Kommer verkligen inte på vad den heter
Postad 23 February 2013 - 20:17
Kommer verkligen inte på vad den heter
Postad 23 February 2013 - 20:19
Vet tyvärr inte vad den heter!
Postad 23 February 2013 - 20:22
Redigerat av k.rydberg, 23 February 2013 - 20:22.
Postad 23 February 2013 - 20:27
Postad 23 February 2013 - 20:45
Fast det kanske beror på ölen
Postad 23 February 2013 - 21:03
Du bevisligen eftersom du tar dig tid att skriva härVem orkar ens bry sig om spektaklet....
G
Postad 23 February 2013 - 21:55
What? Är det något bidrag som sticker ut från det här årets ganska så medelmåttiga melodifestival så är det ju Ralf och hans låt.Ralf låten var rätt intetsägande måste jag säga. Ingen låt man minns i morgon .
Ganska många tydligen med tanke på miljonpubliken som kollar varje lördag. Men smaken är som baken och haters gonna hate.Vem orkar ens bry sig om spektaklet....
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 23 February 2013 - 21:57.
Postad 23 February 2013 - 22:23
/G
Postad 23 February 2013 - 22:31
Postad 24 February 2013 - 01:15
Ralf vinner hela skiten ska ni se.
Man får hoppas på det. Har iofs bara sett denna deltävlingen..
Postad 24 February 2013 - 03:00
Ralf låten var rätt intetsägande måste jag säga. Ingen låt man minns i morgon .
Fast det kanske beror på ölen
Håller helt med. Han kan ju inte sjunga för fem öre. Bara skriker. Det är ju inte ens growl, bara rent skrik.
Jag fick i alla fall rysningar när Army of Lover spelade... men alla rysningar är inte bra Jimmykanin.
/G
Jag också !!
Det blir nog fan inte mer gay än så !!
Inte en chans.
Det blir Munther. Finns så mycket småflickor där ute som sitter och röstar för mamma och pappas pengar...
Jag håller med tidigare talare om SD Finer.
Vilken JÄVLA pipa hon har.
Förmodligen Sveriges just nu tekniskt bästa pipa...
Sen ser hon ju ut som ett sumo, men hon har glimten i ögat.
Postad 24 February 2013 - 13:55
Claud. Ska jag skryta så har jag en kompis här i soffan som är bra kompis med låtskrivaren David wilhelmsson som skrev låten till Ralf . Gillar inte låten förde och han slår mig här
Sant. Själv fick jag mest kräkreflexer när jag såg Army of Lovers och deras sliskiga framträdande.Jag fick i alla fall rysningar när Army of Lover spelade... men alla rysningar är inte bra Jimmykanin.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 24 February 2013 - 13:56.
Postad 24 February 2013 - 14:28
Nej, låten är inte tillräckligt bra.
Postad 24 February 2013 - 14:44
Sen när har det spelat roll? Ni minns väl Lordi, som var sämst i kubik upphöjt i en miljard? Nej, vinner gör den som tilltalar störst del av den röstande massan och i det här fallet är det väl som vanligt fjortisar som misshandlar sina mobiler och sina räkningar för att deras idol ska vinna - i det här fallet Ulrik Munther eller Yohio. Där har ni min profetiaNej, låten är inte tillräckligt bra.
Postad 24 February 2013 - 15:03
Sen när har det spelat roll? Ni minns väl Lordi, som var sämst i kubik upphöjt i en miljard? Nej, vinner gör den som tilltalar störst del av den röstande massan och i det här fallet är det väl som vanligt fjortisar som misshandlar sina mobiler och sina räkningar för att deras idol ska vinna - i det här fallet Ulrik Munther eller Yohio. Där har ni min profetia
Ja men han vann mest för att den sticker utm inte för att låten var något utöver det vanliga.
Ett bättre exempel på det är de ryska tanterna som kom 2a eller vad det var förra gången.
Redigerat av Auxvoice, 24 February 2013 - 15:06.
Postad 24 February 2013 - 18:38
Ja, men de kom ju tvåa i ESC, så det argumentet höll ju inte? :SJa men han vann mest för att den sticker utm inte för att låten var något utöver det vanliga.
Ett bättre exempel på det är de ryska tanterna som kom 2a eller vad det var förra gången.
Fast om du kollar historiken lite; hur ofta vinner flickidoler?Sen när har det spelat roll? Ni minns väl Lordi, som var sämst i kubik upphöjt i en miljard? Nej, vinner gör den som tilltalar störst del av den röstande massan och i det här fallet är det väl som vanligt fjortisar som misshandlar sina mobiler och sina räkningar för att deras idol ska vinna - i det här fallet Ulrik Munther eller Yohio. Där har ni min profetia
/G
Postad 24 February 2013 - 19:55
Ja, men de kom ju tvåa i ESC, så det argumentet höll ju inte? :S
/G
Jo men det är ju det jag menar, de ryska tanterna kom 2a pga av att det var gamla och """""""" Söta """"""" och därmed spelar inte sången någon större roll.
Redigerat av Auxvoice, 24 February 2013 - 19:55.
Postad 24 February 2013 - 23:30
Sant, men de brukar få väldigt mycket röster.Fast om du kollar historiken lite; hur ofta vinner flickidoler?
/G
Postad 25 February 2013 - 12:06
Postad 28 February 2013 - 03:20
Du bevisligen eftersom du tar dig tid att skriva här
Föga troligt, men uppenbarligen gör du och ca 6 till det som skriver i tråden
G
Postad 28 February 2013 - 09:55
Föga troligt, men uppenbarligen gör du och ca 6 till det som skriver i tråden
G
ska jag va ärlig så avskyr jag alla dessa familjeprogram och ser egentligen aldrig på sånt,, men vi skulle ut den kvällen och jag höll i förfesten och det var ett par andra som ville se.
tycker själv att allt sånt är j-vligt värdelöst
Postad 09 March 2013 - 20:39
- Väldigt lite bas dvs mycket skärande diskantljud
- Använder Canal Digital
Såg Eurovision Song Contest Belgrad 2008 i min dedikerade hembio, bild och ljud var då det bästa jag hört inklusive HD ljud via Blu-Ray.
Ljudets kvalite måste upp ett par snäpp till kommande ESC!
Postad 09 March 2013 - 22:06
Kan dock tycka lite synd om Yohio, känns som att Yohios chans var nu.
Postad 09 March 2013 - 22:07
Postad 09 March 2013 - 22:14
Sen kan man fråga om utlandsrösterna ska vara så avgörande som dom är, jag tycker kanske att 50%50 är för mycket, svenska rösterna borde vara värd 60 mot 40.
Postad 10 March 2013 - 15:46
Beträffande låtmaterialet blev jag snarast positivt överraskad. Jag har inte följt deltävlingarna (eller sett hela spektaklet på flera år heller för den delen), men jag tycker att kvalitén över lag var betydligt bättre än vad jag förknippar med den här "tävlingen".
Postad 11 March 2013 - 09:41
Rövfuskregler. Yohio röstades fram som etta av folket så han borde ha vunnit såklart
Nja euro jurygrupperna är mycket viktiga. Förra gången vi röstade fram en vinnare så gick det åt skogen. Robin kommer säkert bli topp 10 iaf. Det tror jag inte Yohio skulle bli
Postad 11 March 2013 - 15:53
Sätter en tunna skit på att fler personer röstade på Robin. Frågan är om det är rättvist att man ska kunna rösta flera gånger från samma telefon?
Att en massa fjortisar röstade sig urfattiga på Yohio betyder inte att han borde ha vunnit! (om det nu var så)
Redigerat av Unregisteredb42c7e80, 11 March 2013 - 15:54.
Postad 14 March 2013 - 07:45
de senaste två åren röstade vi fram loreen och saade. etta och trea är väl inte illa?Nja euro jurygrupperna är mycket viktiga. Förra gången vi röstade fram en vinnare så gick det åt skogen. Robin kommer säkert bli topp 10 iaf. Det tror jag inte Yohio skulle bli
Postad 15 March 2013 - 13:57
Jag är allmänt allergisk mot alla dessa gruppdansande töntnummer. Fanns ett par såna även i årets Melodifestival, eller förlåt, Mellon heter det ju (örrk). Tycker faktiskt Malmberg och gänget framstår som högst seriösa i jämförelse. Nej, lägg ner gullpluttandet och koncentrera det hela på musiken istället. Inte minst Saade är ju faktiskt en duktig artist egentligen.
Redigerat av laddie15, 15 March 2013 - 14:17.
Postad 15 March 2013 - 21:18
de senaste två åren röstade vi fram loreen och saade. etta och trea är väl inte illa?
Ja och de fick också topplacering av europa-juryn.
Postad 19 May 2013 - 12:11
Postad 19 May 2013 - 16:06
Postad 19 May 2013 - 19:10
På tal om vinna, rumäniens operakille, han var väl härlig?
Postad 19 May 2013 - 23:17
Dåligt ljud var det också. Hade hoppats på 5.1
Ehrm... det var 5.1.
Det var inget större fel på ljudet heller för den delen, snarare ovanligt bra. Idol osv brukar låta apa i jämförelse.
Rövfuskregler. Yohio röstades fram som etta av folket så han borde ha vunnit såklart
I en intevju sade han (?) att europa inte förstår. Vad finns där egentligen att förstå, mer än att han klär ut sig till manga-clown och sjunger en halvkass låt?
Postad 20 May 2013 - 00:05
Dåligt ljud var det också. Hade hoppats på 5.1
Det var 5.1 på min tv iaf. Jäkligt bra ljud tom.
Norge hade bäst låt tyckte jag. Lät precis som en Depeche Mode låt.
Danmark vann dock välförtjänt. Trallvänligt och fastnade i skallen direkt.
Bäst var dock SVT. Bästa ESC produktionen på evigheter.
Redigerat av Unregistereddc471864, 20 May 2013 - 00:08.
Postad 20 May 2013 - 06:20
Produktionen var bra förutom numret där Petra sjöng Sverigekabaret. Det var pinsamt och ångestskapande.
Postad 20 May 2013 - 14:58
Postad 20 May 2013 - 19:26
Himla sympatiskt av statsministern att ställa upp. Träffande men kärleksfull satir.
Skulle knappast tänka mig Vladimir Putin göra detsamma.
Själv blev jag lite förtjust i Frankrikes bidrag. Eller Ungerns fina lilla sång.
Postad 08 March 2016 - 09:49
Vad tror ni om årets final, Frans låt riskerar tydligen att diskas. Själv har jag nu lyssnat på Matt Simons Catch & release och Frans If I were sorry, visst är låtarna lika men jag skulle snarare placera dom i samma genre snarare än ett plagiat.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 filmer
60 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?