Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Biorum - Project Alice av Christian

13 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 december 2017 - 07:11

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0
Kommentarer till Biorum - Project Alice av Christian

Postad 19 december 2017 - 07:11

Hellpe
  • Hellpe
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Ska bli kul att följa. Peter

Postad 19 december 2017 - 14:12

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0

Ska bli kul att följa. Peter

Kul att du tycker det!

Kommer den första tiden vara ganska provisoriskt med billig "tillsvidare utrustning" bara för att ha något så länge, men kika gärna in då och då för successivt kommer saker och ting förändras.

Postad 19 december 2017 - 14:53

farna
  • farna
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Spännande! Lycka till!

Postad 19 december 2017 - 15:16

TLA
  • TLA
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Bra förutsättningar, kör hårt!

Postad 20 december 2017 - 17:14

GRÄVMASKIN
  • GRÄVMASKIN
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Ser ut att kunna bli väldigt bra.

Postad 22 december 2017 - 22:25

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0

Spännande! Lycka till!

Tack!

Bra förutsättningar, kör hårt!

Tack! Vilket härligt biorum du har själv, riktigt härlig stil.

Ser ut att kunna bli väldigt bra.

Tack! Vi får hoppas det men tror det kan bli riktigt bra med enkla medel.

Postad 02 januari 2018 - 08:56

Hellpe
  • Hellpe
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Med svart tak så kommer du inte änns se handen framför dig.... perfekt för bio och projen. Kul och se färdigt!

Postad 02 januari 2018 - 10:38

Schonning
  • Schonning
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Härligt bygge, påminner i storlek och stil om mitt eget. Kommer följa dig!

Postad 11 januari 2018 - 21:22

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0

Med svart tak så kommer du inte änns se handen framför dig.... perfekt för bio och projen. Kul och se färdigt!

Jag har redan märkt en vansinnig skillnad med bara väggarna mattsvarta. Ska bli intressant att se hur det blir när taket blir det med.:)

Härligt bygge, påminner i storlek och stil om mitt eget. Kommer följa dig!

Detsamma!
Du är så välkommen att följa så. :)

Postad 13 januari 2018 - 08:59

Thomas_S
  • Thomas_S
  • Swiftly AB

• 74 inlägg
  • 0
Kul med fler byggtrådar, kommer följas! Verkligen intressant tapetval i ett biorum av förra ägaren :-) Utifrån de fina bilderna på din kompakta och välplanerade lägenhetsbio så kommer detta blir grymt!

Postad 13 januari 2018 - 20:44

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0

Kul med fler byggtrådar, kommer följas! Verkligen intressant tapetval i ett biorum av förra ägaren :-) Utifrån de fina bilderna på din kompakta och välplanerade lägenhetsbio så kommer detta blir grymt!

Stort tack för din kommentar! Har själv din som en favorit sedan ett tag tillbaka för inspiration..

Mycket pga ditt otroliga bygge men även att vi kommer ha likvärdiga prylar. Hur skulle du jämföra ljudet i XTZ Cinema mot MK Sound? 

Postad 13 januari 2018 - 20:55

Thomas_S
  • Thomas_S
  • Swiftly AB

• 74 inlägg
  • 0

Stort tack för din kommentar! Har själv din som en favorit sedan ett tag tillbaka för inspiration..

Mycket pga ditt otroliga bygge men även att vi kommer ha likvärdiga prylar. Hur skulle du jämföra ljudet i XTZ Cinema mot MK Sound? 

I och med att jag bara testat MK Sound som surrar har jag lite svårt att jämföra. Däremot tycker jag de matchar fronten utmärkt och jag märkte ingen försämring när jag bytte bort S5:orna, dock blev det otroligt mkt kraftfullare surroundljud med betydligt tydligare bas vilket jag inte hade förutsett. Kan verkligen rekommendera att gå upp i storlek på surroundhögtalare om det finns plats.

Postad 15 januari 2018 - 21:49

Christian
  • Christian
  • Beroende

• 1 209 inlägg
  • 0

I och med att jag bara testat MK Sound som surrar har jag lite svårt att jämföra. Däremot tycker jag de matchar fronten utmärkt och jag märkte ingen försämring när jag bytte bort S5:orna, dock blev det otroligt mkt kraftfullare surroundljud med betydligt tydligare bas vilket jag inte hade förutsett. Kan verkligen rekommendera att gå upp i storlek på surroundhögtalare om det finns plats.

Jag funderar ju på hela MK Sound paketet s/mp150 som inkluderar deras största surround högtalare. Eller så kör jag XTZ Cinema runt om.. Får nog åka och lyssna igen tror jag.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.