Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Var kan man köpa Blu-ray:s?

678 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#551

Postad 27 juni 2013 - 10:31

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Kör zavvi med 10% koder fortfarande?


Ibland tror jag. Mest privata koder till såna som inte handlat på ett tag vad jag sett på senare tid.

#552

Postad 27 juni 2013 - 10:40

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Dom har hela tiden köp för en viss summa och få en viss summa rabatt, % koder var det längesedan jag såg.

#553

Postad 27 juni 2013 - 11:43

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Ok, är det någon som har en över, så är jag intresserad iaf.

#554

Postad 28 juni 2013 - 09:26

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Dom har hela tiden köp för en viss summa och få en viss summa rabatt, % koder var det längesedan jag såg.

Jag fick en 10-procentare på mailen idag från Zavvi. Kommer dock att använda den själv.

#555

Postad 12 augusti 2013 - 10:25

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Vilket är det bästa stället just nu att beställa region A titlar från?

#556

Postad 12 augusti 2013 - 15:47

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Amazon.com

Och Importcds.com

Ungefär samma leveranstid , ungefär samma frakt pris.
Ibland är den ena billigare ibland den andre. Lönar sig alltid att jämnföra dock. Kan skilja ganska mycket.

Har varit tvungen att utnyttja suporten på amazon. Den var exemplarisk. Fick en ny film då jag fick ett paket med sidan sönderriven och filmen var borta. Inget snack alls.
Fick pengarna på mitt konto för en film som av någon anledning retunerats till dem innan den levererats till mig.
Kunde då vid kontakt få köpa den igen till samma pris som förra gången även om den sedan dess stigit rejält i pris.

Importcds kundtjänst har jag ej behövt använda än.


Glömde
HDMS är fortfarande riktigt bra men de har svårt att konkurera med pris. Dock är allt annat bra hos dem. Frakten är lite dyrare men det går snabbare också.

Redigerat av bahama, 12 augusti 2013 - 15:49.


#557

Postad 12 augusti 2013 - 16:09

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Amazon.com

Och Importcds.com

Ungefär samma leveranstid , ungefär samma frakt pris.
Ibland är den ena billigare ibland den andre. Lönar sig alltid att jämnföra dock. Kan skilja ganska mycket.

Har varit tvungen att utnyttja suporten på amazon. Den var exemplarisk. Fick en ny film då jag fick ett paket med sidan sönderriven och filmen var borta. Inget snack alls.
Fick pengarna på mitt konto för en film som av någon anledning retunerats till dem innan den levererats till mig.
Kunde då vid kontakt få köpa den igen till samma pris som förra gången även om den sedan dess stigit rejält i pris.

Importcds kundtjänst har jag ej behövt använda än.


Glömde
HDMS är fortfarande riktigt bra men de har svårt att konkurera med pris. Dock är allt annat bra hos dem. Frakten är lite dyrare men det går snabbare också.


Kanon! Tack

#558

Postad 12 augusti 2013 - 21:05

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0
Har för mig att jag läste nån kommentar på criterionforum.org om att de hade valt pre-paid tax hos amazon.com, för att slippa tull i hemlandet.

Stämmer det att den möjligheten finns?? Lät för bra för att vara sant nämligen... :)

Amazon.com

Och Importcds.com

Ungefär samma leveranstid , ungefär samma frakt pris.
Ibland är den ena billigare ibland den andre. Lönar sig alltid att jämnföra dock. Kan skilja ganska mycket.

Har varit tvungen att utnyttja suporten på amazon. Den var exemplarisk. Fick en ny film då jag fick ett paket med sidan sönderriven och filmen var borta. Inget snack alls.
Fick pengarna på mitt konto för en film som av någon anledning retunerats till dem innan den levererats till mig.
Kunde då vid kontakt få köpa den igen till samma pris som förra gången även om den sedan dess stigit rejält i pris.

Importcds kundtjänst har jag ej behövt använda än.


Glömde
HDMS är fortfarande riktigt bra men de har svårt att konkurera med pris. Dock är allt annat bra hos dem. Frakten är lite dyrare men det går snabbare också.



#559

Postad 12 augusti 2013 - 21:33

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Är väl ingen tull från amazon eller?

#560

Postad 12 augusti 2013 - 21:37

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 0

Är väl ingen tull från amazon eller?

