Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Switch 2

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 juli 2021 - 13:30

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 331 inlägg
  • 0

Så den måste heta Switch Slim för att man inte ska förvänta sig förbättringar? Märkligt. Jag tror nog Nintendo har lärt sig av misstaget med WiiU och att när det kommer en uppgradering som påverkar prestanda så blir det mera tydligt i namnet.

Postad 10 juli 2021 - 14:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 041 inlägg
  • 1

Så den måste heta Switch Slim för att man inte ska förvänta sig förbättringar? Märkligt. Jag tror nog Nintendo har lärt sig av misstaget med WiiU och att när det kommer en uppgradering som påverkar prestanda så blir det mera tydligt i namnet.

Nä switch oled är ju lämpligt då det är en oled panel. Det är inte switch pro eller switch 2 :)

Postad 10 juli 2021 - 17:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 37 725 inlägg
  • 0

Men jag fattar inte, när slim-versioner av andra konsoler släpps så är det ingen som gnäller?

Det är för att insiders har hajpat en proversion i flera år.

Hur framgångsrik är Switch. Tjänar de mer på att slå ihop än sälja gameboy plus konsol separat?

Ja de tjänar mer på att slå ihop.

Postad 10 juli 2021 - 19:49

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 694 inlägg
  • 0

Men jag fattar inte, när slim-versioner av andra konsoler släpps så är det ingen som gnäller?

Lite är en slim version, sort of. Även om Switch 2019 är en bättre liknelse. Och näe, det var mkt riktigt ingen som gnällde då.

Det här är en förbättrad version (men utan det som brukar förknippas med slim, dvs die-shrink). Och dyrare bör tilläggas. Men den är bara förbättrad för de som spelar portabelt.

Redigerat av pacman, 10 juli 2021 - 19:55.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.