Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

14805 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 oktober 2021 - 20:53

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0

From Russia With Love. Brukar väl anses som Connerys bästa Bondfilm. Jag känner ändå att något saknas. Som en spektakulär over-the-top villain. Blofeld får vi inte ens se, bara hans katt. Sen kommer han billigt undan i slutet kan jag tycka, i boken dog han väl hehe.

Postad 18 oktober 2021 - 21:04

Zeek
  • Zeek
  • Beroende

• 1 415 inlägg
  • 0

Har själv precis börjat se igenom Viaplays Bond samling. Är på första filmen och tänkte köra igenom alla.

Postad 19 oktober 2021 - 14:11

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 734 inlägg
  • 1

tack för tipset om Free guy frollic. Jag är tydligen 11 år för jag gillade den! Jag läser rätt mycket LitRPG böcker (typ man lever i ett RPG spel á lá Ready Player One) och den här är lite som motsatsen, en NPC som kommer till liv. Så filmen passade mig bra sen gillar jag Ryan också, vilket inte var en nackdel.

Är man lite barnslig som jag är så är det en underhållande popcorn film. 

7 virtuella bankrån av 10

Postad 19 oktober 2021 - 19:42

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3 160 inlägg
  • 0

From Russia With Love. Brukar väl anses som Connerys bästa Bondfilm. Jag känner ändå att något saknas. Som en spektakulär over-the-top villain. Blofeld får vi inte ens se, bara hans katt. Sen kommer han billigt undan i slutet kan jag tycka, i boken dog han väl hehe.

Blofeld är inte ens med i boken.

Postad 21 oktober 2021 - 14:21

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 2 408 inlägg
  • 0

Baztantriologin på NF,om en spansk fbi agent som åker tillbaks till sin hemort i Spanien för att lösa fruktansvärda seriemord. Filmerna bör ses i ordning. Rekommenderas verkligen!

Postad 23 oktober 2021 - 22:07

PML73
  • PML73
  • Mästare

• 3 632 inlägg
  • 0

DUNE, 2021

Vilken härlig underhållning. En grym Sci-fi som med riktigt fint manus faktiskt lyckas återskapa en del av det som böcker annars är långt bättre på. Nu väntar jag med spänning på del två som det redan läckt ut om. Längtar faktiskt lika mycket på del tre och fyra.

2tim och dryga tjugo minuter, underhållning hela vägen. 8.3 på imdb säger en hel del denna gång.

Det får bli 4 av 5 trollsländehelikoptrar. Punkt. Rekommenderas varmt.  :wub:

Redigerat av PML73, 23 oktober 2021 - 22:08.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.