Har sett de 5 som finns, gillar den men rekommenderar att man väntar med den eftersom den slutar abrubt och det kommer fler avsnitt men okänt när.har sett tre avsnitt tror jag, riktigt bra.
Postad 21 januari 2021 - 19:55
Postad 22 januari 2021 - 09:02
Har sett de 5 som finns, gillar den men rekommenderar att man väntar med den eftersom den slutar abrubt och det kommer fler avsnitt men okänt när.
Resten av första säsongen är färdiginspelad, så förhoppningsvis behöver vi inte vänta alltför länge.
Postad 26 januari 2021 - 10:38
Har påbörjat Lupin - gentlemannatjuven. Några avsnitt in så lovar den gott. Omar Sy i huvudrollen är ju onekligen duktig.
Den var riktigt bra, men lite snopet med bara fem avsnitt. Hoppas resterande 5 kommer snart.
Postad 03 februari 2021 - 22:28
Plöjer igenom Vikings. Ett par säsonger för mycket känns det som men. Stridsscenerna brukar va ok koreograferade men 21 minuter in i avsnitt 19 säsong 4 är bland de mest idiotiska man sett ur flera aspekter. Slår kanske inte Star Treks slomo fight visserligen men rätt nära.
Postad 04 februari 2021 - 17:59
Sett ”the dig” nu. Tycker den var bra. 7,5 är den värd i mitt tycke.
Postad 05 februari 2021 - 09:56
Jag är ny användare på Netflix och fastnade för den otroligt bra serien "Lucifer"..fantastisk bra ..
Postad 06 februari 2021 - 00:49
Är verkligen alla filmer och serier i full HD för den som har standard-abonnemang? Jag tycker att många filmer ser ut att visas i DVD-kvalitet som bäst.
Postad 06 februari 2021 - 09:45
Är verkligen alla filmer och serier i full HD för den som har standard-abonnemang? Jag tycker att många filmer ser ut att visas i DVD-kvalitet som bäst.
Deras egna 4k filmer och serier ser ok ut på projjen här, men ”inköpta” ser påtagligt sämre ut, som streamas i 1080p med sämre bitrate, som tex ”sagan om ringen”, ser så mycket bättre ut på itunes än netflix. Dom spar väl in på bandbredden på sånt material som inte är deras? På projektorn kollar vi bara deras egna 4k material, kollar vi andra filmer som vi hyr, blir det genom itunes eller andra alternativa källor

Och ja, standard-abonnemang har lägre bitrate än det lite dyrare gällande netflix, då får man bara 1080p och lägre bitrate, tyvärr
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar