara riktigt mycket American heroes vs. bad guys Europeans. 



#14180

Postad 21 november 2019 - 14:08

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Ajdå, ser fram mot att se den på bio. Vad var det som inte var bra? För amerikansk? Scener med "jag trycker ner gasen och växlar mitt på en raksträcka för att köra om"? Jag inser att den kommer vara riktigt mycket American heroes vs. bad guys Europeans.


Hehe ja de har en gå över 7000 varv scen iaf på raksträckascen. Dialogen var lite väl ibland. Sen förstod jag inte vad bale gjorde för miner med sin karaktär men efter sett miles i dokumentärer börjar jag fatta bättre.

Samt att han är engelsman. Nä skämt åsido den är underhållande med snygga racingscener om än lite trams där med. Men inte verkligt bra film så gillar man racing är den sevärd. Är man ute efter storyn nej.

#14181

Postad 21 november 2019 - 23:36

Fisher_king
  • Fisher_king
  • Lärjunge

  • 439 inlägg
  • 0
Submergence på BD.


Köpte den här filmen som exrental för ett tag sedan för att Alicia Vikander var med. Hade aldrig hört talas om den innan trots att Wim Wenders stod för regin. Gillar ju Paris Texas och Himmel över Berlin så helt kass kunde den väl inte vara.

Utan att säga för mycket av handlingen så blev jag trollbunden. Gillade filmen väldigt mycket fast jag verkar vara den enda i världen som gör det.

Betyg 7.5/10

#14182

Postad 23 november 2019 - 09:57

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Tyckte själv att Le Mans 66' var skapligt underhållande, som jag såg på stor duk igår. Visserligen förlitar den sig för mycket på CGI för att falla mig i smaken men uppskattade dess skildring konflikterna inom Ford där ett autentiskt intresse för bilsport nedvärderas till förmån åt märkets PR. Slår förstås inte Le Mans med McQueen men det är en helt annan typ av film också... ;)



#14183

Postad 23 november 2019 - 12:26

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Angående Alita. Vad tycker ni om våldet i den i förhållande til certifisering?

Vi såg Avatar med våran 11-åring för första gången nu och även om jag hade glömt att det var mycket krig och allmänt försök til dominerande av militären och nedtryckande och förstörande av en fridfull ras historia så var själva våldet ganska inom kontroll den mesta tiden. Menar att det inte var något blod, iallafall inget rött.

 

Avatar har 11-års gräns.

 

Så började vi se på Alita ihop med dottern, och denna film har också 11-års gräns men vi stoppade denna tidigt p.g.a våldet. Vi såg den senare bara vi vuxna och herregud det är mycket våld i den för en 11-års gräns.

 

Jag menar att det var en förändring med hur dom ger denna rating men jag trodde verkligen man kunde lita på klassifiseringen fortfarande.

 

Detta skriver IMDB om våldet och passar detta verklien en 11-åring:

 

  • A man (not robot) is cut into half by a sword. Unexpected, graphic and disturbing though mostly shown in the dark shadows.
  • A man's face was burned by a blowtorch. This was off screen.
  • A character's organs were separated and placed in a case.
  • A robot was punched and her face was seen broken. Later, her body slides off a wall with her head sticking on the same place.
  • Two people were stabbed with a sword.
  • A huge robot with a human face was cut into half with a sword. You can see his face tearing into two.
  • A decapitated human head is shown but it is very brief and mostly hidden.
  • Guy gets chopped in half, Mortal Kombat style.
  • A man dresses up like Jack the Ripper and kills a woman with a sickle in the middle of the night. It's not really shown on screen
  • One character punches another character in the eye up to the elbow. Very disturbing and intense. Later we see the arm part hanging out of his eye socket and he says he wants to keep it that way
  • A cyborg's arm is cut off with a circular saw and he is seen screaming in pain.
  • A character was sliced into pieces mid-air. Shocking and unexpected.
  • A dog is killed off screen.
  • One of the more graphic parts of the film involves a large cyborg being thrown into a grinder, we hear him scream and attempt to escape before his head is crushed by the machine.
  • A robot goes through a fridge. The doctor finds him and tries to stop him. He gets knocked over and the robot charges towards a girl in a wheelchair. We see the wheelchair knocked over and the girl is not seen. She is presumed dead


#14184

Postad 23 november 2019 - 17:11

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Sökarna - Återkomsten

 

Shit denna var inte bra, om man tycker den första är lite B så är det inget mot denna. Första filmen hade ju intressanta karaktärer och en hel del humor men denna hade inget av det.

 

small_original.jpg



#14185

Postad 23 november 2019 - 18:04

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Jag menar att det var en förändring med hur dom ger denna rating men jag trodde verkligen man kunde lita på klassifiseringen fortfarande.

Jag vet inte hur det är i Norge (där jag har för mig att du bor?) men Statens Medieråd, som styrs av SFI, gör oftast bedömningen att våld som antingen involverar materiell förstörelse eller motsvarande där det är uppenbart fiktion som förmildrande gentemot en mer "realistisk" skildring. Det kan förstås vara en svår gränsdragning beroende på intrig.

 

Kan dock ge medhåll om att bedömningarna är lite irrationella ibland. Dessutom verkar de ha en rätt skev syn på vad som anses vara anspråk på sex eller bara naket samt hur åldersgränser ska tillämpas i de fallen. Borat är barntillåten i Sverige exempelvis.



#14186

Postad 24 november 2019 - 08:55

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

De Fyra Musketörerna

 

Jag köpte denna tillsammans med föregångaren De tre musketörerna för 4-5 år sedan. Tyckte att föregångaren var så jäkla kass så det var jobbigt att genomlida hela filmen, jag svor för mig själv att jag även hade spenderat pengar på uppföljaren som jag verkligen inte hade nån lust att se efter jag sett första filmen. Då gillar jag ändå såna här matiné-filmer som tex Ivanhoe, Röda Nejlikan, Mannen med Järnmasken (1977) och Greven av Monte Cristo (1975) men dom två musketör-filmerna är typ gjorda för barn.

Igår beslutade jag mig ändå för att spendera 100min på uppföljaren. Filmerna har ändå bra skådisar och det mesta ser väldigt bra ut och uppföljaren var något bättre än den första, något mindre aktion om jag minns rätt vilket troligen gynnar den. Den enda som tar filmen på allvar är Porthos som spelas av Oliver Reed, dom andra tror att dom är i nån Monty Python-film som saknar humor, fånig dialog och tramsig slapstick. 

 

Väldigt trist att dom valde den vägen när dom gjorde filmerna eftersom dom hade sån potential, såg att regissören är även han som gjorde Superman 2 och 3.

 

76414281-bc8d-48a1-8f97-76cdeba44b3f_1.70acaed422ed6ddd875b92982057006c.jpeg?odnHeight=450&odnWidth=450&odnBg=FFFFFF



#14187

Postad 24 november 2019 - 10:14

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Bumblebee lånad på DVD från biblioteket.

 

Ganska skön film, en rätt bra bit över förväntan.



#14188

Postad 24 november 2019 - 12:30

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Jag vet inte hur det är i Norge (där jag har för mig att du bor?) men Statens Medieråd, som styrs av SFI, gör oftast bedömningen att våld som antingen involverar materiell förstörelse eller motsvarande där det är uppenbart fiktion som förmildrande gentemot en mer "realistisk" skildring. Det kan förstås vara en svår gränsdragning beroende på intrig.

 

Kan dock ge medhåll om att bedömningarna är lite irrationella ibland. Dessutom verkar de ha en rätt skev syn på vad som anses vara anspråk på sex eller bara naket samt hur åldersgränser ska tillämpas i de fallen. Borat är barntillåten i Sverige exempelvis.

 

"Problemet" i denna film var ju att den var så bra gjord att det verkade verkligt och att robotarna verkade ha känslor. Jag brukar dock se på både Norsk och Svensk åldersgräns, men kansje måste börja använda Amerikansk, dom har satt 13-års gräns på Alita som jag tycker stämmer mycket bättre.



#14189

Postad 24 november 2019 - 23:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 1
The King

Nog det bästa netflix producerat i långfilmsväg. Fantastiskt ljud hade inte gjort bort sig på bioduken.

Skön humor i all misär emellanåt också.

#14190

Postad 25 november 2019 - 08:21

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

The King

Nog det bästa netflix producerat i långfilmsväg. Fantastiskt ljud hade inte gjort bort sig på bioduken.

Skön humor i all misär emellanåt också.

Ja, den var riktigt bra. Det är ju i princip en nya version av Henry V som Kenneth Brannagh gjorde för många år sedan. Men här har man gjort modernt drama/action och skalat av Shakespeares monologer som nog inte passar för en modern publik. Filmen är ett riktigt lyckat försök att göra något nytt av en klassisk historia.



#14191

Postad 25 november 2019 - 15:31

kaffe-koko
  • kaffe-koko
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Såg The neon demon härom natten. Handlingen i sig är väl inte så vidare speciell egentligen. Fotomodeller i Los Angeles som är besatta av skönhet. Men regissören Nicolas Winding Refn har lyckas det intressant på sitt skruvade sätt (han har bla. regisserat Drive och Valhalla rising). Banala scener växlar med surrealistiska konststycken och oväntat våld. Påminner lite om David Lynch och Tarantino på något sätt. Plus massa symbolism som gör att man kan se om den flera gånger och upptäcka nya saker.  Snyggt foto, grym musik. Har förstått av antingen hatar man eller älskar man hans filmer. Jag tillhör nog de sistnämnda. 


Redigerat av kaffe-koko, 25 november 2019 - 15:47.


#14192

Postad 26 november 2019 - 00:24

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Såg The neon demon härom natten.   Snyggt foto, grym musik. Har förstått av antingen hatar man eller älskar man hans filmer. Jag tillhör nog de sistnämnda. 

Gillar också hans filmer. En sak jag kände när jag såg denna film var att man verkligen inte gillar någon i filmen. Alla är fan helt störda i filmen. Noll empati. Men som sagt en bra film är det.



#14193

Postad 04 december 2019 - 01:10

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Riktigt bra!

7,5/10

 

Bifogad fil  official_secrets.jpg   86,18K   0 Antal nerladdningar



#14194

Postad 07 december 2019 - 00:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Sound city 10/10



#14195

Postad 07 december 2019 - 16:57

Unregistereddaf56d30
  • Unregistereddaf56d30
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 2

Filmatiseringen av Alistair MacLeans Örnnästet (Where Eagles Dare) med bl a  Richard Burton och Clint Eastwood.

 

8/10


Redigerat av Unregistereddaf56d30, 07 december 2019 - 16:58.


#14196

Postad 07 december 2019 - 18:49

pear
  • pear
  • Forumräv

  • 505 inlägg
  • 0
Örnnästet skrevs först som filmmanus. Boken gavs ut året därefter

#14197

Postad 07 december 2019 - 19:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1

Jag försökte se The Irishman men det var ett riktigt sömnpiller som kändes som en repris på femtielva överskattade maffiafilmer med DeNiro, Al Pacino och gänget. Nej tack. Ser inte klart.



#14198

Postad 07 december 2019 - 20:39

Max Power
  • Max Power
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 1
Okänd soldat på svt play, klart sevärd

#14199

Postad 07 december 2019 - 21:49

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Scrooged 1988

 

Härlig film gjord av Richard Donner. En annorlunda Christmas Carol som passar bra när man tröttnat på den vanliga historien som återberättas om och om igen.

Bra bild på BD'n men textningen var irriterande, bokstäver som fallit bort samt fel bokstäver i ord.

 

 scrooged_blu_ray.jpg


Redigerat av Lactoferrin, 07 december 2019 - 22:40.


#14200

Postad 07 december 2019 - 22:27

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0
Juno 4/5



8 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 8 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.