Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

** Officiell tråd - mCubed/HFX-Media PC **

653 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
mCubed HFX Classic (Svart/Silver) (Chassin) 1 8,7 (9) Inga priser
mCubed HFX Classic (Svart) (Chassin) 1 8,4 (4) Inga priser
mCubed HFX Mini (Svart) (Chassin) 1 6 (1) Inga priser
mCubed HFX Mini Bundle (Svart) (Chassin) 1 6,5 (1) Inga priser
mCubed HFX Classic (Silver) (Chassin) 1 8,25 (3) Inga priser
mCubed HFX Mini Bundle (Svart/Silver) (Chassin) 1 7,5 (1) Inga priser
mCubed HFX Mini Metal Bundle (Svart) (Chassin) 1 (0) Inga priser
mCubed HFX Mini Acryl Bundle (Svart) (Chassin) 1 (0) Inga priser
mCubed HFX Mini Acryl Bundle (Vit/Silver) (Chassin) 1 (0) Inga priser
mCubed HFX Mini Metal Bundle (Svart/Silver) (Chassin) 1 (0) Inga priser
mCubed HFX Mini Metal Bundle (Silver) (Chassin) 1 (0) Inga priser
4 relaterade trådar

#1

Postad 23 februari 2005 - 09:06

plastic
  • plastic
  • Lärjunge

  • 318 inlägg
  • 0
Gjort om tråden till officiell!!!! nima01

mCubed kommer att lansera en ny HTPC låda!

HFX - Media PC

Hoppas bara att priset blir lågt ;)

/plastic

Redigerat av nima01, 18 augusti 2005 - 21:34.


#2

Postad 23 februari 2005 - 09:29

Nisse1974
  • Nisse1974
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Helt klart intressant, men den "käns" dyr....

//D

#3

Postad 23 februari 2005 - 09:51

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0
Ja, jag måste erkänna att jag blir rejält sugen på en sån där låda men risken är väl dessvärre överhängande att priset kommer att springa iväg till lätt ohälsosamma nivåer (åtminstone för plånboken). Framförallt om man dessutom skall lägga till för att få VFD/fjärr och ett passivt nätaggregat. Å andra sidan så verkar denna låda hålla så hög standard rent utseendemässigt att det faktiskt skulle kunna vara värt det. Hoppas att lådan dyker upp snart så vi får se vad den kostar.

#4

Postad 23 februari 2005 - 11:53

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
[url="https://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=46921"]https://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=46921[/url] ?

#5

Postad 23 februari 2005 - 18:08

Unregistered6b4d299e
  • Unregistered6b4d299e
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
yepp såg chassit på ett annat forum.. super fint..

Påminner om det där chassit från usa som är passivt kylt.. OCL länkade till det förut..
och ja.. kanske vi både flytta hela tråden till chassin etc..

Vi får väl se mer utav det på Cebit i Tyskland!!! och fan när kommer priset!!! argg..
kan inte vänta.. har man råd eller inte...

#6

Postad 23 februari 2005 - 19:41

Unregistereda2cd7c35
  • Unregistereda2cd7c35
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Det verkar pretty sweet om jag får säga min mening ;)
Trevliga funktioner också, det ser ut som om nätaggregatet sitter inuti? festligt!

#7

Postad 04 april 2005 - 16:15

Unregistered4a57e51a
  • Unregistered4a57e51a
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
priset för chassi + cpu-kylare+VFD/fjärr går på ca 400€, då utan PSU.
synd.

#8

Postad 05 april 2005 - 08:17

gvartser
  • gvartser
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hittade lite andra snygga lådor, som passar in fint i stereobänken.

http://www.iuneed.com/products.html

Ha det bäst,
/gvartser

#9

Postad 05 april 2005 - 08:42

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

  • 2 218 inlägg
  • 0
Hmm det var ett RIKTIGT snyggt cahssi. synd att priset är så högt :)

