|
HiFi-rigg från västkusten
HiFi-anläggning
Album från andreas_r:
|
Strävan hemma hos mig var att få till ett system som dels låter rikigt bra, är hyfsat estetiskt tilltalande samt består av ett fåtal komponenter som spelar bra ihop. Det får inte se ut som hos en radiohandlare :) |
Produkter i albumet:
|
Bilder i detta album
Växla till minatyrbilder
Ge betyg
Du måste vara inloggad för att kunna sätta betyg.
Om du vill använda lite fler avancerade alternativ när du svarar, eller om du vill se alla kommentarer så kan du gå till forumtråden för kommentarer på just detta album.
Var på väg att köpa ett par Supernova Elite för två år sedan. Tyvärr blev det inte så den gången men nu har jag fått för mig något igen! (bild) Bilder blir det alltid vad det än må vara. Jag skall nog kunna hitta på något denna gången med (bild)
Mvh
Haha, men Bingoraalf (bild) Kabeln måste väl ta slut någonstans. Man kan ju i för sig löda fast kabeln men då är risken att man får löda bort den också(bild)
[quote name='bingoraalf' post='2935160' date='Jun 21 2010, 12:36 ']Vad är det egentligen i dem kablarna? ^^Tjocka som anakondor men sen går det "bara ut en normal kabel" i slutet på dem? Jag fattar inte ^[/quote]
Mvh
Haha, men Bingoraalf (bild) Kabeln måste väl ta slut någonstans. Man kan ju i för sig löda fast kabeln men då är risken att man får löda bort den också(bild)
[quote name='bingoraalf' post='2935160' date='Jun 21 2010, 12:36 ']Vad är det egentligen i dem kablarna? ^^Tjocka som anakondor men sen går det "bara ut en normal kabel" i slutet på dem? Jag fattar inte ^[/quote]
Riktigt fint ! gillar dina Bladelius komponenter starkt.. 10p !
Vad är det egentligen i dem kablarna? ^^Tjocka som anakondor men sen går det "bara ut en normal kabel" i slutet på dem? Jag fattar inte ^
10 p !
Solklar 10:a! Bladelius & QRS! Riktigt grymma produkter!
dra åt *******, här ligger man inte bara i lä, utan nergrävd så det smäller om det!! grattis till feta leksaker!!
High end (bild)
Fet anläggning generellt sett! Blafdelius stegen låter ju med säkerhet helt underbart och högtalarna är det ju inte heller några som helst fel på!
| Du måste vara inloggad för att kunna ge kommentarer. |
-
Ny 3D utskriven...
nimman
17 dagar sedan -
Sofabaton X2
hmarkstrom
18 dagar sedan -
Monterar kabelkanaler
genstruktur
20 dagar sedan -
Två sittplatser...
genstruktur
20 dagar sedan -
Gavel akustikvägg
genstruktur
1 mån sedan
Trendande produkter

Sökningen pågår
Avancerad sökning
(9.68) (baserat på 43 st)
Kommentarer
Anmäl detta album
HiFi-rigg från västkusten
(4)
Dölj
Musical Fidelity X-Can V3
Vilka bilder visas här?
Fler