Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung HW-N950

166 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung HW-N960 (Hemmabiosystem) 8 6,9 (9) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 29 augusti 2018 - 12:36

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 1
Samsung har släppt sin uppföljare till HW-K950, verkar ha rättat till flera av de brister som föregångaren hade. Har hittat hem till konsumenter i staterna men inte sett någon om svensk release. På jakt efter en soundbar lösning till grabbens rum och denna är helt klart en av kandidaterna.

AVS Forum: https://www.avsforum...2962396?page=44

Avforums test: https://www.avforums...ar-review.15198

#2

Postad 30 augusti 2018 - 15:12

magebarf
  • magebarf
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Återstår väl också att se om det blir samma "vändning" på modell-namn som med K9x0-serien också, om vi får en HW-N960 här i Sverige/Europa, eller om det faktiskt blir N950 även här (vilket hade undvikit massor av förvirring, om det inte skiljer nåt åt mellan modellerna det vill säga).



#3

Postad 31 augusti 2018 - 09:39

Howlinskogge
  • Howlinskogge
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Har funderat och funderat på surround-system senaste året. Har vacklat fram och åter mellan soundbar eller ett "riktigt 5.1 system".

Var näst intill påväg att klicka hem ett 5.1-systemn hos Hembiobutiken för några dagar sedan. Men så fick jag syn på det här inlägget.. 

 

Av att läsa de recensioner och åsikter som finns om N950 verkar den ju verkligen vara riktigt bra..

Vill bara säkerställa att den fungerar som den ska med passthrough på mina enheter (LGOLED55C7, Apple tv4k och PS4pro).

Funkar det som det ska blir det nog ett köp.


Redigerat av Howlinskogge, 31 augusti 2018 - 09:40.


#4

Postad 15 september 2018 - 10:18

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Verkar lovande men misstänker att den landar runt 16k http://www.ljudochbi...amsung-hw-n960/


K960 finns numera att köpa för 6k men med tanke på så mycket strul som rapporterats kring den, samt avsaknaden av DTS X, är jag osäker på om det är ett vettigt köp. 



#5

Postad 15 september 2018 - 10:45

Wicce
  • Wicce
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Låter intressant, undra när release datum är. Finns det någon info om det än?



#6

Postad 15 september 2018 - 11:15

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Det enda jag hittar på svenska Samsungs sida är https://www.samsung....del/HW-N960/XE/ 



#7

Postad 15 september 2018 - 11:32

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Det enda jag hittar på svenska Samsungs sida är https://www.samsung....del/HW-N960/XE/

Ja, är väl den nordiska motsvarigheten.

http://www.lydogbild...samsung-hw-n960

Redigerat av lobo, 15 september 2018 - 11:34.


#8

Postad 15 september 2018 - 11:35

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Ja, är väl den nordiska motsvarigheten.

http://www.lydogbild...samsung-hw-n960

Jo det vet jag men det lustiga är att det inte finns någon produktinformation utan endast bruksanvisning och firmwareuppdateringar på svenska Samsungs sida. 


Redigerat av Alan31, 15 september 2018 - 11:38.


#9

Postad 15 september 2018 - 11:40

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Hur tror ni N960 står sig mot LG SK10Y? https://www.netonnet..._prisjamforelse



#10

Postad 15 september 2018 - 12:17

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Hur tror ni N960 står sig mot LG SK10Y? https://www.netonnet..._prisjamforelse


LG:n saknar väl fysiska bak/Atmos kanaler? Har man inga fysiska högtalare så ställer det högre krav på rum och hur väl soundbaren lyckas simulera dessa kanaler.

Skulle tippa på Samsungen, finns ju väldigt få recensioner än dock.

Ljud&Bild nu även översatt till svenska, http://www.ljudochbi...amsung-hw-n960/

#11

Postad 26 september 2018 - 12:48

magebarf
  • magebarf
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Där dök den upp i prislistorna (den nordiska modellen alltså): https://www.power.se...ndbar/p-950129/

 

Beräknad leverans 18:e november, så räknar med att övriga återförsäljare hinner hjälpa till att precisera prisbilden innan den faktiskt går att köpa.



#12

Postad 05 oktober 2018 - 18:06

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 785 inlägg
  • 0

Att tänka på om man ska köpa en Soundbar av Samsung och efter lite forumefterforskningar så tror jag att det gäller alla. De stänger av sig automatiskt efter någon minut om det inte kommer något ljud. Ett **** om man pausar för muggbesök. Går bara stänga av om man använder AUX ingången eller optisk och då tappar man ATMOS.

