Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för svartpippi

40 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 23 mars 2004 - 23:30

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 19 april 2004 - 14:01

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Ge oss mer bilder :)

#3

Postad 20 april 2004 - 22:29

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Så nu har jag fyllt på med en hel hög med bilder.
Kommer lägga upp några fler, men måste kolla igenom alla för att se vilka som ger något, har ca 250 bilder att välja mellan.
Fråga på om det är något ni undrar över. Allt är dokumenterat.

#4

Postad 21 april 2004 - 10:49

Unregistered87e80d3e
  • Unregistered87e80d3e
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Wow.

Blir riktigt inspirerad att själv börja bygga lite, den dagen man flyttar till villa.

Fortsätt med bilder under byggets gång ;)

#5

Postad 21 april 2004 - 11:43

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
svartpippi. Var fick du all kunskap, om hur man skulle bygga, ifrån? T ex det där med rören för golvventilationen. Finns det någon bra bok som man ska titta i?

#6

Postad 21 april 2004 - 16:12

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Har läst en drös med byggböcker, letat på nätet, kollat på andra hembiobyggen (utomlands mest eftersom det varit ganska få som byggt i sverige).
Sen har jag en brorsa som är snickare, samt att jag pratat med massa branchfolk och ställt en massa frågor, en del svar har man fått luska reda på genom att använda brorsan som frågeställare mot leverantörer där de inte velat ge svar till kunder direkt.
Sen är jag en fixare oxå, så har det inte funnits en lösning så har jag fått fundera ut lösningen själv. T.ex ventilationen av golvet och väggarna är egen design, efter att frågat runt lite, när jag byggde det så fanns det ingen leverantör som tog på sig ventilation av väggarna, men idag så finns det flera som har lösning på det. Ventilationen för golvet fanns men tyckte det var på tok för dyrt, fläkten kosta mer än dubbelt så mycket som jag betalde för allt materialet till golvregelverket. (>1000% påslag på vad fläkten kostade att köpa lös i handeln).

#7

Postad 26 april 2004 - 17:48

Unregistered059563fd
  • Unregistered059563fd
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Detta ser mycket lovande ut :D bra jobbat

#8

Postad 29 april 2004 - 08:43

kangas1000
  • kangas1000
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Ser oxå fram emot fortsättningen.... Ser mycket seriöst ut... Duktigt!

/Kangas1000

#9

Postad 03 oktober 2004 - 18:56

Unregisteredb1b0b335
  • Unregisteredb1b0b335
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Tjena,
Ursnyggt bygge!
Du kommenterar inte hur du byggt plattformen för stolarna. Är de fyllda med luft eller med ljuddämpande material? Har du planerat för butt kickers?
/Calle

#10

Postad 05 oktober 2004 - 10:52

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Jag slänger upp en bild med uppbyggnaden av plattformen senare ikväll.
Plattformen är packad med isolering och uppbyggd med en mängd reglar för att vara så stum som möjligt.
Funderade på buttkickers ett tag men skippade det.

#11

Postad 05 oktober 2004 - 15:13

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Har nu lagt upp en bild på hur innandömet ser ut i plattformen.

#12

Postad 05 oktober 2004 - 18:16

Unregistered241397ab
  • Unregistered241397ab
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0
Det ser ut som om du kan få det riktigt trevligt där hemma. Fortsätt med bilderna

#13

Postad 31 oktober 2004 - 23:13

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Här kommer lite mer bilder, var ett tag sen sist, efter dagens arbete då tjejen och jag jobbat med att montera fibertäcken på väggarna.
Har lite tid över så det kommer hända en hel del framöver.

Börjar närma mig slutet. :)

#14

Postad 03 november 2004 - 19:39

Unregisteredeeb0d6e0
  • Unregisteredeeb0d6e0
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0
riktigt seriöst, fortsätt med bilderna, känner på mig att detta kommer att bli en högpoängare

#15

Postad 09 januari 2005 - 11:30

Unregisteredc9535314
  • Unregisteredc9535314
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Måste säga att du gjort ett mycket bra jobb där.

Men till godbitarna: Vad skall du fylla upp bion med för komponenter?

//Michael Nord

Redigerat av Unregisteredc9535314, 09 januari 2005 - 11:31.


#16

Postad 09 januari 2005 - 13:32

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Min utrustning som jag har för tillfället, måste kompletteras med framför allt kablar som jag i princip inte har en enda av.

