Mja, skulle nog vänta på Sonys nästa headset som de garanterat har i görningen. Fast tja, är ett par år bort.
Sony PlayStation VR (VR-glasögon) | 9 | (24) | 1 499:- | |
Sony PlayStation VR - Worlds Bundle (inkl. Kamera) (VR-glasögon) | 9 | (19) | Inga priser | |
Sony PlayStation VR (inkl. Kamera & Move) (VR-glasögon) | 9 | (0) | Inga priser |
Postad 31 augusti 2019 - 22:35
Kul att de inte tvingar på en nerfat rörelseschema för att få gamers med VR sjuka att bli mindre illamående. Den målgruppen ska kanske inte köpa VR men de dominerar totalt speldesignen för VR i nuläget.
Postad 11 september 2020 - 18:54
Ett rykte att då PS5 ska komma med Wifi6 (som har 3ggr throughput samt möjlighet att sända/ta emot på flera kanaler) så kan nya PS VR bli trådlöst. De targetar också 1440p per öga.
Postad 11 september 2020 - 20:15
Ett rykte att då PS5 ska komma med Wifi6 (som har 3ggr throughput samt möjlighet att sända/ta emot på flera kanaler) så kan nya PS VR bli trådlöst. De targetar också 1440p per öga.
Lägger inte det på en jäkla massa latens? Låter orealistiskt tycker jag
Postad 11 september 2020 - 20:50
Viss latens blir det men är man inte kräsen med input lag så lär det fungera rätt så bra. Kan du lira konsolspel på slö tv så fungerar det nog väl så bra
Postad 14 september 2020 - 09:26
Viss latens blir det men är man inte kräsen med input lag så lär det fungera rätt så bra. Kan du lira konsolspel på slö tv så fungerar det nog väl så bra
Ingen fena på VR men öker inte risken för illamående med latensen?
Postad 14 september 2020 - 10:37
Postad 23 februari 2021 - 16:08
Mja, skulle nog vänta på Sonys nästa headset som de garanterat har i görningen. Fast tja, är ett par år bort.
https://blog.playsta...on/#sf243317607
Postad 24 februari 2021 - 19:15
Skoj! Intressant med kontrollerna men på ett sätt vore det intressant om de kunde skippa rörelsekontroller. Typ anse att alla får åksjuka så bättre sitta med gamepad istället så alla trippelA lir enklare kan portas till VR. Så får pc driva roomscale.
Postad 10 april 2022 - 14:50
Nån som vet om det går att tuna så man kan spela Five Night At Freddys-paketet (1-2-3) eller om allting helt enkelt bara är så wonky att ibland når man inte knapparna osv. Jag spelar med move-kontrollerna. (eller inte jag då men min dotter).
Postad 10 april 2022 - 14:57
rörelsekontrollerna hamnar utanför kamerans synfält och du tappar tracking?
Postad 10 april 2022 - 17:34
rörelsekontrollerna hamnar utanför kamerans synfält och du tappar tracking?
Det kan vara det ja. Flytta kameran längre bak? Det är dåligast i just detta spel.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar