Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cyberpunk 2077

520 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Cyberpunk 2077 (PC) (PC-spel) 7 6,65 (19) 267:-
Cyberpunk 2077 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 5,91 (10) 471:-
Cyberpunk 2077 (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 5,37 (29) 199:-

#451

Postad 25 januari 2021 - 10:20

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Cyberpunk 2077 had the biggest game launch of all time based on digital revenue and digital units sold (10.2M)*
 
Det gäller att ha bra PR, som Hello Games hade sagt.


80% of digital sales were on PC, the report says.

Japp, lite svårt att sälja det digitalt till PS4/PS5 när det inte finns på PSN. ;)

#452

Postad 24 februari 2021 - 21:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
https://www.netonnet...FAaAjk7EALw_wcB

Rea på ps4 :D

Säkert på xbox också. Fungerar bra på pro och ps5.

#453

Postad 06 mars 2021 - 21:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

https://www.cyberpun...elopment-update

Jahopp väntar till andra delen av mars då.



#454

Postad 07 mars 2021 - 10:33

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Känns lite som jag glömt bort det här spelet...kanske blir peppad igen när nextgen patchen ska komma men får väl se.

#455

Postad 21 mars 2021 - 08:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Patch 1.2 är på g, innehåller några quality of life improvements som att man inte ska fastna med bilar lika lätt och att polisen inte teleporterar sig bakom en om man gör ett brott. Kritik mot det senare handlar om att det i grunden bara verkar vara som att polisen teleporteras längre ifrån spelaren.

Mitt största problem med spelet är dock livslängd. Jag har spelat igenom det och gjort allt som går att göra. Och startat på en till playthrough. Ligger på 100 timmar eller så och det finns inget mer att göra.

Det är inte ett kort spel på så sätt, men jag hade kunnat spendera ytterligare 500 timmar i världen som byggts upp. Spelet är helt enkelt för kort i förhållande till hur intressant det är (för min del).

#456

Postad 21 mars 2021 - 09:26

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Hypetrain derailed...  ;)



#457

Postad 23 mars 2021 - 16:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Hypetrain derailed... ;)

Beror på vem man frågar. För min del så kan jag inte minnas när jag senast spelade 100 timmar av ett spel och kände att det var för kort.

Iofs, första division kan nog ha varit den upplevelsen. Kanske :D

#458

Postad 23 mars 2021 - 16:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Beror på vem man frågar. För min del så kan jag inte minnas när jag senast spelade 100 timmar av ett spel och kände att det var för kort.

Iofs, första division kan nog ha varit den upplevelsen. Kanske :D

Skönt att höra att du fortfarande hypar Zartok! :D

 

Måste säga att jag själv såg fram emot spelet. Upplägget verkade grymt! Hade det inte varit för tidsbrist hade jag säkert köpte det och varit besviken på alla buggar. Jag hoppas de är patchade tills jag får tid att ägna mig ordentligt åt gejming igen.



#459

Postad 23 mars 2021 - 19:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ja, jag är fortsatt helt förälskad i det. Kände att slutet kom helt för tidigt och... ja, de flesta sluten kändes jobbiga för mig. Väldigt jobbiga. Men det visar också hur mycket jag brydde mig om min första V.

Shit. Det blir en tredje omgång efter att Horizon är klart.

Av alla spel jag hypeat till rymden så är det faktiskt Destiny som var den största besvikelsen för mig. Det är väl även det som gått bäst kanske? Nej, det var en otroligt stor besvikelse.

Jag är nog ensam om det här, men cyberpunk känner jag absolut inte är en besvikelse. Annat än att jag gjort ALLT efter 100 timmar. Ville ha så mycket mer.

Att jag spelade på en konstant kraschande pspro visar verkligen hur mycket jag känt för spelet 💕

#460

Postad 24 mars 2021 - 14:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Smaken är som baken.

 

Men detta är, iaf för mig, ett praktexempel på allt som är fel med spelindustrin idag.

Kunde ha blivit ett banbrytande spel (iaf med tanke på allt som utlovats), som gett AAA industrin en nytändning, men nu blev det inte riktigt så.

 

Jag har väldigt svårt att känna nån hype överhuvudtaget för spel nuförtiden.

Känner mig överlag rätt så utbränd på både AAA och Indie spel, då alls känns som samma skit, med snyggare förpackning, och större världar, utan vettigt innehåll att fylla dom med.



#461

Postad 31 mars 2021 - 15:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Idag kom patchen.

 

suck 60 gb ledigt och kan inte installera en sketen patch.

 

lyckades kämpa mig till 84 gb. Det räckte :P


Redigerat av oqvist, 31 mars 2021 - 16:17.


#462

Postad 31 mars 2021 - 17:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Patchen ska ha fixat flera buggar, men jag upplever nog faktiskt att många buggar introducerats istället.

Spelat idag och följande har hänt: en räddad karaktär åkte iväg i en bil, bilen försvann och karaktären hängde kvar i luften. Orörlig. Gick att gå igenom.

Tre kraschar.

Ett par gånger då fienden inte hackades eftersom mätaren stannade.

Odödliga fiender.

Kunde utföra "jack in" på alla apparater även fast jag bara hade fyra i tech ability.

Min bil fastnade på trottoaren. Omöjligt att få den därifrån.

Cooldownikonerna var väldigt felaktiga fram tills det att jag köpte cold blood (då löste sig dessa saker).

Det här skedde på en spelsession. Så det verkar finnas... några buggar kvar. Jag misstänker att jag inte har hittat riktigt alla heller 😂

#463

Postad 01 april 2021 - 09:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag tror att det här spelet, på playstation, var som stabilast vid npatch 1.05-1.06. Just nu, patch 1.2, så kraschar det rätt ofta. Lite tråkigt att det, som jag upplever det, har blivit mer instabilt :/

#464

Postad 01 april 2021 - 14:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

Lite tråkigt att det, som jag upplever det, har blivit mer instabilt :/

Den nya patchen kanske är ett aprilskämt? De skojar nog bara lite.



#465

Postad 01 april 2021 - 14:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Den nya patchen kanske är ett aprilskämt? De skojar nog bara lite.

Jag minns att Bethesda fått skit för att ha gjort patchar på gammal kod och därigenom sabbat senare patchars framsteg.

Luktar lite så just nu pga instabiliteten. Kraschade nu igen.

Edit: två kraschar till nu, en i timmen ungefär.

Det här är riktigt dåligt.

Well, om det är någon som funderar så spela inte det här med senaste patchen. Det har blivit riktigt dåligt... Vänta på patch 1.21.

Redigerat av Zartok, 02 april 2021 - 15:22.


#466

Postad 12 april 2021 - 21:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Cyberpunk är på rea på webhallen, 200 kr för konsolversionerna :D

#467

Postad 12 april 2021 - 21:52

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Cyberpunk är på rea på webhallen, 200 kr för konsolversionerna :D


Ska du inte ha xbox versionen också och dra igenom?

#468

Postad 13 april 2021 - 05:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Ska du inte ha xbox versionen också och dra igenom?

Jag har ingen xbox ännu 😭

Men lär köpa. Fable!

Redigerat av Zartok, 13 april 2021 - 05:39.


#469

Postad 13 april 2021 - 14:12

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Cyberpunk är på rea på webhallen, 200 kr för konsolversionerna :D

Blir lite sugen men antar man inte får mer tid att spela för att man köper det? :D



#470

Postad 13 april 2021 - 15:30

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Blir lite sugen men antar man inte får mer tid att spela för att man köper det? :D


Köper du dyrt får du mer tid då du känner pressen få valuta för pengarna.

#471

Postad 13 april 2021 - 19:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Blir lite sugen men antar man inte får mer tid att spela för att man köper det? :D

Nej, tid förlorar du snarare på att köpa ett spel tyvärr 😅

#472

Postad 14 april 2021 - 13:04

Samplehead
  • Samplehead
  • Forumräv

  • 577 inlägg
  • 0

Cyberpunk är på rea på webhallen, 200 kr för konsolversionerna :D

 

Hittar den bara för 300 kr (299:-) Var det någonting som endast gällde den dagen?



#473

Postad 15 april 2021 - 05:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Hittar den bara för 300 kr (299:-) Var det någonting som endast gällde den dagen?

Webhallen vill jag minnas. Idag är mediamarkt billigast på 250.

#474

Postad 10 maj 2021 - 12:21

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Börjat klämma på detta nu. Flyter som smör i 1080p iaf. Kan inte plocka upp en del collectibles men det är en känd bug som aldrig kommer fixas vad jag förstått.



#475

Postad 20 augusti 2021 - 20:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Ny 33 gigs 1.3 patch ute nu. Passade på att dra igång nu. Fortfarande inte buggfritt en del loot kommer jag inte åt vet inte om det finns någon specialfix för att komma åt krånglig loot? Rätt stressande första rummena var sönderströsslade med loot hoppas det blir mindre annars spenderar man 10 minuter med att samla loot och 2 minuter på att slåss.



#476

Postad 22 augusti 2021 - 19:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Fullt spelbart.. Haft någon krasch men då alt-tabbade jag så får skylla mig själv :)

Får lite the Darkness känsla blandat med Division så här långt precis kommit till act 2. The division är inte min grej alls ännu mer hjärndött än assassins creed Valhalla men storyn hjälper till att få det intressant och perspektivet är intressantare. Får se om de finns några vettiga sidouppdrag egentligen bara gjort main story så här långt.

Vet inte om det ens går att smyga något särskilt kanske för sidouppdragen. huvuduppdragen verkar va fullt ös medvetslös iaf så här långt. Går bra smyga på den första men sen märker alla inom 100 meter när han däckar så då är det kört med smygandet...



#477

Postad 28 augusti 2021 - 18:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Finner inga större fel med det. Lirar det som ett linjärt fps så är det ett grymt flyt med uppdragen iaf. Sen så får jag ingen direkt upptäckarlust av night city även om det är snyggt men det finns ju en massa uppdrag att göra och transportsträckorna är aldrig långa.

 

Dock så var det skönt att få komma ut på vischan och andas frisk luft. Får mig att fundera om jag vill tillbaks till stadsrytmen :P

Kvaliten på dialogen och röstskådespeleriet är 11/10 och fortfarande intresserad av historien..

Ray tracing är fortfarande inte värt det. Har kunnat köra rt på medium med DLSS i 4K och det är absolut spelbart. Kör nu utan och det är marginell skillnad men flyter bättre och kan köra exakt allt på max nu istället. Bästa försöket till implementation av RT jag sett hittills dock.



#478

Postad 28 augusti 2021 - 19:26

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Det var lite annorlunda vid release dock. ;) 

 

Fick ingen krasch på PC, men alla standardbuggarna fanns där, t ex att man står upp utan byxor när bilen kör i tunnlar, karaktärer som går genom bilar, helt galen bilfysik ibland, hjärndöd AI osv.

 

Var ett tag sen jag spelade igenom det. Tänkte köra en andra gång när alla buggar är fixade.

 

Körde 3440x1440 ultra med DLSS quality och det flöt på fint, utan RT såklart (5900x och 2080).


Redigerat av Ageve, 28 augusti 2021 - 19:27.


#479

Postad 28 augusti 2021 - 21:44

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Det var lite annorlunda vid release dock. ;)

 

Fick ingen krasch på PC, men alla standardbuggarna fanns där, t ex att man står upp utan byxor när bilen kör i tunnlar, karaktärer som går genom bilar, helt galen bilfysik ibland, hjärndöd AI osv.

 

Var ett tag sen jag spelade igenom det. Tänkte köra en andra gång när alla buggar är fixade.

 

Körde 3440x1440 ultra med DLSS quality och det flöt på fint, utan RT såklart (5900x och 2080).

Ja därav man väntat så pass. Inte helt buggfritt men det är egentligen bara att det är en del loot jag inte kommer åt och någon sällsynt glitch var 5:e timme eller något. Än så länge har jag inte drabbats av någon legendary loot jag inte kommer åt dock så det är ett i-landsproblem :)

 

Sen verkar folk ha sönderhypat sig gällande liret också så är väl det också känns det som.



#480

Postad 28 augusti 2021 - 22:14

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Jag spelade det precis vid release och då var det bokstavligen talat trasigt. Var ett uppdrag i början som jag misslyckades med gång på gång då jag inte lärt mig hur vapensystemet fungerade, men vid varje fail så kraschade spelet... Glitcharna var helt oförutsägbara och det var praktiskt taget en enda stor självparodi.

 

Blev klar med det i mars (tror jag) efter en del uppehåll och i min bok är det ett muskelbygge som saknar känsla. Man har gått all-in för att göra en storslagen miljö där praktiskt taget inget man gör vid sidan av huvuduppdragen har någon egentlig påverkan alls. Håller man sig då bara till huvuduppdragen, ja då blir det ett väldigt kort spel. All potential finns men det nyttjas inte alls. Känns direkt bortkastat om man frågar mig. För att hålla sig till andra open world-spel i närtid så hade RDR2 en mycket bättre balans och kändes betydligt mer tillfredsställande att utvecklas i, just eftersom det gagnade en själv.



#481

Postad 29 augusti 2021 - 11:48

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Ja det är uppdragsbaserat och inte open world som jag ser det. För mig så är det mer av ett storydrivet linjärt fps. Speltiden har jag inga problem med.. 28h och jag är vad det verkar halvvägs igenom act 2. Har gjort en handfull sidouppdrag men jag vet inte alla lir behöver inte va 200h+

Läste Svantes sågning kändes som han sågade Assassins Creed Valhalla. Bortsett buggarna och stulen spelkod så tycker jag är ett bättre exempel på allt som är fel med dagens trippelA lir. Speciellt då de ju har gjort så många lir innan men lyckas sabba det mesta som är bra för hjärndöd grind och repetitiva redundanta uppdrag för att utöka speltiden för att försöka lura kvar spelare. RDR 2 med sitt extremt långsamma tempo sniffar där också RDR hade en bättre balans  men de kommer undan med det pga kvaliten :)



#482

Postad 02 september 2021 - 20:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Blev just cyberpunked... Queen of the highway kan inte snacka med panam. Kan inte välja några vapen kan inte använda fast travel. Hälsosprutar kan jag använda med 30 sek delay. Får ladda en gammal save eller vänta på 1.4.



#483

Postad 02 september 2021 - 20:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Löste sig. Behöver stå på andra sidan bardisken tydligen.



#484

Postad 05 september 2021 - 20:47

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Skaffade detta på rea nyligen. Kör på ps5an.

Kört 3h. Tycker det flyter bra,ser bra ut och jag har bara sett enstaka buggar. Det är möjligt lite öde.

Däremot verkar det vara tråkigt gameplay. Videorecording sekvensen fick mig att somna. Hoppas det är lite av sånt. Sänkte svårighetsgraden till easy för att orka plöja igenom det. Men drygt 3 h på tre veckor säger lite..

#485

Postad 05 september 2021 - 22:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Gameplay är utmärkt på hard. Inte blivit op ännu 50h in och går utmärkt att variera sig.

Gillar bd delen men detektivarbetet är kanske 1 %

Grafiken är stundtals absurt bra. Vinner vm i mest trovärdiga karaktärer allt som oftast.

Night city är inte så kul cruisa runt i men du kan snabbresa överallt. Sen alla shards med miljoners rader text men lite som känns relevant för uppdragen. Men det skulle ta 30h bara att dra igenom alla.

#486

Postad 08 september 2021 - 12:33

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Ser fram emot när Cyberpunk fått allt innehåll som utlovats, så man kan spela slutprodukten. Klockat in på över 100+ timmar efter att ha gjort alla sidequests och fått samtliga slut, dock kan man dra bort ett dussintals timmar pga att jag haft på spelet när jag gått och lagt mig. Men väl investerade riksdaler, vill bara att DLCs ska droppa snart så man kan hoppa in igen.



#487

Postad 08 september 2021 - 13:51

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Ja liret är större än man trott. Kämpar som ett djur med att rensa sidouppdragen så jag kan köra klart huvudstoryn så man kan få välja bland alla slut Jag orkar sällan dra igenom lir flera gånger så försöker göra allt första gången.

 

dlcerna är ju bara smågrejer men ska ju komma ett par expansioner också. Men de lär ju dröja ett tag



#488

Postad 15 september 2021 - 16:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Så första genomspelningen avklarad. Klockade in på 78h  men man kanske skulle kört mer speedrun för att få rätt rytm på berättelsen men eftertexterna hade ju blivit olidliga om man inte bryr sig om alla sidokaraktärer. Lyckades någon scrolla igenom hela? Verkar va drygt 5000 pers involverade.

 

New game läget var rätt så drygt. Trodde man skulle få behålla all loot och erfarenhet man byggde upp under de sista 3 timmarna  Men icke. Var onödigt stressad över att inte få loota bossen som tog Johnnys liv och annat då V tappade förmågan att hoppa. Mer störande är väl att de har en tarot card där inne så ska du slutföra den questen måste du ta alla andra innan du gör huvuduppdraget för du kommer inte in i arasaka tower utan att göra uppdraget?



#489

Postad 10 december 2021 - 09:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ett år efter releasen. Nu lär folk flippa, men enligt mig var Cyberpunk 2077 årets spel 😍😂

#490

Postad 10 december 2021 - 09:31

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

  • 466 inlägg
  • 0
Jag håller med, lagt ner många timmar på det. Riktigt bra lir, skäms inte för din åsikt bara för att den är lika dålig som min! :D

#491

Postad 10 december 2021 - 10:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Blekt spelår så skulle inte sätta emot.

#492

Postad 10 december 2021 - 11:37

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 1
Säger väl en hel del om hur tragisk spelmarknaden är.

#493

Postad 10 december 2021 - 15:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Säger väl en hel del om hur tragisk spelmarknaden är.

 

Det tragiska är väl snarare att det släpps för mycket bra för att hinna spela? Nåja, jag spelade iaf årets spel på TGA  :D



#494

Postad 10 december 2021 - 16:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Det enda jag egentligen hör om alla AAA-spel är hur dåliga och ofärdiga dom är. Senast nu om BF och nåt cod, men även andra. Och cyberpunk var ju inte heller i särskilt bra skick när det släpptes, även om jag själv har haft kul med det.

Nä, kraschen behöver komma snart :)

#495

Postad 10 december 2021 - 17:16

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0
Senaste spelet jag hade riktigt j*vla kul med, var Doom Eternal, efter det har jag inte riktigt fastnat för nånting. Är inget kommande som jag är sugen på heller, varken indie, AA eller AAA. Tror jag behöver ta en paus från moderna spel.

#496

Postad 10 december 2021 - 17:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Det enda jag egentligen hör om alla AAA-spel är hur dåliga och ofärdiga dom är. Senast nu om BF och nåt cod, men även andra. Och cyberpunk var ju inte heller i särskilt bra skick när det släpptes, även om jag själv har haft kul med det.

 

Att folk klagar på ofärdiga och dåliga spel när de köper för fullpris vid lanseringen istället för att vänta ett par dagar på recensioner har jag svårt att sympatisera med. Stackars I-landspersoner, ett spel funkar inte riktigt som de vill när det finns hundratals andra att välja på. BF och CoD liksom, har du under ditt liv varit med om någon av dessa iterationer där folk inte klagar?

 

Kollar man Polygons topp 50 bara i år så är det inte många där som man hört varit buggiga vid release. Går alltid att hitta undantag om man letar förstås.


Redigerat av Zoiler, 10 december 2021 - 17:57.


#497

Postad 11 december 2021 - 12:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Nu är ju spelen buggiga även två dagar efter release. Men firsthetsen har väl existerat så länge jag kan minnas. Folk förbokat digitala lir där brist på spelkoder knappast kan existera så att lir släpps som early access är något vi skälva skapatså håller ändå med det är gemene man first hets med. Ett halvår är i regel lämplig tid att vänta på hyfsat smidig upplevelse.

#498

Postad 11 december 2021 - 12:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Spelen sjunker snabbt i pris också, så värt att vänta 3-4 månader.

Open World spel ska man helst undvika från dag 1 iaf.

 

Lär inte köpa många spel i framtiden, om man kan spela dom på Game Pass m.m.

Väldigt få moderna spel, jag vill spela om.



#499

Postad 11 december 2021 - 14:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Nu är ju spelen buggiga även två dagar efter release.

Jag menar att om man väntar ett par dagar (eller så länge som behövs för att informera sig) så kan man läsa intryck och recensioner och då vet man om man ska köpa eller inte. Köper man dag ett har man ingen aning.

 

Halvår kan räcka men tja, ju längre man väntar desto bättre. Knappt nån idé att köpa spel dag 1 längre när man ändå oftast får den sämsta upplevelsen och Epic och GP ger bort dem gratis i slutändan. När Serious Sam 4 släpptes fick det inte så bra betyg så jag tänkte det kanske har blivit lite bättre och gratis när det släpps på GP om några månader och nu är det på GP -_-

 

FF7 var säkert bra på PS4. Ännu bättre på PS5 + DLC. Och nu är det på PC. Om något år är det väl gratis.



#500

Postad 09 februari 2022 - 23:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Startade just fjärde varvet. En corpo sneak-hack sniper.

Well... Det senaste spelet jag spelade igenom fyra gånger var Shenmue. Och i samma veva Sonic Adventure (båda spelen till Dreamcast).

Jag älskar Cyberpunk helt för mycket. Kunde inte ens vänta till nästa uppdatering (ps5 komp).



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.