#10

Postad 05 april 2005 - 08:58

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0
Men priset är ju faktiskt inte monsterhögt. Inklusive frakt borde priset hamna på ca 4.000:- inkl VFD och fjärr men utan PSU, dvs i linje med en del andra chassin av lite högre kvalitet. Eftersom detta chassi verkar ge riktigt goda förutsättningar för att bygga en väldigt tyst maskin så tycker jag nog ändå att det är rätt prisvärt. Jag är i alla fall i allra högsta grad intresserad av en sådan låda. Om de börjar levereras i maj så kanske det är någorlunda lätt att få tag på en låda till hösten (i början kan det kanske bli leveransproblem) och då kanske priset har hunnit sjunka någon hundralapp... :)

#11

Postad 05 april 2005 - 09:22

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0
hittade lådan för €299 men då kanske det är utan VFD och fjärr hm...

#12

Postad 05 april 2005 - 09:31

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Eftersom detta chassi verkar ge riktigt goda förutsättningar för att bygga en väldigt tyst maskin så tycker jag nog ändå att det är rätt prisvärt. Jag är i alla fall i allra högsta grad intresserad av en sådan låda. Om de börjar levereras i maj så kanske det är någorlunda lätt att få tag på en låda till hösten (i början kan det kanske bli leveransproblem) och då kanske priset har hunnit sjunka någon hundralapp...  :)

Om jag fattat det rätt så slänger de in en passiv PSU i lådan ?
I så fall kan du ju göra maskinen kallare (och förhoppningsvis också tystare) genom att använda en helt extern PSU, som Varius EX350R eller EX250.

#13

Postad 05 april 2005 - 20:39

turbo_tobbe
  • turbo_tobbe
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Var ska PSUn monteras då? Finns ju ingen plats till den....

Kolla bilderna här www.hifiatx.com

#14

Postad 05 april 2005 - 20:44

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Var ska PSUn monteras då? Finns ju ingen plats till den....

Sitter i lådan, vid 5.25" platsen för DVD-läsaren, den var som sagt passiv.

#15

Postad 05 april 2005 - 20:47

turbo_tobbe
  • turbo_tobbe
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0

Var ska PSUn monteras då? Finns ju ingen plats till den....

Sitter i lådan, vid 5.25" platsen för DVD-läsaren, den var som sagt passiv.

<{POST_SNAPBACK}>


Är det antingen DVD eller PSU? Eller menar du platsen bevid dvd-läsaren, den bakom displayen?

Det stog ju angingen passiv eller aktiv psu, hur ska man kunna ha en vanlig med fläkt där, den kommer ju inte kunna suga in nån annan luft. Kommer ju brinna upp med en gång.

#16

Postad 05 april 2005 - 20:55

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Var ska PSUn Är det antingen DVD eller PSU? Eller menar du platsen bevid dvd-läsaren, den bakom displayen?

Visste inte att "vid" kunde tolkas som "antingen eller" :) givetvis är det brevid.

Det stog ju angingen passiv eller aktiv psu, hur ska man kunna ha en vanlig med fläkt där, den kommer ju inte kunna suga in nån annan luft. Kommer ju brinna upp med en gång.

Om du tittar på de datorgenererade bilderna på siten (och även på ett av fotografierna skymtar detta) kan du se att de har ett stort hål för en eventuell PSU-fläkt på undersidan utav lådan.

Redigerat av frollic, 05 april 2005 - 20:57.


#17

Postad 05 april 2005 - 22:58

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

  • 2 218 inlägg
  • 0
TystPC är generalagenter för denna lådan i sverige och de skall få in den i slutet av Maj :) .. Jag får nog ta och handla mig en sådan, även fast priset är lite högt enligt mig..Jämför inte då mot andra liknande lådor utan vad jag anser vara högt för en "plåtlåda" :P. Denna passar dock som GJUTET till min kommande förstärkare så jag han nog inte motstå :P

testsmurf: Vart hittade du det priset?

Redigerat av mr huhta, 05 april 2005 - 22:59.


#18

Postad 06 april 2005 - 07:00

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

testsmurf: Vart hittade du det priset?

<{POST_SNAPBACK}>

På första länken i google när jag sökte på "hfx media pc"
http://www.ichbinlei...roducts_id=1602
Det var t.o.m €295, fast jag vet ju inte vad som ingår eller om det är exkl moms å sånt tjafs..

Redigerat av testsmurf, 06 april 2005 - 07:00.


#19

Postad 06 april 2005 - 08:16

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

  • 2 218 inlägg
  • 0
Tackar :) . Har inte ens provat att söka på den än :P

#20

Postad 07 april 2005 - 10:12

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0
Halloj!


Jag har agenturen för mCubed i Sverige och säljer deras produkter via några olika återförsäljare.

Har ni några frågor så försöker jag gärna svara så gott jag kan :D :rolleyes: :lol:



När det gäller pris så är fraktkostnaden ett stort problem (lådan väger 18 kg!) och jag har jobbat några veckor med olika lösningar för att få till en så effektiv och billig lösning på frakten som möjligt. Inte helt lätt tyvärr. Så exakta priser har jag inga riktigt än men snart, hoppas jag... Vi har ju dessutom högre moms i Sverige än flertalet andra länder i EU så den blir inte billigare av det.

Mig veterligen så finns bara Zalmans 500 och 300 med 100% passiv kylning av dator byggd kring vanliga ATX-grejer? Hush har väl också något men det är ju inte helt lätt att köpa lösa chassin av dem närsom heslt....

Den först sändningen kommer finnas i Sverige i slutet på maj.


Som sagt, fråga på om det är något ni undrar :)

#21

Postad 07 april 2005 - 11:01

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0
1. Det finns ett par rader RCA-kontakter på baksidan. Vad är det tänkt att dessa skall användas till?

2. Finns det färdiga kontaktlösningar eller måste man själv plocka fram lödkolven för att kunna använda dessa kontakter?

3. Kommer det att finnas någon leverantör i Stockholmsområdet så man "slipper" fraktkostnaden?

4. Har du någon aning om hur de svenska priserna kommer att se ut?

5. Följer det med heatpipes för både CPU och GPU när man köper lådan?

#22

Postad 07 april 2005 - 11:20

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0
1. Det finns ett par rader RCA-kontakter på baksidan. Vad är det tänkt att dessa skall användas till?

Linjeingångar från andra apparater och extra utgångar AFAIK. Egentligen är det upp till dig att koppla dem vart du vill :)



2. Finns det färdiga kontaktlösningar eller måste man själv plocka fram lödkolven för att kunna använda dessa kontakter?

Så vitt jag vet än så länge är det vanliga interna ljudkontakter av typen som sitter på moderkort o ljudkort.



3. Kommer det att finnas någon leverantör i Stockholmsområdet så man "slipper" fraktkostnaden?

Ja det tror jag. Idag säljer Kylning på Karlbergsvägen och Webhallen i city mCubeds grejer i Stockholm. Men om de kommer ta in hfX i sitt sortiment kan jag ju inte garantera 100% (även om de låter väldigt intresserade att göra det :D )




4. Har du någon aning om hur de svenska priserna kommer att se ut?

De kommer tyvärr ligga lite över priserna på kontinenten. Delvis pga vår högre moms delvis pga fraktkostnaderna. Den kommer troligtivs ligga i samma prisklass som Zalmans 300, dvs lite under 500'an (om man kör med "fullt kit" till HfX'en alltså)



5. Följer det med heatpipes för både CPU och GPU när man köper lådan?

Antingen så plockar man ihop en beställning på alla grejerna på en gång eller så kan man köpa delarna separat. Så man kan börja med bara lådan och bygga in sitt befintliga nätagg och cpukylning osv. Sen kan man köpa till cpu-heatpipekitet, grafikortskitet, passivt nätagg osv precis när man vill.

Det betyder att cpuheatpipekitet alltså går att köpa separat för egna experiment i andra lådor. Men man bör ha lite koll på vad man gör då naturligtvis :rolleyes:

#23

Postad 07 april 2005 - 17:48

Unregistered6b4d299e
  • Unregistered6b4d299e
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
GPU heat pipe?
hmm, visste inte det, är det Zalmans typ passiva kylning, eller är det "special" gjorda heatpipes som går ut till kylfklänsen? (det blir ju lite svårt)

#24

Postad 08 april 2005 - 09:01

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

GPU heat pipe?
hmm, visste inte det, är det Zalmans typ passiva kylning, eller är det "special" gjorda heatpipes som går ut till kylfklänsen? (det blir ju lite svårt)

<{POST_SNAPBACK}>


Osäker.... de jobbar just nu med den och nordbryggeheatpipen. Jag får återkomma :blink: !