 

https://us.community...ion/td-p/389100


Redigerat av ruva, 05 oktober 2018 - 18:14.


#13

Postad 05 oktober 2018 - 18:22

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Förhoppningsvis löser dom det via framtida FW-update men med Samsung kan man inte vara säker.... Verkar dock få genomgående mycket höga betyg och bra mycket bättre än Yamaha, Sony och LG om man skall tro de reviews som finns.

#14

Postad 06 oktober 2018 - 16:39

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 785 inlägg
  • 0

Tror inte att de löser auto nedstängning via framtida FW-update eftersom Samsung tycker det ska vara så på HDMI portarna och inte har någon funktion att stänga av det. Men kopplar man genom SPDIF eller AUX så går det. 

 

Har också för mig att de fortfarande inte stödjer ATMOS genom ARC när det gäller Netflix.  Man får så snällt köpa en Xbox One eller hoppas att N960 klarar av PC bättre än HW-K960.


Redigerat av ruva, 06 oktober 2018 - 16:39.


#15

Postad 12 oktober 2018 - 13:24

inflames666
  • inflames666
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Hw-n960 finns nu att beställa på samsumgs hemsida, pris 14790:-.

#16

Postad 12 oktober 2018 - 16:55

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Sjukt dyrt för en soundbar fast jag är grymt sugen på den. Får nog vänta tills den går ner i pris. 



#17

Postad 13 oktober 2018 - 17:42

inflames666
  • inflames666
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Sjukt dyrt för en soundbar fast jag är grymt sugen på den. Får nog vänta tills den går ner i pris.

na

Den är lätt värd pengarna. Har idag en hw k960 som jag är sjukt nöjd med, och att dom har gjort den ännu bättre samt lagt till stöd för dtx gör ju den till ett givet köp.hoppas den är framme på tisdag :)

#18

Postad 13 oktober 2018 - 18:26

orrebus
  • orrebus
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0

Tror ni det är värt att köpa en hem HW-K960 för att testa om det är något att ha. För att sedan lämna det åter och köpa en HW-N960?



#19

Postad 14 oktober 2018 - 20:32

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Tror inte att de löser auto nedstängning via framtida FW-update eftersom Samsung tycker det ska vara så på HDMI portarna och inte har någon funktion att stänga av det. Men kopplar man genom SPDIF eller AUX så går det.

Har också för mig att de fortfarande inte stödjer ATMOS genom ARC när det gäller Netflix. Man får så snällt köpa en Xbox One eller hoppas att N960 klarar av PC bättre än HW-K960.

Auto power off verkar endast gälla när man pausar uppspelning via tv:ns inbyggda appar (via HDMI ARC), kör man via extern spelare så skall det funka att ha den på always on.

Tror ni det är värt att köpa en hem HW-K960 för att testa om det är något att ha. För att sedan lämna det åter och köpa en HW-N960?

K960 klarar väl fortfarande inte DTS i 5.1?

Redigerat av lobo, 14 oktober 2018 - 20:32.


#20

Postad 14 oktober 2018 - 20:34

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Klarar inte Atmos via ARC!

#21

Postad 14 oktober 2018 - 21:05

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Klarar inte Atmos via ARC!


Nej och kommer nog dröja tills att eARC är utbrett, går väl iof att skicka ATMOS som DD+ men stöd måste då vara implementerat både i TV och Soundbar.

#22

Postad 15 oktober 2018 - 11:59

Unregistered698a2d05
  • Unregistered698a2d05
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Skriver inte så ofta här, men min Sony HT-5000 fick stöd för eARC för några dagar sedan.

https://www.sony.co....nloads/00015527

 

Jag var sugen på HW-N950 men vill inte ha bakre högtalare bl.a. platsbrist och stor önskan av att slippa sladdar överallt, så det blev HT-5000



#23

Postad 15 oktober 2018 - 12:07

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Skriver inte så ofta här, men min Sony HT-5000 fick stöd för eARC för några dagar sedan.
https://www.sony.co....nloads/00015527

Jag var sugen på HW-N950 men vill inte ha bakre högtalare bl.a. platsbrist och stor önskan av att slippa sladdar överallt, så det blev HT-5000


Annars finns väl motsvarigheten till HW-N850 som skall vara samma förutom bakhögtalare.

#24

Postad 15 oktober 2018 - 14:01

inflames666
  • inflames666
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Då var den i hamn. Ska bli spännade och höra om den låter bättre än K960.

Bifogad fil(er)


Redigerat av inflames666, 15 oktober 2018 - 14:02.


#25

Postad 15 oktober 2018 - 14:41

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 785 inlägg
  • 0

Auto power off verkar endast gälla när man pausar uppspelning via tv:ns inbyggda appar (via HDMI ARC), kör man via extern spelare så skall det funka att ha den på always on.

K960 klarar väl fortfarande inte DTS i 5.1?

Jo, auto power off är på ARC och fruktansvärt irriterande. DTS 5.1 fungerar.



#26

Postad 15 oktober 2018 - 17:52

orrebus
  • orrebus
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0

Då var den i hamn. Ska bli spännade och höra om den låter bättre än K960.

Oh skoj!



#27

Postad 17 oktober 2018 - 16:05

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Jag och säkerligen fler med mig ser fram emot en första användarrecension av produkten. Har själv beställt en sådan. 



#28

Postad 18 oktober 2018 - 17:09

Incandenza Ice
  • Incandenza Ice
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Jo. Sitter och väljer mellan en gammal och billig K960 och den nya och förhoppningsvis på alla sätt och vis bättre N960:an. Har läst mycket på engelska forum. Den enda jag är fortfarande osäker på är att om den funkar med surround 5.1 till Nintendos Switch. Alltså om LPCM-formatet stöds. Hittat några användarkommentarer som påstår att det funkar men inget officiellt spec någonstans.

 

För det är ingen som fått den att funka med k960:an va? Tacksam för all hjälp. Ser fram emot recensionerna som jag hoppas ska börja trilla in.



#29

Postad 18 oktober 2018 - 19:48

orrebus
  • orrebus
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0

Ni som kör soundbar har ni någon gång kört ett vanligt 5.1 setup? Är sugen på en soundbar pga smidigheten och att den tar liten plats.



#30

Postad 18 oktober 2018 - 19:54

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Sitter i ett rätt stort rum med min tv som just nu helt är utan externt ljud och tittat en hel del på denna soundbar! har dock ett tak som är i vinklat så långt ifrån optimalt om man ser mot dolby atmos, men hoppas att surroundljudet och en känsla av rymd lyfter det iaf lite.



#31

Postad 22 oktober 2018 - 14:34

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Vi som köpte k-960 blev tyvärr rånade



#32

Postad 22 oktober 2018 - 16:50

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 1

Trots det höga priset valde jag som sagt att beställa N960. Det initiala intrycket är att det är sjukt bra. Återkommer med en mer utförlig recension när jag hunnit testa den ordentligt. 



#33

Postad 22 oktober 2018 - 18:34

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Låter ju grymt! Hoppas på en recension snart, skulle gärna vilja veta hur rummet ser ut som du har den i, om det är platt tak och höjd och även om det öppet på sidorna eller om du har ett ja i princip optimalt rum för surround och atmos?!

#34

Postad 22 oktober 2018 - 18:51

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Jag har ett, i mitt tyckte, okej rum för surround och atmos. Det är dock ett fantastiskt ljud ändå, känns som att ljudet kommer från alla håll och kanter. 



#35

Postad 22 oktober 2018 - 19:17

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Låter som ett bra köp iaf, hur är den trådlösa uppkopplingen mot Subben och bakhögtalarna? Tappas det nått?
Och har du köpt nå stativ till dom?

#36

Postad 08 november 2018 - 20:09

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 1

Har nu hunnit testa denna ordentligt och här kommer en utvärdering. Jag kommer från LG SJ9 och min förhoppning var att de bakre högtalarna skulle göra en stor skillnad vid TV-tittande. Mina förväntningar överträffades stort. Soundbaren i sig producerar ett makalöst ljud. Dialogen är en faktor där de flesta ljudlimpor kraftigt underpresterar och man får i vanliga fall höja volymen rejält för att kunna urskilja vad som sägs. Inga bekymmer med den här soundbaren, dialogen är tydlig. Tittar man mycket på film, som jag gör, är detta systemet superbt. Dolby Atmos men även DTS:X producerar ett oöverträffat ljud i min mening. Transformers The Last Knight är ett referensexemplar och lyckas imponera på mina vänner som inte på något sätt är audiofiler. 

 

Det finns vissa mjukvarurelaterade issues, exempelvis vid byte av källa kan soundbaren stänga av sig. Det händer att jag tittar på film och går då från HDMI till TV (ARC) och då aktiveras de inbyggda TV-högtalarna istället och soundbaren stänger av sig. Jag har den senaste firmwareversionen på både TVen och soundbaren. Trots detta, som jag hoppas kommer att åtgärdas genom framtida firmwareuppdateringar, är jag överlag sjukt nöjd med denna. 

 

Rekommenderas starkt!


Redigerat av Alan31, 08 november 2018 - 20:09.


