Hej,
Jag har åkt rundan med Philips och Infocare. Bägge skojare i mina ögon och bör anmälas. Dock är Allmänna reklamationsnämnden också ett skämt så tyvärr i dessa kapitalistiska tider då konsumption är allt , har vi ingen att ta hand om oss. Ironiskt nog.
Problemet egentligen är att de flesta har sub-standard när det gäller elektronik och speciellt HI-FI och TV. "Visas bilden? Hör man något? BRA! Då är jag nöjd."
Vad ska jag göra med min TV? Den lider av väldigt mycket banding och mura annars är det en riktigt bra TV till bra pris.
TVn är en PHILIPS 65PUS7502 / 12 65"
Finns det något sätt man kan minimera vertikal banding ?
Spela upp något material under antal timmar eller justera någon inställning?
Jag ska kanske prova få butiken att ta tillbaka den på goodwill annars är det kört tyvärr verkar det som. Synd att vi som kunder är det som får ta smällen för företagens skit produkter. Sista Philips produkten jag någonsin köper och avråder alla från att köpa detta bolags produkter då service och kvaliten är väldigt låg.
Redigerat av TheTechDude, 18 juli 2018 - 09:23.