Ex:
Denon Avr 3803 förr: 15000:- nu: 12500:-
Bra va ?
[
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
HiFi klubben sänkt vissa delar av Denon
Startad av
The Hulk
, Mar 23 2003 18:18
50 svar till detta ämne
Postad 23 March 2003 - 18:18
HiFi klubben har nu sänkt sina priser på Denon prylar för att konkurrera med internet butikerna.
Ex: Denon Avr 3803 förr: 15000:- nu: 12500:- Bra va ? [ Postad 23 March 2003 - 18:20
Men oj så trevligt [^]
Nu ska dom bara sänka B&W till bättre prsier också. Postad 23 March 2003 - 18:25
BosnianX: sant, så kommer det alltid att vara dock =( segt som tuggumi.
tober: VIsst är det, nu är det inte lika motiverat att köpa av internet butikerna med tanke på den säker samt servicen man får av klubben. Menar det kostar att ha lager, personal, demorum osv... Inte så lite heller, tro mig jobbar i branchen. Jag vet. Postad 23 March 2003 - 18:43
Håller med och gillar personligen att köpa i butik också. Men tex när man köpa produkterna som tex NAD nu från hembiobutiken för en kraftig skillnad i pris så är det svårt att inte välja det.
Gillar inte Hifiklubben mest pga att dom är ensamma i norden tex att sälja B&W vilket inte är några bra förutsättningar för vettig konkurrans. Postad 23 March 2003 - 18:57
tober: Sant men tänk så här istället, tycker B&W spelar minst lika bra som sina konkurrenter och vissa fall bättre för samma pengar (självklart smaksak) så egentligen är det inte dyrt om man säger så.
Inte i mitt tycke. Mvh Postad 23 March 2003 - 19:20
Fast så kan man ju tänka om precis allt och olika märken. Att jag gillar ett märke mer och tycker är det bättre och den produkten är billigare så är den klart mer prisvärd för mig, absolut.
Men handlar mer om fri konkurrans etc i mina ögon. Om man tex tar som exempel dom som importerar nautilus 804 till sverige och säljer så ligger dom ca 6-7000 under butikspriserna och detta efter dom räknat av sin egna vinst. Jag förstår absolut allt med butikskostnader, marknadsföring (min branch), personal etc. Postad 23 March 2003 - 21:21
Det säger väl sig själv att de inte skulle kunna sälja 3803 för 15.000 kr. 3801 kostade under 10.000 kr när den kom och den var ett klipp. 3802 klättrade upp lite i pris och landade på 11.000-12.000. När sedan 3803 kom så skrev man att den har förbättrats(?) och sen höjdes priset till 15.000 kr. När man ligger på 15.000 kr så finns det plötsligt andra alternativ. Att sedan andra(läs NAD, H/K och Marantz) har lyckats få fram nya billigare förstärkare fullproppade med ljudformat gör inte konkurransen mindre mördande.
Its a different ball game today... Postad 24 March 2003 - 09:31
Vet någon om det gäller såväl i butik som på Internet? Eller om priserna som internetbutiken måste gälla i vanliga butikerna?
Postad 24 March 2003 - 10:15
Nämen vad är det som händer!??? Ska Hifiklubben skaka av sig mossan och komma in i matchen! Inget ont om personalen där, fick ett väldigt bra intryck när jag var där och lyssnade på B&W. Däremot verkar dom inte ett dugg benägna att hänga med marknaden prismässigt...
Postad 24 March 2003 - 14:30
Tyvärr så är det ju som alla andra som "bara" är markpersonal att man inte har så mycket att säga till om när det gäller vare sig marknadsföring eller prissättning.
Priset skall gälla oavsätt om du beställer via intenet eller i butik så vitt jag vet. Gå in på deras hemsida så står det där. Postad 24 March 2003 - 20:50
Ang. priser på Hifiklubben så dröjer det inte länge förens dom konkurrerar ut hembiobutiken enligt en jag känner där.
Dom skulle minsann visa vad Hifiklubben står på kartan. Och förresten deras NAD-import är inte laglig ett rött öre. Får du problem så har dom ingen tillgång till reservdelar eftersom dom är köpta utomlands och klubben vill inte ha med denna firma att göra. Så har du köpt nåt på hembiobutiken så skyll dig själv när nåt brakar.. Ta mig nu inte på fel sätt utan jag tycker bra om butiken det är bara det att köp ingen NAD därifrån är mitt råd. Mvh Postad 24 March 2003 - 20:58
Om Hifiklubben kommer under hembiobutiken priser så kommer jag bli enormt imponerad. Det är också nåt som skulle innebära en stor förändring vad det gäller Hifiklubben.
