Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Vardagsrumsbio av Hays

61 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 april 2013 - 00:34

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

• 1 106 inlägg
  • 0
Har aldrig lyssnat på Genelec men det kanske man skulle göra :)

Postad 01 maj 2013 - 15:29

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Nu är jag nyfiken på vad du tycker om ljudet, trots allt så har ju dessa rackare fått gott omdömme av många. Var lite inne på deras högtalare när jag byggde övervåningen men jag snålade då.
Läckert med små aktiva:-).

Postad 01 maj 2013 - 15:29

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Nu är jag nyfiken på vad du tycker om ljudet, trots allt så har ju dessa rackare fått gott omdömme av många. Var lite inne på deras högtalare när jag byggde övervåningen men jag snålade då.
Läckert med små aktiva:-).

Postad 02 maj 2013 - 09:10

jln
  • jln
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Varför har du lagt ner centern? Som det ser ut nu så kan den stå upp som sidohögtalarna utan att täcka bilden. Du får en bättre och mer korrekt ljudbild om den står upp.

Postad 02 maj 2013 - 16:47

Hays
  • Hays
  • Beroende

• 1 016 inlägg
  • 0

Varför har du lagt ner centern? Som det ser ut nu så kan den stå upp som sidohögtalarna utan att täcka bilden. Du får en bättre och mer korrekt ljudbild om den står upp.

Jag testade lägga den ner för att det såg ganska lustigt ut att ha den stående mitt på bänken, ser ganska lustigt ut nu också. Jag kommer att ställa den på högkant igen så fort jag får mina nya kablar och stativ till de andra högtalarna.

Postad 24 februari 2014 - 19:57

Backlund82
  • Backlund82
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Läckert med genelec! Underbara monitorer. Tack för dina fina ord om mitt vardagsrum

Postad 25 februari 2014 - 09:17

bulmash
  • bulmash
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Ser riktigt trevligt ut!

Postad 31 juli 2018 - 12:52

juan
  • juan
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Trevlig hembio. Men varför har du atmoshögtalarna så nära väggen på ena sidan? Även dina surroundback högtalare, testa sätta dem i öronhöjd. Men annars mycket trvlig hembio.

Postad 31 juli 2018 - 20:14

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 756 inlägg
  • 0
Snyggt o cleant, snyggt inbyggt i skåpet😃 Din KEF:ar är så snygga👍

Postad 01 augusti 2018 - 06:41

Hays
  • Hays
  • Beroende

• 1 016 inlägg
  • 0

Trevlig hembio. Men varför har du atmoshögtalarna så nära väggen på ena sidan? Även dina surroundback högtalare, testa sätta dem i öronhöjd. Men annars mycket trvlig hembio.

Atmos högtalarna sitter ca 60 cm från väggen på båda sidorna, på bilden blir det en optisk illusion ser jag nu när du påpekar det, ser verkligen ut som att dom sitter nästan mot väggen. Satte bakhögtalarna lite högt för att två av dem går vi för bi och kan krocka med, valde därför att sätta dem högt temporärt, har tänkt byta ut dem mot lite mer slimmade vita vägghängda framöver och då kommer dom att flyttas ner. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska satsa på bara, hade så klart vilja ha KEF även bak men dom har inga vettiga modeller så jag är lite inne på att skaffa XTZ spirit 2.

Snyggt o cleant, snyggt inbyggt i skåpet Din KEF:ar är så snygga

Tackar, jag älskar verkligen designen på högtalarna, så synd att KEF helt slutat med sina rundade kabinett, dom stack ju ut ur den stora mängden. Haha, ja skåpet är en egen historia, totalt kaos på insidan men tycker det är viktigare att det ser bra ut utanför och så stänger jag in det där det inte syns.

Postad 12 augusti 2019 - 00:05

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Älskar duken ! Kör samma !

Postad 05 september 2019 - 14:04

Hays
  • Hays
  • Beroende

• 1 016 inlägg
  • 0

Älskar duken ! Kör samma !

Den skapar verkligen helt andra förutsättningar för projektorn. 

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.