Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sprakande ljud från högtalare

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 oktober 2021 - 17:02

Wicce
  • Wicce
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Senaste dagarna har mina högtalare börjat spraka så fort de är igång, det är inget konstant sprakande utan lite då och då. Dock känns det som att frekvensen ökar mellan just nu. Någon som har några idéer på vad det kan vara?

Just nu är de inte ens inkopplade i min dator men sprakar ändå. Är ett par Dali ZENSOR1AX.

Postad 21 oktober 2021 - 22:12

Isaac
  • Isaac
  • Veteran

• 1 806 inlägg
  • 0
Förstärkaren?

Postad 22 oktober 2021 - 08:30

Brinke
  • Brinke
  • Beroende

• 1 225 inlägg
  • 0

Senaste dagarna har mina högtalare börjat spraka så fort de är igång, det är inget konstant sprakande utan lite då och då. Dock känns det som att frekvensen ökar mellan just nu. Någon som har några idéer på vad det kan vara?

Just nu är de inte ens inkopplade i min dator men sprakar ändå. Är ett par Dali ZENSOR1AX.

Hur har du kopplat? 3,5 mm är ingen höjdare. Men sprakar det utan något inkopplat så reklamera om tid finns.

Postad 22 oktober 2021 - 09:36

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Veteran

• 2 486 inlägg
  • 0

Om det sprakar med bara högtalare inkopplade kolla om det finns ett samband när kyl - frys eller tvättmaskin startar.
Dessa kan skicka ut skräp på nätet :(

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.