Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till StG Hemmabio - 2021 (7.3.6) av arcspin

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 augusti 2021 - 17:21

arcspin
  • arcspin
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Kommentarer till StG Hemmabio - 2021 (7.3.6) av arcspin

Postad 11 augusti 2021 - 17:21

arcspin
  • arcspin
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Notis:
Det är en ganska lång text i albumegenskaperna och för er som läst om mitt hemmabiosystem tidigare så berättar jag lite mer utförligt vad jag gjort under sommarlovet i avsnittet längre ner i den texten.

Postad 11 augusti 2021 - 20:04

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Jag är nog väldigt få-ordig i dina ögon och många missar verkligen att när jag skriver eller använder mig av ett adjektiv, så när jag gör det menar jag det till 100% ut i mina fingerspetsar.
Grymt sommarjobb, och som vanligt 10 av 10 på utrustning och bioutseende!
(Se där jag fick ihop mer än 10 ord)

Postad 11 augusti 2021 - 22:32

henkess
  • henkess
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
snyggt!

Postad 12 augusti 2021 - 05:09

arcspin
  • arcspin
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Tack ska ni ha för uppmärksamheten, det uppskattas!

Jag är särskilt nöjd med de automatiska gardinerna som alltid varit lite omständligt att dra för och öppna upp.

Postad 12 augusti 2021 - 20:12

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 1 823 inlägg
  • 0
Applåder och högsta betyg från din vän här i söder! Inköpet av listerna lät onekligen kämpigt, men vad gör man inte för sin hembio? Nu återstår bara ett reportage i HemmaBio. Texten har du ju redan skrivit åt dem! Snyggt jobbat!

Postad 14 augusti 2021 - 10:32

arcspin
  • arcspin
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Hehe, jo det var en pärs att bära hem dem, speciellt när det blev stadsmiljö ;o)

På tal om Hembiotidningen, jag startade faktiskt en prenumeration alldeles nyligen. Jag vet inte riktigt varför jag inte gjort det tidigare men jag såg att det gick att prenumerera på pdf-versionerna av tidningen så det var det jag hoppade på.
Mycket smidigt, jag har laddat upp utgåvorna till Google Play Books och kan där läsa utgåvorna när det passar på min surfplatta eller telefon. Mycket smidigt tycker jag.

Jag har legat och läst årets utgåvor och måste säga att jag uppskattar tidningen, intressanta reportage, trevliga små tester och framför allt bra filmtips på filmer jag glömt bort fanns.

Postad 15 augusti 2021 - 09:13

mr richards
  • mr richards
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Det var många XTZ EDGE A2-300-
Jag har bara en.
Fint Biorum.

Postad 15 augusti 2021 - 10:11

arcspin
  • arcspin
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Tack ska du ha Mr richards.

Jo, det har blivit en del slutsteg.

Jag börjad med två, front och center, och sedan har jag byggt ut allteftersom fler kanaler har börjat att användas.

Postad 25 september 2021 - 15:37

legion123
  • legion123
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Ingen dålig anläggning du har!!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.