Amazon.com ligger ju i USA vilket ger stor risk för tull och momspåslag.

#561

Postad 12 augusti 2013 - 21:39

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Wow-hd har också A-tiltlar
Väljer du AmazonGlobal shipping tar dom import fees, det är tullavgiften då
Här rasslade det in två svar på några minuter, svarade till ozone

Redigerat av Benkke, 12 augusti 2013 - 21:41.


#562

Postad 12 augusti 2013 - 21:47

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Amazon.com ligger ju i USA vilket ger stor risk för tull och momspåslag.


Jaha ok.... Då går ju amazon.com bort! Hur är det med tull från HDMS?

#563

Postad 13 augusti 2013 - 15:25

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Jaha ok.... Då går ju amazon.com bort! Hur är det med tull från HDMS?


Det är tull på allt utanför EU. Om man slipper betala är det bara att vara glad.
Jag brukar köpa 1 film åt gången och har inte betalt tull på åtminstonde 10 paket från amazon. Men ibland så får man tull och då är det bara att betala det med.

#564

Postad 13 augusti 2013 - 15:32

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Det är tull på allt utanför EU. Om man slipper betala är det bara att vara glad.
Jag brukar köpa 1 film åt gången och har inte betalt tull på åtminstonde 10 paket från amazon. Men ibland så får man tull och då är det bara att betala det med.


Gör samma här. Är tullrisk på allt så hellre försöka hålla ner värdet och hoppas på det bästa.

#565

Postad 13 augusti 2013 - 22:46

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Wow-hd har också A-tiltlar
Väljer du AmazonGlobal shipping tar dom import fees, det är tullavgiften då
Här rasslade det in två svar på några minuter, svarade till ozone


Tack för svar! Så då slipper man svenska postens avgift på 100:- men betalar moms och ev. tull direkt vid checkout?

Ska ta och testa detta en gång i alla fall :)

Redigerat av o z o n e, 13 augusti 2013 - 22:49.


#566

Postad 25 september 2013 - 09:20

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Vet inte var denna fråga ska ligga egentligen men testar här.

Jag letar efter Taken, miniserien, och på blu-ray. Har letat men inte hittat någon som säljer just på blu-ray och enligt imdb skall den finnas. Här är serien för dem av er som inte känner till den: http://www.zavvi.com...n/10237604.html
Har den på DVD men min nya Sony blu-rayspelare vägrar att spela upp skiva två.......

Några tips om var jag kan köpa denna titel?

#567

Postad 25 september 2013 - 10:06

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Tror inte den finns på BD !

#568

Postad 25 september 2013 - 14:09

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Du har nog rätt... nu när jag kollar imdb så hittar jag inget om det. Jag gjorde nog misstaget att googla på Taken mini series + blu-ray och då kom imdb upp. Skulle läst mer ingående......

Men iallafall- den här borde släppas på blu-ray.

#569

Postad 29 oktober 2013 - 13:03

Unregisteredf29bec15
  • Unregisteredf29bec15
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Hej !

Nu är jag ju helt ny på detta med att hamsta blurays, så med risk för att låta som 'Captain Obvious', så
tänkte jag bara nämna att jag la en beställning från Amazon.co.uk i fredags. (25okt).
Och idag fick jag SMS från mitt postombud att filmerna låg där.
Trots att Amazons site säger att dem är kvar i Köpenhamn. *hrm*

Men, jag vill ändå bara slå ett slag för Amazon.co.uk, som tydligen är snabba, billig frakt, ynka 30:- fick jag pröjsa för 4 filmer.

Och nu idag, såg jag att dem har ju exempelvis 'World War Z' på 3D bluray för 19£ (en tvåhunka ungefär). Släpptes tydligen 21 oktober där.
Med svensk text dessutom.

Ska man beställa den hemifrån, så får man minsann vänta till 4 december. Och säkerligen betala minst 299:- för 3D utgåvan.

Nåväl, poängtera att jag har bara gjort 1 beställning, så att jag är helt lyrisk behöver inte betyda allt..

