Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Winner HTS-208

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Winner HTS-208 (Golvhögtalare) 0 7.5 (1) Inga priser

Postad 25 July 2005 - 16:32

bwr
  • bwr
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Bifogad fil  Winner_HTS_208F_250.jpg   5.9K   0 Antal nerladdningar
Då har jag just fått hem min nya högtalare.

Winner HTS-208 995kr/paret från fyndbörsen.

Det hela började en kväll då jag fick för mej å köpa nått nytt bara för å köpa, jag beställde ett par Proson C88 från siba.

Jag kände hela tiden att jag inte ville ha dom, dagen efter vart dom avbeställda.

Jag började kika runt på lite olika sidor å då till min förvåning såg jag Winner HTS-208 på fynbörsen. specade till 25kg st och 995 paret.

jag beställde av bara farten för å undersöka närmare.

jag la inte förhoppningarna allt för högt med tanke på det priset även fast Fyndbörsen gav dom så fina vitsord.

Idag för 2h packade jag upp dom. det första jag la märke till va att dom va ruggigt stora B)

Kanon snygga till utseendet med den väldigt mörk röda färgen med grå front.

Helt enkelt riktigt snygga. jag började inspektera lådan lite och märke att dom va väldigt seriöst bygga å riktigt snygga.

lite snabbt slängde jag in dom i vardagsrummet å kopplade in dom med högtalar kablar smala som tandtråd till min gammla sonab försärkare. jag såg lappen på baksidan av högtalaren : Sensativity 85db å tänkte det här går nog aldrig.

Men ajg kopplade in allt å Sonaben har bara klagat på ett par högtalare tidigare å det var ett par B&W Dm602 S3 eller va dom hette. men detta gick galant.

Oj oj oj va förvånad jag vart när jag drog igång en låt. vilket fint ljud för denna peng.

Eftersom jag bara lyssnat i kanske 10-15 min ger jag inga lyssning intryck ännu.....

Tyvär så jobabr man kväll så man för vänta lite granna med å lyssna.

Jag slänger upp lite bilder när jag kommer hem å sen när jag lyssnat lite mer så skriver ajg va jag tycker. men hitils kan jag bara säga OJ!

Jag rekomenderar dessa varmt hitils.

Kan inte tänka mej att det går å hitta ett par bättre högtalare å mer välbyggda för detta pris, men jag har inte hört alla heller. :)

Om det är något ni undrar är det bara att fråga.

Mvh Robert

Redigerat av bwr, 25 July 2005 - 17:17.

Postad 26 July 2005 - 12:56

bwr
  • bwr
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Har nu spelat dom nån timme+ att dom har stått igång ett dygn å dom låter kanon fint. det ända jag kan anmärka på är att mellanregistret inte avger rösterna så dovt som det borde.

Men annars en toppen högtalare.

Bas finns å den går riktigt djupt men blir aldrig brölig, utan den hänger med fint å spelar rappt med bra puch.

mellanregistret är väl kanske inte det bästa men det duger för mej. jag jämför det med dali 470 se.. där man värkligt får klös i röster å det skiljer 13000 i pris med. så det är inte så konstigt att den låter bättre.

diskanten avger mycket klarhet å tror aldrig den blir ansträng. har docj inte maxat så mycket. men hitils har den aldrig stört mej, den blir även mjukare å fylligare juh mer dom börjar släppa lös..

Summering 10!!!!

Klockren högtalare. jag har kollat å lyssnat på högtalare med priser mellan 1000-10000 å jag har bestämt mej för å spara dessa.

blir det ett byte ska det va B&W DM602s3 eller dali 470 se.. dom ända i rimlig prisklass för mej som ajg trivs bättre med.

så fyndbörsen höll helt klart va dom lovade.

Mvh Robert

Postad 28 July 2005 - 12:37

bwr
  • bwr
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
bilder uppe nu ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.