Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3857 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 januari 2021 - 19:55

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1 261 inlägg
  • 0

har sett tre avsnitt tror jag, riktigt bra.

Har sett de 5 som finns, gillar den men rekommenderar att man väntar med den eftersom den slutar abrubt och det kommer fler avsnitt men okänt när.

Postad 22 januari 2021 - 09:02

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Har sett de 5 som finns, gillar den men rekommenderar att man väntar med den eftersom den slutar abrubt och det kommer fler avsnitt men okänt när.

Resten av första säsongen är färdiginspelad, så förhoppningsvis behöver vi inte vänta alltför länge.

Postad 26 januari 2021 - 10:38

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 530 inlägg
  • 0

Har påbörjat Lupin - gentlemannatjuven. Några avsnitt in så lovar den gott. Omar Sy i huvudrollen är ju onekligen duktig.

Den var riktigt bra, men lite snopet med bara fem avsnitt. Hoppas resterande 5 kommer snart.

Postad 03 februari 2021 - 22:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 8 823 inlägg
  • 0

Plöjer igenom Vikings. Ett par säsonger för mycket känns det som men. Stridsscenerna brukar va ok koreograferade men 21 minuter in i avsnitt 19 säsong 4 är bland de mest idiotiska man sett ur flera aspekter. Slår kanske inte Star Treks slomo fight visserligen men rätt nära.

Postad 04 februari 2021 - 17:59

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0

Sett ”the dig” nu. Tycker den var bra. 7,5 är den värd i mitt tycke.

Postad 05 februari 2021 - 09:56

zubac
  • zubac
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0

Jag är ny användare på Netflix och fastnade för den otroligt bra serien "Lucifer"..fantastisk bra ..

Postad 06 februari 2021 - 00:49

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

• 829 inlägg
  • 0

Är verkligen alla filmer och serier i full HD för den som har standard-abonnemang? Jag tycker att många filmer ser ut att visas i DVD-kvalitet som bäst.

Postad 06 februari 2021 - 09:45

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 429 inlägg
  • 0

Är verkligen alla filmer och serier i full HD för den som har standard-abonnemang? Jag tycker att många filmer ser ut att visas i DVD-kvalitet som bäst.

Deras egna 4k filmer och serier ser ok ut på projjen här, men ”inköpta” ser påtagligt sämre ut, som streamas i 1080p med sämre bitrate, som tex ”sagan om ringen”, ser så mycket bättre ut på itunes än netflix. Dom spar väl in på bandbredden på sånt material som inte är deras? På projektorn kollar vi bara deras egna 4k material, kollar vi andra filmer som vi hyr, blir det genom itunes eller andra alternativa källor :P
Och ja, standard-abonnemang har lägre bitrate än det lite dyrare gällande netflix, då får man bara 1080p och lägre bitrate, tyvärr

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.