Andra erfarenheter från amazon.co.uk ?
(jag läste någonstans om att folk hade problem med DHL, som krävde underskrift vid hemleverans på dagtid(som kan vara svårt för oss arbetare), men uppenbarligen så gäller det inte mindre paket som filmer)

Följdfråga - är det vanligt att storfilmer släpps i ett annat land tidigare ?
Nu när det dessutom är nordisk text, så blir jag förvånad att inte CDON/Discshop mfl, importerar och kränger dessa innan den svenska releasen ?

/Micke

Redigerat av Unregisteredf29bec15, 29 oktober 2013 - 13:07.


#570

Postad 29 oktober 2013 - 13:08

Unregisteredd87c3847
  • Unregisteredd87c3847
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Och idag fick jag SMS från mitt postombud att filmerna låg där.
Trots att Amazons site säger att dem är kvar i Köpenhamn. *hrm*

Så var det för mig också när jag beställde därifrån sist...men om man matade in paketnumret i svenska postens trackingsystem så fick man se hela listningen, ända fram till mitt paketombud...

#571

Postad 29 oktober 2013 - 13:09

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Amazon.co.uk är riktigt bra, snabba och gratis frakt över £25. Dock gillar jag inte att VAT läggs på så alla filmer blir alltid lite dyrare än på hemsidan till skillnad mot tex Zavvi som ibland är billigare och alltid gratis frakt men klart långsammare frakt.

Tidigare var det nästan en regel att storfilmer kom på blu-ray i USA före Sverige (ibland innan bio t.o.m.) men nuförtiden med Iron Man 3, nya Star Trek, Fast & Furious 6, Wolverine mm så är europa tidigare vilket retar gallfeber på amerikanerna ;)

Redigerat av wesslan, 29 oktober 2013 - 13:11.


#572

Postad 29 oktober 2013 - 13:15

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Att Zavvi är långsamma håller jag inte riktigt med om, har alltid filmerna hemma 2-3 dagar efter det att jag fått meddelade om att de är skickade.

Prismässigt så kan man rent generellt säga att SE är riktigt dyra på nya releaser men efter en tid så går att att köpa riktigt billigt. Tex. cdon/discshop kör ofta filmer för "3 för 99" eller liknande, så vill man inte ha det senaste så håller SE bra priser.

#573

Postad 29 oktober 2013 - 13:40

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Jaha ok.... Då går ju amazon.com bort! Hur är det med tull från HDMS?


Vad gäller HDMS så kan man be dem att skriva ner värdet på det hela för att minimera risken att fastna i tullen. Har gjort ett antal beställningar under årens lopp därifrån och klarat mig.

Nu var det dock ett tag sedan jag beställde därifrån då jag tycker att priserna i England är vassare och som nämnts här ovanför så är inte USA först ut med släpp som det i stort sett alltid var förr avseende de stora filmerna.

// Crabban

#574

Postad 31 oktober 2013 - 15:10

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Amazon.co.uk är riktigt bra, snabba och gratis frakt över £25. Dock gillar jag inte att VAT läggs på så alla filmer blir alltid lite dyrare än på hemsidan till skillnad mot tex Zavvi som ibland är billigare och alltid gratis frakt men klart långsammare frakt.

Det är inte helt rätt. Amazon tar bort den brittiska momsen på 20 % och lägger på den svenska på 25 % precis EU-reglerna säger att de skall göra. Så man får lägga på en 5 % på varans pris för det skall bli "rätt" pris.

Zavvi har jag bara bra erfarenheter av. Sändningar därifrån tar inte längre tid än från andra brittiska butiker.

#575

Postad 31 oktober 2013 - 16:23

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 0
Det läggs inte på moms på alla filmer dessutom. Paketpriser som 3 för £17 ändras inte utan det blir £17.

#576

Postad 08 november 2013 - 11:04

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0
WowHD var grymt sega, fick min film 14 dagar efter beställning. Skickad från HK...

/Z!

#577

Postad 08 november 2013 - 11:32

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

WowHD var grymt sega, fick min film 14 dagar efter beställning. Skickad från HK...

/Z!


Låter ju bra.... :( precis lagt en beställning på två steelbooks därifrån.

#578

Postad 08 november 2013 - 13:47

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Fick vänta i evigheter på min Top Gun 3D från Wowhd så är försiktig med vad jag beställer därifrån. Ska minst vara 15% rabatt eller liknande för att det ska kännas värt.

#579

Postad 13 november 2013 - 09:12

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Fick vänta i evigheter på min Top Gun 3D från Wowhd så är försiktig med vad jag beställer därifrån. Ska minst vara 15% rabatt eller liknande för att det ska kännas värt.


Sant, jag visste att de skulle vara sega - men nu fick jag filmen för ca 50 inkl frakt istället för +160 kr (de hade rea).

#580

Postad 13 november 2013 - 10:22

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Fick vänta i evigheter på min Top Gun 3D från Wowhd så är försiktig med vad jag beställer därifrån. Ska minst vara 15% rabatt eller liknande för att det ska kännas värt.


Fick info om att min order skickades den 8:e så blir spännande att se hur lång tid det tar innan jag har dom hemma.

#581

Postad 13 november 2013 - 10:51

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Dock så var min slut i lager i många dagar fast den stod som i lager så det gjorde att det dröjde extra men fick den till slut. De har riktigt fina priser ibland så klart värt att kolla fyndkällaren ibland.

#582

Postad 13 november 2013 - 12:36

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Fick info om att min order skickades den 8:e så blir spännande att se hur lång tid det tar innan jag har dom hemma.


Då tippar jag på ca den 15'e ;)

#583

Postad 14 november 2013 - 12:17

Unregisteredd0f3e20c
  • Unregisteredd0f3e20c
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Vet inte om det är en dum fråga, men måste man redan ha satt in pengar på sitt paypal-konto innan man kan beställa (från Zavvi)? Eller kan man göra en beställning av en film som släpps om några månader, och sätta in pengar till paypal vid ett lite senare tillfälle. Pengarna dras ju ändå inte förrän filmen är redo att skickas..

#584

Postad 18 november 2013 - 15:24

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Jag använder Paypal ofta när jag handlar på Ebay och jag sätter inte in några pengar på Paypal. Man registrerar ju in sitt bank-/kreditkkort hos Paypal. När man sedan betalar via Paypal så dras beloppet direkt på ditt kort. PS. Glöm bara inte att ha kortet öppet för Internet-betalningar hos din bank. Lycka till!

#585

Postad 19 november 2013 - 14:20

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Då tippar jag på ca den 15'e ;)


Nästan rätt ;) Dök upp igår den 18:e

#586

Postad 19 november 2013 - 19:52

Unregisteredd0f3e20c
  • Unregisteredd0f3e20c
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Jag använder Paypal ofta när jag handlar på Ebay och jag sätter inte in några pengar på Paypal. Man registrerar ju in sitt bank-/kreditkkort hos Paypal. När man sedan betalar via Paypal så dras beloppet direkt på ditt kort. PS. Glöm bara inte att ha kortet öppet för Internet-betalningar hos din bank. Lycka till!


Jahapp. Om mitt kort är registrerat vet jag inte, var evigheter sen jag startade mitt paypal-konto, men något är det ju för paypal måste ju känna igen vart pengarna jag sätter in på paypal kommer ifrån. Har ej kreditkort.
Om kortet är öppet för internet-betalningar vet jag inte heller... vet inte riktigt vad som menas med det tyvärr. Trodde man var tvungen att ha pengar på paypal när man handlar med det och så har jag alltid gjort, men tar ju ett tag innan pengarna hamnar där, eller att man vill köpa något i begränsad upplaga så man inte hinner få pengar innan den tar slut, det var därför jag undrade. Men jag får nog köra på mitt gamla sätt för jag förstog inte riktigt detdär, eller vet om det skulle funka med mitt kort o jag kan ju inte chansa. Men tack iallafall!

#587

Postad 19 november 2013 - 20:00

Unregisteredd0f3e20c
  • Unregisteredd0f3e20c
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Så pengarna tas från mitt vanliga bankkonto när betalningen skall göras, bara för att jag har ett paypal-konto... det vore ju toppen. Men vet inte om mitt kort är öppet för internet-betalningar, är inte alla det? Jag har ju handlat på internet hur många gånger som helst. Eller är det något internationellt det handlar om, för att kunna handla från andra länder än Sverige

#588

Postad 19 november 2013 - 22:15

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Inga konstigheter med PayPal och kreditkort, koppla kortet du vill att köp med PayPal skall belasta. Krävs i regel att man har ett verifierat PayPal konto vilket man får efter en transaktion. Sent det bara att shoppa loss på vilken Ebay sida som helst, har handlat från ett 10-tal sidor och aldrig några problem.

