Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

1859 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 april 2021 - 19:51

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Kör immortals fenix Rising. Detta måste vara ett av de tråkigaste spel jag kört på många år. Dessa vaults där man gör hur tråkiga pussel som helst. Kommer nog aldrig orka lägga tiden på detta =(

Nån med akuta råd?

Postad 29 april 2021 - 08:16

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0

Kör immortals fenix Rising. Detta måste vara ett av de tråkigaste spel jag kört på många år. Dessa vaults där man gör hur tråkiga pussel som helst. Kommer nog aldrig orka lägga tiden på detta =(

Nån med akuta råd?

Aj då så pass. Sneglat på det länge. Testa Genshin Impact på ps4/PS5/PC och se vad du tycker. Mysigt liknande cellshadat rpg. Jag gillar det skarpt och man behöver inte köpa något. Otroligt mycket spel för att vara gratis om man kan bortse från alla lockelser till köp. Utökas hela tiden också, igår kom en stor uppdatering och en ren ps5 version.

Postad 29 april 2021 - 09:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 447 inlägg
  • 0
Själv hade jag riktigt kul med Fenyx Rising så det beror väl lite på vad man har för förväntningar antar jag. Om man hade sneglat på nån recension så hade man förstått att det är en del pusslande. Just pusseldelen var jag själv otroligt skeptisk till men upplevde inte det som speciellt störande alls. Man måste ju inte springa efter vaults hela tiden heller.

Kan dock varna för första DLC’n som bara innehöll vaults. Riktigt trist.

Postad 29 april 2021 - 10:00

Gubbas83
  • Gubbas83
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Asphalt 9 på switch helt besatt

Postad 29 april 2021 - 12:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 8 882 inlägg
  • 0
Bygga växthus. Rätt kul trots kass manual

Postad 29 april 2021 - 19:55

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Själv hade jag riktigt kul med Fenyx Rising så det beror väl lite på vad man har för förväntningar antar jag. Om man hade sneglat på nån recension så hade man förstått att det är en del pusslande. Just pusseldelen var jag själv otroligt skeptisk till men upplevde inte det som speciellt störande alls. Man måste ju inte springa efter vaults hela tiden heller.

Kan dock varna för första DLC’n som bara innehöll vaults. Riktigt trist.

Jo jag läste recensioner innan men är besviken på vaultsen. Tom värld med. Iaf än så länge även om det är story förklarat

Postad 02 maj 2021 - 23:28

Hardcore_81
  • Hardcore_81
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Ghost of Tsushima. 

Bra spelmekanik med underhållande svärdsvingande. Tjatet om mongoler och leka springpojke i div sidoäventyr, not so much.  

Shantae and seven sirens

Som 40-årig gubbe borde man nog inte roas av detta skuttande, med en lila-hårig flicka, men som gammalt Wonderboy fan gör jag fanimej det, för likt som attan är det och värmer mitt hjärta gör det. 

Assassins Creed Valhalla 

j*vlar vad den här spelserien tar sig. Tyckte den söög i början men numera är den ju riktigt bra. 

Trials of Mana 

Ärligt talat inget vidare spel, egentligen. Mest skal, inte mycket innehåll. Men sååå jäkla mycket nostalgi det bär upp för mig (spelade igenom föregångaren, Secret of Mana, till originalet säkert 15 ggr).   

Postad 03 maj 2021 - 11:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 171 inlägg
  • 0

Trials of Mana 

Ärligt talat inget vidare spel, egentligen. Mest skal, inte mycket innehåll. Men sååå jäkla mycket nostalgi det bär upp för mig (spelade igenom föregångaren, Secret of Mana, till originalet säkert 15 ggr).   

Håller med, jag ville verkligen att det skulle vara ett bra spel, men ser ingen anledning att spela klart det. Det finns många andra liknande som är bättre.

Postad 03 maj 2021 - 11:44

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 5 821 inlägg
  • 0

Shantae and seven sirens

Som 40-årig gubbe borde man nog inte roas av detta skuttande, med en lila-hårig flicka, men som gammalt Wonderboy fan gör jag fanimej det, för likt som attan är det och värmer mitt hjärta gör det. 

Har du kört senaste Monsterboy spelet, Cursed Kingdom, som kom för 3 år sen?

Rekommenderas om du missat det.

https://www.youtube....h?v=p5B6AagkRQY

Postad 04 maj 2021 - 23:45

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 222 inlägg
  • 0

BeamNG.drive.

Mycket underhållande, även om det är komplicerat att hantera fysiken. Mitt försök att lyfta över och fästa en madrass på en flakbil slutade i att bilen blev rätt bucklig, samt att madrassen fastnade i marken och slet av luckan på flaket. När jag väl lyckades fästa madrassen – på sidan av bilen, inte på flaket – och drog på 50 sekundmeter vind slutade det med att jag åkte av vägen. Med andra ord gick det exakt som planerat, förutom några smådetaljer.

Imorgon ska jag testa att använda en ledbuss som piñata.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.