#37

Postad 09 november 2018 - 07:10

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Låter riktigt bra! tackar för recensionen, inväntar att Elgiganten får in den i lager och att 65" Q9FN sänks lite i pris under någon av dom kommande readagarna så blir det inköp.

 

Måste försöka hitta nått vettigt stativ till bakhögtalarna också.

 

 

Har nu hunnit testa denna ordentligt och här kommer en utvärdering. Jag kommer från LG SJ9 och min förhoppning var att de bakre högtalarna skulle göra en stor skillnad vid TV-tittande. Mina förväntningar överträffades stort. Soundbaren i sig producerar ett makalöst ljud. Dialogen är en faktor där de flesta ljudlimpor kraftigt underpresterar och man får i vanliga fall höja volymen rejält för att kunna urskilja vad som sägs. Inga bekymmer med den här soundbaren, dialogen är tydlig. Tittar man mycket på film, som jag gör, är detta systemet superbt. Dolby Atmos men även DTS:X producerar ett oöverträffat ljud i min mening. Transformers The Last Knight är ett referensexemplar och lyckas imponera på mina vänner som inte på något sätt är audiofiler. 

 

Det finns vissa mjukvarurelaterade issues, exempelvis vid byte av källa kan soundbaren stänga av sig. Det händer att jag tittar på film och går då från HDMI till TV (ARC) och då aktiveras de inbyggda TV-högtalarna istället och soundbaren stänger av sig. Jag har den senaste firmwareversionen på både TVen och soundbaren. Trots detta, som jag hoppas kommer att åtgärdas genom framtida firmwareuppdateringar, är jag överlag sjukt nöjd med denna. 

 

Rekommenderas starkt!



#38

Postad 09 november 2018 - 10:42

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Låter riktigt bra! tackar för recensionen, inväntar att Elgiganten får in den i lager och att 65" Q9FN sänks lite i pris under någon av dom kommande readagarna så blir det inköp.

 

Måste försöka hitta nått vettigt stativ till bakhögtalarna också.

 

Tackar! Tycker att det är tråkigt att den här tråden genererar så få responser. Med tanke på de lysande expertrecensionerna tycker man att det borde vara mer fart på den här tråden. 



#39

Postad 09 november 2018 - 10:50

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Har nu hunnit testa denna ordentligt och här kommer en utvärdering. Jag kommer från LG SJ9 och min förhoppning var att de bakre högtalarna skulle göra en stor skillnad vid TV-tittande. Mina förväntningar överträffades stort. Soundbaren i sig producerar ett makalöst ljud. Dialogen är en faktor där de flesta ljudlimpor kraftigt underpresterar och man får i vanliga fall höja volymen rejält för att kunna urskilja vad som sägs. Inga bekymmer med den här soundbaren, dialogen är tydlig. Tittar man mycket på film, som jag gör, är detta systemet superbt. Dolby Atmos men även DTS:X producerar ett oöverträffat ljud i min mening. Transformers The Last Knight är ett referensexemplar och lyckas imponera på mina vänner som inte på något sätt är audiofiler.

Det finns vissa mjukvarurelaterade issues, exempelvis vid byte av källa kan soundbaren stänga av sig. Det händer att jag tittar på film och går då från HDMI till TV (ARC) och då aktiveras de inbyggda TV-högtalarna istället och soundbaren stänger av sig. Jag har den senaste firmwareversionen på både TVen och soundbaren. Trots detta, som jag hoppas kommer att åtgärdas genom framtida firmwareuppdateringar, är jag överlag sjukt nöjd med denna.

Rekommenderas starkt!


Det är många, likt jag, som sitter med ****s k-960 och alla dess bekymmer.. så vi är avundsjuka ;)

Skämt åsido, hoppas samsung tar vara på denna produkt mer än som med K-960 där det nästan borde vara olagligt att släppa en så dålig produkt.

#40

Postad 09 november 2018 - 11:49

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Tackar! Tycker att det är tråkigt att den här tråden genererar så få responser. Med tanke på de lysande expertrecensionerna tycker man att det borde vara mer fart på den här tråden. 

 

Har du vägghängt bakhögtalarna eller kör du med stativ?



#41

Postad 09 november 2018 - 13:37

Howlinskogge
  • Howlinskogge
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Sjukt kul med en recension!

 

Vad har du för tv och enheter som du använder tillsammans med HW-N950? Och hur har du kopplat allt?

Är sjukt sugen på denna men känner mig fortfarande lite nojig för hur ARC- passtrough fungerar. Av vad jag läst på diverse forum verkar många som kopplat övriga enheter direkt in i soundbaren nöjda. Medan personer som kopplat övriga enheter in i tv:n och kör soundbaren via arc mindre nöjda.. 


