Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nån som köpt från Digitalo?

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 februari 2004 - 04:23

Likvid
  • Likvid
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0
Funderar på beställa en Toshiba TV därifrån.

Nån som handlat där?

Hur var servicen och leveranstiden?

Jag försökte testa beställningen online men tydligen är det bara Tyskland man kan välja som frakt alternativ.

Ni som beställt därifrån, är det mailbeställning man får köra med eller?

#2

Postad 08 februari 2004 - 16:24

Unregistered63a53ac6
  • Unregistered63a53ac6
  • Beroende

  • 1 180 inlägg
  • 0
Jo det kan du göra, om du kan Tyska kan du även prova ringa också.

#3

Postad 27 mars 2004 - 15:08

Unregisteredb6a3a8e3
  • Unregisteredb6a3a8e3
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Jag har beställt Jm Lab Chorus S högtalare från digitalo. Gjorde beställningen via telefon på engelska. Har dock inte fått dem levererade än.

#4

Postad 29 mars 2004 - 02:04

Unregistered18a9b48c
  • Unregistered18a9b48c
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag köpte mina JM lab högtalare därifrån. Det fungerade perfekt, billigt och snabbt. De skickade dem med UPS så jag hade dem på några dagar. Betalningen skedde genom att jag batalade in på ett UPS konto. Däremot kan det vara viktigt att se till att de har grejerna på lager när du beställer dem.

#5

Postad 08 april 2004 - 11:41

Unregistered6bb04525
  • Unregistered6bb04525
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Har oxå beställt (Mail) från dem

funkade finfint. :rolleyes:

4 dagar efter att betalningen var registrerad kom grejerna med UPS.
Tog totalt 1 vecka. Obs att min bank SEB tog 200 spänn för "Bankens avgifter och kostnader" vid själva överföringen.

Det blir nog beställt fler ggr från dom.

Har för övrigt beställt från andra företag i tyskland (även annat än HIFI) och har förutom en liten miss (Min miss dock... men Företaget ringde mig och det löste sig på bästa sätt) bara goda erfarenheter. <_<

Göran

#6

Postad 11 september 2004 - 18:44

Cnalle
  • Cnalle
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Tänkte själv beställa från dom.

Det verkar som om Digitalo har gjort om systemet, nu kan man vad jag förstår få leverans med UPS och använda Cash On Delivery för 30 € (för paket under 30 kg).

Är det någon som gjort detta? Jag undrar nämligen om "cashen" ska vara i Euro eller hederliga riksdaler? Har beställt från tyskland förut (UPS då med) och då stod det att jag skulle betala i Euro först men när killen kom med prylarna var det i kronor han hade kostnaden.

Behöver veta eftersom jag nog måste snacka med min bank om jag ska ha en massa Euro när min projje knackar på dörren.

/Carl

#7

Postad 20 januari 2005 - 02:48

Unregisteredff4ab017
  • Unregisteredff4ab017
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Lyfter tråden lite :P

Hur gick det med betalningen?
Vilken valuta betalade du med?

#8

Postad 21 januari 2005 - 01:00

Optoma
  • Optoma
  • Forumräv

  • 650 inlägg
  • 0

Tänkte själv beställa från dom.

Det verkar som om Digitalo har gjort om systemet, nu kan man vad jag förstår få leverans med UPS och använda Cash On Delivery för 30 € (för paket under 30 kg).

Är det någon som gjort detta? Jag undrar nämligen om "cashen" ska vara i Euro eller hederliga riksdaler? Har beställt från tyskland förut (UPS då med) och då stod det att jag skulle betala i Euro först men när killen kom med prylarna var det i kronor han hade kostnaden.

Behöver veta eftersom jag nog måste snacka med min bank om jag ska ha en massa Euro när min projje knackar på dörren.

/Carl

När jag fick min Denon med UPS så fick jag betala med svenska kronor till budet vid min dörr när han kom, så det är inga problem med svenska pengar, de har på sin dator en valutaräknare som ger korrekt belopp, dock vill dom ha exakta pengar om du inte ger dom dricks förstås. :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.