Bild:
Barco Data 1101 9" CRT med liquid coupled HD300 linser.
Duk saknas för tillfället, men planerad storlek är 213x120 bildyta.
Barco VGA-interface
HemBioPC, en AMD 2500+ Barton, Abit NF7 moderkort, 512MB DDR, Pioneer DVD-106S, ATi Radeon 9700, SigmaDesigns Xcard, Holo3Dgraph I och allt detta instoppat i en Antec Sonata låda.

Där jag kommer koppla Laserdisc spelaren till S-Video ingången på H3D kortet, den externa DVD:n kopplas in med component till H3D kortet (ev. funderar jag på att byta upp mig till en bättre extern-DVD än min 1:a generations spelare, i så fall så ska jag se till så den är SDI-moddad). Den interna DVD-spelaren kommer jag att använda X-card kopplat via PDI till H3D kortet, men även använda någon mjukvaruspelare bara för att ha alla options öppna för bästa ljud och bild.

Ljud:
Alla högtalarna är från Atlantic Technology.
Frontarna: 1par AT 351 LR
Centern: AT 353C
Sido: 1par AT 354 SLR (V-dipoler)
Bak: 1par AT 374 SLR (V-dipoler)
Sub: 2st AT 352 PBM
(köptes som ett 5.1 paket, AT 350 THX, sen så har jag köpt till de extra bakhögtalarna AT 374, eftersom Onecall har köpt ensamrätten på 350 högtalarna från Atlantic Technology något år efter att jag köpte paketet och de skulle ha lika mycket i frakt som själva högtalarna kostade så vlade jag att köpa 370 Surroundhögtalarna istället).

Försteg/Processor:
Lexicon DC-1 (som just nu blir uppgraderade till senaste versionen, Lexicon lyckades skaka fram delar så att min kunde uppgraderas (uppgraderingspaketen är slut).
AC-3 demodulator:
Yamaha APD-1
Slutsteg:
2st Acurus A100 (2x100W) bak- och sidohögtalarna drvis med dessa
1st Acurus A100x3 (3x100W) front- och centerhögtalarna drivs med denna

Spelare
DVD-spelare Pioneer DV-606D (Denna kommer troligen bytas ut till något modernare).
Laserdisc Pioneer CLD-D604 (Vill ha tag i något bättre).

Har byggt lite till men inte lagt upp några bilder än på det, i de närmaste 2 veckorna så kommer det hända en hel del (är planen i alla fall).

#17

Postad 10 januari 2005 - 16:25

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Riktigt seriöst bygge! Finns riktigt goda förutsättningar för att detta kommer bli hur bra som helst :)

Kommer du ha båda subbarna i frontväggen?
Planerar du att köra med en akustiskt transparent duk och ha fullregisterhögtalarna bakom den?

Edit: omformulering

// Lyckman

Redigerat av lyckman, 10 januari 2005 - 16:30.


#18

Postad 10 januari 2005 - 19:02

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Hoppas oxå på att det skall bli bra.

Kollade på din bio lyckman och det såg riktigt trevligt ut.

Subbarna kommer att vara på varsin sida om centerhögtalaren, de nedre stora hålen i frontväggen på bilden över frontväggen.

Fronthögtalarna kommer att vara på varsin sida om duken, i de hålen som man kan se på bilden på var sidan om det stora hålet i mitten som skall husera duken. Har inte hittat någon akustikt transparent duk till rimliga pengar och kvalite så jag har kompromissat lite och placerat dem på sidan om duken och lite närmare väggen än jag skulle vilja.

/svartpippi

Såg att du har samma andra hobby som jag :D :)

#19

Postad 10 januari 2005 - 19:59

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0

Hoppas oxå på att det skall bli bra.

Kollade på din bio lyckman och det såg riktigt trevligt ut.

Mjo. Det börjar ta sig här hemma åxå. :D Har långt ifrån lika bra grundarbete som du dock. Dämpningen sträcker sig till ett antal equphon-plattor som är utplacerade lite här och där på väggarna (betong). Draperierna och mattan äter även upp en hel del av det högfrekventa så rummet upplevs som väldigt dämpat trots allt. Jag har samma typ av golv som du. Tycker det är väldigt "bumligt", men jag har bara spån+laminat på. Hade du ett lager gips åxå?

Subbarna kommer att vara på varsin sida om centerhögtalaren, de nedre stora hålen i frontväggen på bilden över frontväggen.

Ah, ok. Misstänkte det :) Testa att sätta en av dem bak i rummet innan du "spikar" fast dem för gott :D Borde göra positivt för frekvensgången.