Hifiklubben får väldigt mycket skit tycker jag pga höga priser och en del lite felrekryterad personal. Har själv varit några gånger på Hifiklubben på Sveavägen i Sthlm och har haft oftast väldigt goda erfarenheter av de flesta ur personalen där. Postad 24 March 2003 - 23:22
Demonjohan: Jag tycker att du gör ett mycket olämpligt uttalande och det är på gränsen till förtal. Det är folk som du, som sprider lögner, som gör att man tappar lusten att bistå folk med info om hembio i allmänhet.
Om du inte har levt under en sten de senaste 20 åren (nja 15 då, för 20 år sedan var du nog inte född) så är finns det något som i dagligt tal kallas EU och som vi i Sverige är med i. Det innebär att varor och tjänster ska kunna flytta sig fritt över gränserna och detta gäller självklart även NAD. Att du tror annorlunda visar bara på bristande kompetens och det får mig att tänka på ordspråket "Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är en idiot, än att öppna munnen och bekräfta det!" Vi servar alla våra produkter i Sverige, till skillnad från många av våra konkurrenter som skickar tillbaka dem till inköpslandet vilket tar tid. Vi har tillgång till alla reservdelar som våra märken kräver och de vi gör affärer med är så oändligt mycket större än lilla Hi-Fi Klubben. Din sista mening är direkt pinsam och när du har läst ovanstående kanske du inser det själv! Postad 24 March 2003 - 23:57
Håller med Sandstream71. Vilket idiotiskt inlägg.
"Ang. priser på Hifiklubben så dröjer det inte länge förens dom konkurrerar ut hembiobutiken enligt en jag känner där." Jobbar du där själv? Låter så på ditt propagandainlägg. "Och förresten deras NAD-import är inte laglig ett rött öre. Får du problem så har dom ingen tillgång till reservdelar eftersom dom är köpta utomlands och klubben vill inte ha med denna firma att göra. Så har du köpt nåt på hembiobutiken så skyll dig själv när nåt brakar.." Har du klara bevis för det? Eller e det nått du "hört" från din kompis på HiFi Klubben?? Vad vet du eller någon annan på HiFi Klubben överhuvudtaget om hur Hembiobutiken köper sina produkter eller huruvida de har tillgång till reservdelar? Nej i mina ögon har du ingen aning om vad du snackar om. Professionellt skitsnack. Perra & Co gör ett jättebra jobb med sin butik. Jag tror att HiFi Klubben kommer ha väldigt svårt att matcha Hembiobutikens priser på NAD och Denon då HiFi Klubben har betydligt större omkostnader. Men visst får du rätt ska jag äta upp min Supra Ply kabel!! "Ta mig nu inte på fel sätt utan jag tycker bra om butiken det är bara det att köp ingen NAD därifrån är mitt råd. MVH" Jo vi tar illa upp och dina "råd" kan du hålla för dig själv. Postad 25 March 2003 - 00:01
Vad jag har hört från en väldigt god vän som jobbar på Hifiklubben skulle NAD höjjas med 30% för att matcha priserna mot bl a Holland. När det skulle komma vet jag ej.
Postad 25 March 2003 - 00:05
om vi nu skippar alla älska/hata inlägg och släpper det bara så blir det nog fred i mellanöstern. [^]
Iaf så kan man ju gissa redan nu att det iaf inte kommer leda till nån som helst vettig diskussion så känns som vi bara släpper det och istället tittar på det som faktiskt har hänt en sänkning på Denon. Så inga mer kommentarer eller likn om det tycker jag vore trevligt. Postad 25 March 2003 - 00:52
Lite OT men ändå:
För mig personligen skulle det bli en dröm om Hembiobutiken skulle börja sälja B&W ...ja vet att B&W hade gått ut med att deras högtalare ska inte säljas över nätet utan i affärer där folk kan lyssna innan köp eller nåt sånt. Sen när man tänker efter så säljer även HifiKlubben B&W över nätet men de kanske har speciell kontrakt eller nåt sånt med B&W. Någon som kan eller vet mer om hur HifiKlubben har ensamrätt på B&W och vill dela med sig vill jag mer än gärna veta. Även om jag har köpt B&W hos HifiKlubben och e nöjd med de o deras service (gäller Malmö butiken på trelleborsvägen) så skulle jag mer än gärna vilja se B&W dyka upp på Hemmabiobutikens site. Postad 25 March 2003 - 00:58
Är det inte som tex Primare att kravet för att sälja dom är att det måste finnas demo rum i affären eller likn och det kanske räcker för att uppfylla kravet just möjligheten till provlyssning.
