Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HIFI-Kabelutmaning, 5.000 - 30.000 kr gäller alla hifi-kablar!

1806 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 oktober 2019 - 11:26

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 2 595 inlägg
  • 2

Är nog tyvärr inte volum, reviewer stämmer bra med alla andras betyg.
Jag litar på Tee-Jay.

Det är klart det är volymskillnad. Hör du inte det så ska du nog inte uttala dig om detta alls. Att avgöra någon annan skillnad via youtube är ju som sagt ganska ogörligt.

Lita du på vem du vill, själv litar jag på vetenskapen. Den säger att både du och "Tee-Jay" har fel.

Postad 04 oktober 2019 - 11:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Destiny

• 17 796 inlägg
  • 2

Ehm... eftersom det verkar bli en fortsatt diskussion så kanske det skulle kunna skapas ännu en sån diskussionstråd innan min fina tråd blir avstängd (det har iaf blivit så i tidigare kabeltrådar, och det vill vi ju inte) =)

Postad 04 oktober 2019 - 11:46

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 10 114 inlägg
  • 1

Jag litar på Tee-Jay.

Jag litar på jultomten. Han levererar varje år. ;) 

Redigerat av Ageve, 04 oktober 2019 - 11:47.

Postad 04 oktober 2019 - 11:46

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 2 595 inlägg
  • 0

Eller fortsätter vi i en av de tidigare trådarna. Jag vet att det finns minst en som jag varit delaktig i och postat rätt djupgående resonemang till varför det är vetenskapligt osannolikt att någon människa kan höra skillnad.

Kan inte hitta den tyvärr. Sökningen på forumet verkar inte fungera på äldre trådar/inlägg

Postad 04 oktober 2019 - 12:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Destiny

• 17 796 inlägg
  • 0

Ja, jag tänker att det kanske blir mer lämpligt med tanke på att den här tråden främst skulle handla om testet och inte så mycket kring diskussioner (vilket det såklart ändå blivit). 

Jag tycker att det hade varit kul om någon annan tar och gör ett test. Om det inte finns några kostnader för den personen så skulle testet heller inte behöva bli en vadslagning som mitt test blev tänker jag. Oavsett vad så kommer jag med spänning att följa den eventuella tråden. Även om jag valde att inte skriva mer här utan markera vad som är ok och inte så följer jag såklart alla diskussioner, och kan även diskutera kablar i andra trådar och sammanhang.

Postad 07 oktober 2019 - 09:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 21 803 inlägg
  • 0

Sökningen på forumet verkar inte fungera på äldre trådar/inlägg

Oavsett ålder på inläggen så funkar det alltid mkt bättre att använda Google än forumets egna sök-skräp.

Postad 07 oktober 2019 - 15:43

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Mästare

• 3 769 inlägg
  • 3

Är det så enkelt somm här så borde det vara null problem.

Jag har samma kabel.

Du kan väl starta en ny kabeltråd, typ "Den stora kabeltråden" och lägga in denna video från start, så har vi nåt att utgå från

Redigerat av Buddypresley, 07 oktober 2019 - 15:45.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.