Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Infinity news..

49 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 September 2002 - 21:34

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Har precis fått svar från Infinitys kundservice..

Till den nya Kappa serien kommer det en ny rear/surround högtalare i nov/december...[:D]
Låter trevligt eller hur Pennylane?[:)]

De nya Alpha seriens högtalare som man kan se på Usa sidan vet de i dagsläget inte när eller om den kommer till Europa..

Se mailet från dem nedan..

Hej Daniel,

1. Tyvärr en produkt jag i dagsläget inte vet något om. Verkar bara vara för
USA. Ber att få återkomma till ärendet.
2. Kappa rear kommer i nov/dec.

mvh
Sture

A message from: DANIEL, Palmqvist
Email: [email protected]
Country: SWEDEN

I have seen on the US infinity homepage that there will come som new
surround speaker in the Alpha serie and I got two questions for you.
1 Will these speakers come to Europe?
2 And since I got the new Kappa series will there be some new surround
speakers for the new Kappa series as well?

Best regards Daniel

Postad 01 October 2002 - 14:47

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Mer info om kappa surren..

Bipol och Dipol med omkoppling.
Pris ej klart men troligtvis ca 13000:-

Skulle tro det är en sådandäringa VILL HA pryl...[:)]

Postad 01 October 2002 - 15:17

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Demon
Till den nya Kappa serien kommer det en ny rear/surround högtalare i nov/december...[:D]
Låter trevligt eller hur Pennylane?[:)]Finns till salu ett par lätt begagnade Kappa 200 för leverans i november/december [B)][:D]

Postad 01 October 2002 - 17:29

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Maila mig då pennyLane på [email protected] för jag är intreserad av dina kappor....

Postad 01 October 2002 - 18:03

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
quote: De nya Alpha seriens högtalare som man kan se på Usa sidan vet de i dagsläget inte när eller om den kommer till Europa.

BRA! Slipper jag riskera köpa den där centern! [:D][:)]

Måste lägga pengar på annat...

Ärligt talat är det rätt synd om den itne dyker upp. Alpha serien kunde nog mått bra av en fetare center.

Postad 01 October 2002 - 21:50

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Zulan
Maila mig då pennyLane på [email protected] för jag är intreserad av dina kappor....
Lite OT, men jag svarar här ändå.

Jag kanske tog i lite väl, när jag läste Demon:s inlägg. Kom på att jag ju trots allt även vill köra DVD-Audio, och då kanske 200 passar bättre än surround.

Och jag är ju trots allt nöjd med mina 200. Men blir det aktuellt så har du första tjing !

Postad 02 October 2002 - 08:27

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Pennylane...

Köp ett par och ha dem vid film och 200 vid musik.. he he he

Finns viss risk att mina surrar kommer att få vika plats för dessa..[8D]

Postad 29 October 2002 - 10:46

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Pennylane...

Köp ett par och ha dem vid film och 200 vid musik.. he he he Nu när ditt "förslag" mognat några veckor har jag börjat fundera på att
1) Byta ut min Yamaha RX-V 1200 mot en Denon AVC-A11SR.
2) Byta ut min Kappa Center (bak) mot två nya Kappa "surroundare"

Förstärkarbytet ger mig sju kanaler i stället för sex, och då får jag även plats med de nya surround-högtalarna.

Finns det någon som vet något mer om de här högtalarna ? Om de kommer i november/december borde det ju redan finnas bilder och teknisk information tillgänglig. Eller ... ?

Postad 29 October 2002 - 13:55

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
He he he visst väl att du inte skulle kunna stå imot det! Ha ha ha

[:D]

Nä jag har inte sett mer info än men det dyker väl upp snart....

Postad 05 December 2002 - 14:21

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Nä jag har inte sett mer info än men det dyker väl upp snart....
Men jag har sett ... [;)][:D]

Postad 05 December 2002 - 15:52

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Jaha men berätta då!!!!!![;)!][:D]

Postad 05 December 2002 - 15:54

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
... och här kommer den (upptäckte att jag hade glömt den hemma, när jag skrev den förra posten, så jag var tvungen att åka hem en sväng. Verkar ändå inte som om någon skulle ha saknat den [;)] )

Den nya Kappa Surrounden är som tidigare konstaterats ”omkopplingsbar”, och kan köras både som bipol och dipol. Den är tänkt att passa såväl för sidoväggs- som bakväggsmontering, och frekvensomfånget är 55Hz – 27 kHz.

Det är en ganska stor rackare med dubbla 130 mm bas/midbas-högtalare och dubbla 25 mm diskanter. Delningsfrekvensen är 2,6 kHz; 24 dB/oktav. Impedansen är som på övriga Kappa-serien 6 ohm, och känsligheten 87 dB (dipol) och 89 dB (bipol)

De strategiska måtten är (med engelska förkortningar H*W*D) 255 * 480 *220. Högtalaren kan hängas direkt på väggen, och är försedd med ”gummifötter” för att rent akustiskt frigöras från väggen.

Så vad skall man nu sen göra ?? Efter att ha studerat olika broschyrer är jag inte längre övertygad om att jag skall ha några surroundare.

Vid DVD-audio-lyssning har jag 5 kanaler, och då bör sidohögtalarna vara ”monopola” (som Håkan uttryckte det; en benämning som jag även stött på i andra sammanhang !!)

Vid övrig musiklyssning via t.ex. THX Ultra 2 Music (drömmer redan om en 7-kanalig Denon) så läste jag någonstans att bakkanalerna bör vara ”monopola”. Och då finns det ju ingen riktigt bra plats för surroundarna (om man då inte har skilda högtalare för bio och för musik - fy på dig Demon [:D]).

Som jag ser det är det enda vettiga alternativet att sälja bort min nuvarande Kappa Center (bak) och ersätta den med två Kappa 200 !! Tror jag drar iväg en vecka till Paris och tar mig en funderare ...

Postad 05 December 2002 - 15:58

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Jaha men berätta då!!!!!![;)!][:D]
Hmmm ... någon hann tydligen sakna den ändå ...

OT. Demon, nu blir det snart "stjärnregn" !!!!!

Postad 05 December 2002 - 16:01

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Jag ser stjärnor!!!!!!!! [;)][:D][:D]

Hmmmm så med andra ord e det dags för mig att byta till Stativarna.... hm 4st... aj aj aj inte bra för ekonomin...''

Postad 05 December 2002 - 19:51

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Men du Pennylane...

Vart fick du den infon från[?]... Jag vill ju se dem!!!!

Postad 05 December 2002 - 20:56

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Vart fick du den infon från[?]... Jag vill ju se dem!!!!
All info kommer från den finska Infinity-importören. Min "lokala" säljare lyckades pressa importören att faxa en kopia av ett produktblad på Surroundarna. Där fanns även en bild, men den var mest en svart klump - tyvärr.

Enligt vad jag erfor kommer de ut på marknaden först i januari-februari nästa år.

Postad 06 December 2002 - 07:50

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Ok..... då väntar vi och ser vad som händer....

Hmprffff... jag som var sugen på ett par nya surrar... ha ha ha [;)]

Postad 30 January 2003 - 14:23

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Har just fått en PDF-fil på engelska rörande den nya Kappa Surrounden (med bilder och allt). Skickar den till Demon. Om någon annan är seriöst intresserad kan jag skicka den på begäran.

Postad 30 January 2003 - 14:32

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
H-lvete.... var var ju kanon snygga...

Men nu har jag precis köp ett par Jamo så det får vara.. Hmprfff[:)!][V]

Postad 09 February 2003 - 21:56

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Hmmm ser på Alphans surroundhögtalare att man kan koppla dom Bipol/Dipol OCH mono...förvånar mig om inte kappans surroundhögtalare har samma möjlighet.
Då löser det ju sig med DVD-audio

Postad 09 February 2003 - 23:21

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Penny e lite nyfiken på hur du placerat din bakre center....lite OT här oxå men du kanske pallar svara...hur har du riktat den?

Postad 09 February 2003 - 23:37

mjoakim
  • mjoakim
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Infinity Kappa Surround har nu kommit till Sverige!

De höga förväntningarna infrias helt. En mycket bra surroundhögtalare med möjlighet till både dipol och bipol.

Bild:
http://www.reference...iProductID=1686
eller
http://www.reference...&iProductType=0
eller:
http://www.reference...ppaSurround.jpg

Produktblad:
http://www.reference...inity/kappa.pdf

njut!

Postad 10 February 2003 - 01:11

EuphoniC
  • EuphoniC
  • Beroende

• 1121 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att dessa är bedrövligt fula? Jämfört med dom andra högtalarna i kappa serien, som ser riktigt modernt designat "fräscha" ut så blir dessa surroundare "the ugly duckling".

Postad 10 February 2003 - 08:48

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Movi bla bla ... E du nykter eller!! [;)]
De e ju as snygga!!

Postad 10 February 2003 - 10:01

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Andreas81a
Penny e lite nyfiken på hur du placerat din bakre center....lite OT här oxå men du kanske pallar svara...hur har du riktat den? Den är placerad ca. en meter bakom lyssningsposition (tyvärr så kommer väggen emot [V], annars hade jag haft den längre bak). Höjdmässigt ligger den något högre än sidohögtalarna (allt enligt Denons manual för A1SR-förstärkaren) och den är lätt vinklad neråt.

Men nog om det! I och med att vi nu har nya högtalare att "leka med", så får man börja fundera om. Jag hade egentligen tänkt sätta de nya Kappa-Surround-högtalarna på sidorna, sälja centern bak och ersätta den med mina Kappa 200 (billig lösning). Men då återstår frågan hur man skall lösa DVD-Audio-problemet ? För DVD-Audio är ju mixat för att man skall använda "normala" bakhögtalare.

Reference Audio konstaterar bara "Använd gärna 4 st Kappa surround i ett 7.1 system. 2st på sidoväggarna och 2st bakom lyssningsplatsen." Naturligtvis ! Och sen använder jag den här uppsättningen för hembio och låter mina nuvarande Kappa 200 sitta kvar för DVD-Audio. Min nuvarande förstärkare tillåter ju att man kopplar upp nio högtalare, och sen kan man på förhand välja vilka man vill lyssna på vid olika Surround-mode.

Usch då, det blir en jäkla massa högtalare, för att inte tala om vad det kostar!! Snart ryms man ju knappt in själv. Och det här är precis den lösning som marcus redan var inne på. Och kanske (om jag skall vara ärlig) även den lösning som jag in i det sista försökt förtränga - vill HAAAA [;)]

Hur var det ni sa ? Kan man redan beställa ...??

Postad 10 February 2003 - 19:02

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
hehe tackar för svaret men om du behåller kappa 200 bak och de nya på sidorna och vid dvd.audio kör du med frontar center och kappa 200...varför funkar inte de?

Postad 11 February 2003 - 09:48

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Andreas81a, jag har resonerat så här. Om jag placerar sourround-högtalarna på sidorna, så bör jag placera Kappa 200 ganska så mitt på bakväggen (där jag alltså nu har en Kappa Center). Och det är inte en bra placering ur musiksynvinkel - borde vara mera ut mot hörnen. Men om jag placerar Kappa 200 längre ut mot hörnen har jag ingenting mitt bak.

Nää, det lutar nog åt att det blir 4 * Kappa Surround ... Väntar bara på ”an offer I can’t refuse” [;)]

Postad 11 February 2003 - 11:34

Unregisteredc072be9b
  • Unregisteredc072be9b
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Se här för bättre pris på Kappa Surround:

http://www.hembiobut...p?pgrpnr=105160

Postad 11 February 2003 - 12:20

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Mycket intressant, m_hagman ! Jag hade missat det där [:I]. Här i Finland är det officiella priset 1.175 Euro (knappa 11.000 kronor), men de skall nog gå att få lös för sisådär 9.000 kronor. Men det skiljer ju ändå en tusenlapp till Hembiobutikens pris.

Hmm, jag får på något sätt en känsla av att priset på de här högtalarna är mindre "fast" än vad det varit på Kappa-serien i övrigt. Det kanske lönar sig att avvakta några dagar/veckor. Någon som vet vad det officiella riktpriset på de här högtalarna är i Sverige ?

Postad 11 February 2003 - 18:06

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
hmm ok de e ju sant de du sa.....inte lätt att vilja ha så mkt ljud till så lite pengar som möjligt....men ett par surroundhögtalare i den klassen borde inte göra bort sig när dekommer till vanlig multikanals musiklyssning....tycker man....men de gick inte att få "monopola" iochförisg...dock

Postad 12 February 2003 - 15:45

Unregistered7b6aca75
  • Unregistered7b6aca75
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Äh, nog klarar man sig med frontarna vid musiklyssning [:)]

Nyligen inhandlat Kappa 600 och Kappa center. Använder mina dåliga Genexxa golvhögtalare som surround för tillfället. Är väl inte det bästa ljudet i bakkanalerna, men det duger.

Får se om det blir ett så otroligt lyft med dom nya surroundhögtalare när man får tillfälle att provlyssna. 8k känns ändå rätt mycket att lägga ut för lite finlir i bakgrunden [:D]

Postad 12 February 2003 - 19:09

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
precis min tanke....känns nästan som att man borde flyttat lite pengar från surrarna till frontarna eller subben.....tänkte mest på hur mkt de används vid filmtittande....E inte kappa 600 rätt gamla nu? menar inte att de skulle vara dåliga på något sätt men borde de inte dyka upp nån form av ersättare den närmsta tiden?

Postad 12 February 2003 - 19:53

Unregistered7b6aca75
  • Unregistered7b6aca75
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Dom klarar kanske helt enkelt inte av att göra en bättre högtalare [:)]

Postad 14 February 2003 - 10:56

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Pojkar, pojkar, inte smäda !! [:)]

Högtalarbranschen lider ju som tur är inte av samma krav på förnyelse som t.ex. receivermarknaden. Så en drygt årsgammal produkt är fortfarande "ny" - dessutom fick man ju serien komplett först nu i veckorna.

Hursomhelst - beslutet är gjort och det blir 4 * Kappa Surround till filmljud och nuvarande 2 * Kappa 200 för DVD-Audio. Det första paret anländer i början av nästa vecka ... [:(][:(]

Postad 14 February 2003 - 11:43

Unregistereda6c0cb38
  • Unregistereda6c0cb38
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0
Synd att de kosta Så mkt pengar.
Körsbärsfägen var gööör läcker... *dreggla*

Undrar hur man övertalar finansministern där hemma att nuvaramdebudgetaerade pengarna bara var för 1 st högtalare...

Postad 14 February 2003 - 11:51

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Zalve
Körsbärsfägen var gööör läcker... *dreggla*Nice ... det kanske var underförstått, men jag beställde dem naturligtvis i körsbär [:)][:(]

Postad 14 February 2003 - 12:46

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Pennylane!!

Du e f---n helt galen.. ha ha ha ha ha

Infinity Kappa mannen Nr1!!!!!

Postad 15 February 2003 - 02:29

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
hehe körsbär e redigt fint...dock e kan de ju variera från högtalare till högtalare..jamos körsbär e alldeles för mörk jämfört med de jag har själv..mordauntshort som nästan går i...tja bok...men snyggare ;-)

Postad 19 February 2003 - 15:30

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Usch så snabbt en tråd drunknar - höll ju knappt på att hitta den här [:)].

Då så, nu är första paret hemma. Har tyvärr inte hunnit testa mer än att jag vet att de låter. Ersatte centern bak med en surround, men kan inte påstå att jag märkte någon skillnad. Det kanske blir annorlunda när jag får dit bägge två, och även får de två andra monterade på sidoväggarna. Men det blir nog först i nästa vecka (fick i alla fall 35 meter TaraLabs Prism-högtalarkabel i dag, så kabeldragningen kan jag åtminstone göra klar).

Högtalarna hängs på väggen med två fästen, som skruvas i väggen. Sen finns två färdigmonterade motstycken på baksidan av högtalaren, så när väggfästena är på plats är det bara att "hänga dit" högtalaren.

Vill man använda bananer kan det bli lite knepigt. I manualen står det att man eventuellt måste göra en liten urgröpning i väggen, för att de skall få plats. Jag tror jag struntar i att använda bananer ...

En intressant detalj var att högtalarna var märkta "höger" och "vänster" - men jag såg då ingen skillnad på dem. Återkommer när projektet framskridit.

Postad 19 February 2003 - 15:43

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Pennylane..

Du glömmer inte att jag fyller år den 30 Juni????[:)]

Nu börjar jag oxå fundera på att byta ut de jag har mot Kappa surrarna... Faaaan vad det e lätt att falla för grupptrycket...[:D]

Klart sambon lär ju hänga mig!!![:I]

Postad 19 February 2003 - 17:54

Franz
  • Franz
  • Veteran

• 2127 inlägg
  • 0
Pennylane,

du har ingen möjlighet att ta ett foto på baksidan och slänga upp?

Postad 20 February 2003 - 20:03

Unregistered7b6aca75
  • Unregistered7b6aca75
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Pennylane: Få höra hur bra det låter nu då [:)]

Hificomponents har också Kappa surround för 6,5k inklusive frakt. Blir mer och mer intressant [;)]

Postad 24 February 2003 - 11:19

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Franz
Pennylane,

du har ingen möjlighet att ta ett foto på baksidan och slänga upp? Tyvärr ! Men baksidan är nog inte mycket att se. Som jag sa, så finns där bara två färdigmonterade fästen (ca 6 cm höga) och ETT uttag för anslutning mitt bakpå högtalaren (bi-wire är alltså inte möjligt). Fästena sitter ca. 35 cm från varandra i övre delen av högtalaren. Vid monteringen bör man ännu klistra fast ett par gummifötter nertill på baksidan. Enligt reklamen skall man på så sätt "akustiskt frigöra högtalaren från väggen", men jag tror nog närmast att de behövs för att fästena inte skall vridas lös ur högtalaren [:)]

Principen för upphängningen framgår av följande skiss (punkterna är till för att "bilden" inte skall förvrängas):

_________________________ <- Väggen
.....*............* <- "Motstycke", skruvat i väggen
.....***.....***

......**......** <- Fäste, som hakas i "motstycket" på väggen
........*......*
........*......*
........***** <- Fästet, skruvat i högtalaren med 3 skruvar

Postad 27 February 2003 - 09:30

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Pennylane..

Du glömmer inte att jag fyller år den 30 Juni????[:D]
Nej ! Du ger mig ju ingen chans att glömma ... [:D]

Postad 27 February 2003 - 09:42

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Hur är dom nya surrarna nu då jämfört med 200orna?? Jag är mycket kluven i vad som är bäst. Nu måste du ju haft tid och testa dom?

Postad 27 February 2003 - 10:18

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Zulan
Hur är dom nya surrarna nu då jämfört med 200orna?? Jag är mycket kluven i vad som är bäst. Nu måste du ju haft tid och testa dom?
Tyvärr står de fortfarande på golvet [:D]. Fick 35 meter högtalarkabel i förra veckan, men samma dag åkte vi på sportlovsresa - och sen dess har det inte funnits tid att borra upp dem.

Under tiden har jag även börjat fundera på om jag först borde testa lite olika placeringar genom att placera dem på ett skåp/hylla (innan jag borrar !). Vill ju inte ha en massa onödiga hål. Återkommer med lyssningsintryck så fort jag testat.

Postad 27 February 2003 - 11:26

Unregistered1a37ecee
  • Unregistered1a37ecee
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Pennylane, då vann jag [:D]

Satte upp mina i fredags, hade redan kabel på plats så det var bara att skruva upp. Såg i bruksanvisningen att de idealiskt skulle sitta på sidväggarna i 5.1 uppsättning men det funkar inte hos mig så det fick bli montering på bakväggen där tyvärr soffan står för nära, men så är det med det.

Till ljudet, har bara kört dem i bipole mode så här långt men jag är kalasnöjd. Trots att de sitter för nära soffan får man ett utmärkt bakgrundsljud som är lagom diffust. Tycker också att detaljer kommer fram på ett bra sätt utan den vasshet som jag tyckte fanns lite i frontarna i början.

Som trebarnsfar har jag dessvärre inte fått så mycket tid för mig själv än men som sagt inledningen är mer än lovande. Hotel Californa från Hell Freezes Over ger kalla kårar [:D]

Postad 27 February 2003 - 11:28

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Vad hade du för bakhögtalare innan Gabsan? Varför valde du dessa utöver 200orna?

Postad 27 February 2003 - 11:31

Unregistered1a37ecee
  • Unregistered1a37ecee
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hade en gammal anläggning förut som jag skickade ut och köpte en helt ny uppsättning både förstärkeri och högtalare. Eftersom jag främst tänker köra film valde jag olyssnat surround framför 200. Har tyvärr inte plats för både 200 och surround.

Postad 27 February 2003 - 16:16

Unregistered40368
  • Unregistered40368
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by gabsan
Pennylane, då vann jag [:D]Men du har inte två par [:D][:D]
(Fick just meddelande om att det andra paret finns klart för avhämtning. Snart, snart ... )

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.