#589

Postad 20 november 2013 - 12:21

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Det här är kanske lite väl OT men: För att minska risken för kortbedrägerier så kan man alltså via sin bank spärra sitt Bankkort för internethandel. För alla internetbetalningar eller bara för internetbetalningar till utlandet. Stäm av med din bank så hjälper de dig.

#590

Postad 29 november 2013 - 21:51

Unregisteredd0f3e20c
  • Unregisteredd0f3e20c
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Lite sent svar, men tack! :)

#591

Postad 01 december 2013 - 18:42

Mollerstrom
  • Mollerstrom
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Nu var det år och da'r sen jag beställde något från Zavvi senast så jag vet att jag är säkert sent på det, men vill ändå uppmärksamma fler på "upptäckten": uppenbarligen kör Zavvi numera med avgiftsfri frakt utan köpkrav till Sverige vilket gör de till ett intressant alternativ till Amazon igen.

#592

Postad 01 december 2013 - 18:44

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Ett år har de haft fri frakt

#593

Postad 19 december 2013 - 14:47

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Hmmm någon som vet om Amazon.uk skaffat sig ett lager i danmark??

Har beställt en cd-spelare från dem och vid paketspårning får jag denna avsändare:
AMAZON EU SARL
DN4 5JS BALBY
Danmark

Hade samma returadress på mina BF köp från amazon.uk

Om de har gjort det borde frakttiden sjunka ytterligare.

#594

Postad 29 december 2013 - 17:06

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Hmmm någon som vet om Amazon.uk skaffat sig ett lager i danmark??

Har beställt en cd-spelare från dem och vid paketspårning får jag denna avsändare:
AMAZON EU SARL
DN4 5JS BALBY
Danmark

Hade samma returadress på mina BF köp från amazon.uk

Om de har gjort det borde frakttiden sjunka ytterligare.

Det kan vara så att de inte har ett lager där men en hub där. Så allting som skall till Skandinavien paketeras i enskilda paket och skickas sedan upp ihop till Danmark där man sorterar ut allting och skickar till rätt land. Många fraktbolag jobbar så för att sänka kostnaderna och det skulle inte förvåna mig om Amazon gjorde samma sak.

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 29 december 2013 - 17:07.


#595

Postad 29 december 2013 - 17:21

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Returerna går dit också.

#596

Postad 30 december 2013 - 14:43

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Returerna går dit också.

Vilket är logiskt även om det är en hub, samla in alla returer till ett ställe och skicka dem vidare.

#597

Postad 30 december 2013 - 15:02

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Det kan vara så att de inte har ett lager där men en hub där. Så allting som skall till Skandinavien paketeras i enskilda paket och skickas sedan upp ihop till Danmark där man sorterar ut allting och skickar till rätt land. Många fraktbolag jobbar så för att sänka kostnaderna och det skulle inte förvåna mig om Amazon gjorde samma sak.


Det som talar emot detta är att amazon US går via tyskland. Om det finns en "hub" i danmark för norden borde väl även dessa paket gå den vägen.

För övrigt verkar det som US ettiketeras om i tyskland vilket borde minska tull risken. Dock har jag inga belägg för detta mer än att de senaste sändningar jag fått från US har fått en ny ettikett i tyskland med ny avsändare. Orginal ettikett sitter kvar under.

#598

Postad 30 december 2013 - 15:05

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Det är detta som gör att .com tar en sån tid, jag hinner glömma vad jag beställt då det dyker upp. Trevligt med överraskningar men ändå

#599

Postad 30 december 2013 - 17:07

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Senaste köpet från Amazon.com kom fram idag men det som var lite annorlunda denna gång var att Prime klistermärket satt på båda sidorna av kartongen samt en gul klistermärke jag aldrig sett tidigare. Bahama googlade lite och fann att fler har fått detta på sina ända tillbaka till 2007

Bifogad fil  01.jpg   307,01K   6 Antal nerladdningar

Bifogad fil  02.jpg   321,47K   11 Antal nerladdningar

#600

Postad 30 december 2013 - 17:18

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Jag fick nåt liknade det gula från Zavvi på den förra leveransen, ingen tull dock



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.