Jag har som en del vet funderat ett tag nu på att investera i en Primare SPA20. Investeringen närmar sig nu. Den 20:e Maj kommer lönen för allt jobbande under påsken! [
Men jag har inte kunnat bestämma mig ännu. Jag har inte kunnat få mig nån demo av SPA20. Primare verkar inte vilja skicka några prodkuter till nån handlare bara för test och utvärdering utan det verkar vara köptvång... snålt!
Att köpa nånting osett känns inte så himla kul.
Att SPA20 är klockren på tvåkanal är det nog inte så mycket att säga om men jag är inte lika säker på användarvänligheten och bio ljudet.
Det är av hög prioritet för mig att få bra tvåkanals ljud men den används ändå mest till film så bio ljudet ska även det vara riktigt bra.
Hur tror ni billigare japaner står sig mot den i bio ljud som t.e.x Yamaha AZ2 ?
Finns det några riktigt heta konkurrenter till SPA20 i 20K klassen. Det verkar lite tunt. Antingen är det billigare japaner eller så måste man gå på separat för och slutsteg för dubbla summan pengar.
Kanske ska nämna att högtalarna som ska drivas är inte helt okänsliga Sonus Faber Grand Piano i fronten med matchande center och surround så det bör nog ställas rätt höga krav på elektroniken.
Är det nån som har erfarenhet av dom här högtalarna. Gör man dom inte rättvisa utan separat för och slutsteg ?
Mattias.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?