Personligen så skulle jag bli glad om det bara vara nån mer oavsett vem som sålde B&W för att ge lite konkurrans i norden. Postad 25 March 2003 - 01:41
Tidigare har inte klubben fått sälja dom via nätet, bara informera om modeller och så.
Postad 25 March 2003 - 03:40
Ni glömmer fortfarande viktig info:
1: Butik kostar pengar, lager kostar också pengar sedan måste ni tänka på att lev tider i regel kortare (kan ha fel) hur som helst så har alla kunder möjlighet att klämma och ta på saker jämnföra med alla andra modeller alt och märken. Ni glömmer så fort hur mycket det faktiskt kostar att föra butik. Visst nu är hembiobutiken ca 520 :_ billigare på 3803 men ok det har det blivit alldeles nyss men den stabiliteten HiFi klubben har som etablerad butik är betydligt starkare än vad hembio någonsin kommer bli (Vad jag tror) Detta är inget personligt mot hembiobutiken som jag förövrigt tycker gör ett bra jobb men jag uppskattar och värderar mer den möjlighet att gå in i en butik, inandas atmsofären glida mellan alla modeller och testa med trevlig personal är värt pengarna. Kanske bara jag som uppskattar personlig service? Det är bara så, det kostar att ha det så enkelt är det. Visst ok sedan kan jag hålla med om att vissa priser kanske hade vrit kul om dem var lägre alt haft en viss prutmån (roligre) men well de är på rätt väg [ Postad 25 March 2003 - 03:58
Visst är det så att butik kostar, sen är ju frågan hur mycket mer man som konsument är beredd att betala för denna service?
Jag har precis själv köpt grejor i butik några hundralappar dyrare i butik än vad det skulle bli via nätet. Men skulle det skilja mer än 4-500kr (handlade för 12k) så vet ikatten om det inte skulle bli via nätet, det är ju trots allt surt förvärvade pengar det handlar om... Men samtidigt är det ju viktigt att butikerna finns kvar, blir svårt att "lyssna sig fram" till rätt produkt över nätet!! MVH Mattias Postad 25 March 2003 - 04:12
Men, tänk lite got folk.
Ex: Den butik som finns i Gbg den typ av strolek med lager samt kontor + andra ytor mitt istan som den ligger kostar ca 50000:- i månaden lägg sedan på alla andra utgifter så som personallön, socialaavgifter,arbetsgivaravgift,något så simpelt som sophämtning + alla andra räkningar vi snackar en ###### massa deg som måste in innan ens man kan börja räkna vinst. Sedan, så tycker ja att man inte skall ha monopol men det är bara så att en internet butik med lev tider på 2-3 veckor (inget lager) ingenbutik, inga säljare på samma sätt inte kostar lika mycket det är klart att de kan sänka priserna vid import det är väl uppenbart så kommer det alltid att vara. Vill bara komma fram till att det är svårt som butik att konkurera med internet butikerna i Sverige då iregel en ""vanlig" butik har 30% marginal i nästan alla butiker. Räkna då på hur mycket de måste sänka (procent) sedan utgifter minus på det så får ni se att det knappt är lönsamt som "vanlig" butik med dyr butikslokal att köra det racet. Missförstå mig rätt nu, gillar inte monopol men ni måste ha mer förstående för oss som jobbar i branchen och ser alla dessa facin som bara skvallrar om nedskärningar. De senaste 2 åren har det gått betydligt sämre än innan, fråga nästan alla butiker (finns de som tjänar pengar också) det medför nedskärningar samtidigt som butiken skall hålla samma kvalietskrav som tidigare o inte mer då "vanliga" Svensson börjar få högre och högre krav. Det är toksvårt coh väldigt frustrerande då när kunder kommer in och gnäller på att -minsann så såg jag att på bluemarx dittan o dattan . Hoppas ni förstår vad jag menar, imed den svenska politiken med dubbel beskattning samt höga arbetsgivaravgifter och liknande så ÄR det svårt att få det funka om du inte redan är en jävligt etablerad butik. Jag pratar nu allmänt och inte om HiFi klubben som regel utan då är det i denna branchen. Vet flera som har fått sparken eller gå ner i timamr väldigt mycket (jag) pga detta. Svider som fan när man jobbat några år i denna branchen, trivs och har ball för att sedan knappt klara sig..... Jaja kanske mitt missnöjje rent allmänt som läcker egenom men så här det för många, inte alla. Vill inte starta ett internet vs butiks krig här men kan vi inte bara vara överrens om VARFÖR det är så? Mvh Postad 25 March 2003 - 04:29
Jo men det är ju samma bekymmer som finns överallt oavsett vad man säljer....
