Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ölkyl!

55 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 21 juni 2013 - 15:09

rob88
  • rob88
  • Lärjunge

  • 453 inlägg
  • 1
Så här ser det ut hemma hos mig. Husky Carlsberg Kyl moddad med vattentålig LED belysning. Allt ihop i en av mina garderober i hallen. Perfa. :D

Postad bild

Postad bild

En sådan här är det:

Postad bild

Redigerat av rob88, 21 juni 2013 - 15:13.


#52

Postad 23 juni 2013 - 21:22

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Vart köper men en sådan??

#53

Postad 06 augusti 2013 - 17:19

Akke84
  • Akke84
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Snygg kyl Har en likadan fast cocacola. Vad har du för belysning i din. Skulle oxå vilja ha något. Så gärna lite fler bilder på de

#54

Postad 15 september 2013 - 20:08

Electrix
  • Electrix
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Fler glada nyheter, kylen landade idag här hemma. Och tillverkaren är ingen annan än HUSKY! Snacka om förvånad jag blev.
Kvalitetsprylar alltså. Husky står ju i de flesta barer och affärer år efter år :)

Bilder!!!!!!!

Får min imorgon!
Kul att det är kvalitetsgrejer!


Vet att det typ gått över två år sedan ni skrev dessa inlägg om Highcuben men kan ni kommentera vad ni tyckte/tycker om den? Funkade den bra och höll den drycken kall osv även efter 6/12 månader? Funderar på att köpa en men omdömen / recensioner är omöjliga att hitta för denna kylen!

Såg att någon nämnde att den fanns i helsvart på Tretti också men den verkar inte finnas kvar eller så är den dubbelt så dyr.. :/

Annars funderar jag för övrigt på Sandstrøm SWC32B11E (https://www.prisjakt...kt.php?p=989418) men även där är det rätt svårt med omdömen.

#55

Postad 15 september 2013 - 20:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Den funkade fint när man väl hittade rätt temperatur, var lätt att den isade igen på baksidan om man körde för kallt.
Men visst, den fungerade bra! Nu fick jag en ny kyl av svärfar. Så highcuben har flyttat vidare till en bekant som är nöjd också.

Men den du länkar till verkar ju nice? Är det fläkt i blir det jämnare temperatur vilket är trevligt.

#56

Postad 15 september 2013 - 20:49

Electrix
  • Electrix
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Den funkade fint när man väl hittade rätt temperatur, var lätt att den isade igen på baksidan om man körde för kallt.
Men visst, den fungerade bra! Nu fick jag en ny kyl av svärfar. Så highcuben har flyttat vidare till en bekant som är nöjd också.

Men den du länkar till verkar ju nice? Är det fläkt i blir det jämnare temperatur vilket är trevligt.


För kallt? Det lägsta som går är väl 5 grader? Låter ju inte riktigt bra då jag tänkte ha den tempen konstant isåfall, kanske inte är möjligt på såna här kylar inom dessa priser?

Ja den verkar riktigt sjysst också, hittade en sida nu som hade massa omdömen där vissa skriver att de tyckte den lät rätt mycket. Vet dock inte om det är fläkt (på insidan), informationen är extremt bristfällig.

Ångest att det inte finns en enda butik som har dessa så man kan kolla på dem innan..

Edit: Hur är det med belysning på Highcuben? Lyser den upp allt som är inuti även om alla hyllor är fyllda?

Redigerat av Electrix, 15 september 2013 - 21:00.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.