Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 5: Guardians

149 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Halo 5: Guardians (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 2 6,82 (16) 149:-
Halo 5: Guardians - Limited Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 (0) Inga priser

#1

Postad 16 maj 2014 - 12:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Otroligt att det inte finns någon tråd för Halo 5.

Nåväl, de utannonserade nyss namnet.

Postad bild


Any time you transition to a new platform, there is the opportunity to look at things with a new perspective. For us at 343 Industries, the launch of the Xbox One was an opportunity to think about what stories we wanted to tell, how to tell them, and how best to push the “Halo” franchise to showcase the platform. And, most importantly, combining our passion for “Halo” with the vocal and informative input from our fans.

“Halo” isn’t simply a perennial game franchise, it’s a part of the Xbox platform itself. In terms of innovation and ideation, it’s sometimes important to people who might not even play “Halo.” And of course it’s a passion and an essential experience for two generations of gamers. So we asked ourselves, how do we begin and where do we go with “Halo” on Xbox One?

In the past, “Halo” games have pushed the Xbox forward, showcasing the console and its ecosystem in entertaining and innovative ways. Making a “Halo” game that runs at 60 frames per second, on dedicated servers, with the scope, features and scale we’ve been dreaming of for more than a decade, is non-trivial. It’s a task that we, at 343 Industries, are taking very seriously to ensure we deliver the “Halo” game that fans deserve, and a game that is built from the ground up for Xbox One.

I’m happy to reveal that “Halo 5: Guardians,” the next installment in the legendary saga of the Master Chief, will launch on Xbox One in fall of 2015. In the tradition of every “Halo” game since its debut in 2001, it is a massive and exciting project.

“Halo 5: Guardians” is a bigger effort than “Halo 4.” That applies to the content and scope of the game, as well as the technology in what’s now a brand new and more powerful engine. Certainly there are some core elements carried over from prior games, but we’ve invested a huge effort in retooling our tech to take full advantage of the Xbox One’s hardware and ecosystem to create worlds and experiences worthy of next-gen.

It’s a game that will hopefully demonstrate the talent, learnings and abilities of the 343 Industries team. A game that will incorporate the things we learned from “Halo 4” about technology, aesthetics, performance and scale – and perhaps more importantly, understanding and embracing a community of gamers who love what lies at the heart of this game, and the limitless potential of the “Halo” universe.

And 2015 won’t simply be the year of “Halo 5: Guardians,” it will also be a year that offers us a unique opportunity. The opportunity to invite old friends and new audiences into that universe through the “Halo” television series, launched as a unique collaboration with Steven Spielberg and some of the finest creative minds in the business. A series that will stand alone, as well as complement and enrich the game experience. We’ll have more to share on the “Halo” television series as we near its projected fall 2015 release.

Your Journey Begins in 2014

Many fans noted that I was very deliberate with my phrasing on stage at E3 last year. I spoke about a “journey,” rather than a destination – and that journey definitely begins in 2014 with a giant leap, rather than one small step. We’ll give you much more information about our plans for this year at the Xbox E3 2014 Media Briefing on June 9, and we’re confident that “Halo” fans will be pretty excited about the special plans we have in store.

So until E3, I’d like to express my gratitude to our massive and varied Halo community, whose energy, enthusiasm, criticism and kindness are the driving force behind what we do and what we hope to achieve in “Halo 5: Guardians.”



Frågan är vad de menar med guardians plural. Master Chief är spegelbilden, den andre är någon annan spartan?

Redigerat av Zoiler, 16 maj 2014 - 12:39.


#2

Postad 16 maj 2014 - 15:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

den andre är någon annan spartan?

Fiende?

http://lparchive.org...esistance_2.jpg

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 maj 2014 - 15:28.


#3

Postad 17 maj 2014 - 09:34

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Frågan är om det inte har med multiplayer att göra, typ att man ska vakta något, men svårt att spekulera i något med den lilla info som släppts.

#4

Postad 17 maj 2014 - 15:14

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

  • 322 inlägg
  • 0
Den övre halvan ser ju ut som Sarah palmer (ni som spelat halo 4 vet säkert) och den undre är ju chief.

Kan ju vara så att vi får spela 2 karaktärer igen helt enkelt som i halo 2. Där chief försöker hitta meningen med livet igen och Sarah leder resterande spartaner mot den nya fienden.

#5

Postad 17 maj 2014 - 15:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Den övre halvan ser ju ut som Sarah palmer (ni som spelat halo 4 vet säkert) och den undre är ju chief.

Det ska tydligen vara en ny person. Ska tydligen vara en kille också. Vet inte vart de får infon ifrån (lär stå någonstans i tråden) men det är GAF.

Edit: Ah, okej, MS bekräftade det i någon tråd.

De spekulerar att det är ONI:s försök till en egen Master Chief.

Redigerat av Zoiler, 17 maj 2014 - 15:40.


#6

Postad 17 maj 2014 - 15:49

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

  • 322 inlägg
  • 0
Spännande :)

Tur att E3 är runt hörnet och även om det är 2015 som är spikat så ryktas det ju om halo 1-4 remake redan i år :)

#7

Postad 17 maj 2014 - 16:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja, precis. Hösten 2015 i nuläget känns lite långt borta faktiskt. Vad har de då till vintern i år? Är det tänkt att Sunset Overdrive och Qunatum Break (Fable?) ska vara deras dragplåster till vintern kanske? Och när kommer då Gears, i början av 2016 strax efter halo, eller vintern 2016 =/?

#8

Postad 19 maj 2014 - 11:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Vad har de då till vintern i år?

Ännu mer Halo. Tydligen. :)

#9

Postad 19 maj 2014 - 12:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jo men vad har de som är nytt till vintern =P

#10

Postad 09 juni 2015 - 18:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

267-cover-reveal-spread.jpg

 

 

Nu kommer man att spela i en grupp av fyra verkar det som, och kör man coop så är alla var sin unik karaktär.

 

Mer info.



#11

Postad 10 juni 2015 - 15:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Riktigt tråkigt att de har tagit bort splitscreen i kampanjen, något som varit ett kännetecken för serien sedan den började.

 

Att de har 20 MP-kartor till launch + 15 ytterligare som DLC gratis och att det går att spela coop-kampanj utan Live Guld är ju bra dock. Men man tycker att det borde bli enklare att göra splitscreen ju kraftfullare konsolerna blir, men så är det inte. De pressar istället på bra grafik i 60 FPS.



#12

Postad 10 juni 2015 - 18:12

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Riktigt tråkigt att de har tagit bort splitscreen i kampanjen, något som varit ett kännetecken för serien sedan den började.

Att de har 20 MP-kartor till launch + 15 ytterligare som DLC gratis och att det går att spela coop-kampanj utan Live Guld är ju bra dock. Men man tycker att det borde bli enklare att göra splitscreen ju kraftfullare konsolerna blir, men så är det inte. De pressar istället på bra grafik i 60 FPS.


Tycker att splitscreen är riktigt uselt. Jag har svårt att fokusera på "min" del.

Däremot kanske det finns planer på att en kör på konsolen, medan en annan sitter på en laktos/surface m win 10?

#13

Postad 10 juni 2015 - 18:25

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Tycker att splitscreen är riktigt uselt. Jag har svårt att fokusera på "min" del.

Däremot kanske det finns planer på att en kör på konsolen, medan en annan sitter på en laktos/surface m win 10?

Jag tycker det är kul att spela mot folk i samma rum även om det såklart blir mindre yta osv. Helt annan grej än att sitta över nätet, man kan slå sina vänner om de sitter bredvid. ;)



#14

Postad 11 juni 2015 - 13:00

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Ni får köpa en till Xbox One då :D



#15

Postad 17 juni 2015 - 11:58

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

 

The Halo 5: Guardians Standard Edition - which comes with an Xbox Live Gold 14-day trial - will cost $60 USD.

 

The next step up is the Halo 5: Guardians Limited Edition, which will cost a full $100. It comes with the animated series Halo: The Fall of Reach, a Guardian model. a Spartan-themed SteelBook, Spartan Locke's Classified Orders, and dossiers on Blue Team and Fireteam Osiris.

 

Finally, if you've got $250 to spare, you could live large with the premium Halo 5: Guardians Limited Collector's Edition. It contains everything in the Limited Edition as well as additional content, including a commemorative numbered statue designed by 343 Industries. Unfortunately, Microsoft hasn't yet revealed any images of this statue.

 



#16

Postad 17 juni 2015 - 12:31

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Vettefan om jag inte köper en Xbone för detta, såg ju skitbra ut på E3 och jag har alltid gillat Halo. Man kanske borde slå till snart medan sunset overdrive white edition finns att tillgå. Vill inte ha en svart i min mediabänk, samma gäller PS4. Hur länge kommer den vita finnas i butikerna? Bah! 


Redigerat av Unregistered6fb5a100, 17 juni 2015 - 12:32.


#17

Postad 17 juni 2015 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Detta är ett spel man måste spela, tyvärr =P



#18

Postad 18 juni 2015 - 05:28

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

:D

http://www.youtube.com/watch?v=roRGPI1PwNQ



#19

Postad 18 juni 2015 - 05:39

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

91T8kpOJx3L._SL1500_-720x405.jpg



#20

Postad 18 juni 2015 - 13:47

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Tycker att splitscreen är riktigt uselt. Jag har svårt att fokusera på "min" del.

Däremot kanske det finns planer på att en kör på konsolen, medan en annan sitter på en laktos/surface m win 10?

 

Varför skulle de göra det när de säger att de tar bort splitscreen pga det ska hålla 1080p, 60fps osv. Oavsett om du kör på samma TV/skärm eller en annan TV/skärm så tar det prestanda av Xboxen.

Jag är jätteledsen att de tar bort splitscreen då jag har spelat igenom flera av de tidigare Halo-spelen med min sambo i splitscreen, då hon inte har någon egen konsol och är inte väldigt spelintresserad.



#21

Postad 21 juni 2015 - 13:18

Unregistered6f7c7ce1
  • Unregistered6f7c7ce1
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Älskar halo serien, bästa storyn alla kategorier tycker jag! Hoppas verkligen inte att Cortana verkligen är död :angry:  Ska bli spännande att se vad Spartan Locke tillför :)



#22

Postad 14 september 2015 - 19:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
https://youtu.be/57AD5inbKAs

Färsk gameplay från kampanjen. Jag är sugen.

Inte på mp men på en grym/snygg singleplayer upplevelse

#23

Postad 15 september 2015 - 00:38

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Trevligt att det är märkbart snyggare än förra Halo.



#24

Postad 16 september 2015 - 11:00

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

http://youtu.be/p8HSspYSLYQ



#25

Postad 12 oktober 2015 - 19:14

Unregistered9be4fd25
  • Unregistered9be4fd25
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Gameplay launch trailer, allt jag läst/sett om Halo 5 tyder på att 343i faktiskt kan komma att leverera en ganska underhållande upplevelse. :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Rh_NXwqFvHc

 

Någon som följt hunt the truth? Helt okej "ljudbok" faktiskt, inte börjat lyssna på S2 ännu men kan starkt rekommendera första säsongen.


Redigerat av Unregistered9be4fd25, 12 oktober 2015 - 19:16.


#26

Postad 13 oktober 2015 - 10:24

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Jodå, följer Hunt the Truth. Säsong 2 är riktigt bra även den.

#27

Postad 13 oktober 2015 - 18:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Köpte en Xbox One för att inte missa detta, får nog kolla en recap på YT innan jag sätter igång.


Redigerat av Zoiler, 13 oktober 2015 - 18:05.


#28

Postad 17 oktober 2015 - 12:38

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Vad härligt med 60 fps.

http://www.youtube.com/watch?v=4mQHY9Y33qg



#29

Postad 17 oktober 2015 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Trevligt med spoilers på själva bilden av videoklippet, får undvika tråden tydligen. Förstår inte riktigt meningen med att kolla hela spelet innan det är släppt.



