Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2056 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 oktober 2022 - 09:14

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

• 4 215 inlägg
  • 0
Blev sur på moonscars så hoppade över lite till journey to a savage planet. Ska ge mig på moonscars igen när jag lugnat mig 😅

Postad 31 oktober 2022 - 19:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 399 inlägg
  • 0

Blev sugen på att allmänbilda mig lite hittade need for speed rivals och payback på PS 5 store.

Rivals hade nog kunnat må bra av en remaster det känns som den har potential med helt ok kontroll och miljöerna verkar bra gjorda. Går spela men massor av aa skulle behövas och högre upplösning förutom högre framerates då.

Payback verkar va optimerat för tangentbord med dess allt eller inget styrning och dess 30 fps känns som 15? Fascinerande att folk har lyckats leva med detta :)

Otroligt onaturliga vägar som känns autogenererade... Ghost games lyfte sig något enormt med nfs heat uppenbarligen som var helt okay. 

Postad 02 november 2022 - 17:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 399 inlägg
  • 0

Hittade en begad G923 och dammade av GT 7. Ypperligt lir :)

Postad 19 november 2022 - 18:42

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 399 inlägg
  • 0
Gow ragnarok. Går ett hypetrain men jag vet inte. Känns inte episkt vart är jättebossarna?

Postad 19 november 2022 - 20:24

PML73
  • PML73
  • Mästare

• 3 774 inlägg
  • 1
Idag, förutom att ha satt upp julbelysning, skottat rejält med snö, flyttat byggmaterial och tvättat och städat både firma och privatbil. Så har jag hunnit spela flera FX-pinball turneringar, Asteroid, War Thunder plus några till. Så länge bubblet rasslar, spelas det vidare.

Postad 23 november 2022 - 09:25

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2 237 inlägg
  • 0

Till slut ser det ut att bli en paus från Elden Ring. Har fortfarande riktigt kul med NG+ och känner sig verkligen som en riktig hjälte nu när man är överlevlad och j-vlig ;) Klarat alla bossar på första försöket men det finns endå en hel del nerv och dör någon gång då och då. Nu blir det iaf paus för att prova Sekiro som inhandlats på rean. Peppad!

Postad 29 november 2022 - 15:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 399 inlägg
  • 0
Hittade f1 2021 ps5 för en femtilapp. Inte för att jag är tokkräsen men jaggies är jag lite känslig för och här är det massor som att as inte existerar.

Performance vs quality mode är som de flesta lir. Liten skillnad i bild men stort gällande bildflyt. Men tycker de borde haft råd med aa i quality mode. Lite svårt se vad de prioriterar annat än upplösning i någon mån.

Sen så är ett annat problem att de valt att simulera modern f1s problem med skak. Ger känslan av låg framerate och stutter. Även med inställningarna i camera på noll är det för oroligt.

Mer sugen på fortsätta karriär i f1 2020 än detta.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2022 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.