Fronthögtalarna kommer att vara på varsin sida om duken, i de hålen som man kan se på bilden på var sidan om det stora hålet i mitten som skall husera duken. Har inte hittat någon akustikt transparent duk till rimliga pengar och kvalite så jag har kompromissat lite och placerat dem på sidan om duken och lite närmare väggen än jag skulle vilja.

Jo, de brukar ju kosta en slant :D Kommer säkert låta kanon ändå när du har så bra dämpat på sidoväggarna. Alltid får man kompromissa på något sätt.

/svartpippi

Såg att du har samma andra hobby som jag :D  :D

Antar att du syftar på snabba fordon :lol: Jag håller mig till bilar och motorcyklar med dubbdäck. Har genom åren ådragit mig tillräckligt med självinsikt för att inse att jag inte skulle överleva speciellt länge på en R1, GSX-R eller liknande :lol:

Var inne på din sida där du presenterar samtliga bilder. Du har hållit på LÄNGE med det här rummet. Notorisk perfektionist eller småbarnsförälder? :D

// Lyckman

#20

Postad 10 januari 2005 - 20:57

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Har bara 22mm golvspån än så länge, men skall ha en tjock heltäckningsmatta.

Får se hur jag gör med subbarna, det finns en del utrymme bakom plattformen som jag kan hålla på och labba med om så skulle behövas, finns en del plats bakom fuskväggen så jag kan vrida och testa med olika vinklar.

Tänkte på bilen du har som avatar, har själv en 911 ståendes i garaget.
Hojen som jag har som min avatar står bredvid den i garaget. Båda är i ide för tillfället :)

Är perfektionist samt att jag haft en del strul med fukt som nu skall vara löst. Sen har ju kassan sinat ett antal gånger och även brist på tid, sen har jag stött på problem som jag behövt en del tänkande bakom och tid för att lösa. Samt att jag har tappat inspirationen ett antal gånger p.g.a. lite olika saker. Har inga barn än, men det kommer nog tids nog, tur man är klar med rummet då (hoppas jag, planen är att det ska vara klart inom ett par månader). Har samlat alla kvitton på bygget i en after eight plåtburk, har inte vågat räkna efter hur mycket jag lagt ut på bygget.

Redigerat av svartpippi, 10 januari 2005 - 20:57.


#21

Postad 11 januari 2005 - 11:01

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0

Har bara 22mm golvspån än så länge, men skall ha en tjock heltäckningsmatta.

Ok. Ungefär som jag då. Har iofs ingen heltäckningsmatta, men väl en 2cm tjock matta på 250*250 i mitten... Känns golvet bumligt för dig så som det är nu? utan matta?

Tänkte på bilen du har som avatar, har själv en 911 ståendes i garaget.

:) Himla tur att man har bion att mecka med vintertid. Min pärla står åxå och vilar under täcket. ;)

Har samlat alla kvitton på bygget i en after eight plåtburk, har inte vågat räkna efter hur mycket jag lagt ut på bygget.

hehe. Öppna ALDRIG den burken. :P

// Lyckman

#22

Postad 11 januari 2005 - 13:52

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Golvet upplevs som "bumligt". Har en fläkt som går på alldeles för högt varvtal just nu som sköter ventilationen av golvet och den skapar ett oljud i rummet just nu. Har kopplat in fläkten med skarvkabel eftersom det inte finns någon el indragen i salongen än och då har jag inte haft möjlighet att montera in varvtalsregulatorn än.

När bygget är klart tänkte jag sätta mig ner och räkna ut vad bygget kostat, nu törs jag inte :)

#23

Postad 11 januari 2005 - 15:25

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Damn alltså vilket bygge.
Men blir det någon plats kvar för dig och alla komponenter med så
många lager? :)

#24

Postad 11 januari 2005 - 22:55

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Lite utrymme blir det kvar, tror jag :) :(
Prylarna står i ett litet separat rum som man når från den bakre delen av salongen. Det är lite trångt, men rummet var inte bredare så jag har fått kompromissa lite men hoppas det skall låta okej ändå och få till en tillräckligt stor bild, även om jag är lite halvskakis för att få upp projjen i taket.

#25

Postad 12 januari 2005 - 04:56

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Nice nice, jag är som sagt svårt imponerad.
Tycker det har varit jobbigt med min bio, då har jag i princip bara
lagt nytt golv ;) ... Mer att göra såklart, men först ska baren upp.
Det är viktigt att ha tillgång till mycket hifidricka :)
Funderar på att ställa mina prylar lite bredvid någonstans också.
Blir ju klart snyggast. :(

#26

Postad 12 januari 2005 - 13:15

Grubbe666
  • Grubbe666
  • Lärjunge

  • 294 inlägg
  • 0
Verkar kunna bli bra där. Hoppas att du får till bildstorleken ändå! :)

#27

Postad 31 januari 2005 - 23:47

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Elkablarna är nu dragna i nästan all rör, bara ett fåtal kvar. Har fått hjälp av en kompis som är elektriker och har en granne som är elektriker som kommer hjälpa till en del oxå.
Ett rör är nog för snävt böjt och har inte lyckats få igenom dragfjädern i det.
En del andra rör strulade oxå p.g.a. de tajta krökar som jag har. Men tjejen kom på en lösning genom att sätta en garntråd i änden på dragfjäderns bakändå och sen sätta dammsugarn till andra ändan av vp-röret så den suger in garnet och under tiden så matar man in dragfjärdern baklänges, till sist så får man ut garntråden och kan hjälpa till och dra ut dragfjädern samtidigt som man matar in den. Sen är det bara att fästa kablarna och dra i dragfjädern samtidigt som man matar på med kablarna. Fungerad perfekt på alla rör utom ett, där inte garntråden kom fram och när vi skulle dra tillbaka den så gick den av på nått sätt så nu sitter det en garntråd i det röret. Som tur är var det till ena uttaget för subbarna i frontväggen, har 2 uttag där så jag kopplar bara båda subbarna till samma uttag. Får se om jag lyckas med det röret senare, har ett par ideer till för att få till det, men det gör inget om jag inte lyckas eftersom jag redan har ett uttag som är klart.
Blir inget gjort nu på ett par dagar eftersom jag jobbar natt.

#28

Postad 01 februari 2005 - 00:02

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Kontrollrummet är målat med en ljusgrå färg, samma färg är bakom elementet. Nästa sak är att börja med tyget som skall täcka väggarna. Har även kollat runt en hel del efter matta, men har upptäckt att hitta en röd matta som matchar stolarna verkar omöjligt, för en rimlig slant skall väl tilläggas. Hittade en matta som var ganska fräck, men inte riktigt den röda färg som jag vill ha och sen var den ganska dyr, har inte bestämt mig riktigt än, men det börjar närma sig dags för inköp av matta oxå.

Har köpt 6 stycken Benno CD/DVD-hyllor som precis går in i kontrollrummet på väggen mittemot dörren. Ska montera dem när jag bestämt vad jag skall ha för golv i kontrollrummet.

Dörrkarmarna och dörrarna skall monteras, ska även fixa till det sista på plattformen innan mattan kan läggas in.
Sen är det dags att såga till och måla alla lister.

#29

Postad 01 februari 2005 - 19:51

Unregisteredeeb0d6e0
  • Unregisteredeeb0d6e0
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0
Vi vill ha mer bilder Pippi !!!! <_<

#30

Postad 01 februari 2005 - 21:53

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Lagt in ett par bilder till, dels på kontrollrummet, det lilla man kan se eftersom rummet är så litet så går det inte att fotografera på ett bättre sätt. Har även lagt upp en bild där man ser alla elkablar som sticker ut ur dosorna, måste klä väggarna innan jag kan montera kontakter och lampor som skall upp.

#31

Postad 23 mars 2005 - 20:49

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Införskaffat en ny DVD-spelare (beggad, men ny för mig) Denon 2800 mkII, köpt av Sandstream71 här på forumet. Borde bli ett bra kliv uppåt från min gamla Pioneer.

Kul att träffa dig Perra (sandstream71). Vi höres framöver.

#32

Postad 06 november 2005 - 20:40

Badguy
  • Badguy
  • Forumräv

  • 647 inlägg
  • 0
Hej hur går det med bygget, är det klart? Bilder? :P

#33

Postad 16 november 2005 - 21:48

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Tyvärr inte klar, har kommit lite annat i mellan, byggt ett nytt sovrum, med möjlighet till filmtittande.
Förhoppningsvis så skall jag kunna bygga det klart i vinter.

#34

Postad 03 oktober 2006 - 13:35

manwhore
  • manwhore
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Vad hände? Blev det någonsin klart?

#35

Postad 03 oktober 2006 - 13:40

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Nope, inte klar än.
Sovrummet är nästan klart bara taklisten kvar och ett dörrfoder.
Har byggt ett nytt mediarum, där jag håller på och monterar upp prylarna, samt lister.
Har blivit tillökning i familjen av en liten kille.
Även bytt fönster och panel på en del av huset samt nästan byggt klart en balkong till huset.
Men bion skall byggas klar inom en snar framtid, hoppas jag, jag har kommit till insikten att det får ta den tid det tar, försöker fixa rum för rum i huset och bion har lite lägre prio eftersom man är mer i de andra rummen, men det skall fixas till i höst är planen i alla fall.

#36

Postad 04 oktober 2006 - 14:08

manwhore
  • manwhore
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Grattis till tillökningen :wub:

Ska bli kul och se hur det blir när det väl är klart.

#37

Postad 16 oktober 2006 - 16:33

CraZyDoG
  • CraZyDoG
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0
Du kan ju inte ge mig dåligt betyg, för att jag klagar på andra.

Det har väl ingenting med mitt rum att göra ?

Redigerat av CraZyDoG, 16 oktober 2006 - 16:35.


#38

Postad 16 oktober 2006 - 19:26

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Jag gav ett lika motiverat betyg som du gjorde på mig, därav kommentaren.

#39

Postad 01 november 2008 - 17:44

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Lagt upp ett par bilder, såg att det var snart 3 år sen jag sist gjorde något på Gråzonen.

Vi kommer att flytta inom snar framtid, osäkert när, för vi måste hitta ett nytt hus som är närmare min frus jobb sen måste vi även sälja vårat nuvarande hus, och jag kommer att göra iordning det lilla som saknas för att få bion funktionsduglig (huset kommer att säljas med komplett bion inkl. utrustning).

Jag har fått tag i en beggad Denon AVR-3805 som jag kommer montera i kontrollrummet tillsammans med den Denon DV-2800 mkII som jag köpte beggad för ett tag sen, kommer inte sälja den med Barco Data 1101 som delvis sitter uppe nu utan jag kommer att montera upp en Marantz VP-12S3 som jag köpte för ett tag sen. Har även köpt en lite billigare men ändå bra duk (Multibrackets Deluxe 16:9 Projektorduk Ramspänd 90") än den Stewart StudioTek 130 som det var tänkt att montera i bion, sen monterar jag in Karman Kardon HKTS11 och HKS4 högtalare.

Stolarna som jag har kommer att monteras, ska försöka få tag i en röd matta till ett hyfsat pris.

Förhoppningsvis hinner jag njuta lite av bion innan vi säljer.

//Svartpippi

PS. Om det finns någon som vill ha en STOR men grym CRT proj, hojta till så kan vi nog komma överens om ett pris, jag har den ute för 10'000kr på marknaden här, hade den ute på Eniro för 12'000kr men fick bara en massa Nigeria brevs erbjudanden så jag plockade bort den därifrån. Jag kommer skrota den om ingen vill ha den innan vi flyttar, ev. så kommer jag sälja den i delar, någon borde vara intresserad av tuberna som är i mycket bra skick samt kretskorten (är samma kretskort som i en Barco Graphics 801s enligt vad jag hört).

Redigerat av svartpippi, 09 december 2008 - 16:42.


#40

Postad 01 december 2008 - 11:02

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Tyvärr så har min Barco Data 1101 gått till återvinningskontainern, skulle slå på den igår och det kom bara ett litet pjoff och en sen var den stendöd så jag körde den till återvinning, hade varken tid eller ork att kolla vad som pajat, en epok är över för min del vad det gäller CRT-projektorer. Nu åker det upp en Marantz VP-12S3 istället.

#41

Postad 31 januari 2009 - 09:58

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Är nästan klar med bion nu, är bara lite småfix med listerna på plattformen.

Här är ett par bilder som jag tog idag, dessa är även skickade till mäklaren för att läggas ut på hemnet, ja jag ska sälja huset med komplett och fungerande bio så om det är någon som är intresserade så ta gärna kontakt med min mäklare för detta är ett skulle jag nästan säga 1 på 1000000 eller vad tror ni.

Uppdaterat galleriet med ett par bilder.

Är med vemod som jag säljer huset, men det är ett val som vi gjort, blir en ny bio i nya huset, förhoppningsvis ännu bättre än denna.

Utrustning som ingår är i bion.
Marantz DLP VP12S3 Projektor
Högtalare: HKTS11 och HKS4 (7.1 system)
Förstärkare: Denon AVR-3805
DVD: Denon DVD-2800mkII
MultiBracket 90" Duk

Även hembio anläggningen som finns i masterbedroom nere ingår vid köpet:
26" Philips LCD-TV
Philips HTS-8000 Lifestyle system.

Redigerat av svartpippi, 31 januari 2009 - 09:59.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.