Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

E3 2021: Digitalt Event 12:e - 15:e Juni

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 april 2021 - 15:20

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 5 777 inlägg
  • 0

Ser ut som att E3 blir av i år, fast i digital form, mellan den 12:e och 15:e Juni.

"

The Entertainment Software Association has announced its plans for this year's E3 event, revealing that several major publishers are already on board – including Nintendo.

A "reimagined, all-virtual" version of E3 will take place from Saturday 12th to Tuesday 15th June. The ESA says that "developers will be showcasing their latest news and games directly to fans around the world," and that this "content," presumably meaning livestreams and the like, will be available to everyone for free.

As for the publishers that have already signed up? Here's the full list so far:

Game Publishers Attending E3 2021

• Nintendo
  • Xbox
  • Capcom
  • Konami
  • Ubisoft
  • Take-Two Interactive
  • Warner Bros. Games
  • Koch Media
  • ...And more to come!

https://www.nintendo...e_all_confirmed

Vore kul om dom kunde bjuda på en jäkla massa demos på kommande spel.

Redigerat av Svante Skoog, 06 april 2021 - 15:22.

Postad 06 april 2021 - 16:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 37 578 inlägg
  • 0

Ja det verkar bli mer fokuserat i år jämfört med förra årets katastrofala utspridda minievents. Rätt många som inte är med på E3-listan men en del kanske läggs till senare.

Postad 06 april 2021 - 16:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 434 inlägg
  • 0
Ska Sony skita i att vara med även i år?

Postad 07 april 2021 - 05:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 5 777 inlägg
  • 0
Intressant att Nintendo ska vara med i år.
Hoppas dom har en hel del nya spel att visa upp, för än så länge ser det mörkt ut på first party fronten.

Gissar även på att dom visar upp Pro modellen ;)

Redigerat av Svante Skoog, 07 april 2021 - 05:53.

Postad 07 april 2021 - 17:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 37 578 inlägg
  • 0

Förhoppningsvis får man se lite riktiga nextgenspel på E3. Vi är fortfarande i fasen att vi inte har sett något, mer eller mindre.

Postad 07 april 2021 - 18:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 434 inlägg
  • 0

Förhoppningsvis får man se lite riktiga nextgenspel på E3. Vi är fortfarande i fasen att vi inte har sett något, mer eller mindre.

Ja, verkligen. Allt som släppts har ju även utvecklats för last gen så det hade absolut varit kul att få ett riktigt ”haktapp” även om jag är skeptisk till att det kommer hända.

Postad 07 april 2021 - 19:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 37 578 inlägg
  • 0

ett riktigt ”haktapp” även om jag är skeptisk till att det kommer hända.

Jo jag tror det, förr eller senare i alla fall.

Det finns en del som tyder på att de riktiga nextgenspelen ligger på en nivå vi inte är vana vid. T.ex. Hellblade-trailern. Det lilla EA visade av sina nya spel var också imponerande.

Remedyutvecklaren sa ju så här nyligen:

"The games that will come out, the stuff we're working on, the visual bar, you're going to be blown away. And you only need to look at previous generations. You look at something like Modern Warfare. I can't understand how that game looks so good on Xbox One and PS4. And you're going to have the same on this current generation. We're going to see so much improvement".

Så jag har höga hopp för vad som kommer, jag tror inte det vi sett hittills är i närheten eller jämförbart.

Postad 07 april 2021 - 20:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 338 inlägg
  • 0

Next Gen är väl PS6? ;)

Postad 07 april 2021 - 21:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 2 434 inlägg
  • 0

Jo jag tror det, förr eller senare i alla fall.

Det finns en del som tyder på att de riktiga nextgenspelen ligger på en nivå vi inte är vana vid. T.ex. Hellblade-trailern. Det lilla EA visade av sina nya spel var också imponerande.

Remedyutvecklaren sa ju så här nyligen:

"The games that will come out, the stuff we're working on, the visual bar, you're going to be blown away. And you only need to look at previous generations. You look at something like Modern Warfare. I can't understand how that game looks so good on Xbox One and PS4. And you're going to have the same on this current generation. We're going to see so much improvement".

Så jag har höga hopp för vad som kommer, jag tror inte det vi sett hittills är i närheten eller jämförbart.

Ja vi får se, jag är skeptisk så länge One och PS4 fortfarande ska vara med och leka. Jag har gärna fel och blir överraskad :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.