#25

Postad 08 april 2005 - 09:21

Unregistered6b4d299e
  • Unregistered6b4d299e
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
om dem kommer det (och Nordbryggam som är en överraskning)
då är köpet givet för mig i alla fall :blink:

Men i slutet av maj kommer alltså lådan, och återkomm gärna när och vilka andra saker kommer med :P som sagt, bra produkt, och det finaste att man kan köpa DET man vill.. alltså, vill man ha en "normalt" agg, så tar man ett sånt.. flexibiliteten är stor och uppskattad :(

HZ

#26

Postad 08 april 2005 - 09:30

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0
Snabba puckar :blink:


GPU heatpipen går till vänster sidas massiva kylfläns. Just nu kör de en ATI X800 med denna lösning, GPU temp är 65 grader vid full spätta på kortet!!! Eller som de själva sa: "Current values at full load: 65° GPU temp and left heatsink has a lot to do!" :P

#27

Postad 19 maj 2005 - 08:50

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0
Någon mer än datorbutiken.com som kommer ta in dem?
(gärna i stockholm, för fraktkostnadens skull)

#28

Postad 19 maj 2005 - 09:14

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Någon mer än datorbutiken.com som kommer ta in dem?
(gärna i stockholm, för fraktkostnadens skull)

<{POST_SNAPBACK}>

50% rabatt på frakten från datorbutiken.com om du använder koden "stockholm" enligt denna tråd.

#29

Postad 19 maj 2005 - 09:45

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0
Strålande, ska försöka hjälpa lillebror plocka ihop en hepc ikväll, så kanske kan man få användningen av koden.

#30

Postad 19 maj 2005 - 10:23

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

Strålande, ska försöka hjälpa lillebror plocka ihop en hepc ikväll, så kanske kan man få användningen av koden.

<{POST_SNAPBACK}>


Den första omgången hFX är på väg per båt just nu och kommer finnas i butik andra halvan av juni. Det blev alltså lite senare än vad det var tänkt från början :) Man kan förboka på Datorbutiken just nu om man vill vara säker på att få ett ex från den första leveransen. Webhallen och Kylning i Stockholm kommer säkert ta in hFX i sortimentet också men det är inget 100% spikat o beställt från dem än.

Några saker som hänt sedan den här tråden skrevs för ett tag sen är att det även blir en SCART på baksidan, man kan köpa till en expansion till cpukylaren och dubblera kylkapaciteten till 240 watt och... eehhh, det är vad jag kommer på på rak arm. Kolla gärna på bilderna och artikeln om hFX på http://www.sweclockers.com

Redigerat av Magnus Thomé, 19 maj 2005 - 10:25.


#31

Postad 20 maj 2005 - 14:21

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0
Det blev en låda, med gpu och cpu heatpipes (120w), samt Nightjar 300w fläktlöst psu.
Så nu är det bara att vänta..

Men kommer det någon nordbrygga heatpipe?

/C

#32

Postad 20 maj 2005 - 19:59

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

Men kommer det någon nordbrygga heatpipe?


Absolut! Datorbutiken kommer säkerligen ta hem den också när det närmar sig.

#33

Postad 21 maj 2005 - 10:04

Unregisteredd8265939
  • Unregisteredd8265939
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
I sweclockers artikel nämndes att en scart kontakt antagligen skulle finnas på baksidan i den slutgiltiga versionen. om det finns en sådan, hur blir den matat från grafikkortet? (svideo? VGA?)

#34

Postad 21 maj 2005 - 20:59

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

I sweclockers artikel nämndes att en scart kontakt antagligen skulle finnas på baksidan i den slutgiltiga versionen. om det finns en sådan, hur blir den matat från grafikkortet? (svideo? VGA?)

<{POST_SNAPBACK}>


Jag vet tyvärr inte det än. Det kan även tänkas att den kan användas till att ta in video i lådan. Jag kan kolla med mCubed (är ju nyfiken själv osså :rolleyes: )

#35

Postad 23 maj 2005 - 15:18

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0

Absolut! Datorbutiken kommer säkerligen ta hem den också när det närmar sig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hittar ingen info om denna. Finns det någon info postad någonstans?

#36

Postad 23 maj 2005 - 18:19

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

Absolut! Datorbutiken kommer säkerligen ta hem den också när det närmar sig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hittar ingen info om denna. Finns det någon info postad någonstans?

<{POST_SNAPBACK}>

Finns ingen info hos datorbutiken än och bara knapphändigt med info hos mCubed, kika långt ner på den här sidan: http://www.mcubed-te...ng/produkte.htm

#37

Postad 24 maj 2005 - 10:50

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

I sweclockers artikel nämndes att en scart kontakt antagligen skulle finnas på baksidan i den slutgiltiga versionen. om det finns en sådan, hur blir den matat från grafikkortet? (svideo? VGA?)

<{POST_SNAPBACK}>

Har fått detta svar från Maik på mCubed:

you can use this either for audio signal only or you use it as standard scart with video, audio, everything.
For second option you will need a Hauppauge WinTV card with internal scart connector.

If you use Win-TV, you will have a better signal with Scart, because colors are transported separately over the lines.



#38

Postad 25 maj 2005 - 09:43

Unregisteredd8265939
  • Unregisteredd8265939
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0

I sweclockers artikel nämndes att en scart kontakt antagligen skulle finnas på baksidan i den slutgiltiga versionen. om det finns en sådan, hur blir den matat från grafikkortet? (svideo? VGA?)

<{POST_SNAPBACK}>

Har fått detta svar från Maik på mCubed:

you can use this either for audio signal only or you use it as standard scart with video, audio, everything.
For second option you will need a Hauppauge WinTV card with internal scart connector.

If you use Win-TV, you will have a better signal with Scart, because colors are transported separately over the lines.

<{POST_SNAPBACK}>



Tackar så mycket för svaret!
Jag antar då att man endast kan skicka det material som WIn-TV kortet kan spela upp, alltså inte visa en bild av windows skirvbordet tex.
Men det är skönt ändå med en scart!

#39

Postad 25 maj 2005 - 16:53

turbo_tobbe
  • turbo_tobbe
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0

Tackar så mycket för svaret!
Jag antar då att man endast kan skicka det material som WIn-TV kortet kan spela upp, alltså inte visa en bild av windows skirvbordet tex.
Men det är skönt ändå med en scart!

<{POST_SNAPBACK}>



Känns väl m a o rätt meningslöst då jag antar att de flesta har ett sånt chassi till en dator med mce2005 eller liknande och det gränssnittet skickar väl knappast inte win-tv kortet ut utan windows gör det.

#40

Postad 21 juni 2005 - 08:27

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0

Den första omgången hFX är på väg per båt just nu och kommer finnas i butik andra halvan av juni. Det blev alltså lite senare än vad det var tänkt från början  :( Man kan förboka på Datorbutiken just nu om man vill vara säker på att få ett ex från den första leveransen.

<{POST_SNAPBACK}>

Den där båten verkar inte gå så fort. När får vi ta del av hFX?

#41

Postad 21 juni 2005 - 08:50

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

Den första omgången hFX är på väg per båt just nu och kommer finnas i butik andra halvan av juni. Det blev alltså lite senare än vad det var tänkt från början  :) Man kan förboka på Datorbutiken just nu om man vill vara säker på att få ett ex från den första leveransen.

<{POST_SNAPBACK}>

Den där båten verkar inte gå så fort. När får vi ta del av hFX?

<{POST_SNAPBACK}>



Tyvärr kan jag bara hålla med om båtens fart :rolleyes:

Grejerna landar idag i Göteborg men jag har dem inte förrän på må-ti nästa vecka efter intullning osv. Sen tar det ytterligare några dagar med frakten ut till återförsäljarna.

Men båten har åtminstone inte sjunkit.... ;)

Redigerat av Magnus Thomé, 21 juni 2005 - 08:51.


#42

Postad 21 juni 2005 - 09:37

Unregisterede7866599
  • Unregisterede7866599
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0

Den första omgången hFX är på väg per båt just nu och kommer finnas i butik andra halvan av juni. Det blev alltså lite senare än vad det var tänkt från början  :) Man kan förboka på Datorbutiken just nu om man vill vara säker på att få ett ex från den första leveransen.

<{POST_SNAPBACK}>

Den där båten verkar inte gå så fort. När får vi ta del av hFX?

<{POST_SNAPBACK}>



Tyvärr kan jag bara hålla med om båtens fart :rolleyes:

Grejerna landar idag i Göteborg men jag har dem inte förrän på må-ti nästa vecka efter intullning osv. Sen tar det ytterligare några dagar med frakten ut till återförsäljarna.

Men båten har åtminstone inte sjunkit.... ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Hoppas på många byggbilder snart!!!

#43

Postad 30 juni 2005 - 22:08

fogi
  • fogi
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Tänkte bara höra efter hur det går, kommer dem igenom tuillen?

Datorbutiken.com verkar inte ha fått in några ännu.

/fogi

#44

Postad 30 juni 2005 - 23:49

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0

Tänkte bara höra efter hur det går, kommer dem igenom tuillen?

Datorbutiken.com verkar inte ha fått in några ännu.

/fogi

<{POST_SNAPBACK}>



Jag har fått dem (och byggt ihop en egen meddetsamma ;) )

Heatpipe kiten har inte kommit från Österike än men jag skickar iväg chassina iaf till Datorbutiken imorrn.

#45

Postad 08 juli 2005 - 06:58

Unregisterede7866599
  • Unregisterede7866599
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0

Tänkte bara höra efter hur det går, kommer dem igenom tuillen?

Datorbutiken.com verkar inte ha fått in några ännu.

/fogi

<{POST_SNAPBACK}>



Jag har fått dem (och byggt ihop en egen meddetsamma :D )

Heatpipe kiten har inte kommit från Österike än men jag skickar iväg chassina iaf till Datorbutiken imorrn.

<{POST_SNAPBACK}>


Nu borde en o annan kund ha fått leverans? Någon?

#46

Postad 08 juli 2005 - 13:41

jonathane
  • jonathane
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
Min befinner sig någonstans i Tyskland just nu... Hoppas på leverans på måndag om den inte dyker upp mirakulöst om någon timme...

#47

Postad 09 juli 2005 - 00:18

joniS
  • joniS
  • Lärjunge

  • 339 inlägg
  • 0

Nu borde en o annan kund ha fått leverans? Någon?

<{POST_SNAPBACK}>


Lillebror har inte hört något ännu ifrån datorbutiken, dock så befinner han sig i NY nu, så det är bara bra att den inte kommer på några veckor.

#48

Postad 21 juli 2005 - 13:56

Unregisterede7866599
  • Unregisterede7866599
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Fortfarande ingen action!

Synd, undrar hur länge mCubed orkar driva sitt koncept utan volymleveranser?

Kanske Silverstone står redo att köra det hela på egen hand.

#49

Postad 21 juli 2005 - 14:06

Unregistered32762
  • Unregistered32762
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0
Jag har nu fått min låda, beställde den från komplett.se i onsdags. Väntar nu bara på heatpipes:en till CPU, GPU samt HDD-dämpning från datorbutiken.com. De grejorna kommer antagligen i morgon.
Har börjat packa upp grejorna, och lådan ser mycket fin och gedigen ut. Återkommer när jag har fått ihop allt.

#50

Postad 21 juli 2005 - 14:07

Unregisterede7866599
  • Unregisterede7866599
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0

Jag har nu fått min låda, beställde den från komplett.se i onsdags. Väntar nu bara på heatpipes:en till CPU, GPU samt HDD-dämpning från datorbutiken.com. De grejorna kommer antagligen i morgon.
Har börjat packa upp grejorna, och lådan ser mycket fin och gedigen ut. Återkommer när jag har fått ihop allt.

<{POST_SNAPBACK}>


Kul!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.