Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tips på co-op spel?

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 June 2008 - 01:49

Thoht
  • Thoht
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Hej!

Har lirat GTA IV på min nya Xbox 360 i någon vecka nu, men börjar tröttna lite på alla ens "vänner" som ringer upp mig konstant och vill att jag kör till andra sidan stan för att hämta dem och sedan till något ställe... ja... Provade sedan Live, men det var väl sådär. Lite trist med så få alternativ för hur karaktären kan se ut, fick en zombie-utstyrsel efter att ha vunnit en TDM, men ändå. :/

Vad finns det för roliga spel som man kan lira co-op på? Halo 3 känner jag till, är det någon som fortfarande spelar co-op på det här på MHB?

Postad 01 June 2008 - 07:43

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Rainbow Six: Vegas 2. Sjukt kul online - massor som lirar!

Postad 01 June 2008 - 09:55

Unregistered2895a7d0
  • Unregistered2895a7d0
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Geras of War är riktigt skoj, (kanskde det besäta co-op spelet någonsin :( ) i höst kommer dessutom GOW2, andra bra co-op spel är Army of two. Sen är Call of duty 4 oxå skoj, men där går det inte lira co-op i arcade spelet dock via Live såsom Halo3. :lol:

Postad 01 June 2008 - 10:30

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Provade sedan Live, men det var väl sådär. Lite trist med så få alternativ för hur karaktären kan se ut, fick en zombie-utstyrsel efter att ha vunnit en TDM, men ändå. :/

Heh. Jo, jag såg att du hade lyckats döda en Rockstar utvecklare utan att ens få en achievement för att passera level 1. :(

Vad gäller Halo 3 tänkte jag nån gång under semestern försöka få ihop några stycken så vi kan köra igenom det på Heroic + alla skulls och terminaler... Får väl bli färdig med GTAIV först...

Rainbow Six är skoj online. CoD4 har en bunke minhembio spelare också.

Postad 01 June 2008 - 10:48

Thoht
  • Thoht
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Heh. Jo, jag såg att du hade lyckats döda en Rockstar utvecklare utan att ens få en achievement för att passera level 1. :(

Okej... läser inte guider längre (roligare att upptäcka sker själv, som när man var liten och Internet inte riktigt fanns än), satt på ett tak vid flygplatsen med ett psg tills det andra laget kom med attackhelikoptrar(?!) lyckades plocka ned en av dem och en kille som hoppade ut från ena, sedan råkade jag komma för nära rotorbladen (skrattade som fan åt det!). Antar att jag får lira mer online för mer utstyrslar! :-)

Vad gäller Halo 3 tänkte jag nån gång under semestern försöka få ihop några stycken så vi kan köra igenom det på Heroic + alla skulls och terminaler... Får väl bli färdig med GTAIV först...

Jag hakar gärna på, har ingen semester förrän i augusti, men sitter oftast med bokföring hemma så jag har gott om tid. :-)

Postad 01 June 2008 - 11:17

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0

Vad jag har läst så behöver man inte döda en utvecklare, utan du behöver bara döda någon som har dödat en utvecklare tidigare.

Exempel:
En Rockstar utvecklare dödas av Spelare A och han får då achievementen. Senare dödas Spelare A av Spelare B och han får då också achievementen. Ytterligare senare dödas Spelare B av Spelare C och han får då också achievementen. Och så vidare...

Så har jag förstått det hela. :lol:

Redigerat av Unregistered4352927d, 01 June 2008 - 11:17.

Postad 01 June 2008 - 19:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Vad jag har läst så behöver man inte döda en utvecklare, utan du behöver bara döda någon som har dödat en utvecklare tidigare.

Ok, vad jag hade hört var den INTE viral...

...

Efter att ha kollat upp det lite nu så verkar det vara en viral achievement. Tur det. Hade varit omöjligt annars. Finns ju ett par såna som inte är viral... :(

Ok. då var det inte lika imponerande längre att Thoht hade den. :lol:

Jag har inte spelat multiplayer på flera veckor, så får väl logga in och skaffa den achievementen också...

Postad 02 June 2008 - 12:26

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Kane & Lynch är ett skoj co-op spel.
Visst inte bästa grafiken eller kontrollerna, men en und erhållande story och sköna karaktärer.
Köp spelet om du hittar det billigt. Annars köp ej! Det var inte värt 589kr som jag en gång betalade.
Men 299:- är en rimlig prisklass tycker jag.

Postad 02 June 2008 - 19:28

dannemano
  • dannemano
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag köpte nyligen en 360 samt plockade upp top spin 2. Har många kul minnen med 1:an på xbox. Snart släpps top spin 3, men redan 2:an är ett ju stort som bara den i career-läge.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.