Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Starfield (PC, XBOX)

105 svar till detta ämne Starfield Bethesda
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Starfield (PC) (PC-spel) 0 0 (0) 663:-
Starfield (Xbox Series X/S) (Xbox One-spel) 0 8 (4) 699:-

Postad 18 september 2023 - 11:45

nosferatus
  • nosferatus
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 1

Överhypat spel. Tyckte det var väldigt enformigt, och den riktiga känslan att åka runt i rymden infann sig aldrig. Mest tack vare fast travel, så man inte kunde åka fritt till en planet. Spelar hellre vidare på No mans sky.  

Redigerat av nosferatus, 18 september 2023 - 11:46.

Postad 18 september 2023 - 15:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 727 inlägg
  • 0

Alltså varför ska man bygga baser o så? Vad ger det?

Själv börjar jag gå in i väggen efter 10 h nåt. Spelet lyfter inte. Känns bara åk dit, skjut i hjäl lite,åk tillbaka. Ingen direkt variation. Nä kanske skaffa BG3 istället eller assasins creed när det släpps

Många verkar göra det än de klassiska bethesda rantandet men det är ju helt fritt att ignorera går finfint köra som ett klassiskt bethesda rpg absolut inget du behöver hålla på med.

Postad 19 september 2023 - 15:24

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 1

Många verkar göra det än de klassiska bethesda rantandet men det är ju helt fritt att ignorera går finfint köra som ett klassiskt bethesda rpg absolut inget du behöver hålla på med.

Låter bra! Vill ändå köra igenom spelet men jag har haft mkt roligare med Skyrim om man ska vara nostalgisk. Svårare att leva sig in i världen här. Det har nog lite med menysystemet att göra, dvs bara klicka sig till nästa område/planet tar bort närvaro känslan

Postad Igår, 12:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 727 inlägg
  • 0

Känns som de har försökt bygga story ur det tomma intet. Pun intended :) 

Kvantitet över kvalitet. Nu har ju bethesdas grej hela tiden vart kvantitet stora öppna världar så det här är ju bara ett försök göra ett större bethesda rpg.

Kul har jag trots allt även om det saknar identitet de kunde lika gärna gjort fallout 5 med lite lätt space travel liksom så man får en ursäkt bygga rymdskepp. 

Men många verkar ju fokusera på byggandet medan man själv totalt ignorerat det så kanske hittar en större kundbas :)

Postad Igår, 21:10

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Jag har mest klagomål på spelmotorn m.m. men jag fortsätter ändå o spela. Närmar mig 20 h... ja det har verkligen många utdaterade delar man det ändå nåt som gör att jag fortsätter, bevisligen

Postad Igår, 23:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 727 inlägg
  • 0
Har nog 70h iaf. Tror jag närmar mig slutet av main quest. Fick ett kul uppdrac iaf med parallella universum. De skulle gjort mera av det :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• OCH NAMNET PÅ BION ÄR...
    madeby666
    2023-09-23 21:46:27
  • NU HAR JAG ÄVEN HUNNIT MED ATT PROVA POPCORNMASKINEN :)
    madeby666
    2023-09-23 21:45:39
  • "PIMPAT" KIOSKEN MEN LITE MOVIEQUTES...
    madeby666
    2023-09-23 21:43:56
  • ÄLSKAR FORTFARANDE KÄNSLAN AV FILM PÅ SKIVA :)
    madeby666
    2023-09-23 21:43:04
  • FÖRRUMMET INNAN MAN KOMMER IN I BION...
    madeby666
    2023-09-23 21:42:02
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Prisjakt © 2000 - 2023 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.