Nu är jag inte ekonom men från konsumentens perspektiv är väl konkurans så gott som alltid positivt? Rent generellt har väl inte internet-handlen tagit så stora marknadsandelar som man förutspådde för några år sen? Hur som helst är jag inte beredd att betala mer än jag behöver, det är ju inte annorlunda än att man jämför olika butiker på stan efter bästa pris. MVh Mattias Postad 25 March 2003 - 08:52
Det kommer att finnas utrymmer för både för fysiska butiker och för internetbutiker. De måste bara ha olika fokus.
-Internetbutik säljer på ett större urval, längre levtider och lite lägre priser. -Fysiska butiker säljer på personlig service, "känna-och-ta-på-produkterna", leverans direkt. Priserna kan vara lite högre, men inte mycket högre jämfört mot internetbutikens priser. De fysiska butikerna måste se över lokalhyran, det funkar inte med coolaste adressen längre med megahög hyra. En specialbutik kan placeras nästan var som helst så länge man kan ta sig enkelt dit med bil, buss eller tåg. Har butiken ingen annonsering så är kundtrafiken A och O för att få kunder. En kombination av båda är det bästa, men låg hyra är nödvändigt. Internetbutikens största kostnad är att sprida www-adressen så kunder hittar dit. Det görs enklast med "affinity-program" och ren annonsering. Båda kommer som sagt att finnas kvar, men med lite olika inriktning. Postad 25 March 2003 - 11:29
En fråga som jag tycker är viktig i sammanhanget är: hur mycket är ni redo att betala extra för att handla i en fysisk butik? ( För det är jag redo att göra iallafall. ) En viss %-sats, eller ett absolut belopp?
Själv kan jag nog utan problem lägga ut en dryg tusing extra för att handla i butik. ( Självklart då inte på en koaxialkabel för 700:- [ Postad 25 March 2003 - 11:40
Själv köper jag hellre i butik och helst eftersom posten gärna dunkar på pakten rätt duktigt också. För mig är det helt från fall till fall och hur mycket pengar man har över för tillfället också. men på generell gissning på ett paket i ca 20 000:- klassen, över 2500:- så börjar jag tänka på det.
För att importera så behövs det iaf vara över 4000:- billigare minst. Detta är nu väldigt generell uppskattning av mig. Beror också på om jag gillar butiken som säljer det eller inte. Tex så åkte jag 8mil för att hämta mina Primare produkter från en annan butik. Då dom som sålde det där jag bor kändes som dom likväl kunde jobbat på onoff och hade tom ett dyrare pris. Postad 25 March 2003 - 12:55
tober: du ska tänka efter att när butiker beställer till sina lager så är det för det mesta posten som sköter leveransen och jag kan försäkra att de tar det lugnt med omtåliga paket. Har jobbat själv och vet hur de hanteras. (gäller Malmö terminaler) Det finns andra företag som leverar och hur de hanterar vet jag inte men det e STORT antal hifi butiker i Malmö som får sina varor leverade av posten. Jag vet för att jag har sett det med mina egna ögon.
Jag håller med att även jag skulle köpa en produkt i affären om skillnaden är 500 - 700 och det e bara för att jag vill ta den hem direkt. Jag skulle aldrig tänka mig köpa från utlandet för att spara 200 -300 gentemot hembiobutiken. Att sen köpa förstärkare för 15 000:- när man kan köpa den fö r 12 000 på nätet är ett självklarhet för mig. Det e alltid roligt med konkurans men så länge det inte slår mot service o attytid hos säljarna för att det börjar redan märkas. Postad 25 March 2003 - 13:10
bosnianX > Jo jag vet det och har själv fått saker mosade på posten så det är väldigt olika men jag vill kunna vara helt säker på att det skickas och sköts helt perfekt. Har även sett Posten och andra fraktföretag in ifrån med fel personal också tyvärr.