#30

Postad 18 oktober 2015 - 20:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Ser redigt snyggt och underhållande ut :)



#31

Postad 21 oktober 2015 - 08:34

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Pre-ordra det precis, blev 499kr med dagens växlingskurs. Marginalerna blir mindre och mindre för var dag. Dumma dollarn! :)



#32

Postad 21 oktober 2015 - 12:01

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Ursäkta för en jväligt dum fråga. Skulle säkert kunna googla den på tre röda sekunder. Men tycker om att hänga här :D

 

Men är det typ samma upplägg som på Destiny när man kör Storyn? Att man kan köra den med kompisar om man vill eller är lonewolf som gäller?



#33

Postad 21 oktober 2015 - 12:31

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Co-op online i sp som i tidigare halo spel, ingen splitscreen för sp/mp

#34

Postad 21 oktober 2015 - 13:12

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Co-op online i sp som i tidigare halo spel, ingen splitscreen för sp/mp

Topp!!



#35

Postad 22 oktober 2015 - 08:42

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0

Fick SMS från Inet att jag kan hämta ut spelet... Någon annan som beställt från Inet?



#36

Postad 22 oktober 2015 - 08:48

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Nope, köpte såklart digitalt :-)

#37

Postad 22 oktober 2015 - 08:52

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0

Är inte datat på skivan digitalt?  :o



#38

Postad 22 oktober 2015 - 10:42

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Är inte datat på skivan digitalt? :o


Digital download då :-P

#39

Postad 22 oktober 2015 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Fick SMS från Inet att jag kan hämta ut spelet... Någon annan som beställt från Inet?

Jag beställde från MS så jag har det redan =P. 46 GB stort. Väntar på 9 GB uppdatering idag dock innan jag kan börja spela.

 

Men kan du verkligen spela även om du hämtar ut det? Trots allt fem dagar kvar tills det släpps.



#40

Postad 24 oktober 2015 - 16:21

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Då var förladdningen klar! :D



#41

Postad 25 oktober 2015 - 17:55

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Sitter o velar fram o tillbaka vilket spel jag satsa på i höst, Halo, BO3 el Battlefront. Ekonomin räcker inte till alla tre så här i julklappstider när man har familj o barn.
Har aldrig varit något fan av Halo innan, bara spelat sporadiskt.
Så hur mycket har man tillgodo om man har lirat alla delar sen innan?

#42

Postad 25 oktober 2015 - 19:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Sitter o velar fram o tillbaka vilket spel jag satsa på i höst, Halo, BO3 el Battlefront. Ekonomin räcker inte till alla tre så här i julklappstider när man har familj o barn.
Har aldrig varit något fan av Halo innan, bara spelat sporadiskt.
Så hur mycket har man tillgodo om man har lirat alla delar sen innan?

Om du inte varit något fan av Halo tidigare är det väl rätt givet ändå?

 

Även om ekonomin inte vore något problem så är tiden ett för stort problem med allt som släppts nu... Hatar att de släpper precis allt mot slutet av året. Balansera.



#43

Postad 25 oktober 2015 - 19:26

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Jag valde väl mellan just dom spelen också.

 

BO3 gick bort för det är samma linje som AW och jag orkar inte det mer. dvs framtiden med wallrun och 2x hopp.

 

Battlefornt är alldeles för arkadigt för mig, jag ville ha ett bf4 med star wars tema, och det var inte vad dom levererade.

 

Halo har jag spelat genom åren, inte överdrivet, men kampanjen vet jag alltid levererar och den går spela i co-op och vill man så ger man sig på legendary, bara det har tidigare varit en extrem utmaning då ingen får dö, då startar det om för alla :P (Kanske är ändrat nu då alla spel ska vara så lätta nu förtiden)

Multiplayern verkar som tidigare, har ju stört mig på systemet med sköld, och därför jag endast spelar hardcore i COD-spelen. Men finns Swat i halo som tidigare var assault riffle only + no sheilds (men det kanske inte finns i alla spellägen)

 

Blir Halo för mig, sen får vi se, kanske Rainbow om inte folket köper Battlefront. Men Fallout 4 är väl singleplayer spelet som hägrar också. Men man kan ju inte köpa allt :)



#44

Postad 25 oktober 2015 - 21:44

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Kommer nog skaffa det senare på rea, blev så besviken på Halo MCC. Även om detta spel redan är hårt betat testat så litar jag inte på att det kommer fungera direkt från start. Kommer nog bli Battlefront för min del även om jag tyckte det var lite väl likt COD och kändes platt. Kanske skaffar alla dessa 3 spel på rea, har tröttnat på att köpa spel till fullpris.



#45

Postad 25 oktober 2015 - 21:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Multiplayern verkar som tidigare

De har ju ett kortsystem nu, som FIFA UT. En del andra gameplaylägen också, tycker de verkar ha ändrat en del.



#46

Postad 25 oktober 2015 - 21:52

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

De har ju ett kortsystem nu, som FIFA UT. En del andra gameplaylägen också, tycker de verkar ha ändrat en del.

Har du sett REQ videon? Funkar i Warzone och endast cosmetiska saker är tillåtet i rankade lägen/matcher.

Det behöver inte påverka något, beror på vad man spelar :-) och så fort du spawnar ett fordon så går din level ner, och du måste ju levla på nytt varje match, så en person kan inte spamma massa stuff även om du teyckt in tusenlappar på req-packs. Du måste spela upp din level som motsvarar kortet som alla andra.

Spellägen i all ära, slutar ändå med att man bara lirar dödsmatch ändå :-P

Redigerat av SKIBBE, 25 oktober 2015 - 21:54.


#47

Postad 25 oktober 2015 - 23:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har du sett REQ videon? Funkar i Warzone och endast cosmetiska saker är tillåtet i rankade lägen/matcher.

Nej det hade jag inte. Trodde att det skulle fungera som FIFA, missad chans imo.

 

I Halo 4 brukade jag lira TDM mest, men lägena med fordon var också rätt kul.



#48

Postad 25 oktober 2015 - 23:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Nej det hade jag inte. Trodde att det skulle fungera som FIFA, missad chans imo.

 

I Halo 4 brukade jag lira TDM mest, men lägena med fordon var också rätt kul.

http://www.youtube.com/watch?v=eN_tD5y6k6s

 

Vet inte om det är en missad chans, iofs funkar ju korten bara i Ultimate Team? men den med mest cash har flest fördelar i UT? jag har bara polare som spelar och lägger för mycket pengar på alla dessa paket.


Redigerat av SKIBBE, 25 oktober 2015 - 23:16.


#49

Postad 25 oktober 2015 - 23:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

iofs funkar ju korten bara i Ultimate Team?

Bara och bara, det är det alla spelar nu för tiden, spelets huvudläge typ ;)

 

Men jag har läst lite mer nu och tittat på videon. Undrar vad som kommer spelas mest. Folk gillar ju MOBA och Warzone verkar helt klart vara åt det hållet + kortpaket.



#50

Postad 26 oktober 2015 - 08:44

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Om du inte varit något fan av Halo tidigare är det väl rätt givet ändå?

Även om ekonomin inte vore något problem så är tiden ett för stort problem med allt som släppts nu... Hatar att de släpper precis allt mot slutet av året. Balansera.


Om du skulle motivera ett köp av Halo till mig. Vad kan jag förvänta mig?
Har man tröttnat på tidigare spel snabbt? När man kört kampanjen, är det finito sen? Tänkte om det är som Destiny att man kan köra om och om allt för att låsa upp saker? Brukar MP underlätta om man kör ett eget party?

Som sagt, tiden är väl kanske det som sätter käppar i hjulen för att motivera köp av alla tre. Men två av titlarna kan det bli.

Men vad kommer den stora massan att välja tro? Ett Halo som det suktats över ett bra tag eller ett "random" COD med "future" tema.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.