Redigerat av Howlinskogge, 09 november 2018 - 13:39.


#42

Postad 09 november 2018 - 15:17

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0
Jag har inte vägghängt högatalarna utan endast placerat dem på en hylla och vid fönstret. Inte optimal placering men det får duga tills jag köper stativ.

Jag har kopplat in min Xbox One X och Sony X700 direkt in i soundbaren och ljudet är makalöst, i synnerhet Atmos. Jag är sjukt nöjd! Detta är det närmaste man kommer en dedikerad hemmabioanläggning, enligt mig. Det enda bekymret jag har i dagsläget är när jag växlar mellan ingångskällor HDMI1 eller HDMI 2 till HDMI In (d.v.s. Arc) så stänger soundbaren av sig, konstigt nog. Har dock läst att det beror på den senaste mjukvaruversionen som autoinstallerades.

Netflix producerar också ett fantastiskt ljud, likaså ATV 4K. Inga bekymmer med andra ord vad gäller externa enheter som är direkt anslutna till TVen.

Har en LG C7.

Redigerat av Alan31, 09 november 2018 - 15:18.


#43

Postad 09 november 2018 - 15:51

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 785 inlägg
  • 0

Det är många, likt jag, som sitter med ****s k-960 och alla dess bekymmer.. så vi är avundsjuka ;)

Skämt åsido, hoppas samsung tar vara på denna produkt mer än som med K-960 där det nästan borde vara olagligt att släppa en så dålig produkt.

Du glömde skriva att det är bra ljud i limpan. Själv har jag inte haft stora problem med svagt ljud i bakre högtalarna och att subben kopplar ifrån (händer dock ibland). Har en Xbox One och Shield kopplat till min och inga problem. Använder inte ARC annat än bild till TV och stängt av Anynet. ARC är annars ett av två stora problem med HW-K960. Det andra är PC så man får välja bort ATMOS och köra ljuskabel för ljudet.

 

Hm, buggar som fixas i framtida uppdateringar med en produkt från Samsung? Brukar bli värre buggar vid uppdateringar så köp absolut inte N-960 förrän ni vet att buggarna är fixade ordentligt och inga nya tillkommit är mitt råd.

https://www.avforums...9#post-26600798

https://www.avforums...0#post-26652040


Redigerat av ruva, 09 november 2018 - 15:56.


#44

Postad 11 november 2018 - 18:39

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0

Efter att ha stängt av HDMI CEC kan jag meddela att jag inte haft några problem med att soundbaren stänger av sig vid ändring av ingångskälla. 

 

Är det ingen annan som äger denna som vill skriva en kortare recension eller omdöme? Jag vill verkligen veta vad andra tycker. 



#45

Postad 16 november 2018 - 19:29

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Har köpt HW-N950 nu jag med så en recension kommer senare i helgen! Sk bli mycket intressant att se om den kan mäta sig med förra fullstora ljudsystemet.

#46

Postad 16 november 2018 - 19:33

Alan31
  • Alan31
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0
Zlataar, grattis till ett grymt bra köp. Du kommer att bli nöjd, i synnerhet när du tittar på material med Atmos och DTS:X. Ljudet är helt makalöst. Jag är fortfarande sjukt nöjd.

#47

Postad 17 november 2018 - 07:13

orrebus
  • orrebus
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0

Hej, lånar denna lite. 

 

Jag funderar på Samsung HW-N860 alltså varianten utan bakhögtalarna. Någon som har en åsikt om den?

 

#48

Postad 17 november 2018 - 21:04

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 785 inlägg
  • 0

 

Hej, lånar denna lite. 

 

Jag funderar på Samsung HW-N860 alltså varianten utan bakhögtalarna. Någon som har en åsikt om den?

 

 

Bra pris på Komplett nu så varför inte slå till? Är nog bättre än LG SJ9.

https://www.komplett...860xe-soundbar#

Bra reccensioner här: https://www.expertre...review-soundbar



#49

Postad 18 november 2018 - 10:48

Unregistered74d8c9ad
  • Unregistered74d8c9ad
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Jag är inte så jätte hemma i tekniken, men försöker lära mig.

Vad är det för skillnad på 950 och 960?

och fråga två

Behöver man en bd spelare som stödjer atmos också?



#50

Postad 18 november 2018 - 12:13

orrebus
  • orrebus
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0
860 har inga bakre högtalare medans 960 har. Sen döper samsung de lite olika beroende på marknader.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.