Har själv titta upp UPS tex som alternativ för att skicka inom sverige när det gäller dyrare elektronik och tycker faktiskt att det verkar som ett riktigt bra alternativ och till en vettig peng också. Nu börjar tråden sticka väldigt off-topic [^] Postad 25 March 2003 - 13:45
quote:Att sen köpa förstärkare för 15 000:- när man kan köpa den fö r 12 000 på nätet är ett självklarhet för mig.
Är lite oklart för mig... Innebär att du köper i affär för 15 000? Postad 25 March 2003 - 14:02
Jag tycker att det är lite så att fysiska butiker får slå ur underläge. Det är inte nätbutikernas fel, och inte konsumenternas fel, utan det är helt enkelt den taskiga politikens fel. Skatter moms och dyra hyror, el osv. Det är där man ska leta lösningen. PGA att det i vissa fall är bra mycket billigare att köpa från nätet/utlandet så väljer såna som jag att spara en slant genom att köpa där det är helt enkelt är billigast. Och tar fysiska butiker alldeles orimligt mycket mer, eller om dom vägrar anpassa sig efter marknaden i övrigt, pruta osv, så går dom bort för mig. Tyvärr är det så. För hade det inte varit en ganska stor skillnad skulle jag bara handla i fysiska butiker, oavsett. Men har man en inkomst på 9000,- efter skatt från ett statligt verk, en hyra på 4500,- och diverse övriga utgifter, då har man inte en sjö av klirr att ösa ur... så är det bara. Tyvärr... Bara att ha någonstans att bo, att ha el, telen och att ha käk på bordet är ju ett bryderi varje månad. Om man vill göra något annat vill säga, tex köpa ett par byxor. Försök klämma in en Receiver för 15.000,- någonstans i den budgeten den som kan... "Att leva för att jobba, eller jobba för att leva?... det är frågan!" [V]
Men, det verkar ju som att läget börjar ljusna för oss konsumenter! Jag tycker dock lite synd om de fysiska butikerna om de får skära ner för att hålla sig på en konkurrenskraftig nivå... Postad 25 March 2003 - 14:23
Freppa: ahh....dålig formuläring av mig...självklart menar jag att jag hellre köper över nätet o sparar 3000:-
Jag köpte Avr3803 för 12000:- och sen en månad sen kostade den 10 700:- så jag förlorade lite där och sen att den åkte in på service tre veckor efter köpet gör saken bara värre men tur så är vädret kanon och man ute mycke mer än inne. Postad 25 March 2003 - 15:13
Håller med pickadoll helt och hållet!
MEN, en grej jag stör mig rätt mycket på är IRL butikers ovilja att förhandla om priserna. Nu ska man ju inte dra alla över en kam, men t.ex Hifiklubben är ju totalt omöjliga (ok, vissa har lyckats..) att få ett schysst paketpris hos. Jämför det med en internet butik som för det första säljer prylarna till ett väldigt pressat "fast" pris, och dessutom väldigt ofta ger ett paketpris på 5-10%. Jag kan säga att jag sparade minst 3000-4000:- spänn på nätbutiksalternativet. Plus prylarna levererades till dörren gratis. Enda nackdelen var en leveranstid på 4 veckor. För min del var valet inte direkt svårt... Och om man nu tar Hifiklubben som exempel. Dom har nu sänkt denon 3803 från 15.000:- till 12.500:-, om man kan göra en sådan sänkning bara så där, varför är man då så svåra på att lämna ett bra paketpris? Det enda jag kan tänka mig är att man tills för några år sedan har levt i en skyddad verkstad. Dom har levt gott på en marknad med obefintlig konkurrens, och priserna och pris-policyn har satts därefter. Det krävs långt mycket mer än så för att dom ska komma in i matchen igen. Och frågan är om dom egentligen är konkurrenskraftiga jämfört med andra IRL-butiker ens... Dessutom, tillbaks till nätbutiker, så har både hembiobutiken och apparat denon 3803 för 10.700:- dvs 1.800:- billigare än H-klubben. Så någon revolutionerande prissättning kan man knappast kalla det. Snarare ett myrsteg i rätt riktning... Postad 25 March 2003 - 21:24
Tober: Ursäkta jag drar upp det ingen men jag måste.
