Winner_HTS_208F_250.jpg 5.9K
0 Antal nerladdningarDå har jag just fått hem min nya högtalare.
Winner HTS-208 995kr/paret från fyndbörsen.
Det hela började en kväll då jag fick för mej å köpa nått nytt bara för å köpa, jag beställde ett par Proson C88 från siba.
Jag kände hela tiden att jag inte ville ha dom, dagen efter vart dom avbeställda.
Jag började kika runt på lite olika sidor å då till min förvåning såg jag Winner HTS-208 på fynbörsen. specade till 25kg st och 995 paret.
jag beställde av bara farten för å undersöka närmare.
jag la inte förhoppningarna allt för högt med tanke på det priset även fast Fyndbörsen gav dom så fina vitsord.
Idag för 2h packade jag upp dom. det första jag la märke till va att dom va ruggigt stora
Kanon snygga till utseendet med den väldigt mörk röda färgen med grå front.
Helt enkelt riktigt snygga. jag började inspektera lådan lite och märke att dom va väldigt seriöst bygga å riktigt snygga.
lite snabbt slängde jag in dom i vardagsrummet å kopplade in dom med högtalar kablar smala som tandtråd till min gammla sonab försärkare. jag såg lappen på baksidan av högtalaren : Sensativity 85db å tänkte det här går nog aldrig.
Men ajg kopplade in allt å Sonaben har bara klagat på ett par högtalare tidigare å det var ett par B&W Dm602 S3 eller va dom hette. men detta gick galant.
Oj oj oj va förvånad jag vart när jag drog igång en låt. vilket fint ljud för denna peng.
Eftersom jag bara lyssnat i kanske 10-15 min ger jag inga lyssning intryck ännu.....
Tyvär så jobabr man kväll så man för vänta lite granna med å lyssna.
Jag slänger upp lite bilder när jag kommer hem å sen när jag lyssnat lite mer så skriver ajg va jag tycker. men hitils kan jag bara säga OJ!
Jag rekomenderar dessa varmt hitils.
Kan inte tänka mej att det går å hitta ett par bättre högtalare å mer välbyggda för detta pris, men jag har inte hört alla heller.
Om det är något ni undrar är det bara att fråga.
Mvh Robert
Redigerat av bwr, 25 July 2005 - 17:17.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
11 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?