Har spelat lite mer, färdig med Volcano Manor och är i capital....här var det ganska många olika vägar att gå så håller på att utforska allt och kom såklart ner i sewers....fytti**** här var det inte direkt lätt!! Är level 123 eller nått men god damn! Men det var kul med lite motstånd så ser fram mot nästa session.
Går inte fort detta men jag går/rider överallt, dödar allting minst 1 gång, utforskar och kör igenom alla grottor/tombs osv. Plockar alla shinys. Går gärna tillbaka och dubbelkollar om jag är osäker om jag verkligen rensat allt så har det lite stressat i capital just nu men det är kul och riktigt välgjort, det är många detaljer och man tänker att wow dom har verkligen lagt ned tid på spelet.
Intressant - har själv kört Capital (minus sewers) samt efter det dragit igenom Vulcano Manor samt hermit village. Tog dem nog i lite bakvänd ordning om jag ser till svårighetsgraden... Kör med magic sword spear samt sorceries så har riktigt svårt för knektarna med sköld i Capital såvida jag inte överraskar dem. Tänkte dra ned i det där hålet som skapas efter Radahn dödas men hade grymt svårt att hitta något vettig väg sist jag var där... Lyckades ha ihjäl min första Rune bear också - äntligen! (grymt lite exp och drops dock).
Grymt imponerad av hur stort spelet är (i kombination av kvalitet och innehåll) samt hur otroligt många bossar det finns av olika svårighetsgrad. Fick till en längre sittning igår och tror jag betade av 9 stycken... (4 som gav achievements). För mig tror jag faktiskt det här är det bästa jag kört någonsin.