Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Köpa Xbox 360 Elite.

65 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 02 september 2007 - 15:56

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Jag går i tankarna att inhandla en sådan i veckan. Hur är det med spel? Kan man köra vanliga spel till 360 men att man får bättre grafik eller är det bara nya spel till just elite som har den bättre grafiken. Hur är ljudvolymen på maskinerna?

Rösta: skall jag köpa Playstation 3 eller Xbox 360 elite?

Vilka spel rekomenderar ni till en början?

Mvh Andreas

#2

Postad 02 september 2007 - 16:01

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

  • 657 inlägg
  • 0
Hej!

Xbox 360 Elite är samma maskin som den vanliga 360n fast med hdmi ingång. Något tystare är den. Men dom nya premium är lika "tysta" som eliten. Har du ingen TV med hdmi ingång så kan du lika gärna köpa premium. (Även om den också kommer släppas med hdmi ingång)

Ska du köpa nu så tycker jag du ska köpa Xbox 360 istället för PS3:an. Finns mkt bättre spel titlar till den för tillfället. Dock har PS3:an enorm potential i framtiden.

Jag äger en Xbox 360 elite och är väldigt nöjd med den. Men det är ingen skillnad grafikmässigt mellan premium och eliten om man inte använder hdmi.

Mvh D

#3

Postad 02 september 2007 - 16:26

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Självklart har jag hdmi (DVI), 42" lcd och stora golvhögtalare :)

Men varför skall "premium" släppas med hdmi om "Elite" är samma som "Premium" fast med hdmi? Vad blir prisskillnaden i sånna fall? Eliten är ju ganska mycket dyrare än premium.

Mvh

#4

Postad 02 september 2007 - 16:36

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Usch va dyra spel ;) som vanligt. Hur är det att chippa konsolen? vad kostar det, vilka gör det? Finns det inga paket någonstans där man får 2 handkontroller, Elgiganten har ett paketerbjudande då man får "Bishock" med, för bara 600kr !!! :) alltså i stort sett samma pris som att köpa det löst.

När man räknar ihop det så hamnar man ju på samma pris som vad man får betala för ett PS3 ,ed 2 handkontroller och 2 spel, om man nu ville ha ett sånt då ;)

Asså dyra jäkla leksaker.. Och detta är ändå en födelsedagspresent jag skall köpa.

#5

Postad 02 september 2007 - 16:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Självklart har jag hdmi (DVI), 42" lcd och stora golvhögtalare :)

Men varför skall "premium" släppas med hdmi om "Elite" är samma som "Premium" fast med hdmi? Vad blir prisskillnaden i sånna fall? Eliten är ju ganska mycket dyrare än premium.

Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Doraso glömde nämna att Elite har en 120 gb stor HDD, medan Premium har 20gb. Det är den stora skillnaden som gör att priset blir dyrare. Om du vet med dig att du inte behöver en stor HDD (behövs inte för spel) eller HDMI så ska du köpa en premium. Eller om du väntar så kommer premium med HDMI sedan om du vill spara pengar.

#6

Postad 02 september 2007 - 16:57

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
******** va svårt det här blev då...

Nä hårddisken behövs väl ej då, är ju bara till spel, filmer osv kollar jag ju via min hd-dvd. Men däremot vill jag ha bästa möjliga grafiken.

När kommer hdmi till premium då?

Tack för alla svar.

Mvh Andreas

#7

Postad 02 september 2007 - 18:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

När kommer hdmi till premium då?

Bra fråga. Skulle gissa på innan året är slut, men vem vet.

#8

Postad 02 september 2007 - 18:38

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0
Jag håller med Doraso, köp en Xbox 360 nu (och eventuellt en PS3a senare).
Jag har båda konsolerna och just nu så slår Xboxen PS3an på fingrarna, i alla fall när det gäller spelutbud.

#9

Postad 02 september 2007 - 18:58

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Kollade upp min tv nu och såg att den stödjer 720p och 1080i. Kan jag lika gärna köpa en Premium då? Eller blir det fortfarande bättre med en elite?

#10

Postad 02 september 2007 - 19:40

AriaGiovanni
  • AriaGiovanni
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0

Kollade upp min tv nu och såg att den stödjer 720p och 1080i. Kan jag lika gärna köpa en Premium då? Eller blir det fortfarande bättre med en elite?

<{POST_SNAPBACK}>


Vad jag har läst så ska HDMI ha lite bättre svartnivåer än komponent, annars har både komponent och HDMI bättre färger än VGA.

Elite är väl säkraste valet, då kan du välja mellan VGA, HDMI och komponent. Personligen kör jag komponent på HD DVD filmer (bättre svartnivåer) och VGA på spel.

#11

Postad 04 september 2007 - 20:25

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Börjar luta åt ett Xbox 360 premium med en handkontroll, hitachiläsare, chippat. Vad är vettigt beggat-pris på detta?

Mvh

#12

Postad 06 september 2007 - 22:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Du vet om att du högst troligt inte kan spela på Live med en chippad box?

Och att många av spelen har sina absolut största fördelar vid just Live-spel?

#13

Postad 09 september 2007 - 17:50

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Det bidde en NY Premium 360 med "Bioshock", 3690kr hos Elgiganten. Verkar funka fint, vart tvungen att köra konsolen i sovrummet med en samsung 32" då jag inte hade komponent i vardagsrummets 42" philips.

SÅ NU!!!! Nu får jag lov att köpa en ny förstärkare till vardagsrummet (som har bra bildbehandlig och HDMI ut) för tjejen ;) Allt för att HON skall kunna få utnyttja sitt nya Xbox 360 fullt ut ;)

Så nu skall jag leta efter en fin Pioneer eller Denon för runt 7-10k. *Tjoho* :)

Mvh Andreas

#14

Postad 09 september 2007 - 18:35

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0

Det bidde en NY Premium 360 med "Bioshock", 3690kr hos Elgiganten. Verkar funka fint, vart tvungen att köra konsolen i sovrummet med en samsung 32" då jag inte hade komponent i vardagsrummets 42" philips.

SÅ NU!!!! Nu får jag lov att köpa en ny förstärkare till vardagsrummet (som har bra bildbehandlig och HDMI ut) för tjejen ;) Allt för att HON skall kunna få utnyttja sitt nya Xbox 360 fullt ut B)

Så nu skall jag leta efter en fin Pioneer eller Denon för runt 7-10k. *Tjoho* :)

Mvh Andreas

<{POST_SNAPBACK}>


Grattis dubbelt upp! ;)

#15

Postad 09 september 2007 - 19:12

ZYKLON CL
  • ZYKLON CL
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0

Du vet om att du högst troligt inte kan spela på Live med en chippad box?

Och att många av spelen har sina absolut största fördelar vid just Live-spel?

<{POST_SNAPBACK}>



varför skulle inte det fungera???

#16

Postad 09 september 2007 - 20:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
För att MS bannar chippade boxar från Live.

Dock är det inte alla som fått sina chippade boxar bannade.

#17

Postad 09 september 2007 - 20:57

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0

Det bidde en NY Premium 360 med "Bioshock", 3690kr hos Elgiganten. Verkar funka fint, vart tvungen att köra konsolen i sovrummet med en samsung 32" då jag inte hade komponent i vardagsrummets 42" philips.

SÅ NU!!!! Nu får jag lov att köpa en ny förstärkare till vardagsrummet (som har bra bildbehandlig och HDMI ut) för tjejen :D Allt för att HON skall kunna få utnyttja sitt nya Xbox 360 fullt ut :D

Så nu skall jag leta efter en fin Pioneer eller Denon för runt 7-10k. *Tjoho* :D

Mvh Andreas

<{POST_SNAPBACK}>


Eller så köper du en av de nya Onkyo förstärkarna och får mer för pengarna. Har själv beställt Onkyo TX-SR875. Onkyos nya har fått otroligt bra kritik.

#18

Postad 09 september 2007 - 22:38

ZYKLON CL
  • ZYKLON CL
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0

För att MS bannar chippade boxar från Live.

Dock är det inte alla som fått sina chippade boxar bannade.

<{POST_SNAPBACK}>



inga som helst problem med ixtreme! bara o lira live o se glad ut.

#19

Postad 10 september 2007 - 17:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Är det orsaken till att du skriver "XBOX360 OFFLINE EDITION" om din box?

Tror det finns risk att även den där bannas, även om det inte skett än.

#20

Postad 10 september 2007 - 21:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Funderar själv på att sälja min Premium och uppgradera till en Elite. Har HDMI på min HDTV så det vore schysst att se hur det blir. Blir också trevligt att fria upp komponentingången till min PS2 så jag slipper byta hela tiden...

#21

Postad 11 september 2007 - 07:17

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Nu blev det iaf en Pioneer (Ljudkällaren) förstärkare. Har bara testat några minuter igårkväll, men hittils ser bilden helt grym ut och ljudet ger mig gott med gåshud när jag testade Bioshock. Tjejen tyckte det var alldeles för läskigt och ville fortsätta spela på sovrums tv:n med inbyggda högtalare :)

Mvh Andreas

#22

Postad 11 september 2007 - 07:39

Axel24
  • Axel24
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
En liten fråga från en Xbox 360 novis, till vad behöver man de extra 100 GB hårddiskutrymmet i en Elit jämfört med en Premium?

#23

Postad 11 september 2007 - 07:54

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

En liten fråga från en Xbox 360 novis, till vad behöver man de extra 100 GB hårddiskutrymmet i en Elit jämfört med en Premium?

<{POST_SNAPBACK}>


"hyra" filmer och serier via Xbox Live.

#24

Postad 11 september 2007 - 08:02

Axel24
  • Axel24
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

En liten fråga från en Xbox 360 novis, till vad behöver man de extra 100 GB hårddiskutrymmet i en Elit jämfört med en Premium?

<{POST_SNAPBACK}>


"hyra" filmer och serier via Xbox Live.

<{POST_SNAPBACK}>



Ok ok, har läst runt lite och hört att Eliten skall vara lite tystare an Premium version, Varför är den det? har Eliten den nya 65 nm CPU:n?

#25

Postad 11 september 2007 - 08:08

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jag har läst lite av båda åsikterna, att den antingen är tystare eller låter ungefär lika mycket som premium, jag tror från vad jag har läst att den låter ungefär lika mycket som premium.

#26

Postad 11 september 2007 - 12:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag har läst lite av båda åsikterna, att den antingen är tystare eller låter ungefär lika mycket som premium, jag tror från vad jag har läst att den låter ungefär lika mycket som premium.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag får intrycket att det är god chans att man får en tystare box än man hade tidigare iallafall. Speciellt om man läser forumintrycken.

#27

Postad 11 september 2007 - 13:29

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Ok, jag är inte speciellt intresserad av frågan så jag har inte studerat svaren så noga så du vet säkert bättre.

#28

Postad 11 september 2007 - 14:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Inte heller överdrivet intresserad men jag hade en liten dust med nån på forumet om just detta och då sa typ alla i tråden att den var tystare än deras gamla :)

Gick in på GAF nyss och där frågar de samma sak och då svarade man att den var mycket tystare och att man borde skriva det i rubriken eftersom de får svara på det ånyo på varje sida, heh.

#29

Postad 11 september 2007 - 14:29

Unregistered9f526589
  • Unregistered9f526589
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0

Ok ok, har läst runt lite och hört att Eliten skall vara lite tystare an Premium version, Varför är den det? har Eliten den nya 65 nm CPU:n?

<{POST_SNAPBACK}>

Eliten har inte 65nm tyvärr, den väntas dyka upp i USA innan årsskiftet.
Och att den skall vara tystare beror verkligen på, om man jämför med gamla Premium's som har äldre DVD-läsare, tex tillverkade 06, så finns nog skillnaden där. Däremot dagens Premium, tillverkad april och framåt har exakt samma hårdvara (- 120gb hd & HDMI) som Elite och har ingen ljudskillnad.

#30

Postad 11 september 2007 - 14:30

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Inte heller överdrivet intresserad men jag hade en liten dust med nån på forumet om just detta och då sa typ alla i tråden att den var tystare än deras gamla  :)


Det är ju sant iofs, var nog ingen som missade den diskussionen :o

#31

Postad 11 september 2007 - 15:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

om man jämför med gamla Premium's som har äldre DVD-läsare, tex tillverkade 06, så finns nog skillnaden där. Däremot dagens Premium, tillverkad april och framåt har exakt samma hårdvara (- 120gb hd & HDMI) som Elite och har ingen ljudskillnad.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja precis, det beror nog mycket på vad man jämför med. Många som har haft en 360 och köper Elite nu köpte säkert ganska tidigt. Så de hade Samsung eller så.

Den nya Hitachi är mycket tystare än den gamla också enligt GAF.

#32

Postad 11 september 2007 - 16:07

andreas_gbg_
  • andreas_gbg_
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
fan också. Jag lyckades iaf få den högljudda jäkeln!!! Tror ni man kan byta in den mot en nyare?

#33

Postad 11 september 2007 - 16:17

Unregistered9f526589
  • Unregistered9f526589
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0
EDIT: Läste förra sidan och såg att du har en Premium.
Men vad har du för DVD-läsare i den och vad är tillverkningsdatumet?

Redigerat av Unregistered9f526589, 11 september 2007 - 16:33.


#34

Postad 11 september 2007 - 19:31

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

EDIT: Läste förra sidan och såg att du har en Premium.
Men vad har du för DVD-läsare i den och vad är tillverkningsdatumet?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, du får lägga ut ditt excelblad med stats om allas krysslådor här på forumet sen :(

-lk

#35

Postad 12 september 2007 - 09:45

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
Tycker det är synnerligen intressant ifall ens box är högljudd eller ej!

Sådana ljud växer på en och även om man inte störs i början så kommer det krypande. Ibland kan det räcka att man "upptäcker" ljudet och sedan är det totalt kört. Nå, det är ivaf min högst subjektiva åsikt taget från gamla boxen och datorer.

Så frågan är... finns det något sätt att se på kartongen( dvs utan öppna kartong/box ) vilka saker som( troligtvis? ) finns i den? Lev datum eller koder osv?

#36

Postad 12 september 2007 - 11:45

Unregistered9f526589
  • Unregistered9f526589
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0

Tycker det är synnerligen intressant ifall ens box är högljudd eller ej!

Sådana ljud växer på en och även om man inte störs i början så kommer det krypande. Ibland kan det räcka att man "upptäcker" ljudet och sedan är det totalt kört. Nå, det är ivaf min högst subjektiva åsikt taget från gamla boxen och datorer.

Så frågan är... finns det något sätt att se på kartongen( dvs utan öppna kartong/box ) vilka saker som( troligtvis? ) finns i den? Lev datum eller koder osv?

<{POST_SNAPBACK}>

Alla 360's är egentligen högljudda, men som du säger kan sånt här vara intressant.
Speciellt för dem som är lite petigare och jag är en av dem. Det finns små skillnader på de olika komponenterna och hur stor skillnad det gör att ha alla de "bättre" i samma maskin vet jag ej. Har inte heller sett ngt ljudtest på det. Men man tar ju allt man kan få.

Man kan inte helt säkert veta vad man får i lådan, det bästa sättet att gå till väga för att ta reda på det är att göra följande:

Hehe, du får lägga ut ditt excelblad med stats om allas krysslådor här på forumet sen :(

<{POST_SNAPBACK}>

På det sättet kan man skapa en överblick om vad som är vanligast för just ett speciellt tillverkningsdatum. Finns lite mer info man kan få fram på boxen, men är inte helt uppdaterad på detta. I slutändan handlar det ändå om tur också. Har för mig att det fanns en sida som samlade sån här info men kan inte hitta den nu.

#37

Postad 13 september 2007 - 08:13

suckerpunch
  • suckerpunch
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Men för att sammanfatta; om jag byter ut min 360 Premium - från december 2005 - mot en Elite, kommer den garanterat vara tystare än den gamla eller är det en chansning?

#38

Postad 13 september 2007 - 08:32

Unregistered96238735
  • Unregistered96238735
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Hur mycket låter de då? Alltså oavsett premium eller elite?
Är det lika mycket som en gammal ps2:a?
Eller mer?

Jag slutade lira på ps2 för jag blev så less på fläktljudet (och då har jag den ändå inne i ett skåp)

Vad jag har fattat är ps3:an knäpptyst och sjukt nog kanske det är en dealmaker för mig...

Redigerat av PappaE, 13 september 2007 - 08:46.


#39

Postad 13 september 2007 - 09:05

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0

Hur mycket låter de  då? Alltså oavsett  premium eller elite?
Är det lika mycket som en gammal ps2:a?
Eller mer?

Jag slutade lira på ps2 för jag blev så less på fläktljudet (och då har jag den ändå inne i ett skåp)

Vad jag har fattat är ps3:an knäpptyst och sjukt nog kanske det är en dealmaker för mig...

<{POST_SNAPBACK}>


Om du går in i tråden "Hur mycket låter era PS3:or" så kan du läsa att väldigt många har problem med fläktljudet (132 sidor). PS3 är för de flesta långt ifrån knäpptyst.

#40

Postad 13 september 2007 - 11:29

Unregistered9f526589
  • Unregistered9f526589
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0

Men för att sammanfatta; om jag byter ut min 360 Premium - från december 2005 - mot en Elite, kommer den garanterat vara tystare än den gamla eller är det en chansning?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har inte själv ägt en äldre 360, jag baserar min information på vad majoriteten av ägare av båda modellerna har sagt.
Även hur DVD-läsarna har utvecklats till 360, de är aningen tystare nu är förr (och borde vara hållbarare). Dock handlar det bara om ett fåtal dB.

Hur mycket låter de  då? Alltså oavsett  premium eller elite?
Är det lika mycket som en gammal ps2:a?
Eller mer?

Jag slutade lira på ps2 för jag blev så less på fläktljudet (och då har jag den ändå inne i ett skåp)

Vad jag har fattat är ps3:an knäpptyst och sjukt nog kanske det är en dealmaker för mig...

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker du att PS2 låter mycket kommer du nog tycka att 360 gör det med, oavsett modell.
Det är ju ett av de allmänna klagomålen, det och hårdvarukvalitén.
Själv har jag bara ägt PStwo och inte den första, tjocka modellen.
Dock hade en kompis den, och jag kan inte minnas att den lät mycket. 360 låter nog mer än den.
Här är det enda ljudtestet på 360 jag känner till.

#41

Postad 13 september 2007 - 13:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jo, 360 låter mer än PS2 by far. Men så har jag Samsung också.

#42

Postad 13 september 2007 - 13:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Hur mycket låter de  då? Alltså oavsett  premium eller elite?
Är det lika mycket som en gammal ps2:a?
Eller mer?

Jag slutade lira på ps2 för jag blev så less på fläktljudet (och då har jag den ändå inne i ett skåp)

Vad jag har fattat är ps3:an knäpptyst och sjukt nog kanske det är en dealmaker för mig...

<{POST_SNAPBACK}>


Haha. Ps2an är ljudlös jämfört med både PS3 och 360.

#43

Postad 13 september 2007 - 17:19

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0

Hur mycket låter de  då? Alltså oavsett  premium eller elite?
Är det lika mycket som en gammal ps2:a?
Eller mer?

Jag slutade lira på ps2 för jag blev så less på fläktljudet (och då har jag den ändå inne i ett skåp)

Vad jag har fattat är ps3:an knäpptyst och sjukt nog kanske det är en dealmaker för mig...

<{POST_SNAPBACK}>


Störde dig på PS2 ljudet från inne i ett skåp? Har du Spock öron eller? Seriöst, vill du ha det tystare så är det nintendo 8 bits, sega masterdrive eller Ps1 du är ute efter...

#44

Postad 13 september 2007 - 17:54

Unregistered9f526589
  • Unregistered9f526589
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0
Låter Wii så mycket då?
Har inte sett den IRL.

#45

Postad 13 september 2007 - 18:36

bdot19
  • bdot19
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Låter Wii så mycket då?
Har inte sett den IRL.

<{POST_SNAPBACK}>

Wii låter inte mycket. :)
Blir tvungen att sätta örat vid baksidan av konsolen för att höra fläktarna, och inte ens då är det i närheten av oljudet som kommer från 360t på ett par meters avstånd.

b.19

#46

Postad 13 september 2007 - 18:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Min wii låter mer än min PS3'a iaf.

#47

Postad 13 september 2007 - 20:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Min Wii är till 99% av tiden totalt ljudlös...Slår man upp ljudlös på wikipedia så ser ni min Wii :)

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#48

Postad 13 september 2007 - 20:36

knutte
  • knutte
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Kan man ha HDMI och VGA kabel inkopplad samtidigt på eliten? Eller hur funkar det, nån som vet?

#49

Postad 19 september 2007 - 09:44

helmeriii
  • helmeriii
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Skickade tillbaka min Pioneer DV400 til Expert.se idag och beställde en Elite istället. Känns helt rätt! I kombo med Tvix 4001HD är jag ju nästan överutrustad men det kan jag leva med...

#50

Postad 19 september 2007 - 10:10

kawe
  • kawe
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Kan någon bekräfta detta utalande: "Med komposit får pixlarna inte helt rätt information, men med hdmi får de exakt information hela tiden"

Postar i den här tråden för att det verkar ganska aktuellt.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.