Till nocturno och Sanstream71: Jag är 24år och hållt på med hifi i 14år(Ja!)och vet vad jag pratar om. Den info jag fick var tagen rätt ur butikschefens mun och jag har känt han länge och han ljuger ej. Det var så att jag rinde honom när jag såg priserna på hembiobutiken och han hade hört via någon annan också och var därför tvungen att kolla upp det, han ringer 3dagar senare och säger detta och jag säger det till er. Är jag då totalt pantad? verkar inte bättre. Ok. Håller med att det lät lite dumt kanske men så sa han iallafall. Är det verkligen så att dom som har varit här längst tror dom är bäst?? Jag får det intrycket iallafall förutom då Black Rob och Tober. Om det är nåt som är "pinsamt" så är det personerna som hoppade på mig. Eftersom Sandstream71 verkar (vet ej) jobba(!) på hembiobutiken så kanske jag inte får köpa nåt?? Förstod att du inte svarade på mitt mail ang Philips 963SA när du blev så s.... sur. Postad 25 March 2003 - 21:35
Demonjohan:
Du kanske skulle ta och verifiera dessa uppgifter med hembiobutiken innan du gör ett sådant uttalande. Konsekvenserna kan bli ganska allvarliga därför kan man ju tycka att man åtminstone borde höra med dom som sköter butiken, tycker inte du det? Att HiFiklubben "hittar på"(?) sådana lögner tycker jag är anmärkningsvärt. Vet inte om NAD har Europagaranti men om det är så så är klubben skylldiga att ta emot apparaterna vare sig dom vill eller inte. Sen är det faktiskt så att det finns andra ställen än klubben som servar NAD så det är inget problem egentligen. Men man bör tänka på vad man häver ur sig ibland för det kan få ödesdigra konsekvenser, tänk på det...... Postad 25 March 2003 - 22:59
Klart hifiklubben lagar NAD.
Men det går iofs inte så snabbt. Min T760 har snart varit på service i 2 månader nu, i väntan på ett nytt DPL-kort (vad nu det är) Postad 25 March 2003 - 23:26
Försäljarsnack är inget jag är beredd att betala extra för, men hifiklubben har samma pris vid onlinebeställningar (från centrallagret i danmark) som vid butiksköp. Med andra ord så göder man försäljarna även om man lyckas undvika deras instuderade tvshop-valser.
Postad 25 March 2003 - 23:34
Det är ju helt klart att alla här har olika uppfattningar om saker och ting.
Med all rätt. Vi kan komma överrens om att vi inte 'är överrens =) Postad 25 March 2003 - 23:46
"då har man inte en sjö av klirr att ösa ur... "
Schysst ordspråk pickadoll![ Kittlar dödsskönt i öronkammaren...ingen sjö av klirr...[ Postad 27 March 2003 - 20:26
hwehehe... kul att man roar någon! jag är full av visdomsord må ni tro... måste säga att jag helt förbehållslöst håller med AntWar. [
En annan rolig grej! Jag blev nyligen (dec) påkörd av en bil (svärfars bil som vi åkte i var inköpt dagen före) när jag åkte från sundsvall till 10 mil nedanför stockholm för att hämta en bokhylla, (sufflör!) som jag hade längtat 3 månader på att få lägga labbarna på (fick den 120kg tunga kolossen på halsen när vi voltade). Om jag redan hade dålig lön före, (9000,- efter skatt) så har jag desto sämre nu. Fick just veta att jag iom min långtidssjukskrivning för Whiplash kan räkna med att lyfta ut hela 6100,-/mån i fortsättningen! , resten av livet om det sitter i så pass länge... ojojoj... Rotel, here i come! [xx(] Postad 28 March 2003 - 10:11
Nu är det iaf en massa nya priser på alla Denon produkter:
http://www.hifiklubben.se Måste vara riktigt surt för dom som precis köpte sin förstärkare där tex. Postad 28 March 2003 - 10:18
quote:Originally posted by tober
Nu är det iaf en massa nya priser på alla Denon produkter: http://www.hifiklubben.se Måste vara riktigt surt för dom som precis köpte sin förstärkare där tex. Ja titta speciellt på priset på AVR-1403, en rejäl prissänkning där [ Postad 28 March 2003 - 10:21
Jo det var lite pinsamt kanske. Dom kunde ju sänkte det lite symboliska om inte annat.
Postad 28 March 2003 - 13:21
pickadoll: [
En applåd till Hifiklubben, med såna priser kan dom ju nästan börja konkurrera med nätbutikerna, helt klart positivt. Konkurrera ut som det var tal om...inte en chans... Resten av deras sortiment är fortfarande katastrofalt prissatt. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |