Sniken som man är låtsats man som inget har hänt...
1 vecka senare får jag följande:
"Our logistic told us, that there is shipped out a false item to your hands. We have shipped out an RX-V1300 instead of a RX-V630. Please get back to us........."
MCP har alltså upptäckt misstaget (tack vare stackaren som fick min RX-V630 istället?)
Vad är mina alternativ???[?]???
(Tydligen har de slutat sälja RX-V630, istället har de RX-V640 för ca 50€ extra (dessutom i titan färgen som jag egentligen ville ha, för det är väl titan och inte guldfärg?))
1. Låtstas som ingenting och låta bli att svara i telefonen när det kommer samtal från utlandet...
2. Betala lite av mellanskillnaden,Exvis dra bort för en hitfrakt och en tillbakafrakt ~100€ + prisskillnad jämfört med billigaste i Tyskland (788€) Dvs betala 260€ istället för 400€ i mellanskillnad, motsv att de säljer till mig för sitt inköpspris?
3. Betala hela mellanskillnaden
4. Kräva att de skickar mig en RX-V640/titan istället (för en RX-V630/Black som jag nu inte längre vill ha...)
5. Godta att de ger mig den nu begangnade RX-V630/black som jag egentligen skulle ha
6. Skicka tillbaka skiten och nöja mig med min 25år gamla knastriga JVC reciever...
Smidigast vore ju att betala lite mellanskillnad, visserligen räknade jag inte på att lägga så mycket pengar på anläggningen, men jag har ju trots allt vant mig vid OSD och den goooa volymkontrollen[
OBS! jag har ännu inte kontaktat dem, fick precis mejlet...
Förresten, kan de tvinga mig att betala ifall jag skulle ignorera dem?
Man kan ju se på det ur deras synvinkel oxå, de har nog i alla fall förlorat minst 3000 på mig, vore kanske inte mer än rätt att ge dem lite pengar i alla fall?
Om jag nu ska betala dem pengar, hur mycket ligger då avgiften på för insättning på deras konto?
Vore tacksam för svar
(från en nu ännu kanske ytterligare lite fattigare student[8D])
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?