Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Två-kanal av Davidian100

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 augusti 2017 - 20:59

Davidian100
  • Davidian100
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0
Kommentarer till Två-kanal av Davidian100

Postad 28 augusti 2017 - 20:59

JoJoJohan
  • JoJoJohan
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Ser riktigt fint ut! Grattis dina nya prylar, må du få många fina lyssningstimmar!

Postad 28 augusti 2017 - 21:14

Lakritsen
  • Lakritsen
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Bara att gratulera! Riktigt riktigt fina prylar att titta på. Låter det lika bra som det ser ut, vilket jag tror att det gör, så har du många timmar av njutelse att se fram emot. :) Stark 10p. Full pott!

Postad 28 augusti 2017 - 21:23

Davidian100
  • Davidian100
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Bara att gratulera! Riktigt riktigt fina prylar att titta på. Låter det lika bra som det ser ut, vilket jag tror att det gör, så har du många timmar av njutelse att se fram emot. :) Stark 10p. Full pott!

Tack. Är just nu helt lyrisk, ska låta den initiala chocken lägga sig och plocka upp hakan från golvet, blev helt slagen över hur bra det låter

Ser riktigt fint ut! Grattis dina nya prylar, må du få många fina lyssningstimmar!

Många Tack, helt galet hur många timmar man kan klämma ihop på en dag om man vill 😉

Postad 15 september 2017 - 19:36

Blåtand
  • Blåtand
  • Mästare

• 3 078 inlägg
  • 0
Trevlig anläggning, Mcintosh MB50 är det inte utan att man är lite intresserad av.
Hur är den rent handhavandemässigt?

Postad 15 september 2017 - 21:20

Davidian100
  • Davidian100
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Trevlig anläggning, Mcintosh MB50 är det inte utan att man är lite intresserad av.
Hur är den rent handhavandemässigt?

Tack!!
Jag tycker att när den väl är uppkopplad så är Play-Fi appen grymt enkel att jobba med.
Spotify connect är oxå grymt smidigt.
Så skönt att styra sin lagrade musik via telefonen, men jag lyssnar mer och mer på cd och vinyl

Postad 15 februari 2021 - 07:01

Ahla77
  • Ahla77
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej,
Grymt! Ser att det är över 3 år sedan du köpte din mb50 nu, har själv börjat kolla lite på en sådan. Tänkte höra om du fortfarande är nöjd med den och om den funkar bra ?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.