ha det
Redigerat av halvledaren, 08 November 2008 - 14:17.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Athlon X2 4850e 2.5 ghz 45w
Startad av
Unregistered17cead84
, Mar 09 2008 20:16
153 svar till detta ämne
4 relaterade trådar
Postad 08 November 2008 - 14:15
Jag vill bara tilllägga at det finns guider på you tube och jag numera bara kör en hög som ett riskorn det fungerar bättre har lägre temp på det än 2-3 som jag hade innan., Jag kör med denn pastan då Kylpasta Arctic Silver 5
ha det Redigerat av halvledaren, 08 November 2008 - 14:17. Postad 08 November 2008 - 14:18
japp, därför jag skrev att som max, beror på hur jämn kylaren är i botten
men jag kör ca 1,5 ris korn på min nu Postad 08 November 2008 - 14:21
okej, får införskaffa det =)
vad tror ni om chassit? kommer det bli meck att installera cpun? moderkortet sitter fast när man får burken antar jag Postad 08 November 2008 - 14:31
moderkortet ska ju gå att ta ur, sitter med skruvar
Ta ur den och instalera CPu och kylare enligt instruktioner och sätt sedan till kaka kortet i datan, när du tar ur kortet så ska du inte lägga den på en matta eller liknande, ta en plast påse i mellan och lägg den på plasten. Helst en antistat påse skulle du ha under, men vanlig plast är bättre än inget alls för att skydda mot statisk elektricitet och för att inte en massa damm o grejer ska leta sig in. det kan vara lite jobbigt att få på kylaren ibland, men beror väldigt mycket på vilken kylare det är också CPun ska du vara mycket försiktig med då den är ytterst känslig och dom små "piggarna" böjs mycket lätt ochh dte är inte bra så dom får inte snudda någonting. Redigerat av DVD-ai, 08 November 2008 - 14:32. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |