Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Chromecast with Google TV

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 oktober 2020 - 18:07

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Spännande ! Min kommer på torsdag 😀 Men utan aut framerate kommer jag nog inte använda min tyvärr 😫

Postad Igår, 07:57

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2 293 inlägg
  • 0

Fungerar väldigt bra med vad jag hunnit testa än så länge.

Lite som en 'budget' version av Nvidia Shield :)

Har tyvärr inte fått nätverks-adaptern levererad ännu (om jag överhuvudtaget får den) och har inte lyckats få någon av mina "alternativa" nätverkslösningar att fungera heller - återkommer med mer resultat.

Testade exempelvis Amazon FireTV:s nätverksadapter via en microusb-usb-c adapter, men det fungerade inte eftersom chromecast inte fick tillräckligt med ström för att starta upp när adaptern var inkopplad.

Men trådlös uppkoppling fungerar fint.

Det går inte att strömförsörja via TV:ns usb - iallafall inte på min LG Oled TV.

Postad Idag, 07:23

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2 293 inlägg
  • 0

Spännande ! Min kommer på torsdag Men utan aut framerate kommer jag nog inte använda min tyvärr

Testa hur det fungerar att spela upp film när du får den.

Jag har prövat flera filmer och TV-serier i Kodi - 1080p och 4K HDR, och tycker jag har fått silkeslen uppspelning (vid panorering mm)

Jag är ingen expert på detta område - men pröva och se vad du tycker :)

2 användare läser detta ämne

1 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Sambuccashake
Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.